Paljon on täällä tapahtunut, kuten aiemmin olen kertonut, tällä iPodilla hankala lukea, vastata ja mun nimimuistilla menee asiat niminen sekaisin. Kaikki kyllä aina luen ajatuksella.
Pahoittelut tädin yllättäneille, Paranemisia kipuisille ja hyviä tuloksia odotteluun ikävimmistä asioista!
Plussatuulosia tietty kaikille puuuuuuuuuuuh!!!
(.) En nyt odottanutkaan kummosempia tuloksia, stressiä piisannut. Pariin otteeseen ollut mygoplasma, korvatulehdus ja Noroviirus.
Töissä alkoi hyvinvointiprojekti, kirjoitin jo aiemmin. Saa yksilöllisen mittauksen, avun painonpudotukseen, ruokavalioon, alkoholiongelmaan tai vaikka stressiin. Mulla tuo kuntopuoli kunnossa. Kehoanalyysi oli mielenkiintoinen, lihasmassaa sopivasti, ei sisäelinrasvoja, nesteitä hiukka liian vähän, luumassaa ikään nähden paljon. Kävin samaisessa mittauksessa 2007, kehonikä oli 25v, vaikka olin 42
. Koko ikäni treenannut. Nyt en tuohon päässyt, leposyke 100!!!! Paineet 138/78 kun normisti 110/60, syke 39-43. Hauskinta oli kuntotesti. Vatsat 60/ min, ysikympin kulmassa selkä seinää vasten seisominen, kysyin kauanko pitää olla, vastas että, niin kauan kuin pysyy... Hyvä tulos 1 min yli, kaks kova ja kolmeen voi päästä kilpaurheilua tai kamppailu-urheilua harrastava... No, lopetin 3.30 kohdalla, kun ei olisi muuttunut tulos erinomaista paremmaksi. Eli kunto meni erinomaisella kaikki testi, kehonkoostumus hyvä, ainoa toi syke . Lääkärissä kävin, olikin se mygoplasma, noro sun muut taustalla, alkoi vaan niin niin hitaasti, iski sitten kunnolla. Syke nyt 10 pv n levon jälkeen 60. Kerroin lekurille käyväni judossa, Pumpissa , avannossa jne. Kerroin myös että tein lumienkeeleitä, mietitytti olinko itse aiheuttanut sydän oireet. En, ilman liikuntaa vois olla 2 metrii multaa päällä, sen verran ollut rankkaa viimeiset kolme vuotta. Oikeuteen menee pari juttua, oli pistetään oman oikeudentajun ja moraaliin takia. Stressi, siitä seurannut kolmen vuoden unettomuus. Unettomuuteen ei kuulemma kuole
. No, lekuri kehoitti että, aloittaisin kevyesti tekemällä lumienkeleitä, luuli että, tyttöni Lumin kanssa niitä tein. En maininnut että, avannosta lumeen..
No, omanapaista tuli taas..
Kaikkea hyvää kaikille, uuteen yritykseen vaan
Terkuin Anne ja Lumi-Maria 2.9 v.