mur-mur Tuotapa just epäilen, ett mies ei uskalla päästää mua tyttöporukassa reissuun eli on vähän mustis. Hurjan mustishan se oli siitä kevään Portugalin keikastakin, vaikka 'vain' siskon kanssa olin reissussa. Mutt se teki muuten hyvää meille, oikeasti.
Kiva, että olette jo päässeet taas tykkäilemään toisistanne ja lisää on tiedossa syysloman aikaan :heart:.
Mafinka Ei oikein noin lyhyellä varoitusajalla löytynyt ketään matkaan ja itselläkin sellainen 'ongelma', etten oikeastikaan halua viel jättää pentuja yksin enkä edes miehen hoiviin. Tyydyn siis olemaan kotimaan kamaralla ja teen lomastani täällä parhaan mahdollisen.
Meinashan mua jo eilen alkaa ottaa päähän, kun mies on niin
arvattava. Hänhän lupasi pitää viikon lomaa samaan aikaan kuin minä, mutt jo eilen kuului tilailevan laitteita sukulaisilleen, joita lupautui sitten 'loman' aikana asentelemaan. Kun kysyin, montako päivää meinaa niihin kuluttaa, sanoi, ett se riippuu ihan siitä kuinka kauan MEILLÄ menee niiden asennuksiin. Siihen sanoin, etten ole lupautunut yhtään mihinkään ja varmaa on, ett jos aikoo esim. sedälleen keittiön valoja asentelemaan, saa lähteä yksin.
Tänne yksi ilta jo 'ennustetta' miehen lomasta kirjoittelin, mutt poistin sen, etten maalailisi piruja seinille, vaan käypä just niinkuin ounastelinkin. Mies siis pitää 'lomaa', mutt hänelle se on työloma, jonka aikana tekee kaikki hyväntekeväisyyskeikat ja olettaa, ett mä istun päivät sukulaisillaan kattelemassa sivusta touhujaan. Ei käy, sanon minä. En risteilyäkään sitten tilannut, vaikka irrottautuminen tekisi hyvää. Miehen kanssa en nimittäin kahdestaan lähde, sekin on varmaa.
Kerron terkut
.
Keskeneräinen Näin just, mies kieltäytyi lähtemästä lämpimään lomalle, mutt kun esitin, ett lähtisin kaverini kanssa käymään Tallinnassa, hänellä kun on miltei ilmaiset liput risteilylle, esitti mies, että eikö me voitais lähteä kimpassa. Tietty ajatteli kuten minäkin, ett jos hän lähtee, lähtee myös kaverin mies mukaan. Toi mies on yksityisyrittäjä myös ja on jo sanonut, ettei jouda pitää lomaa edes sitä kahta päivää mitä risteily veisi ja mun ukkoni ei taas voi pitää kokonaista viikkoa lomaa kun sitä pitäisi sitten taas niin pitkään paikkailla. Ts. kimppareissu ei onnistu ton toisen miehen vuoksi.
Meillä tilannetta helpottaisi, kun mies saisi vain aikaiseksi palkata yhden työmiehen lisää. Ja kun siihenkään ei muka ole aikaa ja kotona elämä on yhtä kiirettä, jos ei tekemisissä niin sitten puheissa. Olisin mieluusti päästänyt miehen aurinkoon vaikka veljensä kanssa, kunhan lähtis ja jättäis työt taakseen, mutta kun ei ehdi!!! Jos ihan totta puhutaan, mulle olis parasta lomaa ollutkin, jos olisin saanut miehen matkaan ja saanut jäädä kotiin katteineni. Oltais voitu olla ihan fiilisten mukaan joko kotona tai mökillä. Nyt käy niin, ett mies oikeasti olettaa mun seuraavaan mukaan asennuksilleen ja sitten kun en lähde, mököttää ja kiukuttelee ja mun loma on pilalla. Sen olen kuitenkin päättänyt, ett miehen fiiliksistä huolimatta teen just sitä mikä musta tuntuu hyvältä kulloinkin. Rankkaa ku pitää jo ennen lomaa taistella oikeuksistaan lomaan. Mutt kyllä tästä selvitään.
Tänään ei ainakaan lähdetä mökille ku mulle tulee hieroja huomenna kotiin. Jos säät sallii, saatetaan mökkiytyä huomenna ja sit katsotaan päivä kerrallaan mitä se tuo eteen.