Hei taas Te kaikki Ihanaiset Naiset
Heti alkuun
nöpsö sinä suloinen ihminen, olen niiin pahoillani kaikesta, en voi muuta toivoa kuin kaikkea hyvää jatkossa sinulle ja perheellesi... Onneksi sinulla on kuitenkin ihana lapsi - toivottavasti hän tuo lohtua elämääsi... ymmärrän että olo tuntuu varmaan tyhjältä tuollaisen uutisen jälkeen... Iso lohtuhali minulta :kiss::heart:
ottis "Ja sitten vielä, jymyuutinen. Mun siskoni, joka on nyt 52 v. ja jolla oli jo vaihdevuodet alkaneet, laittoi tänään tekstaria, jossa kertoi hänellä olleen 2 viikkoa 'ihmeellistä' vuotoa ja kun oli nyt käynyt gynellä, oli hänelle kaksi munasolua kypsymässä. Lääkäri oli taas ihmetellyt, ett mitä hänelle onkaan tapahtunut, kun on ihan tytöksi muuttumassa jälleen =). Melkein kateellisena ajattelin, ett pitäis munkin varmaan rakastua
"
Juuri näin, tänään olin papa-kokeessa ja kerroin että olen aloittanut uuden suhteen ja tuntuu kuin keho olisi alkanut heräämään uudestaan, siihen tämä ehkäisyneuvolan hoitaja sanoi ettei kuulemma ole ennenkuulumatonta, näin kuulemma saattaa käydä...
Hieman ON: eilen oli runsas valkovuoto, muistutti ovislimaa mutta ovistesti näytti todella haaleeta, ei pitäisi edes olla vielä aika joten ilmeisesti tuo johtui sunnuntaisesta pitkääästä rakastelusta kultani kanssa
:heart: Ovistestejä pitääkin tikutella tässä loppuviikosta kun niin sopivasti olisi se 14 vrk sunnuntaina kun olen kultani kainalossa taas :heart: En millään ilveellä aio toivosta luopua...
Minni Ihanaa odotusta :heart: ja peukutuksia kovasti
lumeton jaksamista täältäkin ja onnea ultraan ...
Ihan oikeasti Ihanaiset, pitsi- tai sexykauppaan ostamaan rekvisiittaa ja ukkojanne kellistämään. Itselläni todella lumoavia sexysiä yöpukuja ja voin viimeistään luottaa niiden "tenhoon" vaikkakin saatan laittaa leffan pyörimään ja sitten kiepautan itseni kullan kainaloon - useimmiten auttaa että nukun nakuna niin jo aamulla ollaan täydessä touhussa
:heart: Seksi on ihanaa!!!
Anteeksi että en kaikkien Teidän Ihanaisten kommentteihin vastaillut, lupaan palata asiaan sitten kun on enempi aikaa... ja kiitos kaikille onnitteluista, olette Kaikki Huippuja :kiss::heart: