HUOMENET KAIKILLE!!!
VOI NINNI:heart: Koitan samaistua sinuun, sulla kun ei oo yhtään lasta vielä.. on varmaan rankkaa vieestä kattoo... Oletteko käyneet tutkimuksissa? Minä kun huonomuistisuuden takia en nyt muista aiempia kirjoituksia... Meillä luomuna yritetään enkä oo varma suostuuko ukkoni hoitoihin... minä oisin valmis just! Mulla vähistä rahoista säästetty vähän yli 1000 euroa.. Toki reikiä löytyis muitakin mut asian puolesta olisin valmis panostamaan. Onnea teille vielä, eihän sitä tiedä vaikka se plussa yllättäis! Ootko koittanut olla ovisajankohtina joskus niin että esittäisit tavallista,, että ukollas seisois paremmin? Anteeks suorapuheisuuteni, mut käsitin että muuten teillä sekstailu sujuu muttei jos hän tietää sen olevan just sitä aikaa... vai onko hän kierrostasi perillä?
Juu mulla lasagnette tulossa, 10 minsaa vielä. Sit puolen tunnin päästä lähettävä fillaroimaan töihin, ukko alkoi putsailemaan autoani joten sillä enn nyt voi mennä, enkä jaksa bussilla. Noin hieno ilmakin. Selkä ei oo priimassa kunnossa,, en oo ottanu mitään lääkettä vielä. Mietin että kylmägeeliä voisin laittaa sitte kun pääsen töihin. Ennen polkemista voi tulla kipeemmäks kun tuulee ja veto käy...
Parasta nyt olla positiivisin mielin vaan jotta alkais tuo selkä rauhoittumaan. Kuten hierojallakin sanoin, uskon että henkinen puoli vaikuttaa fyysiseen... enhän ole ollut ikinä tällaisia määriä pois töistä kuin viime ja tänä vuonna... Ensin se pojan menetys ja sitten keskenmeno keväällä... Mutta kun hoitaa itseään ja liikkuu niin uskon että tää tästä vielä iloksi muuttuu!!!!
Muuten nuo koirat on oikeita tassuterapeutteja!! Kun on huono fiilis ja mikään ei huvita niin ne tulee luo ja lohduttaa, se on tooosi tärkeetä! En vois elää ilman niitä! Ennen olin kissaihminen mut kun 3 ja puol v sitten otimme koiran, ja siitä vuos toisen, sitte nää kaksi teki pennut joista yksi meillä, on mieleni muuttunut täysin koiria kohtaan! Toki meillä noi 2 ´viillikissaa´mut ne ei oikein tuu enää edes sisälle kun koirat on... ulkona otan syliin ja ulkoeteisessä kun tulevat syömään ja eteisessä on myös sänky nyt kissoille minne koirat ei pääse, on senverran korkeella... juu nyt pitää mennä ottaan ruoka uunista.
HYWÄISTÄ PÄIVÄNJATKOA KAIKILLE IHGUILLE JA NAUTTIKAATTE KESÄN EHKÄ VIIMEISESTÄ LÄMPIMÄSTÄ PÄIVÄSTÄ ENNENKU TAAS SYYSKELIT SAAPUU!!!
PLUSSATUULIA!!!!!!!!!!!++++++++PUUUHHHH!!!!!