Tervetuloa kaikille uusille!
Ja erityisesti
Mrs. Breelle koskapa oltiin tuolla odottajissa samaan aikaan. Synnytit hieman minun jälkeeni. Meille syntyi 18.3 tyttö ja lapsi numero 8, joten täällä minäkin T A A S taustalla oleskelen ja jos vielä saisi yhden pienen lahjan, pienen pienen vauvan.....
Eli itse olen samoilla ajatuksilla, että max kaksi vuotta on tässä aikaa itselle annettu, mutta yritystä ei vielä tosissaan ole aloitettu.
Nyt on kierto päässyt käyntiin imetysten loputtua, mikä sinänsä on haikeaa, koskapa rakastan imettämistä, mutta en näköjään ole kovin kummoinenkaan ravinnon lähde. On aina loppuneet liian aikaisin tuo imetys, vain yhden lapsen kohdalla olen saanut imettää 1,5 vuotta.
Nyt on siis kp 7, ja minut saa laittaa listalle jos joku haluaa, mutta en siis vielä ihan niin pitkällä ole raskautumis-ajatuksella kuin muut. Ikää on 41v.
Lapsia siis kokonaista 8 kpl, mutta keskenmenojakin on muutama. Kesällä 2006, jonka jälkeen heti kaksosraskaus yllätti, sekä joulun alla 2009, jonka jälkeen plussasin kesällä 2010.
Kotona on siis 3 alle kouluikäistä ja muut ovat jo osa aikuisia ja osa ylä-asteikäisiä, yksi alakuoulun 5. luokalla.
Tämä palstailu on
vähän koukuttavaa, mutta on ihanaa olla mukana joukossa, jossa toiset kannustavat kaikesta huolimatta.