40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
että ihminen on tyhmä!!!!!!!!!!!!!!!!!!
olen nyt testannut ti to ja tänään digin..odotellut et saisin sen 3+.No eihän se mitään ole muuttunut..ja selailin tota plussausketjua ja siellä oli auki revitty näitä digejä :/ ..määkin sit sorruin..ti testi oli haalein,mutta kappas kummaa torstain testi tummin??? elikkäs..tapahtuuko tässä se pahin,jota en uskalla ääneen sanoa??:(
 
Nöpsö: oletkos testaillut samaan vuorokauden aikaan?? Kyllä se vaan niin on, että niitä testejä on turha auki riipiä, jos ohjeissa niin sanotaan. Mullakin näytti digiovistestin sisällä oleva puikko tänään haaleampaa viivaa kuin eilen, vaan niinpä tuli tänään hymynaama ja eilen ei :)

Halitus ja koetahan jaksella!
 
nöpsö oliko niissä muissa ketjuissa mitään "selitystä" miten niitä digin viivoja tulee tulkita? Ikinä edes ajatellu purkaa=)..mutta ostaa pitäs varmaan jos vaikka maanantaina sitte. Tuskin digin viivasten takia kannattaa vielä hermostua...olihan se vielä kuitennii 2-3 viikkoa..
 
WP en kyllä ole testannut samaan aikaan.. :eek: mut aattelin et tänään ok kuiteski 2pv jo siittä torstain testauksesta..en tiedä sitte..??
tetu68 olikohan alkuperin siks revitty auki kun liuskassa oli jollain näkynyt + ja digi oli sitte väittänyt et ei raskaana?
En kuule minäkään ollut aatellut purkaa,mutta nii se vaan höperyys tulee esiin hirveen pelon takaa..Siellä sisällä on kaksi liuskatestiä ja yhteen tulle yksi viiva ja toiseen kaksi ja sen sain käsityksen,et se missois kaks viivaa mittais hcg:tä.
En ny ihan satavarma ole ymmärsinkö oikein?
Voihan vitalis,että on jotenki huijattu olo..
Mutta kiitos NAISET ku lohuttelitte mua :)
 
nöpsö, toi paniikki on niin tuttua :hug:
Itellä näitä alkuraskauden km on jo neljä takana. Jotenkin muuttuu tosi pessimistiseksi.. ei pysty nauttimaan yhtään ajatuksesta että vauva olisi tulossa kun pitää samaan aikaan stressata jokaisesta juilinnasta, oireesta tai oireettomuudesta. Nyt on vähän tota valkkaria alkanu tulemaan ja voitte arvata, että kun tuolla alapäässä tuntuu kostealle ni sitä on heti varma että nyt se vuoto on alkannu.

Oireita ei ole paljoa..ne normaalit: rinnat on niin kipiät että liiveittä ei voi liikkua ja jotain tuntemuksia tuolla alavatsalla, raudan makua suussa muutamana päivänä nyt äskettäin. Sitte muuten semmonen on ilmenny jota en tiedä onko raskausoire vai mikä=) mutta hengästyn ihan sikanopeasti. Muutama porras ja pitää alkaa vetää henkeä ihan tosissaa. hih ja pissi haisee "vahvalle"
 
Pidän niin peukkuja teille raskautetuille, että kaikki sujuisi hyvin :heart:!

Itse olen yrittänyt tikutella ovistesteillä,mutta aina tulee kohtuu vahva viiva. Se on tätä kun on pco vaivaa :(. Saa nähdä tapahtuuko ovis ollenkaan,mutta ainakin noiden testien tulkitseminen on himputin hankalaa!
 
nöpsö..olenko ymmärtynyt oikein: Sie ET vielä ole raskaana YLI 5vkoa?
..vastaako tuo pp samaa dpo:n kanssa?..

Montako päivää siis alkioden siiirrosta on ja minkä ikäisiä ne siirrettäessä olivat - 2vrk?
..jos dpo ja pp tarkoittaa samaa ja alkiot olleet 2vrk ikäisiä..on raskautta kestänyt viikoissa 4vko ja 5pvä..menikö oikein?

JOS näin - ei mitään hätää jos Digi EI vielä näytä 3+:kiss:

Ps. Eikös digin ohjeissa mainita, jotta aamupisukasta pitäis dippailla..=)
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin myös tsemppaa ja paekutan jotta plussat pysyis teillä kummallakin!:heart:

Voi v...u!!!! Tajusin just että sitä hiomapölyä on menny myös tietokoneeseen kun n-näppäinkin on niin outo eikä meinaa totella.....
Mul tänään oli duunia 10-18 ja tulin kotiin niin oli JOKA PAIKKA KEITTIÖSSÄ, VESKISSÄ JA ETEISESSÄ HIOMAPÖLY PEITOSSA!!!! :mad:
Arvatkaa oliks kiva käydä siivoo heti kotiin tultua!! Ett olin mies edes sanonu että pöllyää joka paikkaan niin olisin osannut varautua, viedä esim. tietsikan makkariin (kun ei oltu edes kantta suljettu!!!). Meinaan meille tuli uudet ovet keittiöön ja vessaan... Siinä sit tunnin riehuin pölyrättien, imurin ja lattialuuttujen kanssa... miesväki istui olkkarissa kattomassa lätkää!!!:mad: Oli HIUKKA pinna kireellä, varsinkii kun tuolla tuulessa fillarilla olin just polkenu kotiin. Kukas kirjoittikaan tosta ´hallittu kaaos´- ottis ainakii ja joku muu, meillä mies ja poika JUST tollasia, eivät korjaa mitään pois... tai no mies joskus ihan kerra kuukaudessa jotain papereitaan siivoilee ja mulle huutaa ett hukkaan kaikki! Niinku kaikkien mitä herra käsistään laskee paikka on JUST siinä eikä missää muualla, huolimatta miten epäsiistin näköistä on, ei pätkänkään väliä, mutta mua raivostuttaa!!! Pojalla viel enempi, esim. vaatteitaan jättelee mihin sattuu.. keittiön pöydälle likaine paita jos on kuuma ollut... ei tuu mieleenkään että sen vois viedä pyykkiin tai hyllyyn jos ei tarpeeks likainen.. ja sit se oon minä joka on meidän huushollissa se raivaustraktori, ollut aina.. niinku ei töissä sais tarpeeks siivota! Juu anteeks tilitys! Mutta se on ÄRSYTTÄVÄÄ!!!!:kieh:
Ja sit vielä: mies alkoi tossa otaa vaihteeks kuppia... mä sen varmaan heitän kohta lähikapakkaan jotta pääsen rauhoittumaan koirien kanssa. Huudattaa telkkaa tuolla olohuoneessa etten viiti sinne mennä vaan oon keittiössä..
Saunassa oli puhe siitä gynelle menosta, kuulemma viel koitetaan luomuna ja hän koittaa lääkkeitään saada vähennettyä jne. kun nyt ei kuulemma oo rahaa. Sit herra menos taas tatuointiin!! Siihen kyl on rahaa! Maksaa varmaan taas yli tonnin!!! Ottakoon omalle kortilleen vaan, mä en maksa!!
Nii, ett voi olla ettei hän mitään hoitoa halua, kun eihän sekään satavarmaa että auttaa,,, sit menee rahat hukkaan. Kun ei julkisella puolella enää tän ikäisiä auteta, varsinkii ku on 2 lasta ennestään yhteisiä ollut.
Sekin, että eihän se oo satavarmaa että johtuu hänestä... ja aika kuluu koko ajan... minulle kyl oils käyny että olis ne perustutkimukset käyty... olis kait ollu noin 300-400 euroa kaikkineen... Se, että olis ees käyty kysymässä mitä kantsis kokeilla... Voihan olla ettei mikään enää auta,,, mutta ku kert apukeinoja on, minä haluisin kokeilla,. Sais ton miehen suostumaan...
Ainakin hänellä voi olla haittana ikä, tupakointi, lääkkeet ja masennus.
Mun puolella ikä... kun oon nyt koittanu kaikki lääkkeetkin minimoida eli en ota kuin tarpeeseen, en polta enää ja alkoholia en oo maistanu puoleentoista kuukauteen ainakaan. Masennustakin ollut juurikin pojan kuoleman vuosipäivän takia ja muutenkii.. Tänään pillahdin itkuun yhtäkkiä kun olin yksin yhessä kerroksessa pesemässä keskoskehtoa... juu-u, minäkii töissä näen vauvoja, mutten niitä käsittele... On ne niiiiin ihania!!!!!!!!:heart:
 
Piitu!!! Sinulla ollut kiva ilta eilen!! Ens kunnon hikoilua, sitte vielä vähän rentoutusta. Ihan kateeks käy, itte kun en osaa oikein rentoutua... stressaan joka asiaa.. nii, sekii on lisättävä mun puolelle haittatekijöihin. Minun olis pakko alkaa ottaa kevyemmin, muuten taitaa sen lapsentekohommien piinailut olla aikas turhia... menis vaikka vyöhyketerapiaan,,, silloin muuten kävin yhden kerran mutta se oli tärpin jälkeen... Taidan tilata heti ens viikolla ajan, onhan miehelläkin varaa mennä tatuointiin.
 
Juu Ottis, minä juonut nyt kahten päivänä vain 1 kupin kahvia., teetä oon ottanu aamulla, sitte myöhemmin kahvia. Myönnän että eka aamu oli vaikee, oli pakko hieronnan jälkeen ottaa päikkärit, niin vätysti eilen... ja just noi muutkin nautintoaineet... hmm...mitenkähän se olis se tjottailumeininki ku Salmekin silleen raskautui... Toivottavasti hällä kaikki hyvin! En oo jaksanu käydä siellä puolella kurkkimassa... mutta jos Salme lukee niin paljon haleja ja onnentoivotuksia jatkoon!!!
 
Ja Ottis, kiva jotta miehesi sai myönnettyä että hänessäkin vikaa riidoissa, se edesauttaa jatkossa... ainakin kuvittelisin niin! Ja että tietää että lääkkeestä johtuu ainakii osittain.. Onks hän nyt ollut selvinpäin kun et oo maininnut mitään asiasta? Anteeks uteluni!! Oot kertonu ettei oikein hänelle viina sovi... kun se ei runsaasti käytettynä sovi kelleen.... Mun mies kohta varmaan pyytää kyytiä. Ja mul on koneessa pyykit, koht peseytyneet. Pakko ku huomenkii klo 10-18 töitä. Ihan perse aika, ei aamusta ehdi mitään eikä okein illallakaan enää suurempaa tehdä... Kiva jotta kisulinne ok!!! Meillä kävi pari vuotta sitte että mies oli jättäny sirdalud- liuskan ( lihasrelaksantteja) olkkarin pöydälle ja vanhin koiramme oli ottanu sen siitä... pelästyin tosissaan ja jo soitin eläinlääkärillekin, kunnes huomasin ett se olikii puottanut sen pillerin maahan eilä ollu syöny yhtään... kyllä oli helpotus!!! Viel oli vahvoja joten olis ollu melko varmasti henki pois jos....

Mutta nyt on mentävä kuskaamaan!! Heips!!
 
Moipsis täältäkin!!!:wave:

Pikaseen ja omanapaisesti...

Kyllä se juu on niin että multa on työ koneesta sulettu netti kokonaan...eli siis en pääse tänne enkä minnee muuallekkaan...v..tuttaa mut minkäs teet...esimies kun mulle sanoi viime viikolla että olen paljon netissä, vastasin että oisko parempi että lukisin omalla henkilökohtaisella tauollani lehteä tai painuisin tupakalle tai viettäisin taukoni kuppilassa...tais olla väärä vastaus...noh...onneks mulla on ollu käsityö mukana ni ei oo tullu aika pitkäksi..koska mun työhän on sen luontosta, et välillä niin kiirus ettei ehi ees lakisääteisiä taukoja oikeen pitää..mutta jos tehdas seisoo ni silloin ei oikeen oo mistä näytteitä otetaan ja mä en oo käyny "silmää palvomaan" eli keksiny jotain "ns. tekemistä" silloin kun pomo on paikalla...ja tuskin käyn tästä eteenkään päin...nyt mä ehkä teen vaan kaikki niin super hitaasti, että siinä oikeesti menee koko päivä...

Perjantaina ois pitän menkat alkaa ja nyt la-su yö eikä oo vielä alkan...ei tunnu miltään ja mullahan ne 2 plussa kiertoa ihan tässä tuoreessa muistissa, joten todellakin mä tuntisin jos nyt raskaana olisin...lugeja edelleen tungen sisääni toiveissa että kierto venyis ees vähän, jotta tulevissa kierroissa ois teinit isällään...niissä ohjeissa kun luki että vuodon alkuun asti saa laitella...

...kyllähän sitä aina salaa ihan pikkiriikkisen toivoo...vaik ei pitäs kun ei tunnu miltään...:ashamed:

Plussa puhureita kaikille!!!:heart:

Mites Zillian??? Ootko raskaana??? peuk peuk... b=)d

Anjamaritalle pahoittelut tädin tulosta:( ja peuk peuk uuteen kiertoon!!!
 
Viimeksi muokattu:
Ötysiä ihunaiset:kiss:

..ja Minttu - etkö sie ihan tarpeeksi sielä töissä niitä toisten pa***ja siivoile?..eli: mies ja poika nyt kotona sinua saisivat siivoilussa jelppiä!

..älä ihminen hyvä poikas jälkiä korjaile hänen perästään - teet vain karhunpalveluksen!..tulee vaan hänestä sitten sellainen aviomies joskus, että vaimollaan passauttaa!: /
..miulla nous "karvat" pystyyn kun luin, jotta sie hulluna hilluit siivoilla ja kakslahkeiset vain katto töllöttimestä jäsistä -Arggghhhh!!!!!!!!!!!!!!:mad:

..ja yritä ihunainen hiukka relata..onko siulla nyt liian monta rautaa tulessa?..tuo vyöhyketerapia ON varmasti hywäinen juttu - sinne siis rentoutumaan: fyysisisesti ja ennen kaikkea HENKISESTI!:kiss:

..ja VIELÄ..siis - 1000e taskoihin!?:O..sillähän kävisi jo kummasti lekurilla(molemmat)ja saisit vaikka Clomejahin avuksi - kenties?..koetas uudemman kerran puhella miehelleis(järkeä) - Tsemppiä!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Tetu!
Mullakin oli siinä tärpissä juur tuollaista hengästymistä, rintojen arkuutta jne. Ja armotonta väsymystä sekä juurikin palelua, nivuskipuja...
Mulla nyt DPO 4 ja eihän nyt viel voi mitään oireita olla. Meinaan mahaa turvottaa aikas lailla, ollut jo eilenkii tuollainen outo... olen koittanu syödä kohtuullisesti ja terveellisesti ja liikkua, mut voi olla että vaan kaasua kertyy vihanneksista yms. Ja ei kun paukuttelemaan:LOL:
Mutta Toivon sen johtuvan TÄRPISTÄ (saapihan sitä haaveilla, vai mitä?)
 
pikkutirri - voi kun ei johtuiskaan Lugeista tuo vuodon poissaolo..peuk peuk täältä!:kiss:

ON..me miehen kera nautiskeltiin toisistamme - iho ihoa vasten:heart:..nyt miulla hirrrrrrmunen nälkä!:p
 
Viimeksi muokattu:
Ja Kiitos MUR MUR tsempeistä!!! Joo tiedän olevani tyhmä kun vaan raivaan mut kun oon aikanaan todennu ettei se kiljuminen auta ku ne ei lähde siitä silti mihkään ne rojut...varsinkii kun ottaneet isästään mallia!! Ja totesin että pääsen helpommalla ku korjaan ne... olen kyl ystävällisellä äänellä koittanut pojalle sanoa mutt kun siitä ei ole yleensä mitään apua. JOSKUS joku pieni asia... toki tiedän että monesta pienestä tulis yks iso... Oman huoneen siivous ja järjestäminen on sille myrkkyä!
Pakon edessä pihamökistäkin kävivät kaverinsa kanssa keräämässä roskat edes kun isäntä sanoi ettei siellä nukuta muuten...

No Joo, toivon hänestä kumminkii kehittyvän hyvä aviomies... tiedän että hän osaa pedata sängyn, imuroida jne. mutta paljon on oppimista. Musta tuntuu muuten ettei meidän isäntä osaa pyyhkiä pölyjä hyllyistä! Kaipa äitinsä tehnyt tuollaiset...
No nyt on kello reikä reikä... mun pitää alkaa nukkumaan jotta taasen töihin jaksan!! HYVÄÄ YÖTÄ IHUNAT!!!! PLUSSATUULIA MEILLE KAIKILLE!!!!++++++
 
Piitu se täällä kuikuilee ihan muina yökyöpeleinä... mie aina kukun näin yömyöhällä, aamun torkku ja illan virkku oon -- onneksi se sopii myös nuihin työkuvioihin, iltatöitä kun teen. Tultiin tänne meidän mökille viikonlopun viettoon, saunassa juuri kävin ja kyllä tekikin hyvää, kun sen eileisen treenin jäljiltä on semmonen olo kun olis katujyrän alle jäänyt! =) Mutta silti jotenkin hassusti hyvällä tavalla kolottelee paikkoja, kun tietää rääkänneensä lihaksia.

Kovasti tsemppejä ja vauvaliimoja sinne tetun ja nöpsön suunnalle toivottelen!

Ja kiitokset keskeneräinen rohkaisusta, yritän pysyä positiivisena. Oikeassa oot, kun sanoit ettei se tarvi kun sen yhden ainokaisen kerran kun se raskautuminen onnistuu!

Mintulle toivotellaan jaksut siellä miesten jälkien siivoilun keskellä! Kyllä ne osaa joskus semmosia possuja olla... tuolta miunkin mieheltä pakkaa aina tavarat ja vaatteet jäämään aina siihen mihin ne kädestä lasketaan. Kun mie sille joskus ärhentelen siitä, niin hetken se yrittää muistaa korjata jälkiään ja sitten se taas unohtuu. Tuosta rentoutumisesta piti sanomani, että se vyöhyketerapia on aivan ihanaista ja auttaa kuulemma myös raskautumiseen. Siitä vaan kuulemma pitää mainita sille terapeutille, että semmonen on haaveissa niin se osaa painella oikeita kohtia..mie oon käynyt ite akupunktiossa ja tykännyt kovasti. Siitä tulee niin rentoutunut ja lämmin olo koko kroppaan, että sitäkin voin kovasti suositella. Jos toinen tikkaa ihoaan tonnilla, niin kyllä siekin saat vähän hemmotella itsiäs! Ja mistäs sen tietää vaikka juuri siun kohdalla se vyöhyketerapia auttaiskin tosiaan raskautumaan.

Pikkutirrille peukut! bd

Ihanaa mur-mur, että ootte siellä nauttineet toisistanne! Siulla onkin sitten ollut kiva lauantai-ilta! =)

Kivaa Ottis, että kisu on kunnossa ja vauhti päällä!

Hyvät yöt kaikille :heart: -- tai oikeastaan kai hyvät huomenet kaikille kun aamuun heräätte aikas varmasti ennen kun mie heräilen omaani!
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur..tiedän,että pidät minua malttamattomana hölmönä,mutta alkioitteni tod.ikä olisi 3-4 vrk! Mutta koska ne oli hitaita mentiin 2vrk aikamitalla..koska jakaantuminen oli pysähtynyt.Kun soitin klinikalle viikolla tehtiin kompromissi,että lasketaan ultra-aikaa n,3vrk alkioiden iästä,koska olin kuitenkin plussanut aikaisin.Eli sovittiin että maanantaisin miulla vaihtuu viikot eli silloin olisi 5+0.Vaikka todellisuudessa sen pitäisi olla jo päälle viiden.
No tänä aamuna tein digin ja vihdoin sain siihen 3+..nyt vaikenen ja en kiusaa teitä hölmöyksillänne..:ashamed::headwall:

tetu68 mulla ei mitään raskauoireita..ei ollut kyllä tästä onnistuneestakaan ihan mitään.Silloin joskus ihan ensimmäisistä raskauksista jotka meni kesken oli juurikin tissikipu yms. klassiset oireet..
 
Viimeksi muokattu:
Olipas täällä ollut yökyöpeleitä :)

Minttu: mun pikkuveli sanoi mua kerran diktaattoriksi :D Pidän jöötä kotona ja laitan lapset keräämään omat sotkunsa. Tyttökin auttaa välillä omatoimisesti, ja toteaa "on sulla äiti paljon kotihommia". Ikää siis 8v. Ja toisinaan ei jaksaisi/osaisi mitään. No, aikaa on vielä... Ja todellakin, kun pienenä opettelee, isona on hyötyä kaikille. Osaa neiti tehdä jo Italianpadankin, tietysti vähän tarttee perään kattella. Hyvä konsti on se, että kaverit ei tuu kylään, jollei huone oli ok. Ei tartte olla viimeisen päälle, mutta siisti kumminkin.

Kahvista: minähän edellisessä plussassa siirryin kofeiinittomaan murukahviin, murukahvia kun juon muutenkin enimmäkseen. Sitten sekin jäi pois, ei tehnyt mieli ei yhtään. Mulla siinä kahvissa vetää se kahvin juominen, ei niinkään piristys :)

Oireista: tm-tärpissä kesäkuussa palelin, olin ihan tosi väsynyt, huimasi, etoi ja todellakin hengästyin pelkästä ajatuksesta että tekisin jotain :) Niitä odotellessa taas :)

ON Ovisplussa eilen, ja illalla oltiin pikkuisen ihokkain <3 Tänään olisi tarkoitus ehkä ottaa uusinta, jos vaan jaksetaan. Mies on mukana omalla panoksellaan *haahaa*, itsehän alunperin tähän hommaan halusi lähteä. Ja tietää kyllä hyvin naisen biologiset toiminnot ja niiden aikataulun, joten sen suhteenkin olen kovin onnekas. Onneksi kierto meni näin, eikä venynyt sinne liki 40 päivään, sillä lauantaina ollaan menossa viikoksi eri teille, mies mettälle ja minä lasten kanssa sukuloimaan. Saatiin tämä kierto hyödynnettyä kävi miten kävi.
 

Yhteistyössä