Minäkin myös tsemppaa ja paekutan jotta plussat pysyis teillä kummallakin!:heart:
Voi v...u!!!! Tajusin just että sitä hiomapölyä on menny myös tietokoneeseen kun n-näppäinkin on niin outo eikä meinaa totella.....
Mul tänään oli duunia 10-18 ja tulin kotiin niin oli JOKA PAIKKA KEITTIÖSSÄ, VESKISSÄ JA ETEISESSÄ HIOMAPÖLY PEITOSSA!!!!
Arvatkaa oliks kiva käydä siivoo heti kotiin tultua!! Ett olin mies edes sanonu että pöllyää joka paikkaan niin olisin osannut varautua, viedä esim. tietsikan makkariin (kun ei oltu edes kantta suljettu!!!). Meinaan meille tuli uudet ovet keittiöön ja vessaan... Siinä sit tunnin riehuin pölyrättien, imurin ja lattialuuttujen kanssa... miesväki istui olkkarissa kattomassa lätkää!!!
Oli HIUKKA pinna kireellä, varsinkii kun tuolla tuulessa fillarilla olin just polkenu kotiin. Kukas kirjoittikaan tosta ´hallittu kaaos´- ottis ainakii ja joku muu, meillä mies ja poika JUST tollasia, eivät korjaa mitään pois... tai no mies joskus ihan kerra kuukaudessa jotain papereitaan siivoilee ja mulle huutaa ett hukkaan kaikki! Niinku kaikkien mitä herra käsistään laskee paikka on JUST siinä eikä missää muualla, huolimatta miten epäsiistin näköistä on, ei pätkänkään väliä, mutta mua raivostuttaa!!! Pojalla viel enempi, esim. vaatteitaan jättelee mihin sattuu.. keittiön pöydälle likaine paita jos on kuuma ollut... ei tuu mieleenkään että sen vois viedä pyykkiin tai hyllyyn jos ei tarpeeks likainen.. ja sit se oon minä joka on meidän huushollissa se raivaustraktori, ollut aina.. niinku ei töissä sais tarpeeks siivota! Juu anteeks tilitys! Mutta se on ÄRSYTTÄVÄÄ!!!!:kieh:
Ja sit vielä: mies alkoi tossa otaa vaihteeks kuppia... mä sen varmaan heitän kohta lähikapakkaan jotta pääsen rauhoittumaan koirien kanssa. Huudattaa telkkaa tuolla olohuoneessa etten viiti sinne mennä vaan oon keittiössä..
Saunassa oli puhe siitä gynelle menosta, kuulemma viel koitetaan luomuna ja hän koittaa lääkkeitään saada vähennettyä jne. kun nyt ei kuulemma oo rahaa. Sit herra menos taas tatuointiin!! Siihen kyl on rahaa! Maksaa varmaan taas yli tonnin!!! Ottakoon omalle kortilleen vaan, mä en maksa!!
Nii, ett voi olla ettei hän mitään hoitoa halua, kun eihän sekään satavarmaa että auttaa,,, sit menee rahat hukkaan. Kun ei julkisella puolella enää tän ikäisiä auteta, varsinkii ku on 2 lasta ennestään yhteisiä ollut.
Sekin, että eihän se oo satavarmaa että johtuu hänestä... ja aika kuluu koko ajan... minulle kyl oils käyny että olis ne perustutkimukset käyty... olis kait ollu noin 300-400 euroa kaikkineen... Se, että olis ees käyty kysymässä mitä kantsis kokeilla... Voihan olla ettei mikään enää auta,,, mutta ku kert apukeinoja on, minä haluisin kokeilla,. Sais ton miehen suostumaan...
Ainakin hänellä voi olla haittana ikä, tupakointi, lääkkeet ja masennus.
Mun puolella ikä... kun oon nyt koittanu kaikki lääkkeetkin minimoida eli en ota kuin tarpeeseen, en polta enää ja alkoholia en oo maistanu puoleentoista kuukauteen ainakaan. Masennustakin ollut juurikin pojan kuoleman vuosipäivän takia ja muutenkii.. Tänään pillahdin itkuun yhtäkkiä kun olin yksin yhessä kerroksessa pesemässä keskoskehtoa... juu-u, minäkii töissä näen vauvoja, mutten niitä käsittele... On ne niiiiin ihania!!!!!!!!:heart: