40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis, dippasinhan mie - negan.
..mutta nyt tämän aamun ja iltp. dippauksessa ne viivanpaikat testijalla vahvasti näkyy..
Olen dipannut dpo4 lähtien:saint: joka päivä ja huomannut tuon viivanpaikkojen vahvenemisen..
One Step-liuskatesteissä saattaa olla ihan sellainen kolo, nossa David liuskoissa ei yleensä - ellei ole hieman kolhiintunut.

Tätipä se kohta jo pyyhältääkin..menee vain pidempään kun nuo Luget tällä kiertoa mukana - sen pari päivää kierto pidentyy.

Taitaa peppu alkaa vuotelemaan juuri samana päivänä kun olisi tuo kontrolli PAPA(25.5) - en tykkää olleskaan!!!:kieh:

Aamupisusta muuten tällä kertaa jo dippasin.
Miulla on ollunna hieman pökkeröinen oloinen(päästä huippaa)ja epäilenhin noita miun sokereita, ei hywäinen olleskaan..vielä tässä nyt 2-tyypin diapetesta pukkais kaiken muun päälle..:|

Hyvä Ottis, siellä siulla Oili pikku hiljakseen talon nurkkia jo kolkuttelee - kovasti onnea matkaan tälle kiertoa!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Täytyy tunnustaa ihunaiset..miulla on sellainen pieni kutina..että jospa NYT..
..sen näkee jo varmaan dpo10-11..sikäli mikäli aavisteluni pitävät paikkansa

..en tiedä, olenko nyt oikeassa näiden tuntemusteni kera..jää nähtäväksi:)
 
Viimeksi muokattu:
ottis siullakin keliakia?? se ryökälehän minullakkii on..siittä johtuen lääkäri on suositellu mua syömään aina hoitojen aikan e-vitamiinia ja b-vitamiinia..

siirtoon päästiin.Nestettä ei kohdussa,limis 14 mm,MUTTA hiiidaas alkio on..sille ei voi mitään.Kaunis ja hyvän näköinen kuulema,mutta hitaanlainen.
Jotenki tuntu että se oli siinä.Ei yhtään ole sellanen fiilis,että ihanaa ku pääsi piinaileen.
Pah! Tuntuu vaa että toista tonnii euroja nakattiin taas tosta noin vaan menemään. VOI KAKKA :stick:
 
=) Ihunaa kun täällä taas rapistellaan Mur-mur Äläpäs anna sen pepun vuodatella!!!! Tädille :stick: ja kutistellaan silleen mukavasti :heart:

Mafingalle antoisaa Viikonloppua ja sitä myös Sinulle Ottis! Kunnon ja varhain aletut tallettelut tuovat tuloksia tässä kierrossa... Whisky Peatilta voisi kysellä mallia :LOL: Onnittelut Ottikselle vielä viivan vahvistumisesta :heart:

Olipas aivan jumalattoman pitkä päivä, kun soittoaika alkoi vasta kello 12 TK:hon. Kysyin hcg määritystä verestä ja alkoi täti selittää, ettei sellaista ole otettu! :confused: Nimenomaan lääkäri sanoi että verestä otetaan, koska jos jotain on ollut tekeillä, siitä saa osviittaa ajankohdasta. Siinäpä se minun "positiivisesti yllättänyt" TK taas touhuaa!!!!! :mad: Arvauskeskusmeininkiin palattiin.... Lääkärin saan toivottavasti kiinni maanantaina, jolloin selviää muut labrat ja jatkotoimenpiteet. Minulla alkoi kaiken kukkuraksi flunssakin. Jos testit ei näyttäisi negatiivista olisin varma raskaudesta. Oireet oikein ryöpsyttävät täällä! Niiin johtuuhan ne oireilut tuosta lääkkestänkin, osittain ;)

Höh, taisi tietokoneen päivitykset heittää tädin pyllyä :kieh: Kaikki sivustot ei toimi ja hymiötkin hyppii minne sattuu... Tää on niin tätä tänään.. Ei mun päivä :vampire:

:flower:Mutta ihanaa viikonlopua Teille ihanaiset!:flower:

Minä painin täällä vuoroin tietokoneen ja vuoroin oireiden kanssa :LOL:
 
Nöpsö Siirto onnistui, ihanaa!!! :heart: :heart: :heart: Jos toinen pieni on hieman hidas, hän on sitten sitäkin sitkeämpi! Positiivista RKTT-aikaa. Mä olen puolestasi ihan intona ja usko, se tarttuu :kiss: (pieni :heart: sekä into)

Taas on hymy korvissa...
 
Viimeksi muokattu:
Morjens pitkäst aikaa! :)
Täs ollut pientä taukoa ku mun sisko meinas erota miehestään ja olin häntä tukemassa mutta nyt näyttääpi siltä että mies tulossa takas vaikka siskoa pettänytkin... monesti ja taas sisko ottaa sen takas! Joo ei tollaselle mitään voi, jokaisen oma asia, kaikenlisäks mies on väkivaltainen ja on heillä 2 lasta... Sääliks käy siskoa ku ei osaa erota.

Anyway, minulla sairasloma loppui ja eilen menin töihin. Kierto ei oo viel alkanu ku tätiä ei näy... pienen pientä tuhruttelua km:stä edelleen ollut... ja hcg-kokeessa kävin eilen uudelleen, on kai arvo normaali ku ei oo mitään kuulunut, siis kuuluu olla alle 100.

Siinä omaa, sitten: OIKEIN ISOT ONNITTELUT PUTUNEN, MINDY JA MARJA-LEENA PLUSSISTA!!:heart::attn:pYSYKÖÖN PIKKUISET MATKASSA LOPPUUN ASTI!!!!!!!HIENOA!!!!
Tervetuloa TUNTI!!!
MUR MUR: NYT JOS KOSKAAN OTAT SEN PLUSSAN!!!! Saa tämä hieno PLUSSAketju jatkoa!!!
Älä vielä heitä pyyhettä kehään!!!!! :)

SALME: EIKÖS OLE HIENOA OLLA SUOMALAINEN? VAIKKA NE JUHLAT MENIKIN VÄHÄN ÖVERIKS MUT KYLLÄ POJAT ON SEN ANSAINNEET, VAI MITÄ!!! HIENOA LEIJONAT!!!!!:D

ILLANJATKOT KAIKILLE JA SORI KUN EN NYT EHTINYT KAIKILLE KOMMENTOIDA MUT NYT LÄHEN SAUNAAN, HUOMENNA ILTAVUORO (PAH!)10-18! KUIN MYÖS SUNNUNTAINA...
 
Ottis
mur-mur Peukuttelen, että sun kutina pitäisi nyt paikkansa :heart:!

Nöpsö Ihanaa, että pääsitte siirtoon :hug::kiss::heart:. Vautsi, että olen onnellinen puolestasi. Olen yrittänyt pitää huolta noiden vitamiinien saannista. Nyt on tauko Neo E-plussasta ku en ole muistanut ostaa. Tänäänkin käytiin kaupungissa, mutt unohdin kokonaan :ashamed:.

Oliivitar Voi pahus, että missasivat sen hCG:n :mad::headwall:. Mokomakin arvauskeskus :(. Miten ne sun antibiootit sun muut vaikuttaa jos oletkin raskaana :confused:. Mahtoi lääkäri tajuta ottaa sen huomioon??

Mafinka Kivaa viikonloppua sulle kultasi luona :kiss:. Hyvää pupustelua :heart:.

ON Meilllä ukko nosti maitonsa kun ostin Lidlestä 6 siideriä. Melkein paiskasi kassalta jo yhden menemään ja mökötti tulomatkan. En kuulema saisi tuoda niitä litkuja sisään. No, mä ku tulin kotiin ja aloin siivoamaan, kannoin terassille reilun 10 litraa hänen alkoholijuomiaan ka. 47 prosenttista ja kun ihmetteli mitä ne siinä tekee, suoritin pienen laskutoimituksen ääneen niiden sisältämästä alkoholimäärästä vs. 6:sta siideristä. Ja ukko väittämään sitten, että mukamas sotken litkuillani. Voi prkl :mad:, en paremmin sano, sillä sekin, että mökillä meni sidukkaa pukuhuoneen lattialle oli siitä, että tölkki rikkoontui tölkkikatiskaan ku laiskuuttani en viittinyt ottaa katiskaa kokonaan kaapista, vaan revin sidua sieltä pois ja jäi sit kiinni sellaseen törröttävään rautalanganpätkään ja suihkusi siitä pihalle.

Nyt kun ukko näki mulla sidukan tietsikan äärellä, sanoi, että "Eikö kannattas ottaa se lasi pois siitä koneiden luota?" Kysyinpä vaan, että olenko koskaan kaatanut koneelle mitään. En ole, mutt väitti että olen. Ja niin ilkiriekko olen, ett otin juoman lasiin, jota hän vihaa, sillä jos ei opi olemaan vittuilematta, saa häipyä tästä talosta :headwall:. Ärsyttää tollanen tekopyhä tylsimys :(. Mulle motkottaa siideristä, kun nytkin kun juomat olivat pihalla, joi yhden konjakkipullon loppuun ja näytti avanneen mun Portugalin lennolta tuomani 60 %:n Koskenkorvapullon. Senkin nostin kurillani pöydälle, sillä tuppaa olemaan niin, että sama minkä juoman nostan pöydälle, ett siitä 'on lupa juoda' ei se sitten enää maistukaan. Jonkin sortin ongelma alkoholin kanssa tolla mun ukkokullallani.

Siinäpä sitä räpätystä tälle illalle, mutt voitte kai kuvitella, ett ainakaan minä en kuvittele, ett tänä iltana pupusteltaisiin tai huomennakaan. Ainakin aion yön nukkua sohvalla. Ja nyt mä lähden ensin käymään tupakalla ja sitten menen saunaan :).
 
Ottis
Minttu2011 Kiva kuulla sinustakin välillä :hug:. Hienoa, että olet ollut siskosi tukena. Surullista, että hänen miehensä on pettänyt häntä ja on vielä palaamassa takaisinkin. Toi munkin ukkoni on hankala, mutt jotenkin kuvittelen hänen kanssaan selviäväni, vaikka tiedän, ett mun ystävät ja moni sisaruksistakin heittäisi ton törkymöykyn elämästäni pois. Kai se niin on, että meille kaikille ristimme annetaan ja niiden kanssa on vain yritettävä pärjätä. Toivottavasti siskosi elämä tasaantuu ja miehensä ymmärtää ottaa järjen käteensä ja olla niinkuin miehen pitää olla. 2 lasta ja silti törkyilee :mad:, ei ole kivaa, ei :'(!! Tsemppiä sulle työputkeen!!
 
Ottis sie olet kyllä vahvaa tekoa - ei voi muuta sanoa!!
..huh huh..nimittäin - mie en kestäis&kattois tuollaista pitkään..:vampire:

En tätä pahalla sano..mutta.. uskotko o i k i a s ti, että siulle on annettu miehesi muodossa "risti", jota siun kuuluu kantaa/kestää????

Voi Ottis ihunainen..siulle p a l j o n, p a l j o n parempaa toivoisin:kiss:

..mutta..enhän mie olekkaan kärpäsenä katossa siellä kattelemassa, teidän elonne kääntehiä..sie itte kyllä tiedät&päätät, mitä jaksat.
..ja jos jaksat miestäis, ei kait kellään sitten ole nokan koputtamista.:)(miullakaan;))

..välistä vaan..no..keljuttaa/suruttaa niin kovin siun puolestasi:|..
..ei sillä ollenkaan, että omakaan eloni aina ruusuilla danssaamista tosiaankaan olisi, ei kait kellään ole..

Kiitos kaunis puuhkutuksista - sinne siulle samoin:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Joo, mä kyllä peesailen.. Kyllä avio/avomiehen pitää olla sielunkumppani ja tuki, ei mikään risti kannettavana. Itselläni on lapsuudessa ollut lähipiirissa alkoholismia ja jonkin sortin eripuraa/väkivaltaa kotona, joten jos oma mieheni osoittaisi moisia merkkejä, se olisi siinä. Parasta, mitä äitini eteemme teki, oli ottaa ero.

Lisää holhottavia en halua, enkä myöskään sitä, että minua määräillään ja komennellaan. Ja vaikka se kuinka tylyltä kuullostaa, niin tässä ammatissa(kin) olen huomannut, että tilannetta ei vauva pelasta, ei.

Kyllä sitä teininä suutahteli ja oli mustis, mutta nyt ollaan kumminkin jo enempi tai vähempi neljänkympin korvilla - ja käytöksenkin pitäisi olla sen mukaista. Me ollaan oltu yhdessä siitä asti kun olin 16v, ja paljon ollaan koettu. Aina ollaan kumminkin oltu toisillemme tärkeimmät ja tiedetty, että jos kaikki muu kaatuu, niin yksi on ja pysyy <3
 
Ottis
Whisky Peat Onpa mahtava LoveStory sulla, 16-vuotiaasta yhdessä :rolleyes:, en voi kuvitellakaan, mutt ihanaa, ett teillä on noin :heart:.

mur-mur Juu, mä tiedän, että sä tiedät, että mä tiedän :). Just äsken toi mulkku kävi laittamassa pääkatkaisijasta virran pois ku tiesi, että minä olen koneellla. Eihän se koneeseen vaikuta, ku tässä on akku, mutt modeemista katkaisee virran. Vituttaa niin saatanasti tuo ukko, sillä totuus on, että viimeisen vuoden-kahden aikana, kun hän on ottanut alkoholia, hän ei ole ollut se iloinen velikulta kuin aikojen alussa, vaan alkaa aina heti räyhätä minulle, kun on pikkasenkaan alkoa veressä ja siinä syy miksi minä en voi koskaan kotioloissa ottaa kuppia huoletta. Nyt passitin sen nukkumaan ja siellä pysyköön!!

Saunoin pitkään ja ku sieltä tulin, tein yhden maailman maukkaimmista munakkaista ja ku miestä huutelin sitä syömään, oli tämä sammuneena sohvalla. Viimein virkosi ku toin munakkaan nokkansa eteen ja maistatin. Sitten viimein kapusi syömään alakertaan, mutta suutahti taas ku tulin täältä sammuttelemaan ylimääräisiä valoja. Herranjee, heti niinkuin ruumishuoneella oltais ku loistaa kaikki kylmät valot yht'aikaa.

Minä en kuvittelekaan, ett lapsi tän tilanteen pelastaisi, vaan lapsi on mun juttu ja miehen kans, mutt jos lapsi olisi tuloillaan, on mulla kortit käsissä ja helppo tehdä ns. pesäero ja antaa miehen päättää ihan ite onko ihmisiksi vai ei, sillä jos ei ole, niin hänellä ei ole mitään tekemistä lapsen kanssa. Hyvin yksinkertaista.
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni69 (41)...............Kp2/23-30........yk n.3v............1
pikkutirri (41).............kp3/28.............yk6........4./2yht.
Ottis (43)...................kp11/24-30.......yk21( 08/09)1.
Whisky Peat (35)........kp15/?.............yk1........3
Nöpsö (42).................kp17/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako (46).....kp17/27...........yk11....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp18/27-29......yk2........2
AinoEmilia (?).............kp20/?.............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.
Euphonia (39).............kp22/25-26......yk17..........1
mur-mur (45).............kp22/24...........yk26(02&08&11/10)3.
oliivitar (40)...............kp38/27-30.......yk3 ( 05/09)7.
Iida-Karoliina (46).......kp?/23-29........yk22...................5.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*





Salme-71 (39)...........dpo5
mur-mur(45).............dpo9


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Ihunainen Aurinkoinen paisteleepi - Hello!!!!:wave:

Wisky Peat pitkä on teillähin yhteinen taival miehesi kera ja siihen aikaan mahtuu varmaan kakenlaisia käänteitä/tuntehia=):heart:

Miulla tulee mieheni kera yhteiseloa syksyllä vasta 8v..ollaankohan vielä seuraavan 8v:n päästä saman pöydän äärellä?..en uskalla ainakaan vannoa, että olemme..aika näyttää.

..ja muuta omaa napaa..oireita pukkasi eilen kovastikkin..tänään - ei mitään.:headwall:
Lämmöt on korkealla..ja nyt sillehin saattoi syy selvitä - Luget!
..ne kuulemma nostavat lämpöjä..just just:(

Tänään k o e t a n olla dippailemati:whistle:..jos huomenna sitten?..=)
((muoks)) juuu, hyvä oli yritys - dippasin negan.: /
..ja muutenhin pientä menkka jomotusta havaittavissa.

Aurinkoista päivän jatkoa ihunaisille ja ++++++++++
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Voi mur-mur ja ku mä ihan sillä kipusin koneelle, ett jos sä olisit dipannut ja tikku jo vähän punoittaisi :heart:.

On O-testiviiva vahvistunut eilisestä, mutt niin vähän, ett vähän pelottaa, ett ovis meneekin tiistaille, mikä sinänsä olis hyvä juttu, mutta kun toi ukko ei ole viikolla kotona niin :confused:.

Meillä on ollut aktiivipäivä tänään, vaikka myöhään nukuttiinkin, niin minä ku ukkokin. Aamusta kömmin miehen viereen nukkumaan ku muistin kuinka hän perjantai-aamuna sanoi herätessään, että olis niin ihana saada jäädä mun viereen nukkumaan, mutt nyt tuulikin toisesta suunnasta, sillä ukko livahti heti sängystä wegs ku mä sinne menin. No, aamun mökötin minä, mutt päivän myötä tilanne normalisoitunut ja mä oon nauttinut ku olen saanut puuhastella ulkona kukkapenkkien parissa, vaikkei se keveintä puuhaa olekaan. Mä lähden tästä juomaan kupposen kahvia terassille ku sinne niin ihanasti ilta-aurinko paistaa. Kivaa iltaa itsekullekin ja mur-mur, sulle spesiaalipeukutukset :heart:. Dippaathan aamulla, jookosta :)?
 
Ottis, kyllä mie varmaan huomenissa(taas)dippaan..
..vaikka turhaa taitaa olla..

Täällä ilma oli niiiiiiin painostava ja sieltähän se pikku sade ja akkanen-ukkonen tuli..lyhyen aikaa vaan sateli ja pariin, kolmeen otteeseen jysähteli.
Raikastaa ilmaa kummasti kuiteshin.
Saunan päälle istuksin partsulla siidukkaa nauttien..taidanhin vielä mieheltä yhden olusen ottaa:whistle:;)
..heti kun pyytelee vain y h d e n siidukan tuomaan kaupoilta, maistuishin pari!:D

Kiitti Ottis plussa peukutuksista:kiss:
..kivalta kuullosti siun kaffitteluhetki terassilla!=)
 
Viimeksi muokattu:
Iltaa ihunaisille:heart:
Minä taas täs saunan lämmityksen lomassa pistäydyn.. hyvä että teillä ottis seesteisempää!:hug: Meillä taas mies ollut kuin viulunkieli kuulemma koko pvn ku poika ei ollut heti lähteny koiria lenkittään kun hän kysynyt ja sitte minulle huusi kuin hinaaja ku otin väärästä paikasta puita... voi herranjestas kun ei voi kaikkee tietää! Päätin mennä kohta yksin saunaan kun en jaksa tollasta. Olkoon sit mököttämisiensä kanssa, saunan jälkeen ajattelin tietsikalta kattoo jonkuu leffan jos jaksan, mennä sönkyyn köllöttään koirien kanssa.
Alkaa olla ongelmia painon kanssa ku vaatteet jäämässä pieniksi!! Pakko ottaa kuntoilu osaks nyt kun selkäkin rauhoittunut. Huomenna iltalenkki josta koitan hölkätä osan....huh! Mitenkähän on ku tupakoinkin nykyisin joka päivä jonkuu verran , nyt mennyt 2 tupakkaa illalla. Mut pinna ollut senverran kireellä viime aikoina. Kyl se liikunta auttaa siihen, on ennenkii auttanu!

Mur mur! Kovasti sinne plussapuuhkuja puhallan!!! PUUUUHHH!!!!!+++++++++++:heart:
DIPPAILEHAN LÄHIPÄIVINÄ!

NYT HYVÄT ILLANJATKOT JA HYVÄT YÖT JA PUPUSTELKAAHAN AHKERASTI! MEILLÄ SE JÄÄ TÄNÄÄNKIN VÄLIIN! (Mökillä viimeks viikko sitte.)
 
Minttu, kiitos kaunis siullehin plussapuhkuista:):heart:
..huomenna dippailen.

Niin miekin täällä sauhuttelen:whistle:..menee sellaiset 1-4 tupekkia /vrk
..en jaksa siitä enää ottaa stressiä, vaikka sauhuttelu ei miulle hyväksi olekkaan.

Keväisin/kesäisin tupruttelen enämpi, talvisin menee muutama päivä, etten laisinkaan.

Hyvältä kuullosti siu n saunareissu&leffan kattelu.=)
..mie olen ahkeraan kattellu elokuvia kun kortin omistajille näkyy vielä 23.5 saakka nuo kaikki maksulliset kanavat ilmatteeksi.

Illanjatkoja!!!:wave:
Ps. Mie houkuttelein miehen vielä lähikauppaan ostamaan meille muutaman olusen:p..mies läksi saunan päälle kävellen tarpomaan..muuuuutta..taisi hälle itselleenhin maistua enämpi, kuin 2 olusta kun niin mieluusti läksi.;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä