Olipas kiva kuulla sinustakin Justiina =) Pupustele kesäheinillä ja yllätä meidät sitten iloisesti, jookosta
Mur-mur, Ottis ja Mafinka Teille syvän kumarruksen teen On rohkeaa ja raskastakin tässä iässä kuumeilla. Kerrasta toiseen olette jaksaneet tavoitella unelmaa, tarttuneet hetkeen :heart: Sillä sillonhan mahdollisuudet ovat paremmat onnistua ja ei voi katua etteikö olisi yrittänyt. Minä täältä yritän vielä kovasti puhaltaa uskoa yritykseen, jospa sittenkin....
Tk:sta tultiin antibioottien kanssa. Olin valmistautunut vaatimaan vaikka mitä tutkimuksia, mutta jälleen yllätyin positiivisesti. Oireeni ovat nimittäin tässä kolmen päivän aikana vain koventuneet. Mukaan on tullut huimausta, pahoinvointia, päänsärkyä ja jatkuvaa tunnetta siitä, että tietää missä synnytyselimet sijaitsevat : / Lääkäri ei laisinkaan vähätellyt oireitani. Pissatesti oli puhdas ja kuten arvasin; ei raskaana. Verikokeen (hcg) ja viljelyn tulos tulevat viimeistään maanantaina.... Pikatesteissä leukosyytit olivat kuitenkin koholla, joka sai lääkärin kirjoittamaan kaksi hevoskuuria kymmeneksi päiväksi. Epäili jonkin sortin bakteeritulehdusta. Mutta jos oireet pahenevat (ei sulkenut pois kohdunulkoista) niin samantien äitipolille. Näillä mennään kohti uusia yrityksiä.... Taisi se oliivittaren römpsä säikähtää uutta raskauden yritystä
Nöpsö Onnea Matkaan :kiss:
Putunen Itse testailin edellisen raskauden davidin herkillä. En nyt muista tarkkaan kauanko (ehkä dpo 14asti) tikutin, mutta en saanut tasavahvaa viivaa laisinkaan Pikkumiehestä
Viimeksi muokattu: