40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti

Olipas kiva kuulla sinustakin Justiina =) Pupustele kesäheinillä ja yllätä meidät sitten iloisesti, jookosta ;)

Mur-mur, Ottis ja Mafinka Teille syvän kumarruksen teen On rohkeaa ja raskastakin tässä iässä kuumeilla. Kerrasta toiseen olette jaksaneet tavoitella unelmaa, tarttuneet hetkeen :heart: Sillä sillonhan mahdollisuudet ovat paremmat onnistua ja ei voi katua etteikö olisi yrittänyt. Minä täältä yritän vielä kovasti puhaltaa uskoa yritykseen, jospa sittenkin....

Tk:sta tultiin antibioottien kanssa. Olin valmistautunut vaatimaan vaikka mitä tutkimuksia, mutta jälleen yllätyin positiivisesti. Oireeni ovat nimittäin tässä kolmen päivän aikana vain koventuneet. Mukaan on tullut huimausta, pahoinvointia, päänsärkyä ja jatkuvaa tunnetta siitä, että tietää missä synnytyselimet sijaitsevat : / Lääkäri ei laisinkaan vähätellyt oireitani. Pissatesti oli puhdas ja kuten arvasin; ei raskaana. Verikokeen (hcg) ja viljelyn tulos tulevat viimeistään maanantaina.... Pikatesteissä leukosyytit olivat kuitenkin koholla, joka sai lääkärin kirjoittamaan kaksi hevoskuuria kymmeneksi päiväksi. Epäili jonkin sortin bakteeritulehdusta. Mutta jos oireet pahenevat (ei sulkenut pois kohdunulkoista) niin samantien äitipolille. Näillä mennään kohti uusia yrityksiä.... Taisi se oliivittaren römpsä säikähtää uutta raskauden yritystä :D

Nöpsö Onnea Matkaan :kiss:

Putunen Itse testailin edellisen raskauden davidin herkillä. En nyt muista tarkkaan kauanko (ehkä dpo 14asti) tikutin, mutta en saanut tasavahvaa viivaa laisinkaan Pikkumiehestä

Viimeksi muokattu:
Oliivitar kiitos puhalluksestasi:kiss:
..No juu..köhöm..en malttanut ola t ä n ä ä n k ä ä n dippaamati - nega tietty.
Tuulien mukaan nyt mennään..voi olla, että dippaan(suuremmalla todennäköidyydellä:p)
..tai jos tulee sellainen selväpäinen hetki, niin sitten en..:D

Onpa hyvä, että tädin poissaolo selvisi, johtuikin siis tulehduksesta.
Kyllä tropit alkaa kohta puremaan ja pääset jatkamaa entistähin ehompana!:)
..saattoihan se siun römpsäkkeis säikähtäähin - hän on niiiiiin herkkä, on se..

Viimeksi muokattu:
Ottis
Oliivitar Voi ku minä olisin niin toivonut, ett testi olisi sittenkin plussaa näyttänyt, mutt pääasia tällä hetkellä, että olet hyvissä käsissä ja tilannettasi tarkkaillaan :hug:. Kiitos kaunis kumarruksesta meille sitkoille =). Kauniisti sanottu tosta hetkeen tarttumisesta :kiss:.

Pikkutirri Rapistelistkos?

mur-mur Rapistelitkos sinä? Kiitos listan päivityksestä jälleen kerran. Oliski kiva ku saatais tämä sakki pikkuhiljaa siirtymään tonne y-klubin puolelle :saint:.

ON Ovistestin tein ja niin hailua viivaa näyttää, tosin vahvempaa kuin kontrolliviiva, ettei tässä vielä mikään kiire ole jos ovis on tuloillaan :confused:. Vähän silti pelottaa, että jos se sittenkin oireista päätellen oli sunnuntaina ja tämä kierto on jo hukkaan heitetty :ashamed:. Toisaalta hyvä, ettei sitä voi vielä varmaksi tietääkään, sillä muuten aika seuraavaan ovikseen tuntuisi ihan liian pitkältä.

Ottis
Hupsistakeikkaa ku katosi teksti :confused:. Mur-mur, näytätkin jo testailleen. Harmitus negasta :hug:, vaikka se totisesti ehtii muuttua vielä plussaksi moneen kertaan :heart:. Tsemppiä piinailuun :kiss:.

nöpsö Onnittelut täältäkin siirtoon :heart::heart::heart:

Justus Kiva kun käväisit, olisin kysynyt miten se sinun lopputyösi oikein edistyy?

putunen, Mindy<3 ja Marja-Leena niin ja kaikki muut. Löysin mielenkiintoisen tietopläjäyksen raskautumisesta oireineen, käykäähän lukaisemassa :D -> Raskaudesta - Plazan keskustelut ? Plaza

Mindy<3 Kiitos halirutistuksista, kyllä se on vaan pakko sanoa että Ottis kirjoitti todella hyvin meidän tilanteesta ja yleensäkin: iästä, jaksamisesta jne etten paremmin olisi osannut...

Oliivitar Kiitos myös sinulle ajatuksesta, toivotaan että tulehdus pian paranee =)

mur-mur Sinäpäs rapistelet aikaisin, itse olen päättänyt että tästä eteenpäin rapistelen vasta jos on myöhässä :cool: (saas nähdä kuinka akan käy) :D

Tänään sitten telkkarin ääreen klo 20.00, kuulin juuri äsken että "meidän häiden" morsiusneidot ovat varustautuneet illaksi sampanjan ja pienten makupalojen kera katsomaan illan ohjelmaa :D

ON: aloitin taasen sen Terolut kuurin ihan varmuuden vuoksi joten tällä kierrolla en enää ovistikkuja rapistele kun sen aika meni jo. Lämpöjä ei minulla ole joten en odota mitään muutakaan tapahtuvaksi. Ensi kierrolla sitten taas ... Ihanaa, huomenna kullan luo ja muuten vaan peuhaamaan peiton alle :heart::heart::heart:

Joko pikkutirri lähti reissuun? Toivotaan oikein onnistunutta matkaa :flower::flower::flower:

putuselle Plussan vahvistumista, älähän hättäile :kiss:

:(
salme 71,putunen,Mindy<3,mur-mur.ottis Mafinka,oliivitar..unohdinko jonkun? anteeksi..

siirtoon ei päästy :(
kohdussa oli nestettä..ilmeisesti verta,jota joskus ovulaation yhteydessä esiintyy..joillakin se vuotaa ulos,mut miulla oli jääny sisälle.Huomenna katsotaan uudestaan onko neste hävinny sieltä ja siirretään jos siirretävää vielä on.
Eikä siinä cielä kaikki..alkio on top,mutta eilen iltapäivällä sulatettu ja eikä tänä aamuna ollut vasta kuin 5-soluinen joten hitaaksikko jäänee eteneminen..tiedä häntä.Toivottavasti tänään kirii kiinni jakaantumistaan.Limis oli kyllä hyvä 11mm ja mahtava keltarauhanen jöllötti siellä,et ovis on ainakin tapahtunu..

ja ottis oikeessahan sinä olet,että luonnollista tietä en voi hedelmöittyä..:(

pitäkää ihaNAISET kaikki peukut ja varpaatkin pystyssä,että huomenna olisi kaikki hyvin..

Moi vaan vielä pikaisesti ja omanapaisesti...

Juuuhh...tein testin aamupisusta ja ihan selkeä negahan se oli niinkun uumoilinkin...pikkusen pisti kumminkin aamupäivällä masentamaan kun kerran myöhässä oli ja pieni toivon kipinä ehti jo viretä...nyt kumminkin niin hösäri päivä täällä töissä(saan lähtä heti kun on hommat tehty..ja lähtää ajaa Helsinkiin..kone nousee 06 huomen aamul..) sekä ennen töihin tuloa kotona ja tälle päivälle sattu viel päiväkodilla keskustelut toimintaterapeutin kanssa ja munkin oli oltava paikalla...

Ehin jo tossa harmitella et kuinkahan paljon täti myöhästyy ja kuinkahan kauan mä sitten reissussa vuodan..passitin jo isomman tytön tamppoonien ostoon vaikka normaalisti käytän vain siteitä...Äskeisellä veski reissulla kumminkin huomasin vuodon alkaneen=) joten voisko päivittäjä laittaa mulle kp1/28-30 ja yk6

Loppuun vielä pika kysely..mielipiteitä pliissss!!!!
Mulla on 15 clomi tablettia, otanko tässä kierrossa 1, 2, 3 vai en yhtään? Kaks kiertoo oon nyt syöny..ekan 2/vrk toisen 3/vrk, ekalla en ovuloinu ollenkaan ja oli vaan se pieni folli ja pieni limis.. 3/vrk kierrossa tuli hyvänkokoinen folli ja limiskin ok..mut ovuloinko sittenkään irrotuspiikistä huolimatta??? Jotenkin usko menny ja lääkärille en oo soittanu enkä sieltä etelästä käykkään soittelemaan..kuitenkin jos tässä kierrossa meinaan clomittaa on ne otettava kp3-7...
Mitä sä mun tilassa tekisit???

Ottis
Nöpsö Hurjasti peukkuja täältäkin huomiselle, että neste olisi hävinnyt ja pääsisitte siirtoon :heart:. Jospa se pikkunen huurulainen on hidas, mutta varma tapaus ja tarttuukin sitten sinnillä limikseen kiinni.

Pikkutirri Pahoittelut tädin tulosta :hug:, varsinkin kun ehti jo myöhästymisellään toiveitakin antaa. Toivottavasti sinulla on ihana loma :heart:. Jos sinulle on lääkäri määrännyt 2-3Clomifenia per päivä kp3-7 niin mä ottasin varmaankin sen 3 jos tabut vaan riittää ja jos ei niin sitten kaksi.

Ninni69 Minä yritinkin muistella, että keitä muita meitä on, jotka haaveilevat vielä ykkösestään. Hienoa, ettet ole toivosta luopunut. Eihän sitä helposti periksi anna. Minä yritän saada nuppiani par'aikaa siihen vireeseen, ett kampeaisin miehen tänä iltana petipuuhiin. Jotenkin olen vaan niin laiskaksi käynyt ett olis paljon helpompi jos mies ymmärtäisi tehdä aloitteen. Kummasti se on jo eilen ja tänäänkin tisuleihin tupannut käymään kiinni, joten tiedä tuota jos vaikka =)... Laskeskelinkin, että viimeisestä kerrasta alkaa kohta tulla kuluneeksi 3 viikkoa viikonloppuna, joten luulis miehellä jo vähän siihen suuntaan olevan tarvetta.

Kiitos kaikille matkan toivottelusta ja plussailkaa+++++++=) tää lähtee nyt...taijan mä sen clomipurkin ottaa mukaa ja pähkäillä viel siel...mulla vaan sellanen olo ettei vasen puoli toimi ollenkaan ja nyt ois sen vuoro ja silloin menis clomit "hukkaan"... mulla on just sen 3/vrk annoksen verran...mut kai se lekuri määrää lisää ku vasta 2 kiertoa oon syöny... Heipat kaikille!!!!:wave:

Täällä varpaat&sormet ristissä, että Nöpsön pikkisen alku, olisi siirtokelpoinen huomenna ja kohtu tyhjä nesteestä!:kiss:

Ninni69 uskonpa jotenhin kovasti, että pikkinen
on siulla vielä kainaloisessa.:kiss:

Viimeksi muokattu:
Ottis
Do dih, niin on Neljät häät katsottu. Näyttää olevan niin, että kaivavat esille just ne negatiivisimmat kommentit. Kovin oli nuorekas harrikkamorsian. Mafinka Onkohan siellä yhteisissä katseloissa nyt Minjalla kuumat paikat ku ei tuntunut tykkäävän niin yhtään mistään :LOL:?

Nöpsötäältäkin isot onnittelut huomiselle, toivotaan tosiaankin että kaikki matsaa!

Ninni69 Niin helppo on takertua milloin mihinkin syihin, toivon todellakin että sinäkin saisit sen "ensimmäisen ja edes sen ainokaisen " kuten olen itse toivonut edes sen ... Haleja sinulle :hug:

No nyt on se nähty; näyin pariinkin otteeseen mutta niiiiiin pikaisesti ettei varpilla muut kun minut tuntevat huomanneet :) huh huh! Meidän Virpi oli mielestäni kaunis! Kuuntelitteko sen Lapualaisen tyttelin porinaa "Kun on täyttänyt 20 niin alkaa rupsahtamaan" täh!!??? En minä ainakaan!!!

Ottis Harrikkamorsian meni sukulaiseni kanssa naimisiin ja on todella ihana "tytteli"! Kahden pian aikuisen naisen äiti toinen muistaakseni 20 ja toinen 16 v .

Viimeksi muokattu:
Kopsua tännekin... :

Kp 13, ja talletuksia tehty :kiss: Sen verran työlästä tämä vauvantekeminen on, että veti takareiteen sellaisen krampin, jotta piti ihan kylmäpussilla hautoa :LOL: Ei juoksulenkillä sellaista, mutta petipuuhissa kyllä.. no, ei muutoin valittamista.

Mukavaa viikonlopun odottelua kaikille :heart:

Niin ja ovista ei oo siis bongattu, mutta reenitty kumminkin :)

Nöpsö Minulla on täällä myös varpaatkin pystyssä peukkujen lisäksi Huomiselle!

Mur-mur :LOL: Lupasin "mirrille" silitellä sitä ja olla kiltisti. Lääkkeet aloitettu ja vahvat tuntuvat vaikutukset olevan ... ainakin näin ensimmäisenä päivänä, ehkä sitä sitten kun tottuu; helpottaa. Flagyl on toinen myrkky : / ja Kefexiiniä lisäksi

Mafinka Täällä istuin sohvalla pukeutuneena päättäväiseen katseeseen, jotta minä Mafingan pongaan :LOL: Kyllä niin nopeasti Harrikkahäissä vieraita näytettiin, että jäiköhön edes tekstiilien värit mieleen... Oli jotain lilaa, punaista ja kirjavaa :confused: Päällimmäisenä minulla kaikuu vieläkin lapualaisen kommentit korvissa

Pikkutirri :hug: :'(

Whisky Peat Kuulostaapi hyvältä :LOL: Ei puutu yritystä :whistle:

Viimeksi muokattu:
Huomenta Ihanaiset Naiset :wave:

Sattuiko kukaan katsomaan eilen tai tänä aamuna uusintana "Studio54":ää kun siellä haastateltiin Antti Heikkilää koskien syömistottumuksia jne. Hänhän on tullut "kuuluisaksi" mm. siitä että suosii voita, täysmaitoa, yleensäkin ATKins tyyppistä ruokavaliota. Hän nimittäin kertoi että hänen luokseen tulleet lapsettomat naiset ovat yleensä sitä tyyppiä jotka käyttävät rasvattomia tuotteita ja hän onkin neuvonut käyttämään voita, punaista maitoa tai tilamaitoa ja jättämään viljat pois niin jo on "luonto tehnyt tehtävänsä"...

Whisky Peat ;) :vampire:

nöpsö Tälle päivälle kovasti peukutuksia

Kaikille ihanaa ja aurinkoista perjantaita

Onpa lista tosiaan lyhentynyt.... :) Mä oon niin ILOINEN, kun minun aviomieheni sai uuden työpaikan, jossa aloittaa syksyllä ja kohta alkaa ihanan piiiiitkä loma hällä. Ei teidän varmaan ole vaikea arvata, mikä hän on ammatiltaan ?:LOL: ja tosiaan toiveikkaana alamme tätä kesää viettää. Kierto pitäisi ainakin saada tasattua.:rolleyes: Mä oon niin kesäfiiliksillä !:heart:

Ottis
Whisky Peat Onnekasta RKTT-aikaa :heart:! Ei vauvoja näemmä kovin helpolla tehdä =). Haluatkohan sinä RKTT-listalle vaikket ole ovista bongaillutkaan :confused:.

Ninni69 Toivottavasti kierto tasaantuu silleen soppelisti ensin reilun yhdeksän kuukauden tauolla :heart:.

Mafinka Viimeksi eilen mietin tuota rasvaista maitoa, ett pitäisi siirtyä käyttämään sitä ja muutenkin ihan aitoa voita, paitsi ett sitähän meillä käytetään se mitä voita käytetään tai sit oliiviöljyä. Mitenkähän toi viljajuttu pitäisi tulkita, ku minähän en viljoja kovinkaan paljon syö keliakiani vuoksi :confused:. Pitäis siltä osin dieetin olla siis kunnossa.

Nöpsö Mitäpä kuuluu tähän päivään, pääsittekö siirtoon?

Oliivitar Entä sulla, saitkos/ saatkos hCG-tulokset tänään?

mur-mur Dippasitko?

ON Ovistestin tein ja ihan lupaavalta näyttää ku viiva eilisestä vahvistui. Oletan plussan pärähtävän aikaisintaan sunnuntaina. Tikkuja on vielä maanantaillekin, ett jos hyvin käy niin voi tulkita viivan huipusta vielä heikentyvänkin sen plussan jälkeen. Tiistaita pidemmälle en oviksen tahtoiskaan siirtyvän kun ukko niihin keikkahommiin lähtee, eikä ole tilannetta avittamassa sunnuntai-illan jälkeen.

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni69 (41)...............Kp1/23-30........yk n.3v............1
pikkutirri (41).............kp2/28.............yk6........4./2yht.
Ottis (43)...................kp10/24-30.......yk21( 08/09)1.
Whisky Peat (35)........kp14/?.............yk1........3
Nöpsö (42).................kp16/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako (46).....kp16/27...........yk11....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp17/27-29......yk2........2
AinoEmilia (?).............kp19/?.............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.
Euphonia (39).............kp21/25-26......yk17..........1
mur-mur (45).............kp21/24...........yk26(02&08&11/10)3.
oliivitar (40)...............kp37/27-30.......yk3 ( 05/09)7.
Iida-Karoliina (46).......kp?/23-29........yk22...................5.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*

Salme-71 (39)...........dpo4
mur-mur(45).............dpo8

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

Yhteistyössä