40+ so what!!! (vol 5.)

Ottis
Vauvatoive10 Oli kiva lukea tuo sun juttus limoista, vaikk vähän härskiksi menisikin, niinkuin Iida-Karoliina totesi =). Meillä taitaa kaikilla olla pian Oili ovella. Positiivista huomata, etten ole ainoa märkä tässä sakissa. Esileikkinä riittää todellakin se, ett saa mieheltä housut ja jalasta ja sit onkin jo menoa. Tänään, kun ulkona työntelin lumia ja tunsin "lotinan" alapäässä ajattelin, ett jo on kumma kun vanha akka tälleen limottelee, vaikkei ole edes kuumia treffejä tiedossa :ashamed:.

Mutt jännää tässä on, ett nyt taas kun lima lotisee on mielikin niin maanperusteellisen toiveikas. Tossa kymmenen aikaan illalla nappasin lasillisen greippimehua ihan siltä varalta, ett jos mies taas haluaisi, mutt meni hänelläkin niin myöhään selvitä suihkuun ym., etten enää raaskinut alkaa kiusata. Toivotaan nyt vain, ett Oili tulisi vasta kp12 eikä kp11, ett olisi vielä hyviä chaansseja miestä vokotella.

Tovi sitten luin artikkelin, jossa väitettiin hedelmällisimpien päivien olevan jopa 4-5 päivää ennen ovulaatiota ja jos näin on niin nämä mun limat ainakin tietävät hyvää niinkuin sekin, ett eka simppatalletus on tehty jo :saint:.
 
Ottis
Mahdotontako Kiitos vinkistä :hug:! Tilasin Mulimen-tippoja noilta antamiltasi sivuilta. Pelasin varman päälle ja tilasin Visalla. Luulen, ett silleen varmempi. Kysyy muistaakseni maksuehdoissa ekana tilinhaltijan nimen, sitten Visakortin numeron ja 3 varmistusnroa, jotka ovat kortin takapuolella allekirjoituksen perässä. Niin juu ja viimeisenä kortin voimassaoloajan, sen tunnistaa ___/____ kohdasta johon tulee ekana päiväys ja sitten vuosi.

Toivottavasti tästä on apua. Jos ei noin onnistu niin voin huomenna (kun nyt on aikaa), olla tekevinäni tilauksen ja olla maksavinani tililtä ja katsoa miten sitten toimitaan. Mulla saksankielen opinnoista reilu 20 vuotta takana, mutt näyttää jotain mieleen palautuvan, kun on ihan pakko :p.

Kun hipsin alakertaan rahapussia hakemaan ajattelin jo, ett nää vauvahaaveet olisi ehkä helpointa toteuttaa kun menisi vaan suosiolla ukkonsa kanssa ajoissa nukkumaan. Ku ei niitä vauvoja kuitenkaan millään tipoilla tehdä... Käytin edellisessä kierrossa maca-jauhetta ja sen kehutut vaikutukset aikalailla samat kuin noilla mulimen-tipoilla, mutt koska en uskalla niitä kilpirauhaseni vuoksi käytää, ehkä parempi, ett testaan näitä kanatippoja :kieh:. Ne ainakin vaikuttivat turvallisilta eivätkä ymmärtääkseni mitenkään estä kropan omaa hormonituotantoa??

Mur-mur Miten muuten sen sun toisen pahees eli tupskun nyt kävi/ käy, kun olet siunatussa tilassa? Heititkö heti syöpäkääryleet wegs vai? Mulla kävi kesällä raskauden aikaan niin, ett aktiivisesti aloin heti paheesta luopua, mutt vasta 9. viikolla se sujui niin sutjakasti, ettei tarvinnut kuin illalla yksi ennen nukkumaan menoa kiskaista. Viimeiseen ultraan lähtiessä en muistanut edes ottaa paheita mukaan, mutt niin vain jouduin niitä kaupasta pikapikaa hakea ennen sairaalaan menoa, kun kuulin alkion kuolleen :(.

Kylätohtori muistaakseni jossain kertoili, ett viimeistään viikolla 10 pitäisi heittää paheet pois. Ja kuitenkin jossain sanotaan, ett jos alle 15 käärylettä päivässä polttaa se ei muka haittaa yhtään?? Tuohon en ihan heti jaksa uskoa, mutt kun sain tietää olevani raskaana aloin polttaa 1mg:isa kääryleitä ja siinä se nyt on pysynyt ja edelleen yritän päästä kokonaan tavasta eroon. Tosin nyt joululoman aikana olen ihan tietoisesti tehnyt kaikkea mitä ei pitäisi, ihan sillä, ett kroppa luulis, ettei tässä enää vauvaa yritetäkään ja siten mä onnistusin jymäyttää sitä raskautumaan :LOL:.. :saint: :).

Kai minunkin on nyt nukkumaan mentävä. Tiedä jos toi kuu miehen aamuyöstä sopivaan aikaan herättelisi :p. Kauniita unia, kullan kuvia!

Ai niin juu.. näin viime yönä unta, ett tein ovistestin (niinku aamulla pitikin tehdä ja tein), mutt näinkin vauvan ultrakuvan. Yritin tihrustella, oliko siinä ohjeessa mitään neuvoa miten sitä pitäs tulkita =) B) :eek:..
 
Vautsi vau täällä vaan plussia satelee,ONNEA MARI :heart: :flower:

Erkatoivotaan ultraan kaikkea hyvää ja tulehan kuulumiset kertomaan.

mur-murhyvä että olet saanut jo ajan ultraan ja neuvolaan.

on:aloitin eilen terot vaikka mietin etten aloita koska mahdollisuus tästä kierrosta raskautua on olemattomat ,mutta ei kai niistä haittaakaan ole :/

lisää :whistle: :whistle: plussa puhureita+++++ :heart: :heart:
 
Ottis
Kamalasti olen kirjoitellut :ashamed:. Sen siitä saa kun pääsee nettikatvasta, ett sitten heti yötä myöten paukuttelee ja jättää innoissaan simpat hankkimatta :headwall:. Eiku mullahan oli teoria, etten miestä nyt ihan joka päivä pukille vonkaa ja siksi ajattelin eilisen rauhoittaa, mutt nyt näyttäs siltä, ett olisi sittenkin pitänyt, sillä tänä aamuna bongasin ovisplussan eli mulla dpo-1, päivittäjälle tiedoksi.

Eihän se varmaan myöhäistä ole simppoja vieläkään hankkia, mutt on se vaan metka tää naisen kroppa. Eilen oli paikat niin liukkaana, ettei mitään määrää ja aamulla olin taas kuiva ku Saharan autiomaa :/ . Eli jos tässä luontoa kuuntelis/ olis kuunnellut, niin eilen illallahan mun ois pitänyt miehen kanssa lempiä, mutt enpä heitä kirvestä kaivoon vieläkään, sillä sovin tossa jo miehen kanssa treffit mökille, kun tulee töistä ja sehän meinaa sitä, että kun ympäristö on otollinen, niin lemmellekin löytyy sijaa :saint:.

Mutt sitten totisempiin juttuihin. Kun teillä täällä tuota tietotaitoa on, niin osaisko joku mulle kertoa miksi mun follikkelivaihe aina vain lyhenee? Onks musta tulossa ihan oikeasti vanha kana vai mitä tää on? Tänä aamuna ennenkuin pissapurkkia tyhjensin, ajattelin, ett pitäis sinne se hedelmällisyystesti myös tuikata, mutt sitten ajattelin, ett "seuraavassa kierrossa sitten" ja niin jäi sekin tekemättä. Pitäsköhän tässä nyt pissaa pidätellä vielä kuitenkin ja tehdä se, ett näen siinä sen kammottavan plussan vai varaanko heti aikaa gynelle?

Voi voi mä oon taas ihan höpsähtämässä :headwall: :headwall:.
 
MamaStella lisäsin sinut listalle, mutta kp:tä en merkinnyt, kun et vielä tiedä. Jos bongaat oviksen (tikuilla tai tuntemuksista) niin sitten ilmoita, niin voidaan lisätä vielä rktt-listalle.. ja loppukierto jännätään sitten yhdessä miten käy.

Onnea oviksen bongauksesta Ottiksellekin. Ihan samoissa kuule mennään, mullakin eilen jomotti ihan selässä asti nuo muniksen kasvukivut ja pissa oli illalla tummaa ja vahvan näköistä, siitä tiedän että ovisplussa olis tärähtänyt mittariin jos oisin mitannu! Mutta en tule nyt rktt-listalle, yritän vähentää tuota yrityksen makua, kun on hoidotkin edessä. Tää henkinen odotuskin on aika piinaavaa... ihan ilmankin dpo-laskuriakin. Miestä yritän kellistää tässä ihan ahkerasti kuitenkin.

Niin ja Ottis mulla lapsettomuuslääkäri ei pitänyt ihmeellisenä näin aikaisia ovulointeja.. ja follit on ultralla ainakin kerran katsottu sopivan kokoisiksi irtoamaan.. vaikka kp:t vielä nuoria.. ja väli oviksesta tädin tuloon on n. 15 päivää eli ihan riittävästi.

Pinkkistä jännätään huomenna :heart: Super-tsempit vielä sinne!!

Mulimenista on paljonkin puhuttu näillä palstoilla, tolla yläkulman hakutoiminnolla löytää asiaa sen tiimoilta lisää. Aine sopii sellaisille joilla kierto epäsäännöllinen, mutta jossain varoitettiin sen kehoa puhdistavista ominaisuuksista, että olisi syytä ottaa tipat ennen kuin yrittää raskautua. Mutta mehän ollaan kaikki yksilöitä ja jokaisella varmaan nuo homeopaattiset aineet tehoaa vähän eritavalla...
 
Mukavasti täällä puheen porina on käynnyt parina viime päivänäkin.

Plättä mukavaa uutta vuotta sinulle myös.

Onnea tuhannesti PLUSSASTA Mari :heart:. Sano sitten, kun sinut saa laittaa tuonne + pinoon! Ajattele kaksikertaa + tämän palstan aikana! Hienoa! Kyllä ne mulimet hyvin sinulla toimivat, vaikka eihän näistä asioista tosiaan koskaan tiedä, kun on ihan mahdollista, että se on juurikin tuo raskaus joka tällä kertaa vaikutti.

Erka toivon kaikkea hyvää tämän päivän ultra käynnille sinulle. Tulethan meille kertomana miten meni.

Vauvatoive on ihanaa, kun meillä on tämä palsta tosiaan ja meitä yhdistää tämä ikä ja vauvakuume vaikka muuten meitä on monen moisessa elämäntilanteessa. Kyllä antaa niin paljon, että voi tästä kuumeilusta ja muustakin rupatella, kun ei nuo omat kaverit varmaan jaksaisi kuunnella jatkuvasti näistä asioista.

Mur-Mur ihanaa, että sait sen ultra-ajan noin pian.

Mamastella tervetuloa mukaan jännäilemään.

ON kierto ihan sekasin edelleen ja taitaa näin ollen minulla se ivf hoito siirtyä hamaan tulevaan, kunnes kierto tasaantuu, jos enään tasaantuu ( jos ei ole nyt ne vaihdevuodet ) otan yhteyttä klinikalle, kun pyhät ovat ohi.

RKTT lista senkun kasvaa, hyvä juttu +++++ kaikille teille ja oviksen pyydystäjille.
 
Ottis
Kiitos SS toivon sanoista =). Vähän alko jo huolestuttaa, kun km:n jälkeen 2 kertaa ovis oli kp13 ja sitten putosi kp10:een,12:sta ja nyt 11:sta :headwall:. Ihme heittelyä :(. Mutt mutt.. ajan luottogynelleni varasin nyt sitten 20.01.10 ja toivon, ett silloin folleja kurkitaan ultralla, ett tiedän missä mennään.

Tässä nyt lipittelen greippimehua ja odotan, ett saisin takan pellit kii ja lähden mökille simppajahtiin :saint:. Se tosin tietää parin tunnin lumenluontiurakkaa ensin, mutt mitäpä ei nainen simppojen ja sen Vauvan eteen tekisi :heart: =). Kivaa tätä päivää kaikille ja onnea kaikkiin pyrkimyksiin :hug:.

 
Ottis Vielä minä viikonlopulla tupruttelin 1-2/vrk :x ..eilen sitten vain yhden sauhuttelin :) ..eli luonto kyllä miulla hoitaa tuonhin kun r-oireet alkaa lisimään, ei nimittäin maistu vaan enää-ja hyvä niin!!..ja nyt sen miehekkeesi kellistät, ei ole myöhäistä vielä ;)

Pare olisi että tasaiseen siellä siimahäntien virta vipattaisi!!!:D ( joka toinen päivä )..vaikka ittelläin se välistä maistui NIIIIN puulta ja haluttii oli jossain hevon kuusessa!!


Pinkkiksellä huomenna jännät hetket-Toivon niin sydämestäin siulle plussaa!!!!:heart:


ON..mie niin haluisin niistä r-oirehia, silloin tämä tuntuis todelliselta!!..kyllä sitä on höperö immeisen laps :p kun ei osaa nauttia tästä hetkestä..miulla ihan oikiasti on pelko peppusessa nyt, ei vain pelkkää jännittämistä..mites mie jaksan jos siellä masussa ei olekkaan mitään vaavin alkua..

Antakaatte anteeksi tämä vatvomiseni :| ..te varmaan ajattelette että "nauttis nyt kun on raskahana"!!!..tokihan mie nautinkin mutta silleen varoen/varauksella siihen eka ultraan saakka.


Laitankin tästä positiivisen ++++++++++myräkän tulemaan teille kaikille WIUUUUHHHH:whistle::heart:!!!!!!!

..vaikka oma mieli heitteleekin laidasta laitaan..;)..vaan kyllä koetan kovasti tuohon ihmeeseen uskoa ja että olisi pieni oikialla kohdalla kasvamassahin:heart:..tällainen vanha kanannen kun munii, voi mennä vikaan usiampi asia..


mur-mur ja pienen pieniäinen, tänään jo 4+3:heart:..kyllä on ihana ja jännä noin kirjoittaa..:)
 
Onnea MARI!!!!!!!!

Pahoittelut tädin riivaamille!!!

Mulle voi päivittää KP 1 tänään.

SEURAAVAT KAKSI SUNNUNTAITA JÄÄVÄT MINULTA PÄIVITTÄMÄTTÄ. PALAAN SITTEN ASIAAN TAMMIKUUN PUOLESSA VÄLISSÄ.

Nyt lähdemme etelän lämpöön. Se on heippa :wave:
 
Kaunis kiitos Onnitteluista päpsy79 :) :flower:

..juu, kuten huomaat miun tuntemukset hieman sekavat-onnellisuus&pelko vuorottelee..kyllä tämä tästä taas..sain sen ihanimman joululahjan, jota toivoinkin:heart:..

..tulipa mieleeni..kun pienen la. olisi n. 5.9..mutta luulen hänen syntyvän aiemmin..eli, meillä olisi sitten kaksi jellonaa minä&uusi tulokas..huh, huh..kovin saattaapi räiskyä..on ainashii elämää ISOLLA E:llä ;) :D
 
Moi! Tulin juuri ultrasta ja...no ei mulla mitään jippii-uutisia ole! :ashamed: No ensinnäkin ihmettelen miten se gune sai mulle rv 6+2 kuukautisten mukaan kiekkonsa kanssa laskettua kun mun laskujen mukaan on 6+0 hädin tuskin. Niin siinä sitten kävi ettei hän mitään alkiota nähnyt eikä siis sykettäkään :'( . Ruskuaispussi kjyllä oli ja kohdunsisäinen tapaus. Tiedän kyllä että ne laitteeet on surkeet ja hän sanoi että teoriassa alkion ja sykkeen vois nähdä rv5+3-5+4. Hän käski viikon päästä uudestaan "kontrolliin". Minä sitten rupesin lypsämään hältä tietoo kun oli niin vähäsanainen että millä todennäköisyydellä siellä vielä vois jotain elävää näkyä niin hän ei siitä tykännyt eikä sanonut puoleen ei toiseen. Ymmärsin että fifty-fifty mahdollisuudet??!!? :whistle: . No 4.1 meen Tampereelle eri lääkärille ja katotaan sitten. Itkin kyllä paluumatkan kun olin niin jännittänyt sinne menoa ja en saanut kuulla/nähdä sitä mitä olin niin toivonut. Matkalla oli vielä paha kolari ja kaikenmaailman ambulansseja ja paloautoja sikin sokin ja sekin itketti kun ajattelin et kiva kohta varmaan raahataan ihmisraatoja mun silmien edessä. Tääkin vielä. Ei tässä auta muuta kuin odotella ja pelätä pahinta. Lääkäri käski mun unohtaa viikoksi koko juttu...unohtaa.. miten kysyn vaan. Sillä paikalla on jokin paha karma..nimittäin ko. paikassa olin silllloin ja samalla lääkärillä kun vastaavassa tilanteessa totesi alkion kuolleen. jotenkin vaan oli paha aavistus takaraivossa. Lisäks oli aika kovakourainen kun sai paikat sattumaan et katotaan alkaako viikon sisällä tulee ulos...tai sitten ei. Voi plääääh! Niin gyne yritti lohdutella ja sanoi et voi olla että alkio on jossain niin painuneena kohdunseinämään ettei vielä näy.
 
erka Lämmin:hug: ..tiedän tarkkaan miltä siusta nyt tuntuu, itsekkin kun tuota ultrausta jännään&pelkäänkin..mutta..älä luovu vielä toivosta, koskapa noilla viikoilla s.äänetkin on monasti vielä hakusessa, jopa itse pienikin-ainakin noin miun naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri sanoi!!

rv:sta vielä..ne laskevat sillä "kiekolla" ja tulee eri päivä kuin esim. noilla netin r-laskureilla..miekin sain yhden päivän raskauden kestoon lisää kun lääkäri kiekolla laski..ja eihän sitä tarkkaa hedelmoittymistä sitten näe, kuin vasta ultrassa kun sikötä mittaillaan.

Koeta jaksaa tuo viikko, vaikkakin tiedän sen olevan pirun vaikiaa-paljon jakuja&voimia!!:heart:

 
Heippis kaikille! Täällä on tätä postia niin paljon kertynyt mun kirjoituksen jälkeen, etten oikein ehdi lukemaankaan. Kun mä olen vielä lomalla, niin nää päiväajat on mulle hyvää kirjoitusaikaa ja te olette tietysti töissä... non niin. erka, älä tosiaan vielä hätäile.
Se saattaa hyvin olla niin, että siellä olija ei vain ole vielä niin "iso" kun meidän laskelmamme väittävät. KUka sitä varmuudella voi sanoa, milloin hedelmöitys tapahtuu? Viikon kuluttua kaikki voi olla toisin. Paljon sinulle voimia odotukseen. Ei se helppoa ole, kun tuhat asiaa risteilee päässä, tiedän kyllä. Mutta turha nyt on pahinta ajatella.

ON: Mä pääsen nyt oikiasti jännittämään. Sain miehen petipuuhiin, joten nyt se sitten alkaa tämän tytön jännittämiset.
 
erkalle :hug: :heart: !

Tuli niin elävästi mieleen omat vuoden takaiset kokemukset, niinikään Tampereen suunnalla. Siellä oli kans tosi surkeet laitteet pikkukylän terveysasemalla, että väittivät km:n jälkitarkastuksessa, että kohtu on tyhjä ja ok. Todellisuudessa mulla oli kohtu täynnä verta ja vielä sen lisäksi ku, joka todettiin vasta monien sairaalareissujen jälkeen. Sen jälkeen on terveyskeskukset saaneet olla minun osaltani.

Uskon että saat paremman vastauksen sitten viikon päästä. Ehkä se eka ultra kannattaisi ajoittaakin vasta lähemmäs 7 viikkoa. Toki yksilöllistä.
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Wiara (39)...................kp1/24-28............yk7..........1.
Terry64 (45)................kp2/28-32..........y.2,5v.........2.
Mahdotontako...............kp3/29............yk3..........1.yht.
Ämy (40).....................kp5/25-28...........yk5.........4.
nillanilla (42)..............kp6/28-33........yk7.........1.
vauvatoive10 (42).....kp7/28-31..........yk2.........3./1. yht.
Rinja (39)....................kp9/24.............yk6..........?
Solakka Silakka (40)..kp10/24-27........yk17........1.
Iida-Karoliina (45)......kp10/23-26.......yk8...........5./1. yht.
Ottis (42).....................kp10/25-27.........yk6........1.
Leena65 (44)...............kp10/25-27........yk7........3./1.yht.
haave2010 (43)..........kp13/29-30..yk11......4./1.yht.
Tirlittan1968 (40).......kp15/28..............yk5...........2.
ikiemo (45)..................kp16/20-50........y?..........4.
oivikki (41)..................kp16/23-27.........yk8...........1.
Emily67 (42)...............kp17/24-28........yk4........3./1.yht.
Siiri Sisilisko(39)........kp17/28..............yk21..........1.
onlydream (36)...........kp18/23-29............yk?...........3.
mimmimamma (47).....kp19/28..............?.............4./1. yht.
Roosamaria69 (40).....kp20/28................yk8......3.
Inia (42)..................kp22/26-30.......yk16....1.
Räystäspääsky (43)....kp27/24-29............................4.
Pinkki69 (40)..............kp27/26-28.........y.n.2v......1.
haave3 (40).................kp29/28........?............3.
Lumisydän (45)...........kp29/28-32.....?............?.
liiza (43)......................kp29/24-25............yk20........4.
Sariella09 (43)............kp32/40............yk?..........5./1.yht.
nallekalle (40).............kp54/?...........yk1...........6.
Taikakuu (41)..............kp69/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)...........kp85/25-43........?............1.yht.
MamaStella (39)..........kp:t ei selvillä...yk1.......6.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT
Pinkki69 (40)..............pp13
Roosamaria69 (40).....dpo5
ikiemo (45).................dpo5
onlydream (36)...........dpo3
Iida-Karoliina (45)......dpo2
Tirlittan1968 (40).......dpo0
Ottis (42).....................dpo-1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
erka (36).....................16.12.2009 kp30/27-30........yk2.......3.
mur-mur (44)..............26.12.2009 kp30/27-29............yk9..........3.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Wiara pahoittelut kierron alusta :hug: Mutta ihanaa lomaa etelän lämpöön B) ja pidä varasi... niinkuin monelle on käynyt, niin lomalla rentoudutaan ja pamahdetaan ylläri-raskaaksi! :heart:

erkalle äh, mikä lääkärireissu.. :hug: toivotaan tosiaan, että ei näkynyt siksi, että a)huonot laitteet ja b) hedelmöittyminen onkin tapahtunut myöhemmin... ne siittiöt kun kuulemma elää pidempään ja alkio voi kai seikkailla siellä muuten vaan pidempään ennekuin kiinnittyy?
 
Hei

Minulla ei sivu 97 enään aukea... sain veilä luetuksi, mutta sitten ei enään uudestaan onnistunut. Pääsin täältä 1 sivun kautta kirjoittamaan. Voi olla väliaikista, mutta osaisko joku aloittaa uuden pinon, kun joskus alkaa 100 sivun kohdalla tökkiä nämä kuulemma. Minä en osaa :eek:

Wiara hvyää matkaa B) nauti lämmöstä ja valosta!

Erka voi ei :hug: kuinka ikävää. Onneksi sinulla on jo ensivkolla se uusi aika kovasti toivon, että silloin näkyisi pikkuinen ja se syke :heart:

Huomenna tulen kotiin vasta tosi myöhään, joten jos joku haluaa ja voi niin saa päivttää. Minä voin Terryn to ja pe tehdä :wave:
 
Rakkaat kanssasisaret... Tänään tikuttelin ovisplussan ja yritystä kovasti ilmassa - illalla eilen ennen nukkumaan menoa ja taasen aamulla :heart: :heart: :heart: Pitäis huomisaamuna viimeistään taas "viritellä"; nyt tuntuu kullallani olevat muut intressit TV:n vuoden 2009 urheilumaailman parissa - minä köllöttelen kainalossa ja kirjoitan läppäriin... Muuten koko talossa huokuu rauha ja hiljaisuus vain meille kahdelle - pojat, jotka asuvat yhteishuollon takia osin isänsä luona, läksivät sununtaina isänsä luo. Mieheni nuorimmainen, 15v tyttö, asuukin äitinsä luona, mutta vietti kanssamme mm. Jouluaattoa yhdessä.
Mulla loppuviikko s-lomaa tenniskyynärpään takia ja mies myös tässä nyt kotona, eli nyt mahikset pistää kaikki peliin... Jos ei nyt edelleenkään tärppää, pitänee nöyrästi marssia 28.1. naistentautien ja synnytysten erikoitautien lääkärin pakeille ja ottaa selville, mitä tehtävissä olisi - meilläkin käsissä jo 11, yrityskerta... Ja kesällä meikätyttö täyttää jo 44v. Mutta nyt on tod. liukkaat paikat, ettei todellakaan tarvii kuin "tyrkätä", niin kuin Iida-Karoliina aiemmin mainitsi.
Tuota mieskeskustelua sivuten... Taidan olla niitä harvoja naisia tällä palstalla, joilla itseään vanhempaa vuosikertaa oleva puoliso. En voi asiasta moitteen sanaa mainita - ja niinhän viinikin paranee vanhetessaan. Exäni oli nimittäin minua vähän nuorempi ja on valitettavasti edelleenkin kuin keskenkasvuinen uhmaikäinen lapsi! Mutta älköön kukaan tästä loukkaantuko tai ymmärrä väärin - toivon kaikkea hyvää jokaiselle kanssasisarelleni tällä palstalla! Olen ymmärtänyt, että moni täällä elää kuitenkin hyvin samankaltaisessa elämäntilanteessa - on uusperhekuviot ja ainakin yksi eletty liitto tai vastaava takana... Ja toisaalta kypsää elämänkökemusten tuomaa näkemystä asioihin! Voimia ja positiivista mieltä siis kaikille edelleen!





























































:flower: =) :flower: :flower:
 

Yhteistyössä