40+ so what!!! (vol 5.)

Mari66 hirmusti onnea sullekin. Minä en teitä sillä lailla tunne, mutta onnittelen nyt kuiteski, kun olen tänne päässyt.
Mulla olis nyt ne ajat, että pitäis jotain tehdä, jos aikoo raskautua :whistle:
Katsotaan nyt, miten tämä kierto etenee.... :)
Pahoittelut kaikille tädistä, jotka ette sitä odottaneet :hug:
TEin tässä jauhelihaperunasoselaatikkoa. Mies on iltatöissä ja yksin täällä taas kukkuilen.
Poskiontelotulehdus alkaa pikkuhiljaa hellittää. Ei ainkaanaa herätellyt kivuilla, kuten toissa yönä.
Heips, pitää ottaa ruoka uunista.
 
Mari66 ONNEA, Onnea uudesta tulokkaasta! Hienoa :heart:

Pinkkis Sitkeyttä viimeisiin piinapäiviin, onnenkantamoisia sinulle

RINJA toivottavasti poskiontelontulehdus parantuu ja poistuu päiviltä

LEENA65 välikierto tulee mullekkin mutta ei sen väliä, uutta kohti pakko mennä muuten ei tule mittään...

VAUVATOIVE10 niin, ensikesänä olisi kiva olla maha pystyssä :LOL: mulla suku muutenvaan olisi ihan äimänkäkenä jos niin onnekkaasti kävisi

MURMUR mukavia ultrakuvia sinulle tiedossa

ITSE ostin pullon kylmäpuristettua vehnänalkioöljyä, teelusikallisen per päivä olen napannut sitä sekä sitä Mulimenia vain 22 tippaa päivässä pitäisiköhän mun tippojen määrää nostaa per päivä???? kun pullossa mainitaan enempi....

TÄDIN YLLÄTTÄMILLE lohtuhali :hug:
 
ONNEA ONNEA MARI66!!! :flower: :flower: :flower: :flower: , Ihanaa!

Mulla on huomenna ultra ja silloin on rv6+0. Jännitää kauheesti. Luulen kyllä ettei sykettä vielänäy kun siellä siis on huonot laitteet vaikka hyvä läääkäri onkin. Mutta oon varannut "vara-aikoja" muualta jos ei vielä huomenna näy.

Plussatuulia kaikille!! :heart:
 
nillanilla mie jostahin olen lukenut että silloin oviksen aikaan Mulimen tippoja otettaisiin enämpi..en muista vain sitä määrää?..

..tuollaisen löysin..

http://niksautus.net/heikki/hoitoja/hoitoja.html


Kiitti SS onnitteluistasi :) ..nyt vain jännitän sitä 8.1 ultraa..rupes kuulkaa se tuulimuna kummittelemaan pienessä päässäni niin kovin..Plääh!!:eek: ..oireethan siinä on mitä ilmeisemmin, niin kuin tavan raskaudessahin..

Pieni poikasemme esiintyi meille tänään (oli ihan 4esitystä ;) )..kyllä meillä iskän kanssa oli hauskaa:D ..ja siinä minäkin hänen mukanaan tanssahtelin lattialla..huh, kun alkoi äkkiseltään sydän läpättämään ja huippasi..taisi olla eka kunnon r-oire :p ..
 
Ovislimaa tulee ja tulee - eli tärppipäivät lähellä... :p Gynelle sain myös tänään peruutusajan jo 28.1., eli jos ei tästä kierrosta nyt edellenkään tärppää, on kohta tositoimiin ryhtyminen edessä! Mutta pitänee koettaa antaumuksella ja positiivisella asenteella sitä ennen tätä vauvantekoa vielä ihan luomusti :LOL: :LOL: :heart:
 
Vauvatoive10 Mulla myös nuorempi mies, tosin Irlantilainen. Mulla aina ollut ulkomaalainen mies. Ennen aiheutti kauhua, esikoiseni isä tumma kuin yö. :) Nykyään olisi pikemmin ihmetys jos minulla olisi tavallinen suomalainen mies :D Noh olihan nykyinen perheeni myös shokki äidille aluksi. Miehelläni kun on kolme aasialaista perää olevaa lasta liitostaan Japanilaisen naisen kanssa. Mies adoptoi lapset avioliiton aikana ja lapset asuu meillä kun heidän äitinsä kuoli.
 
vauvatoive10 Älä mieti tollasia juttuja että mitä jotkut jotka eivät todellakaan ajattele "puusta pitkälle", puhuvat. itse teemme elämämme valinnat ja luotamme omiin tunteisiimme ja vaistoihimme. Afrikassa miehelläsi toinen perhe..Höps. Minulla lähimmät tietävät tästä vauva haaveesta ja siitäkin että purin sterilisaation. Nyt odottavat vain uutista että kuinka asia etenee ja tulenko raskaaksi. Tosin sekin nyt on jo aiheuttanut paineita itselle. tuntuu kun aina ekaksi katsoisivat vyötärön seutua..On näissä asioissa monta puolta aina. Olen kanssa ajatellut että en heti kerro kellekkään, mutta mitenkähän osaisin olla kertomatta. Ja toisaalta jos jotain menisi pieleen matkan varrella, saisi surra rauhassa, ei tarvitsisi outoa käytöstä kenenkään arvailla. Minusta varmaan näkyisi että kaikki ei ole kunnossa. Nytkin nämä aallon pohjat näkyy varmaan minusta, tunteita on vaikea pistää piiloonkaan. Vaikka kuinka yrittää. Kun päästään tästä vuodenvaihteesta ja alkaa enempi näkyä tuo miehen siskon odotus, voipi olla vaikeat paikat minulla. Vaikka kin olen saanut itse kokea odotusja-vauva ajat.
 
MamaStella Minulla myös on itseäni nuorempi mies, vaikkakin suomalainen. Sinulla myös on aivan erityinen tarina elämäsi poluista. Hienoa että meitä rohkeita naisia on niin paljon..Eihän nyky mailmassa tämmöisten asioiden pitäisi ketään niin kummastuttaa.
Paljon solmitaan liittoja erimaalaisten kanssa ja puolisoilla on isot ikäerot tavallisempia. Ja naiset yhä vanhempina tulevat äideiksi..Pidin itseäni vanhana kun sain kuopukseni 32v. Kun aina oli kuullut puhuttavan että lapset pitää saada nuorina. Mutta nytten kun on katsellut hieman ympärilleen huomaa että meitähän on oikeasti paljon jotka toivovat vielä lastä tämän ikäisenä, ja saavatkin niitä.
 
haave2010 Tilasit ajan Gkynelle..sama pitäisi minun myös tehdä, kun tässä tämä aika vain kuluu. Harkitsen kanssa noita mulimet tippoja, voisko olla itselle hyötyä. Ei varmaan haittaakkaan. Positiivinen asenne toki on aina matkassa kuitenkin. Jos nyt kohta tärppi kävisi niin ehtisin saada vauvan vielä 45v, joka jonkinlainen raja on ollut. Olispa hienoa saada samoihin aikoihin vauva miehen siskon kanssa, olisi serkukset aika samanikäisiä. =)
 
Kiitos Iida-Karoliina, olen niin paljon saanut -sanonko suoraan- paskaa niskaan tässä suhteessani.
Että jotenkin haluan tämän purun ja yrityksen pitää ihan itselläni, mies ja lapset tietävät, tietty, sekä 2 kaveriani. En halua kertoa äidille enkä siskolle kun tiedän ihan liian hyvin mitä ne sanois.
Onneksi olen niin vanha ettei tarvi enää kysyä lupaa. Ei mua tavallaan haittaa mitä ne minusta ajattelee, joskus vaan surettaa kun ei voi jakaa elämäänsä ja puhua oikeista asioista, jää aika pinnalliseksi keskustelut nykyään, välttelen avioliitostani puhumista koska oikeasti heidän epäilynsä tarttuivat minuun ja aiheuttivat riitaa ja epäluuloa minun ja miehen välille ja loukkasivat häntä.
Jotenkin on kaunista että tämä on meidän salaisuus, ikioma pikku projektimme, kommentoikoon ihmiset sitten jos jotakin tapahtuu - olen ihan oikeasti menettänyt ystäviänikin tässä vuosien varrella, vanhoja hyviä ystäviä, kun ovat olleet niin negatiivisia miehelleni ja ovat yrittäneet suunnilleen kiristää mua valitsemaan miehen tai heidät.
Olen melkoinen siltojen polttaja kun lopulta suutun, ikävä kyllä välit on menny muutaman ystävän kanssa.
Odottelen tässä uutta ovista ja limoja, mitä ihmettä ne MULIMEN - tipat ja kanatipat on ?????
Saako niitä luontaistuotekaupasta ?
Siis miten ne vaikuttaa, kertokaa ihmeessä ketkä olette kokeilleet ja onko joku plussanneista kokeillut niitä?
Voin googlettaa myöhemmin, ja etsiä tietoa, mutta kertokaa omin sanoin pitäiskö niitä sitten kokeilla kohta.
MAMASTELLA kiva että on muitakin "hullunkurisia " perheitä, kuin meidän perhe,
sanon tämän ihan positiivisessa miehessä, teilläkin sitten riittää erimallisia silmiä ja erivärisiä hiuksia.
Ihaninta ja helpointa on mulle se, että mun teini-ikää lähestyvät pojat eivät tosiaan ole rasisteja, heille ihonväri ei ole ongelma, heilläkin kaveripiirissään kansainvälistä porukkaa ja myös muslimeja, ihan sovussa menevät.
Normaaleja uusperheen ongelmia meillä välillä, mies on liian nuori poikien isäksi, olisi ollut siis 14 v tullessaan iskäksi jos olisi mun pojan isä. Sellaista miesten kahinaa välillä, auktoriteetista puutetta, kuka määrää ja ketä totellaan. Ei ole miehellekään helppoa hypätä valmiiseen perheeseen, tulla isäpuoleksi pojille , varmaan Suomalaisen miehen kanssa samanlaisia ongelmia välillä. Yritän aina sanoa miehelle että ottaa iisisti vaan, samalla lailla pojat omaa isäänsä välillä "kokeilis" ei johdu siitä että et ole biologinen isä.
Mun mielestä olisi aivan upea rikkaus ja lahja saada vauva tässä iässä, ei varmaan onnen kyynelistä tulisi loppua jos sen plussan näkisi ja oman ison mahansa :)
 
Ottis
Pahoittelut kaikille tädin yllättämille ja :hug: :hug: :hug:.

MamaStella tervetuloa minunkin puolestani :)!

Mari66 Onnittelut plussasta :heart:! Se oli varsinainen jouluylläri :saint:.

Olen ollut nettipimennossa pari vuorokautta ja kun viimein sain kännyyn toimivat nettiasetukset, kävin juttuja lukemassa ja vähän huiskuttelemassa, kuten ylempää näkyy :wave: :attn: =).

Mur-mur Hienoa, ett alkio näyttää sinnillä kiinnittyneen :hug:. Älä nyt murehdi yhtään tuulimunia tai muitakaan, vaan usko täysillä siihen, ett kaikki menee hyvin. 6+0 on varhaista vielä sydämensykkeiden näkemisellä, mutt uskotaan, ett alkio on oikealla paikalla ja että siellä sellainen on, muutahan ei vielä tarvitse tietääkään.

ON: Oili tekee kovasti tuloaan. Eilen limanerityksen tunne oli niin valtavaa, ett tuntui, ett pitää pitää koko ajan jalkoja ristissä tai sit hypätä veskissä tarkistamassa paljonko sitä tulee. Mutt kai siinä on taikansa, ett oviksen aikaan naisessa on sitä "jotain", kun mieskin sitten intaantui viimein ja ihan vokottelematta kyselemään "jörnästäskö pikkasen?" ja niinhän me tehtiin. Tänä aamuna tein sitten ekan digitaalisen ovistestin, eikä huippua vielä näyttänyt, mutt kun liuskan viivoja katoin (vaikk ohjeessa sanotaan, että ne eivät merkitse mitään ;)), voin jo todeta, ett ei se kaukana ole. Miehen annan tänään vielä olla rauhassa, mutt huomenna pitää sitä sit taas petiin houkutella.

Niin kovasti toivoisin, ett nyt olis onni myötä, sillä tuntuu, ett vaikka täällä niin toiveikkaat fiilikset onkin, ett mun kohdaltani nämä vauvahaaveet on tän talven lumien myötä menneitä :(.
 
Älähän nyt Ottis, positiivista ajattelua, ja pupustelua , olen huomannut ihan saman että jopa vieraatkin miehet viehättyy kaupassa oviksen aikaan, ja jos on ravintolassa niin tanssimaan haetaan ja sellaista, on siitä joku tutkimuskin kai tehty että oviksen aikaan nainen on viehättävimmillään ja tuoksuukin erilaiselta.
Joskus tuntuu että on niin limainen ja märkä että ei mitään esileikkiä tarvi, melkein pitää talouspaperilla pyyhkiä että viitsii rakastella :))
 
vauvatoive10 Ongelmia on myös suomalaisen miehen kanssa, mihin ne katoaisi. Ajattele mun vanhimman lapsen ja miehen väliin jää ikäeroa 5 1/2v..Mies kun on 30v. Pyörisi minunkin äitini haudassaan jos tietäisi minun suunnitelmat. Ei varmaan toi meidän ikäero haittaisi häntä mutta vauva toiveet ei menisi hänellä enään jakaluun. Hän oli jo minun kahden lapsen jälkeen sitä mieltä että nyt riittää lapset. Kolmas kun tuli sanoi ihan suoraan että hommaa nyt sterilisaattio..En kuunnellut silloinkaan häntä. Ja sterilisaatio oli omakohtainen ratkaisu tämän neljännen jälkeen. Valjelläni oli itseään 17v vanhempi vaimo ja sopivat minusta tosi hyvin yhteen. Eivät saaneet yhteistä lasta. Ja erosivat aivan äskettäin, Siihen ei ollut syynä ikäero eikä lapsettomuus. Ihan muita syitä.. Minulla ja ex:sällä oli 5v ikäeroa, hän oli minua vanhempi. Ja lapsia saatiin, vaan ero tuli. Nyt on sellainen mies jota arvostan todella. Ei käytetä alkoholia, vaikka ei ole ongelma. Sitä vaan ei tarvitse missään meillä. On rauhallinen ja empaattinen, tukee minua asioissa. Ei mitään suoritus pakkoa tule asioissa hänen taholtaan, ne luon itse itselleni. Aivan täytyy välillä ihmetellä kuinka asiat voi olla nyt hyvin..
Minulla kanssa mennyt joitain ystävyys suhteita poikki. Yksi ystävä ei voinut sulattaa tätä meidän isoa ikäeroa. Ja ostettiin tämä aivan ihana talo. ym. En voi ymmärtää kuinka se että toiselle tapahtuu hyvää elämässä voi olla joltain toiselta pois, ja voi tuoda kateellisuutta niin paljon sekä noita epäilyjä, että kaikki menee pieleen..mies jättää ym
 
Niin ne tipat..Täältä niistä lukenut olen, en niistä tiedä..Vaihdevuosiin pitäisi auttaa ja kiertoa tasata, näin olen ymmärtänyt..Mulla ei oireita kummassakaan mutta täytyyhän olla tulossa kuitenkin että jos niistä olisi apua..Luontaistuotekaupasta ajattelin kysyä..
 
Kiitos Iida-Karoliina taas kannustuksesta, joillakin ei vaan mahdu kalloon että kaikkien elämä ei mene samaa rataa kuin heidän.
Siksi sekaantuvat muiden elämään ja määräilevät ja aiheuttavat vain lisää ongelmia.
Kyllä mullekin olisi sopinut että menen naimisiin ja hankin lapseni sen poikakaverin kanssa, joka jätti minut kun olin 19, olin häneen aivan hullun lailla rakastunut ja ensimmäinen vakava suhde ja seksikumppani.
Mut kun elämä ei mennyt ihan niin, ja kyllä olisi poikien isäkin mulle kelvannut, mutta milläs pitelet jos mies tahtoo vierasta ja viinaa enemmän kuin vaimoaan.
Sitten kun löytää jonkun kivan josta löytää yllättäen ikäerosta ja muista eroista huolimatta hyvä seuraa ja rakastuu, ai kun se joitakuita ärsyttää ja epäilyttää, odottavat vaan että milloin ne eroaa.
Sitä odotellessa, antaa muiden miettiä, ja rakastetaaan me miehiämme ja yritetään jatkaa tätä yhteistä projektiamme, nimeltä VAUVA. Hyvää yötä, menen miehen kanssa sohvalle pötköttämään , katselee elokuvaa.
 
Varmaan tuolta intiimiltä varaan ajan, siellä mulle on tehty ne Ifv ja muut kokeet. Jos se tuttu lääkäri osaisi tähän muutuneeseen tilanteeseen. Sterilisaation purun jälkeen. Keksiä apuja..En tiedä, sittenhän sen näkee..
Onko teillä muilla oviksen aikaan huono olo, siis yököttää ja päätä särkee. Toistuu sama kun viime kierrossa. Se lima juttu kyllä just niin kun vauvatoive totesi.. Ekstra märkää touhua, lotisee ja litisee, eipä tarvii kun sisään tyrkätä :saint: Hui aivan hurjaksi jutut menee..mutta se ovis olis näillä hetkillä ja jutut sen mukaan alkaa olla.
Ajattelit vauvatoive tikutella ovista nyt tässä kierrossa??Kerro sit miten onnistuit. Hitsi, mulla piti olla pari tikkua jemmassa ja tuli kiusaus kuitenkin kattoa että mitä näyttää. Mutta empä niitä löytänyt. Joten mutu tuntumalla mennään..Mutta kunpupuillaan kuitenkin, ei sillä niin väliä ole, että miten on.
 
vauvatoive10 tuossa ainakin Mulimenista lyhyesti =)

Ovat siis tarkoitettu vaihdevuosioireisiin, tasaamaan kiertoa ja oloa kaikkinensa=)

..tuossapa Saksalainen firma..juu ja taisi olla usiampikin firma kun rullaat alespäin..

http://www.apomio.de/preisvergleich/mulimen-s-100-ml-heel-gmbhfides.html

Täällä palstallahin muutamia käyttäjiä, osa plussannutkin:heart: ..viimeksi Mari66
vaikea saada suomesta, taitaa löytyä Saksasta ainakin. Kannattaa kuukkelia käytellä ja ettiä sopivaa nettifirmaa. Kannattaa myös soitella oman kaupungin luontaistuotekauppoja läpi, saattaapi jostain vielä löytyä "kanatippoja" ;) ..nimi kait juontaa siitä kun kanoille oli Mulimenia annettu ja olivat alkaneet munia oikein hyvin!!!:D

http://niksautus.net/heikki/hoitoja/hoitoja.html
 
Hyvää yötä kaikille virtuaali siskoille. Pupuilkaa ahkerasti, niin minä aion myös tehdä,kukapa tietää josko sit saatais jo vauva.
Nyt kanssa elokuvaa vielä ajateltiin yhdessä katsella, ja tuossa sohvalla vierekkäin köllöttää. :xmas:
 

Yhteistyössä