Kiitos Iida-Karoliina, olen niin paljon saanut -sanonko suoraan- paskaa niskaan tässä suhteessani.
Että jotenkin haluan tämän purun ja yrityksen pitää ihan itselläni, mies ja lapset tietävät, tietty, sekä 2 kaveriani. En halua kertoa äidille enkä siskolle kun tiedän ihan liian hyvin mitä ne sanois.
Onneksi olen niin vanha ettei tarvi enää kysyä lupaa. Ei mua tavallaan haittaa mitä ne minusta ajattelee, joskus vaan surettaa kun ei voi jakaa elämäänsä ja puhua oikeista asioista, jää aika pinnalliseksi keskustelut nykyään, välttelen avioliitostani puhumista koska oikeasti heidän epäilynsä tarttuivat minuun ja aiheuttivat riitaa ja epäluuloa minun ja miehen välille ja loukkasivat häntä.
Jotenkin on kaunista että tämä on meidän salaisuus, ikioma pikku projektimme, kommentoikoon ihmiset sitten jos jotakin tapahtuu - olen ihan oikeasti menettänyt ystäviänikin tässä vuosien varrella, vanhoja hyviä ystäviä, kun ovat olleet niin negatiivisia miehelleni ja ovat yrittäneet suunnilleen kiristää mua valitsemaan miehen tai heidät.
Olen melkoinen siltojen polttaja kun lopulta suutun, ikävä kyllä välit on menny muutaman ystävän kanssa.
Odottelen tässä uutta ovista ja limoja, mitä ihmettä ne MULIMEN - tipat ja kanatipat on ?????
Saako niitä luontaistuotekaupasta ?
Siis miten ne vaikuttaa, kertokaa ihmeessä ketkä olette kokeilleet ja onko joku plussanneista kokeillut niitä?
Voin googlettaa myöhemmin, ja etsiä tietoa, mutta kertokaa omin sanoin pitäiskö niitä sitten kokeilla kohta.
MAMASTELLA kiva että on muitakin "hullunkurisia " perheitä, kuin meidän perhe,
sanon tämän ihan positiivisessa miehessä, teilläkin sitten riittää erimallisia silmiä ja erivärisiä hiuksia.
Ihaninta ja helpointa on mulle se, että mun teini-ikää lähestyvät pojat eivät tosiaan ole rasisteja, heille ihonväri ei ole ongelma, heilläkin kaveripiirissään kansainvälistä porukkaa ja myös muslimeja, ihan sovussa menevät.
Normaaleja uusperheen ongelmia meillä välillä, mies on liian nuori poikien isäksi, olisi ollut siis 14 v tullessaan iskäksi jos olisi mun pojan isä. Sellaista miesten kahinaa välillä, auktoriteetista puutetta, kuka määrää ja ketä totellaan. Ei ole miehellekään helppoa hypätä valmiiseen perheeseen, tulla isäpuoleksi pojille , varmaan Suomalaisen miehen kanssa samanlaisia ongelmia välillä. Yritän aina sanoa miehelle että ottaa iisisti vaan, samalla lailla pojat omaa isäänsä välillä "kokeilis" ei johdu siitä että et ole biologinen isä.
Mun mielestä olisi aivan upea rikkaus ja lahja saada vauva tässä iässä, ei varmaan onnen kyynelistä tulisi loppua jos sen plussan näkisi ja oman ison mahansa