40+ so what! (vol. 4)

Sariella :hug: pahoittelut menkoista :headwall: :headwall:

oivikki odotellaan huomiseen vielä herkempää testiä :heart:

Murmukka ai että aamupahoinvointia?? :p

Inia voisiko olla niin, että ne unet alitajuntaisesti valmistaa kohtaamaan negan. Ja ehkä nyt mahdollinen nega ei tunnu niin pahalta verrattuna jos olis siirretty huippuhyvinjakaantuneet alkiot..? Vaikka aina se nega kolahtaa, kun sielun syövereissä on toivo plussasta, edes haamusta.. Minuakin auttaa aina ajatus seuraavasta kierrosta/hoidosta, sillä kai sitä pettymystä siirtää vähän eteenpäin..

Itse olen huomannut nyt ekojen hoitojen jälkeen, että mieli käy melkoista vuoristorataa, vaikken ole edes kummoisia hormooneja saanut. Olen tuntenut voimakasta vihaa ja katkeruuttakin. Välillä jään hiljaa itkemään sängynpohjalle, kun mies lähtee töihin. Tuntuu, ettei jaksa nousta, ei ole mitään syytä laittaa itseään ja kotia kuntoon. Tuntuu että koti ei ole edes koti, kun sieltä puuttuu lapsi.. vaikka meillä eläimiä on, se ei ole sama..
Ja välillä on hurjan toiveikkaita päiviä, mutta tänään tällainen masis.. mutta ai niin.. minähän olen rktt- ja siihen kuuluu kai mielen ailahtelut?

Anteeksi, ei ollut tarkoitus masentavia puhua, vettäkin sataa.. Joten pirteää viikonloppua palstalle! :heart:
 
:hug: Sariella :hug:

Oivikki: Yritän puhaltaa +++ siihen seuraavaan testiin (puhaltaa posket punaisina)


ON: Oiskohan tämäkin jokin oire: tänään on suuta kuivanut koko ajan. Koko ajan joutuu vesihanalle lasi ojossa juoksemaan :p Siis huuletkin ovat kuin saharan autiomaa :x


 
SOLAKKASILAKKA minä kirjoitan jonkinpätkän ja lähetän menemään sitten muokkaan eli lisään vanhaan tekstiin uutta asiaa, mullekkin käynnyt joskus niin että teksti häviää bittiavaruuteen.
Kyllä se ajoitus oli kohdallaan niinkuin Oivikki jo sanoikin saattoi pallero olla jo putkessa! Nyt vain maltillisesti piinaamaan ;)

SARIELLA hlitsi, että se täti sitten kerkiää joka paikkaan...

MULLAKIN on nyt kiertopäivä 1 tänään aukes hanat

MURMUKKA ihan selvät oireet on sulla, aamukahvi-pahoinvointi ja nestepula kyllä sinulle nyt plussa on tuloillaan

OIVIKKI onnea testaukseen! ja mulle Luget aiheuttaa väsymystä ei nälkää
 
Murmukka..suun kuivuminen on raskausoire :D Mulla oli sitä pari päivää sen jälkeen kun olin pistänyt pregnylin eli elimistössä oikeasti oli raskaushormonia hetken. Jänskää!!!

Solakka Silakka...olehan nyt vaan tukevasti rktt. On se inssi saattanut hyvinkin onnistua. Niin kovasti ainakin uskotaan! Tiedän, että välillä pääsee vaan nuo epätoivon tunteet pintaan...hitto...enkä minä tätäkään hommaa osaa :ashamed:

Sariellalle :hug:

Oivikille, Inialle ja muille rktt-läisille kauhiasti ++++++++++

Minä taidan tänään kokeilla tuota mur-murin "jumppaa"...vaikuttaa niin kovin miellyttävältä touhulta :p

Täällä paistaa hienosti aurinko B)

Pinkkis
 
Hyvää lauantaita kaikille.  :flower:

SS :hug: voimia sinulle. Toivon kovasti, että kaikki vielä hyväksi muuttuu. Kyllä se siitä voi vielä lähteä, vaikka aluksi vähän takkuilee. Ei anneta periksi. :heart:

Oivikki voi että, kun nyt saisit plussan. Sitä täältäkin sinulle puhaltelen. :whistle:

Mur-mur kiva, kun nyt pääsit tositoimiin +puhureita sinullekin.
:whistle: :whistle:

Murmukka vautsi mitä oireita. Ei kai vain ??? Toivotaan kovasti. :flower:

Inalle myös jaksu :hug: Ei ole mukavaa, kun mielialat vaihtelee. Älä nyt kuitenkaan vielä ihan heitä kirvestä kaivoon, eihän sitä tiedä. Niin kauan on toivoa, kun ei tätiä näy. Hyvä, että jaksat miettiä jo ensi kertaa, jos nyt ei onnistuisi. :heart:

Sariella pahoittelut tädistä :hug: aina se tuntuu yhtä kurjalle.

Hemppaliina ikäviä nuo kystat. Toivotaan, että nyt saat apua niihin ja muihinkin ongelmiin. :heart:
Ollaan samanikäisiä, mutta mulle ei edes Clomeja lupailtu. Ollaankohan siellä päin vähän löysempiä tämän iän suhteen ja Inia kertoi siitä 47-vuotiaasta, joka oli tullut hoidoilla raskaaksi.

ON minä täällä pelkään, että täti tulee. Välistä tuntuu, että en minä sitä vauvaa taida tällä iällä enää tarvita. Sitten kuitenkin mieli kääntyy toiseen suuntaan ja nyt jo harmittaa kovasti jos täti tulee.
Vatsaa on repinyt kummasti sieltä täältä eilen ja tänään ja minä heti kuvittelen, että kasvukipuja, mutta suolistossa on varmaan ilmaa.
PLÄÄH :headwall:

Kaikille kivaa lauantai-iltaa tv Uudi
 
SS, en tiedä, mulla nää hoidot on aina olleet tuommoista vuoristorataa. Mulle on auttanut se, että olen ottanut, tai yrittänyt ottaa, asiaan etäisyyttä. Jättänyt palstailun vähemmälle, kehittänyt väkisin muita mielenkiintoisia asioita ja tekemistä jne. Sen takia olen nykyäänkin vähän tällainen laiska palstailija, pää vaan ei kestä enempää :(
Kyllä minä aina lueskelemassa käyn pari kertaa viikossa, mutta tarkoituksella otan etäisyyttä. Ihan itsekkäästi. Luulen, että palstasiskot kyllä ymmärtävät :heart:

Kaikille toivon mukavaa viikonloppua ja hyvää oloa!
 
Ihan mahdottomasti kaikille rktt-listalaisille +++++++ puhureita:whistle:..tostapa läksi!!
Murmukallakin ihan selkeitä r-oirehia. :) Uudin vatsan repimiset tietää varmasti hyvää-kovasti täällä hengessä olen mukana!!:heart: Oivikille huomiseen testaukseen onnen pipanoita paaaaaljoooon!!!:heart:..minnuu kyllä nyt jänskättää teidän kaikkien puolesta.;)


..täällä jatkuu "siemennykset" taas iltasella:D..kyllä ei ole ainaskaan siitä kiinni nyt, ettei olisi siimahäntäisiä liikekennalla kun Oili saapuu..jospa puhti riittäisi vielä pariksi päiväksi,
sitten vain rauhassa piinailemaan!!


Rentoista iltaa kaikille!!!!


mur-mur
 
Kaikille iso kiitos mukana jännäämisestä!

Uudi jospa kuitenkin olisi ne repäisyt olisi sitä + :heart:

Murmukka jano on ihan klassinen r-oire!

Pinkki hyviä jumppa hetkiä sinne.

Solkka silakka kyllä mahtuu ne ikävämmätkin tunteet.

Lumeton kyllä ymmärretään, kiva kun seuraat meitä kuitenkin =)
 
Hohhoijaa.....pitkään kirjoitin ja kaikki katosi.. :(

Pahoittelut kaikille RKTT:läisille, keille ei plussa pärähtänyt!! :hug:
Toivotaan, että plussia syntyy kuitenkin pinoon, ennen joulua vielä monta! :heart: :whistle:

Roireista: Jano, suun kuivuminen, pissahätä, hakuyliherkkyys, repäisykivut alavatsalla, huimaus ne ainakin niitä olleet kohdallani :heart: ja väsymys. :ashamed:


Lugejen käyttäjät: Milloinka niitä piti alkaa laittamaan? Kp 10 täällä siis ovis tuloillaan tikun mukaan, kp 12 iltayöllä se ilmeisesti tapahtui kp 13 melko vahvana näkyi tikussa , kp 15 ei enää oikeastaan ollenkaan...sitä en tiedä, miten ajankohdat sopi yksiin oviksen kanssa? :D

Täällä kuntoilua monella, se on mukavaa ja pitää mielen pirteänä, harrastan myös minäkin monenmoista :D Ja painon kanssa kamppailleet ja sitä tippumaan saaneet: Onnitteut teille! :flower:

Lämpöä minulla yli 37, toivottavastui nyt en saisi sitä flunssaa! :snotty:

Oikein ihanaa lemmekästä lauantai iltaa kaikille! :saint: :heart: + :heart:

Ja testaus onnea suunnattomasti huomiselle aamulle!!! +++++++ :heart: Tuulia sinne!

Mahdotontako :heart:

 
oivikki kiitoksia tsempityksestä! En ole muutamaan päivään muuta tehnytkään kun pakannut...laittanut tarpeettomia tavaroita ihan roskiinkin..Löysin vielä tytön (16v) palapelejä,tehtäväkirjoja ja kaikenlaisia leluja..Kylläpä oli/on haikeeta... :ashamed: Jätin joitain leluja ihan jemmaan,että jos sitten tytön lapsille..Kun näyttää että ei niitä enään itselle "siunaannu". :ashamed: :'(
 
Mahdotontako: minä sain klinikalta ohjeen aloitta aluget kolmantena päivänä oviksesta, ovis oli tiistaina ja luget aloitin perjantaiamauna. Tuo muutaman päivän odottelu siis sen takia ettei luteinisoituminen alkais/tapahtuis liian nopeasti...kaipa siinä yritetään noudattaa oman keltarauhasen toimintaa...

Toivotaan et ovis tuli siellä hyvin hyödynnettyä =)

Pinkkis
 
Mahdotontako mukavaa rktt aikaa sinulle myös!

Taikakuu mukavaa jotain jättää jemmaan lapsenlapsille tai jos vaikka sille omalle pienelle kuitenkin. :hug:

ON sama tulos kuin eilen, siis herkkään testiin tuli testiaikana näkyviin viivanpaikka, mutta punaväri puuttui. Kupla oli jo otsassa, kun heräsin aamuyöllä pissalle ja testaamaan, joten laimeeta oli. Testaan uudestaan sitten tiistaina ja virallien testi päivä on to.

Kaunista sunnuntaita kaikille sekä iloista mieltä ovistelijoille ja rktt:läisille.
 
oivikki onko sulle aiemmin negakierroissa tullut pelkkää blancoa siihen tikkuun? Onko tuo viivanpaikka harmaa? Onko samanmerkkinen testi?
En ole koskaan nähnyt viivanpaikkaa, pelkkää valkoista vaan, vaikka olen kuinka läpivalaissut..
Ootellaan oivikki pari päivää, jännäksi menee.. :heart:

Mahdotontako vai on lämpö noussut? Jospa ei olekaan flunssaa..

Taikakuu onhan se haikeaa pakata tavaroita ja tehdä muuttoa.. Mutta uusi paikkakunta tuo jännitystä ja opiskelu aikuisena on piristävää. Saatta se plussakin vielä napsahtaa, kun suuntaat ajatukset vähän muualle. Jääkö välimatka miesystävään pidemmäksi kuin ennen? Mutta eihän se matka mitään :heart:

lumeton tuota olen itsekin ajatellut palstailun vähentämistä.. mutta kun täällä on niin mukavia juttuja ja jännitettävää toisten tikutteluista, niin en malta. Ja oikeasti täältä saa myös tietoa, kun en voi näistä kenellekään juuri puhua. Ongelma onkin siinä että mulla on liikaa aikaa.. ja asutaan täällä korpikuusessa ja sitten näitä yksinäni täällä ajattelen päivät pitkät. Olen osa-aikatyössä ja välillä vaan satunnaisesti, mutta nyt hain kokoaikasta työtä, jospa pääsen sinne, niin voi ottaa tän kuumeilun rennommin..

Ehkä tuota luomusiemennystä ei tarvis sitäkään enää jännittää, kun jatketaan hoitoja lisää. Lokakuu on tauko klinikalla, mutta marraskuussa hormoniavusteinen inssi, siinä katotaan samalla ivf:iä silmällä pitäen, miten reagoin lääkkeisiin. Sitten varmaan heti tammikuussa aloitetaan ivf/ics:illä..
 
PLÄÄÄÄH, kun on taas hermostunut ja ärtynyt olotila |O ..pois poikkeen miun tieltä kaikki...:kieh:..juuri tommonen olo(huoh )..tänään tuli CB:n digillä melkeinpä samanvahvuiset viivat-ei kuitenkaan vielä sarvi täynnänsä..huomenissa kyllä Oilia jo odottelen..

Miulla aina tää ovisaika on vaikeaa..tulee helposti eripuraa siipankin kanssa ja äskettäin näin kävikin :/ ..
Olen kyllä hänelle rautalangasta ihan vääntänyt, että en voi omallle hormonitoiminnalleni mitään ja jos hän suinkin malttaisi olla heittämäti bensaa pikku hiillokseen...sitten kun tähän saumaan sattuu joku ikävä asia mieheni ja miun välillä, joka normi olotilassa menisi vähemmälläkin hampaiden kiristelyllä ohitse, ei se tällä kertaa menekkään pikku kinalla ohi- tulee tuplana super riita!! Hänen käytöksessään ja toiminnassaan kaikki jotenkin ärsyttää tässä kierron vaiheessa..ÄÄÄH, :headwall: vaikia selittää ja tulisi pitkä romaani tästäkin, jos aloittaisin..pakko oli vain johonkin purkautua..tytär jo äskettäin kuunteli kiltisti puhelinlinjan toisessa päässä, kun mamma nurisi-voi reppana toista:(..näinkin päin sitten välillä..
Olisikin niin, että vaikka itkettäisi..mutta kun aina sellainen raivo ihan iskee
ja juuri miestä kohtaan..

Taisi jäädä tältä iltaa lempimiset :ashamed:..tää on just tätä..jospa sopu huomenissa viim. löytyisi:saint:..nyt muuten tekis mieli heittää kitusiin Fazerin sininen levy, jos sellainen olisi jemmessa..onneksi ei ole ;)..painoa tippunut tällä vko:lla 1.2kg/yht. 5vko:ssa 5.6kg-JEEE!!

..olipas nyt oma napaista valitusta..Toivottelen nyt kaikille oikein, oikein ihanaa sunnuntain jatkoa, plussa tuulet puhallelkoon pois kaikki mustat pilvet onnemme edestä!!


Oivikille viivan vahvistumista ensi viikolle!!:heart:

mur-mur..joka vielä puhisee ja pihisee viimeisiä v..........n..:D
 
Mur-mur, tuo kuulostaa sikäli niin tutulta, että meikäläinen on pienoinen raivopää aina oviksen aikoihin. Minä kun en sitä mitenkään tikuttele kun siitä ei mitään hyötyä sinällään ole, mutta tiedän aika tarkkaan koska oili on tuloillaan. Sillä silloin ärsyttää kaikki mikä mieheen liittyy :eek:
Oon joskus miettinyt, että onkohan se jotain luonnon omaa karsintaa vai mikä ihmeen pointti tuohon mahtaa liittyä. Sinulla painonpudotus ihan mahtavaa, hienoa :flower:

Oivikki, voi kun olisi sitä itseään...

SS, käsittääkseni ne prosentit ei mitään kovin korkeita ole :( En ole kovin tarkkaan kyllä tutkinut, itseäni säästääkseni varmaankin. Ja toisaalta, meillä menee aina päin seiniä kaikki joka prosenteissa ja todennäköisyyksinä näyttää hyvältä, joten yhtä huonoa se on aina ollut.
Joo, mutta liika aika on tämän homman suhteen vähän hankala. Nyt kun mulla on tuota opiskelua, pikkasen töitä ja kotona aika lentää siivillä tytön kanssa niin pääkin on pysynyt paremmin kasassa. Kunpa teille tulisi plussa jo ennen tuota tammikuuta.

Nyt meikä katoaa viikon syövereihin ja toivottaa kaikille kaunista viikkoa!
 
..ajasta vielä minäkin..

Kyllä täällä kotosalla ollessa-en ole nyt työelämässä, on sitä aikaa ruhtinaallisesti ((vielä)))..jos pieni yllättäin ilmoittaisi tulostaan, onkin organiseeraamista enempi sitten=)

Palstailen aika paljon, liikaakin mieheni mielestä.. :whistle: ..mieheni lähinnä pelailee ja minä en näe siinä mitään hohdokasta :/ ..mutta en hälle siitä valittele!

Tämä on miulle vähän sellaista terapeutista ja hyvä henkireikä-kiitos tästä kuuluu mm. teille hyvät naiset!:wave::heart:..miun polla leviäisi, jos en saisi jossain purkaa tuntojani ja varsinkin nyt, kun on tämä vaavi asia niin pinnalla..siskot ja lähin ystäväni ei tätä oikein ymmärrä tai käsitä, että VIELÄKIN haluan raskautua, siksi teidän juttunne ja tukenne on kyllä tosi tärkeää minulle-Kiitos kaunis siitä!! :flower:

Heipat taas hetkeksi..

mur-mur
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

nillanilla (42)..............kp2/28-33........yk6.........1.
Sariella09 (43)............kp2/40............yk?..........5./1.yht.
gerpera (48)...............kp4/28-30..........yk4.........3./1. yht.
liiza (43).....................kp8/25............yk17........4.
Pinkki69 (40)..............kp8/26-28.........y.n.2v......1.
mur-mur (44)..............kp12/28............yk6..........3.
Ämy (40).....................kp12/26-28...........yk1.........4.
Solakka Silakka (40)..kp12/25-27........yk13........1.
Leena65 (44)..............kp13/25-27........yk4........3./1.yht.
Mahdotontako..............kp17/28..............yk1..........1.yht.
Hastu39 (39)...............kp19/25-29........y.13v.........3.
Murmukka (43)...........kp20/28.............y.4v...........2.
Päikki (40)..................kp20/?...............y.2v.........2.
Jadette (39)...............kp22/28-30.........yk8...........3.
mimmimamma (47)....kp22/28..............?.............4./1. yht.
oivikki (41)..................kp24/23-27.........yk7...........1.
Taikakuu (41).............kp25/27-32.........?.............2./1.yht.
Uudi (46)....................kp25/24-26........yk8..........3./1.yht.
Inia (42).................kp25/26-30.......yk12....1.
ikiemo (44).................kp30/20-50........y?..........4.
pääpilvissä (46).........kp40/25-43........?............1.yht.
Hemppaliina (46).......kp48/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
star-67 (42)................kp73/26-33(-39)...yk7.........3.

:flower: Tauolla :flower:
siira, lumeton


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
Uudi (46).................dpo13
oivikki (41)...............pp12
Inia (42)....................pp11
Päikki (40)................dpo8
Murmukka (43)..........dpo7
Solakka Silakka (40)..........pp2
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010





Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636



 
Solkka silakka tän päivän testi oli eri kuin eilinen. Kummatkin mulle uusia. Tän päivänen oli tutu paketti, mutta sisältö oli vaihtunt (ostin apteekista). Parissa aikaisemmassa kierrossa on tullut noita viivan paikkoja liustka testiin myös eri kuin nyt nämä, joten ei tämä + tarkoita. Kuitenkin olen nyt vielä raskaana, kun voin ;) .

Mur-Mur voi viipale sentää, kun tollein tapahtuu, onneksi kuitenkin pian sitten menee ohikin.

Inia kiitos sinulle päivittämisestä.
 
Uudi, oletkos testaillut?..vai odotteletko rauhassa, mitä tuleman pitää :)..toivon siulle sitä plussaa kovasti!!:heart:

..kyllä miulla mieli laski kuin kissan häntä, kun piti taas hermostua riitaa haastamaan siipan kanssa..PLÄÄÄH:eek:..ovis tuleepi ihan näillä tunneilla, tunnen sen ja lämmötkin nousseet 36.3C. tuonne 36.7C..tuo on miulla varma merkki myös!
..jos mie vähän koittaisin tuota miehekettä lepyytellä..laittaisin vaikka jotain hyvää iltapalasta ;) ..jälkkäriksi..hmmm..tiedätte kyllä mitä:whistle::p .."yrittänyttä ei laiteta"..vai mites se juttu nyt menikään =) ..mie kopasen ja sitten jos hyvin käy, "tykkäillään" toisistamme ja siimahännät taas talletettu..kyllä naisimmeinen on kiero!!:D ..HUOM! En yleistä.. :saint:

Illanjatkoja kaikille!!

mur-mur
 
Oivikki miulla tuli silloin kesäkuussa ennen mökkireissua testaillessa, First Singal-merkkisellä testillä(Prisma )sellainen harmahtava viiva..aiemmin ei koskaan mitään haamuja.
On se todella ärsyttävä, että ei ole selkeästi vain viiva/ei viivaa, vaan jotain ihme välimuotoja..taidan ostaakkin tuollaisen Apteekin oman r-testin, jos testailla tarttee..jospa se toisi vaikka hyvää onnea :) poikaselta-04 sillä plussasin, yhden päivän yli oletetuista kuukautisista.

Miulla olisi pienet juhlat tiedossa 3.10 ja juuri taas sattuupi niin hankalaan saumaan..kuukautisia odotan(jos en raskaana )6.10..pähkäilen jo edeltä, miten toimin ja näyttäisiköhän r-testi raskauden jo 12vrk oviksesta kp25/28?..kattellaan nyt..ja käynpähän vaikka pe. 2.10 verikokeessa, siitähän sen sitten paremmin näkeekin! :)..kylläpäs minä jo suunnittelen täällä, kunhan nyt se Oili tulis ensin kylään!:D

mur-mur(taas ;)) ..ja nyt menen sitä miehekettä hurmaamaan(ahdistelemaan :saint: )
 
Mur-mur en ole testaillut odotan mitä tuleman pitää. Nyt on täynnä kiertopäivät, että pian tulee täti tai sitten ei. Toivottavasti ei. Onhan teillä jo rauha maassa ?? Tsemppiä sinullekin. Mahtava painonpudotusvauhti sinulla.  :heart:

Oivikki voi, kun on jännää sinulla nyt. Onkohan testi tarpeeksi hyvä ?? Täällä jännään mukana sinun ja omaakin tilannetta. :flower:

Taikakuu eihän sitä vielä tiedä, vaikka itsekin niitä tavaroita vielä tarttisit. Voimia opiskeluun. :hug:

Kaikille hyvää yötä ja hyvää alkavaa viikkoa. :flower: Tv Uudi
 
Mukavaa alkanutta viikkoa!!:flower:

Oili kurvasi tänään paikalle niin kuin arvelinkin..joten, laitteletkos Inia miut taasen pitkästä aikaa piinailemaan RKTT-listalle!!=)

Toivotaan oikkein plussaista Syyskuuta..testaajille mahdoton onnen potku peppuselle ja täti lähetetään huitsin Nevadaan, HUS HUS!!:wave:

..nyt kaffelle mentävä..

Himskatti muuten, kun paino oli noussut lauantaista..on tämä tällaista "herkkää" taiteilua syömisien kanssa..puolikkaan siiderin join kyllä La. ja porkkana lettusia(niitä pieniä ) iltakaffella 6kpl..hetikö se näkyi vaalla?..mahtui kuitenkin miun kalorisuositukseeni.. :(..viikon saldo sitten +200g..oli kyllä pettymys, :ashamed: vaikkakin tuo oviksen lähestyminen turvottaa ja kerää kroppaan nestettä-silti..jotain sattui tuossa La-Ma välillä, kun painoa oli jo pudonnut tuo -1.2kg/14-18.9 ..:/ ..nyt on skarpattava kunnolla tällä viikolla ja jätettävä tuo myöhäisempi syöminen kokonaan, korkeintaan hedelmää ja mehukeittoa enää klo. 20.00 jälkeen..Luovuttaa en nyt aio ja takaiskut antavat vain lisäpotkua koitokseeni, kyllähän se -12kg. lähtee jouluun mennessä!!:D

Ihanaista päivää kaikille!!


mur-mur
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

nillanilla (42)..............kp3/28-33........yk6.........1.
Sariella09 (43)............kp3/40............yk?..........5./1.yht.
gerpera (48)...............kp5/28-30..........yk4.........3./1. yht.
liiza (43).....................kp9/25............yk17........4.
Pinkki69 (40)..............kp9/26-28.........y.n.2v......1.
mur-mur (44)..............kp13/28............yk6..........3.
Ämy (40).....................kp13/26-28...........yk1.........4.
Solakka Silakka (40)..kp13/25-27........yk13........1.
Leena65 (44)..............kp14/25-27........yk4........3./1.yht.
Mahdotontako..............kp18/28..............yk1..........1.yht.
Hastu39 (39)...............kp20/25-29........y.13v.........3.
Murmukka (43)...........kp21/28.............y.4v...........2.
Päikki (40)..................kp21/?...............y.2v.........2.
Jadette (39)...............kp23/28-30.........yk8...........3.
mimmimamma (47)....kp23/28..............?.............4./1. yht.
oivikki (41)..................kp25/23-27.........yk7...........1.
Taikakuu (41).............kp26/27-32.........?.............2./1.yht.
Uudi (46)....................kp26/24-26........yk8..........3./1.yht.
Inia (42).................kp26/26-30.......yk12....1.
ikiemo (44).................kp31/20-50........y?..........4.
pääpilvissä (46).........kp41/25-43........?............1.yht.
Hemppaliina (46).......kp49/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
star-67 (42)................kp74/26-33(-39)...yk7.........3.

:flower: Tauolla :flower:
siira, lumeton


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
Uudi (46).................dpo14
oivikki (41)...............pp13
Päikki (40)................dpo9
Murmukka (43)..........dpo8
Solakka Silakka (40)..........pp3
mur-mur (44)..........dpo-1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010





Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636



[/quote]

 

Yhteistyössä