40+ so what! (vol. 4)

mur-mur, tänään siis ovistesti näytti plussa? Onnea yritykseen!

Mä jopa eilen join lasin punaviiniä (en siis kovin vakavasti ole ottanut tätä piinailua :ashamed: ). Yöllä oli sitten vähän huono olo, joten mietin jospa sitten varuilta testais aamulla. Ennen testiä tuli sitten jo punaista paperiin pyyhkiessä, joten vielä vahvistui se päätös testata ennakkoon (että ehtii ennen tädin tuloa :) ). No, negahan se oli, kuten odotettua. Taas niin puhdas valkea, näitähän on nähty... Ois se yllätys kuitenkin ollut tervetullut... Pitää noita lugeja kuitenkin vielä pari päivää käyttää, ellei vuoto ala kunnolla ennen keskiviikkoa.
 
mur-mur tervetuloa rktt-listalle. Minullakin jo raudan maku suussa, vaikka pp3 vasta ;) mutta eiköhän kaikki oireet ole tuosta Pregnyl-piikistä.. Toivottavasti sait siemenet sisään eilen ja tänään vielä uutta yritystä, niin menee varman päälle.. Hyvähän tuo painosaldo sinulla, ei tullut kuitenkaan kiloja lisää. Ja tosiaan, hormoonit voi aiheuttaa nestevaihteluja.. ja nestehän painaa.. Joko olet saanut kintun kuntoon? Siellä on nyt niin ihanat syysilmat ulkona..

Uudi toivotaan, että täti ei tule. Onko oireita?

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :flower:

P.S. Sieltä työpaikasta johon hain, laittoivat viestiä, että ottavat parin päivän sisällä yhteyttä.. olisipa ihanaa saada enemmän töitä, niin ei ajatukset pyöri vain tätä vauvarataa ja sais vielä säästettyä ivf:eihin rahaa, jos useampi pitää tehdä. Nää lapsettomuushoidot on mulla nyt rahantuhlauskohde ykkönen. Onhan siinä maailman paras palkinto! :heart: Vaikka on sitä elämää elettävä muutenkin, myös lapsettomien, mutta haluan nyt kokeilla nämä hoidot.
 
Onpa täällä taas sattunut kaikenlaista jännää.

Liiza raskasta tää elämä tällaisen toteutumattoman toiveen kanssa tosiaan on. Sulle varmasti todella rankkaa noin monen km:n jälkeen. Jaksamista sulle. Toisaalta sulla on nyt tieto, että tulet raskaaksi. Toivotaan, että km:n saldo olisi jo täynnä. Tosi paljon sulle voimia!

Murmukka kyllähän nuo oireet ihan raskausoireilta kuulostaa. Hienoa! Milloin pääset testailemaan ja varmistelemaan?

Mur-mur tsemiä tohon painonpudotukseen. Vois kuvitella että tuo +200g on just n''itä oviksesta johtuvia juttuja. Ei siis paha. Mutta tikutit oviksen, hienoa. Nyt nautit miehen kanssa olemisesta mahdollisimman paljon. Toivotaan että tää on SE kierto, jolloin kaikki natsaa kohdalleen.

Miten paljon ennen ja jälkeen sen ovisplussatestin pupuilette? Mulla oli ilm. eilen plussa testissä (huonot olosuhteet, joten ihan varma en ole) ja tänäänkin vielä plussa. Olen saanut miehen pupuilemaan pe ja la. Eilen yritettiin, mutta miehellä ei sitten onnistunut ;(. Pelkään, että se oli juuri se hetki, joka olisi pitänyt hyödyntää. Toivottasti tänään hänkin onnistuisi. Eli riittäisköhän nuo: pari päivää ennen plussan, plussapäivänä väliä ja sitten taas pari päivää touhuilua?

Meillä tää tilanne niin kimurantti, että ei puhettakaan, että seksiä olisi kovin usein. Surulliseksi vetää. Tiedän, että erektio-ongelmat on monisyisiä, mutta tän suhteen nykytilanteen vuoksi en voi olla ajattelematta, etten ole hänestä kovin haluttava. Mutta mitäpä näitä itkuja ja murheita tässä valittaa. Nyt sitten taas odotellaan, miten kävi - vaivaiset pari viikkoa kituutusta ;). Viikon päästä tosin jo se klinikkakäynti (nauravat meidät tällä seksitiheydellä varmaan ulos koko klinikalta ;)).

Kaikkien tilanteita en nyt kommentoinut, vaikka kaikkea jännää täällä tapahtuu. Odottelen taas kuulumisianne. Hienoa jakaa tätä asiaa (edes) täällä, sillä kuten joku teistä totesikin, ei tästä muille juuri viitsi puhella ja heitä kuormittaa. Eli hienoa, että tämä ryhmä on olemassa.

Syyspäiviä kaikille!
 
Leena, mielelläni olisin ovisaikaan vaikka joka päivä, pari pv ennen, ovispäivänä ja seuraavana. Tuo ovispäivänä on mielestäni tärkeä, koska se plussa on voinut tulla jo ed. iltana ja voi mennä ovispäivää seuraavana yönä jo ohi. Mutta sama ongelma täällä miehellä, ei pysty useampana päivänä peräkkäin. Eikä Leena, ei johdu viehätysvoimastasi, ei todellakaan. Vaan se on osittain jännitystä miehen puolelta päänupissa kun on "pakkoseksiä" ja myös tekninen juttu, jotkut miehet tarvii sen n. 5-7 päivän tauon, että ovat rautakankikunnossa. Ja minun mies on urheilullinen ja terveet elämäntavat. Johtuu verenkierrosta ym. Olen itsekin miettinyt ehdottaa, että haetaan erektiolääkettä ainakin ovispäivien ajaksi, mutta nyt ei vissiin hoitojen aikana haetakaan. Arvaa harmittiko minua tässä kierrossa, kun varhaisen inssin jälkeen piti varmistella seuraavana aamuna, niin homma ei meinannut onnistua ja lopulta tuli liian nopeaan ja meni lakanoille. Seuraavana aamuna ei onnannut ollenkaan. :headwall: Ja tiedän, että johtuu ihan vaan siitä liian tiheästä yhdyntävälistä.

Olisi varmaan hyvä uusia siemenkanta jokapäivä oviksen tienoilla, koska meillä ainakin labratestienkin mukaan siemenet liimaantuu yhteen ja menee liikuntakyvyttömiksi jos useampi päivä väliä eli pidätystä.
Voithan ihan suoraan klinikalla vihjaista tästä ongelmasta ja pyytää lääkettä. Mieskin voisi helpottua. Ei ne klinikalla naura, luulen että ongelma on yleinen, vaikka vähän puhuttu. Heille ihan luonnollinen asia.
 
Inia:hug:harmitus tädin tulosta..kyllä noita puhtaita valkeita on kurja katsella :/ häntä vain pystyyn ja nokka kohti uutta yritystä!!:)..juu, tänään se Oili tuli, tai oikeammin jo yöllä mutta tämän vrk:n aikana.

Solakka Silakka eilen jäi kuitenkin simpat tallettamati :/ ..sopu kyllä löytyi, mutta mies aivan väsy..en viitsinyt sitten "ahdistella" :p ..tänään täytyy kyllä vielä siimahäntäisiä saalistella-ehdotomasti!!..jos vaan enää ennättää..jospa tuo munasolu miulla eleleekin vain 12h, voipi olla jo myöhäistä sitten iltasella kun pupuillaan..mutta eihän se pahaa tee silti!!:heart:
Munasoluhan eleli tuon 12-36h!

((muoks)) Leena65, SS tuolta jostain lääkärin kertomana luin, että 3vrk ennen ovista hyvä ja heti oviksen bongattua..tosin, silloin saattaa jo olla liian myöhäistä..tarkkaa munasolun elinikää kun ei voi jokaisen kohdilla tietää :| ..mutta juuri 3vrk ennen ovista oikein hyvä!!..siihenhän miekin nyt yritin pyrkiä, ei vain onnistunut ihan :/ ..pupuiltua tuli to-la ja se eilinen olisi ollut tärkeä..mutta ei mahda mitään enää, tänään kuitenkin vielä varmistellaan.

Kyllähän se vain niin on, että miunkin miehelläni seisokki huonompi, jos useamman päivän pupuilee perätysten-hän 37v..huomasin kyllä jo seurustelun alkuvaiheessa, että tällaista "ongelmaa" esiintyy..hieman harmi homma, kun tarvitsisi juuri niinä tiettyinäkin päivinä lempiä ja mies ei kykene.. :| ..vaan minkäs teet, näillä "eväillä" on mentävä jos meinaa.. ;)

Onkos kukaan rapistellut r-testejä ja kenties testaillutkin?:wave:..kyseleepi yksi hirmu utelias..:D

mur-mur..ihanaa, täällä paisteleepi sunny!!!
 
Uutta viikonalkua!!!!!!!!!!!

Mur-mur: tervetuloa rktt-joukkoon!!!! Näinhän se ainaa menee täälläkin: pari päivää ennen ovista kyllä ukon saa könsimään kun meitsi on houkuttelevan märkä, mutta juuri h-hetkipäivänä ei sitten miestä kiinnostakaan tai se ei jaksa. Mutta kolme päiväähän niiden simppojen pitäisi elellä, että eiköhän me voimme siltä osin levollisin mielin jatkaa rktt:ssa =)


ON: eilen vihloi vähän aikaa turkasen kovaa emättimen yläosassa, en kärsinyt istuakaan. Sitä kesti pari minuuttia. Illalla oli ihme vihlasuja kohdun seutuvilla, oisko nyt niitä hyviä vihlasuja sitten, toivottavasti. Tissit on yhtä kuppikokoa suuremmat ja todella arat. Arat ne on kyllä joka kierrossa, mutta nyt erona se, että arkuus on kainaloihin asti. Jano on edelleen kova ja huonoa oloa aamutuimaan.

Ajattelin, että josko keskiviikkona (kp10 olisi silloin) testaisin, tuskin maltan kauemmin odottaa :D
Mutta kn on edelleen alhaalla ja pehmeä ja auki, ja eilen ja tänä aamuna oli menkkakipua. Nämä asiat viittaavat sitten taas negakiertoon. Mutta kuten sanoin, olen "raskaana kunnes toisin todistetaan!!"

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!!!!!!
 
Heippa 40plussalaiset! Vieläkö mahtuu mukaan? Olen 45 vuotias kolmevuotiaan lapsen äiti ja kakkonen sai luvan tulla heti esikon jälkeen. Mutta eipäs ole plussaa raskaustestiin tullut.

Pariin kertaan olen käynyt gynen vuositarkastuksessa juuri ennen ovista ja ultralla on todettu kaiken olevan kunnossa. Limakalvo hyvä ja munasolu oikean kokoinen. Ja ohjeeksi annettu, että yritystä vaan peliin. Mutta mitään ei ole tapahtunut. Tai on jotain usean kertaan (ainakin 5 kertaa) olen saanut hailakan plussan kp 25 aikoihin (kierto 25-28 päivää), mutta seuraavina päivinä plussa "haihtuu" pois. Eli ilmeisesti kiinnittymisyritystä on, muttei jaksa ottaa kunnolla kiinni.

Viime viikolla sitten kävin lapsettomuuteen erikoistuneella lääkärillä ja hän ultrasi kp 12, jolloin taas kaikki näytti olevan mallillaan. Nyt sitten tehdään kierron kartoitus ja tutkitaan myös veren hyytymistekijät ja vasta-aineet.

Kovasti "ujostutti" mennä puhumaan vauvahaaveista lääkärille, kun näitä vuosirenkaita on kertynyt jo noin paljon. Mutta lääkäri oli oikein empaattinen ja otti asian ihan vakavasti. Ei mitenkään ottanut asennetta, että olisin liian vanha tällaisiin haaveiluihin. Ja nyt tämän palstan löydettyäni huomaan, että meitähän on monta muutakin...
 
Terry64 olet lämpimästi tervetullut joukkoomme kuumeilemaan!!:wave:

Mie olen vuosimallia-65(lapset-87 ja -04 ) ja kovasti täälläkin uutta vaavia "työstetään"..oli pikku tauko, kun loop-hoidon jälkeen tuli pupustelukielto ja odottelin koepalojen vastauksia..onneksi kaikki ok ja ei estettä raskautumiselle =) ..elikkäs, nyt uusin voimin taas kehiin mukaan!!:D

Siulla kuitenkin alkio ilmeisesti yrittänyt kiinittyä kohdun seinämään, se hyvä- tuo toiveita vielä kovin!:)
Hyvä, että tutkimuksia on myös tehty.

Toivotaan, että kova yrityksemme raskautua toisi tulosta enemmin, tai myöhemmmin..sitä vain ihminen on niin kärsimätön-ainaskin minä:p.. ;)

 
Tervetuloa mukaan meidän mukavaan sakkiin, Terry64! Monen monta on meitä yli neljänkympin yrittäjiä ja koskaan ei ole liian vanha haaveiluihin =)

oivikki: Joko olet uusintatestannut???? Josko harmaa viiva olisi punehtunut??

Uudi: ++++tuulta sinulle. Minullakin oli eilen niitä repäisykipuja, uskotaan molemmat, että kohtu se siellä kasvaa... Nyt pidennetään plussariviä monella nimellä, on ihan sellainen fiilis B)
 
Kiitos tervetulijaisista, mur-mur ja Murmukka.

Noista haaleista plussista sen verran, että kiinnittymisyrityshän on aika tavallista ja suurin osa niistä päättyy epäonnistumiseen. Minä vaan kun olen tällainen himotestaaja, pongaan niitä enemmän kuin muut. Uskoisin, että otos voisi monella muullakin olla sama, jos vaan viitsisi itseään kiruttaa testaamalla liian aikaisin. Kenellekään en suosittele ko. tapaa. Pieni toivonkipinä herää kunnes kuolee menkkojen alkuun mennessä.

Tässä kierrossa ovistestiin tuli plussa kp 14 ja lämmöt on nyt nousseet (kp 17) eli odotan menkkojen tulevan kp 28. Vitsi, kun jaksaisi odottaa siihen saakka, ennen kun taas se pakonomainen tikkuunpissaaminen alkaa. Hattua täytyy nostaa pitkäkiertolaisille, jotka jaksaa odottaa menkkoja ilman testaamista. On varmasti rankkaa, kun kierto heittelehtii.

Yritän tässä pikkuhiljaa oppia tuntemaan pinon porukoita, joten sorry, jos näin aluksi tulee kovin omanapaista juttua. Plussia tietysti toivotellaan ihan jokaiselle.
 
Mur-mur onnea oviksen bongaamisesta ja tervetuloa listalle. Ei tuo pieni heitto painossa haittaa. Varmaan se neste tekee tuon verran. Tsemppiä vaan. :heart:

Inia voi miten ikävää. Pahoittelut negasta. Voimia uutta koitosta kohti. :hug:

SS kiitos toivotuksesta. En testaa vielä. En edes usko plussaan ennen kuin varmasti näen. Vatsassa on ollut repäisyjä nyt muutamana päivänä, eipä muuta. Peukut pystyssä sinulle, että saisit sen paikan. :flower:

Leena65 kyllä oli ihan hyvä ajoitus teillä. Ei meilläkään tahdo isäntä enää joka ilta jaksaa. Toivotaan, että plussaa. :heart:

Murmukka kiitos samoin plussaa sinulle. Pidetään peukkuja nyt toisillemme, että tärppäis vihdoin ja viimein.
Minullakin noita alavatsan repäisyjä ollut jo parina päivänä. :heart:

Terry64 kovasti tervetullut olet minunkin puolestani. Mukavaa, että on näin paljon lähelle samanikäisiä yrittäjiä. Ei tunne itseään ihan kummajaiseksi. Minäkin ujostelin lääkäreitä ensin, mutta kohdalleni on sattunut kyllä ihania lääkäreitä. :flower:
 
Terry64 jos sie haluat tuonne listalle, kertoileppa ikäsi, kiertopäiväsi, kiertosi pituus, yrityskerrat ja lapsiluku..kaikki tosin aivan vapaaehtoista! Inia varmaankin ne sinne laitteleepi, eikös vain? =)

Uudi, eksyiköhän se täti, kun niin posket pullollansa puhkuin ja puhalsin..:D..toivottavasti näin on!!..minnuu jänskättää siun puolestasi, oireet ainaskin hyvät:heart:..

PALJON VAIN PLUSSIA:heart:KAIKILLE, TEHDÄÄNKÖS NYT ENARI TÄLLÄ PALSTALLA!?..:wave:

mur-mur
..miulla niiiin imakat kivut vasemmalla muniksissa ja lämmöt 36.9.. ;) ..nousee tuonne yli 37 kun folli irtoaapi!!(kuvittelen sen ainakin irtoavan :saint: .. )
 
Ämy
Hei pitkästä aikaa! Halaukset niille joilla ei ole vielä tärpännyt! Toivosta ei saa luopua!

Osaako kukaan sanoa miksi nää (ainakin jotkut ovistestit) on niin vaikeasti tulkittavia että viivoja pitää VERRATA? Clear blue testiä en raskinu ostaa kun uumoilin että yrityksiä tullenee monta.....
mur-mur voi kun sä olet hienosti jaksanut painoa tarkkailla, kunpa minäkin saisin tämän kunnolliseen vauhtiin mutta junnaa paikoillaan.

t. Ämy
 
Mur-Mur jee! Lämpimästi tervetuloa rktt joukkoon; on se niin ihanaa tauon jälkeen vai mitä =)

Uudi hyvät merkit sinulla, jännäilen kovasti sinun puolesta ja + :whistle:

Inia :headwall: siis voi viipale sentään, onneksi olet kääntänyt ajatukset jo eteenpäin.

Solakka silakka toivottavasti saisit sen työpaikan.

Leena tulethan piinailemaan kanssamme rktt listalle.

Murmukka
Peukutus sinne oireet hyvät, en ole testannut tänään, huomenna sitten.

Terry tervetuloa mukaan. Olen myös aikainen testaaja, mutta en ole onnistunut negojen lisäksi näkemään muita kuin harmaita viivan paikoja ja yhden selvän roskishaamun.

Ämy juu sanos muuta välillä tosi työlästä tuo viiva vahvauuden vertailu.

++++ rikasta syksyä kaikille. :heart:
 
Miulla täällä niin kauheat oviskivut, ettei uskoiskaan..:eek:..viimeksi pääsiäisen aikoihin tuntunut näin pahasti, aivan peppu reiästä asti repii!!!!!:x
Piti lähteä tyttäreni luokse kyläilemään, mutta sängyn pohjalle jäin kipuineni..jos tämä tietäisi nyt hyvää edes.. ;)

mur-mur
 
Ämy
Auttaisitteko testin kanssa tuskailevaa! Eilen kp 12 testasin kotitestin puikko ovistestillä haalean viivan ja kontrolliviivan=ei ovista ja tänään kp 13 testasin PELKÄN kontrolliviivan eli tarkoittaako tämä eilinen haalea viiva jotain lievää hormonin nousua mutta ei ovulaatioon saakkaa? Kierto siis 26-28. Olenko siis mennyt tässä kierrossa jo oviksen ohi? Eli siis suomeksi sanottuna minulla ei tapahdu edes ovulaatioita?! Ja olen sitten kuukausi kaupalla märehtiny yrittääkkö vai ei ja IHAN SUOTTA jos en EDES OVULOI!! Koska ovulaatiosta huolimatta taitaa tällä iällä olla vaikeaa raskaaksi tulo.

T. Ämy ,jota harmittaa ettei ruvennut hommaan jo muutama vuosi sitten
 
Hei vaan kaikillen! Pitkästä aikaa kirjoittelen, vaikka ahkerasti täällä lueskelemassa käynkin.
Mulla on useampiakin uusia lukuja päivitettäväksi (valitettavasti...), nimittäin ikävuosia on minulla nyt 45 ja kp 1...
Tulit Terry64 just oikeaan aikaan "linjoille", kun itse tuota ikääni päivittelen. Siis tervetuloa! =)
Sitten yksi omanapainen iljettävyys: nimittäin tänään bongasin siteestä, runsaan vuodon seasta, semmoisen klimpin, mitä en ole eläissäni löytänyt! Mikä lieneekään? Mielikuvitukseni sai siivet...
Kaikkea hyvää ja onnellista kullekin! t. ikiemo
 
Kiitos oivikki ja mur-mur tsempeistä. Kyllä jännittää vähän itseänikin. :)

Oivikki sinulla myös jännät ajat. Toivotaan ++++ :whistle:

Mur-mur harmi, että olit noin kipeä täältä puhallus :whistle: , että kivut lähtee.

Ämy gynen kanssa oli puhe noista viivoista. Hän taisi sanoa, että jos viiva jää haaleaksi, niin kunnon ovista ei tapahdu. Jos nyt ihan oikein muistan.
Pakkauksessahan ohjeissa on myös, että jos testi viiva jää haaleammaksi, niin ei ole ovulaatiota.
Sillähän minäkin pelkään, kun aina tahtoi jäädä pikkasen vaaleammaksi kuin kontrolliviiva. Toivotaan, että ei olis kuitenkaan joka kuukausi yhtä haalea. :heart:
 
Ämy vaikea sanoa, onko ovis sitten ollut, vaiko ei..mutta saattaisi vielä hyvässä lykyssä olla tulollaankin :) ..ovishan on n. kp 12-16 välillä, mutta suurempiakin vaihteluita on aina riippuen kierron pituudesta..suositteleisin tikuttelemaan ovista ainakin 2xvrk..voi vilahtaa nimittäin ohitse ilman, että huomaatkaan.

Aloititko tikuttelun kp 9..ja teit päivittäin siitä etiäpäin??

Esim. kotitestin liuskatesteillä ei suositella enää iltasella testailemaan klo. 20 jälkeen..noista puikkotesteistä ei ole kokemusta.
CB:n testillä taas voi testailla mihin vrk:n aikaan tahansa..

Mitä ohjeissa sanotaan?..ne kannattaa lukea tarkkaan ja virtsa rakossa vähintään sen 3-4h, eikä paljoa nesteitä sinä aikana-laimentaa virtsaa ja ovis ei välttämäti sitten näy testissä! :/
Olen lukenut palstoilta, ettei toisilla vain yksinkertaisesti näy ovis vahvana viivana..mitä se sitten tarkoittaa..ehkä juuri sitä, mitä Uudi kertoi lääkärinsä sanoneen..

Toivon siulla kuitenkin oviksen olleen/tulevan, että pääset meitin kaveriksi rktt-listalle!!:wave:

Illanjatkoja..miullakin kipu hellittää pikku hiljaksiin..mutta..eipä voinut edes ajatella sextailua nyt, sen verta sattuu vielä!!!..:ashamed:..ei mahda mitää ja toivossa elellään taas hetki sen plussan suhteen:heart:

mur-mur
 
ikiemo mikähän siulla sitten ollunna siellä siteessä?:x ..melko varmasti vain isompi hyytymä, miulla niitä oli ennen useinkin.

Uudi voi vitsi miten jännät paikat siulla nyt-paljon peukutuksia, että + pärähtäisi:heart:

Oivikki olikos siulla testaus päivä huomenissa?..jos näin, paaaaaljoooon onnea ja ISO +!!:heart:

SS niin, se miun koipeni..ei ota vaan parantuakseen ja olen pelännyt mennä sitä kortisonipistosta hakemaan :(..välistä on parempi ja sitten yks kaks äityy sika kipeäksi :eek:..

mur-mur
 
Huomenta, testin tulos oli nega, kiitos kaikille mukana elämisestä. Ei ollut nyt tarkoitus sen + tulla, mutta oli kuitenkin ihanaa, että pääsin olemaan rktt. Testaan vielä to joka siis virallinen testi päivä.

Uudi toivottavasti sinulla on se täti pysynyt poissa.

Tsemppiä muille, jotka nyt rktt nauttikaan siitä ajasta.
 
Huomenta!!

Oivikki: Voi harmi, eikö enää mitään viivan paikkaakaan??

Uudi: Varmasti pidän peukkuja sulle ja myös itselleni =)

mur-mur: Jospa sieltä irtosi oikein muhkea pallero, kun noin kipuili. Niin suuri, että siimahännät varmasti löytävät ;) Nyt jännätään ja odotetaan.
 

Yhteistyössä