40+ so what! (vol. 4)

Tännekin tiedoksi, että meidän lahjasoluraskaus osoittautui ultrassa tuulimunaksi. Odottelen nyt aikaa sairaalaan tyhjennykseen, jos ei vuoto sitä ennen spontaanisti ala. Pakkasessa on vielä pari alkiota, ne siirretään sitten, kun tästä on kohtu toipunut.

Parempaa tuuria muille!
 
No voi sentään Matsalu, :hug: sinulle.

Inia se tuolla kirjoitteli tuosta mahakateudesta tosi hyvin. Olen samaa mieltä, että tämä palstailu auttaa siihen. Jostain syystä, mistäköhän?? sitä huomaa nii-in herkästi kaikki raskaana olevat naisimmeiset liikenteessä. (Normaalisti katselee melkein säälien, kun muistaa millainen tuskallinen olotila varsinkin loppuraskaus oli.) Ihan samanlaisia ilmiöitä olen siis minäkin alkanut huomaamaan, että mietin mitenköhän hankalaa tuonkin raskauden alkaminen on ollut jne. Niin ja tietty iäkkäämmät raskaanaolijat saavat melkein pääni kääntymään, niin kiinnostuneena heitä katselen...

Vai lyhentää kesä kiertoja... pitääpä kaivella testiarsenaali taas esiin. Milläköhän tuon työhullun uroksen sais vähän pysähtymään...?? Ja luomuna mennään taas - varmaan valtavat mahkut.
 
Matsalu, olen joka päivä käynyt kurkistamassa kuulumisesi. Näinkö siinä taas kävi? Sitkeyttäkään ei aina palkita. Kun ajattelen koko tarinaasi, minusta tuntuu, ettei kukaan meistä oikein edes pysty eläytymään tunnelmiisi juuri nyt. Tämä se on ihmispolon osa: aina joku kaipuu saa sijansa sydämessä. Minä täällä valvon ja tuskailen omani kanssa, vaikka niin moni toive onkin elämässä toteutunut.

Anna ajan parantaa. Kun aika on kypsä, voit sitten vielä kerran panna kaiken toivosi niihin kahteen jotka vielä odottavat mahdollisuuttaan elämään.
 
Matsalu :'( surullista, olen todella pahoillani. Jaksamista teille.

Päikki harmitus tädistä, mutta onnea alkaneeseen kiertoon.

ON nega varmistettu :headwall: . Ei ollut nyt tarkoitettu minun odotuksen alkaa, toivottavast sitten myöhemmin kuitenkin ja jos en saa odotusta kokea niin siihenkin on sopeuduttava. Seuraava yritys sitten syksyllä, en tänään ennättänyt soittaa klinikalle. Itse ilahdun odottavien äitien näkemisestä, toivon itsekin voivani sen kokea, jos osottautuu, että en voi odottaa itse niin voi mietteet sitten muuttua.

Onko teillä ollut vaikeuksia tämän pinon kanssa, eilen en päässyt kirjoittamaan, kun yritin ja nyt hävisi jo yksi kirjoitus?

Plajon +++++ :whistle: teille, kesä on vasta alussa. :wave:
 
MATSALU voi harmi, tosi pahoillaan olen teitin puolesta, voimahalaus

Pakko oli kurkata mitä tänne kuuluu, ei sitä niiiin vaan irtipääse edes hetkellisestikkään. Juu, pakko ajatella että hoito alkaa jo nyt muuten ei kestä pikku pää raukka ollenkaan. INIA yrityskerta heinäk on sitten jo 5 kerta. Montakohan sitä henkisesti oikein kestää... jää nähtäväksi

TIRULII ihanaa että teillä pyyhkii hyvin, onnea vielä kerran

SOLAKKASILAKKA harmitus, kun ovis hurahti ohi, seuraavalla kerralla sitten ovis tikkuun ja kotiin iso plussa!

OIVIKILLE voimaa ja tsempitystä seuraavaan kertaan, munkin pitäisi jotain lähtee soppailemaan mut päädyin liikuntahommiin =)

MURMUR nyt sulla iso ja hyvä testiarsenaali kotona, nyt vain plussat kehiin!

Nyt toivottelen teille kaikille hyvää JUHANNUSTA :flower: kukkien kera :wave:
 
Oivikki:hug:ikävä juttu..syksyllä toivon teille ison plussan=)

ON. Minä itse nyt NIIN kovasti tällä kerralla odotan plussaa ettei uskoiskaan..toivottavasti en putua korkialta ja kovaa:/ ..saa nähdä kerkeänko ennen juhannusta tietää tilanteen, olisi juuri 17.6 labrakäynti ja verikokeella saa samalla katsoattua sitten tuon hcg-hormonin, silloin vasta dpo9..vielä pitäis moooontaaa päivää piinailla;)..tämä piinailu on jännää mutta samalla päivien edetessä surullistakin(jos ei raskausoireita ole alkanut tulemaan)..

nillanilla Oikein ihanaa ja aurinkoista tulevaa keskikesän juhlaa sinulle myöskin!!:flower:

Illanjatkoja kaikille tasapuolisesti:wave:

mur-mur
 
Oivikki pahoitteluni sinulle, toivotaan, että syksyllä onnistuu. :hug:

Mur-mur minä toivon myös kovasti, että saisit plussan. :heart:

ON rinnat tuntuu vähän helliltä, taitaa olla täti tulossa tännekinpäin.
 
Uudi kiitos toivotuksistasi=)..toivotaan, toivotaan..

Tätille pysyy ikkunat ja ovet kiinni, turha on yrittää tulla teillekkään!!|O

ON. Meitin pikku poikaselle nousi sellaista punertavaa, laaja alaista ihottumaa(vatsa,rinta, kainalo) illalla(vesirokko?) ja kovin yskii välillä nukkuessaan, lämpöä ei tuntuisi olevan..voi poloista,
kunhan saisi nyt lapsi nukkua yön rauhassa ja aamulla kattellaan tarkemmin.

mur-mur
 
mur-mur, täti tänne ja äkkiä! Eikö vesirokossa tule näppyjä jotka kutisevat? Mutta oli mtä oli nii toivotaa et pikkuinen paranee pian ja voi nauttia ulkoleikeistä :heart: . Itellä alko eilen flunssa, noin vaa ykskaks, paikat särkee ja nuhaa :snotty: . Kaikille mukavaa torstaita! Rakkaani tulee illalla :) .
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Päikki (40).................kp2/?...............y.2v.................2.
nillanilla (42)..............kp5/28-33.........yk5........1.
ikiemo (44).................kp5/20-50.........y?..........4.
Inia (42).................kp6/26-29.......yk9....1.
liiza (43).....................kp9/28..............yk13........4.
Jadette (39)...............kp9/28-30..........yk5...........3.
Solakka Silakka (40)...kp13/25-27.........yk9........1.
Saara10 (42)..............kp15/28...............yk?........1.
mur-mur (43).............kp17/28....................yk4.........3.
star-67 (42)................kp23/26-33(-39)....yk5........3.
Uudi (46)...................kp25/24-30.............yk4...........3./1.yhteinen
mimmimamma .............kp26/28............?..............4./1. yhteinen
oivikki (41).................kp29/23-28...........yk6........1.
gerpera (48)..............kp31/28-30............yk1...........3./1. yht.
äitijo2x (46)...............kp32/27-28............yk?........3.
Taikakuu (40).............kp37/27-32.........?............2./1.yhteinen
siira (43)...................kp37/27-28...........yk?............2.
pääpilvissä (46)..........kp71/25-43.........?............1.yhteinen

:flower: Kesätauolla :flower:
anjamarita, lumeton


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
oivikki (41)..........pp17
star-67 (42)..........dpo9
Uudi (46)..........dpo9
mur-mur (43)..........dpo2
[/i]


ovistestiplussapäivä = dpo-1, seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0, sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0, sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010





Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
Huomenta päivää!!

gerpera tätiäkö jo odottelet..onko mitään toisenlaisia oireita?..:)
Minulla juilinut eilen&tänään alavatsasta-aivan kuin kuukautisten aikaan..toivottavasti ei mitään häikkää..ainakaa vuotoa ei ole ollut sunnuntain jälkeen.

Star67..oireita?=)

Ps. Meitin poikasella nyt kuume&yskä ja aivan outoa ihottumaa jalossa,(reidet)seljässä ja masussa vähempi tuollaista "karttamaista" laikkua..aavistuksen niin kuin koholla :/ pitää soitella klo. 12.00 aikoihin neuvolaan ja kysellä että mikä kumma..kuitiaa jonkin verran mutta ei näytä olleskaan vesirokolta..juuri oli poikanen kuumeen/nuhan takia toissa viikolla sisällä 6pvä..kovin on hinku pihalle leikkimään, vaikka olisi kipeäkin;)

Aurinkoista päivää kaikille!!:flower:

mur-mur
 
mur-mur, mitäpä sitä muutakaan, ei raskausoireita, tisut normaalit, täsä iässä oppinu tuntemaan jo oman kroppansa. Oisko jotain rokkoa pikkusella??? Mitähän pavo-rokossa oireina? Mutta Sinulle nyt kuitenkin onnekasta piinisaikaa ja muillekin!
gerbera
 
gerpera kiittelen linkistä=)..soittelin neuvolaan ja melko varmasti on tuota parvorokkoa poikasella..hoitona lepo, kuumelääke, antihistamiini-mikäli iho kutisee.

Inia olisiko minulla tänään dpo1 jos se ovis katsotaan tiistaista?:)..sain silloin sillä CB:n testillä selkeän täyden sarven, jospa katsotaan siitä sitten oviksen tulleen..taisin vastailla sinulle jo tuolla aiemmin kun kyselit..kiitos jo edeltä muutoksen korjaamisesta:wave:

mur-mur
 
Juuri kotiuduimme päivystyksestä. Poikasen naama alkoi turpoamaan ja ihottuma leviämään.
Ei ollut lapsella parvorokko, vaan nokkosihottuma(urtikaria?)saimme lääkkeeksi antihistamiinia, jospa se poikasen oloa nyt helpottaisi..vaikka ei näy tahtia hirveästi haittenevan..nytkin tuolla painii sängyn päällä isänsä kera;)mahdotonta menoa..siis loppu hyvin, kaiki hyvin!

mur-mur
 
kiitos kaikille, jotka myötäelitte rktt aikani.

Star oletko jo testannut tai koska testaat ekan kerran?

Uudi miten sinulla onko mitään tuntemuksia?

Mur-Mur peukutuksia sinulle, että nyt tulee se +. Hyvä kun selvisi poikasi vaiva ja saitte toimivat lääkkeet.

Saara miten meni?

Gerpera ihanaa kesä iltaa teille!
 
miksi ei teille vaavia suoda? Plussapuhuria pakkasukoille.

Itselläni super lyhytkierto. Kierron pituus oli vaivaiset 24 pvä ja tänään eletään jo kp 3. Positiivista oli tuo vuodon määrä eli niagara pari päivää. Kertoo todennäköisesti ovulaatiosta ( 8-9 kp) ja korkeista progesterooni arvoista, joilla limis kasvoi. Edellinen kiertohan oli normipituinen ja lyhyt niukka vuotoinen. Rinnat olivat kipeät tässä kierrossa, kun edellisessä ei mitään oireita. Eli näin sitä oppii viime metreillä lukemaan kierron tarinaa.

Tsempitykset kaikille, itse siis en vielä luovuta vaikka välillä miettii omia syvempiä syitä tähän ihmeelliseen kuumeseen.

Rva pikkumyylle onnittelut lapsenlapsesta.

mimmimamma
 
Oivikki :hug: teki mieli antaa sinulle hali. Ei muita tuntemuksia,kuin hellät rinnat, yleensä aina enteilevät tädin tuloa.

Mimmimamma tsemppiä sinulle, ei me vielä periksi anneta. Taidetaan olla melkein ikätovereitakin.
 
oivikille lohtuhalit, jos tilanne pysyy ennallaan. On se kyllä raastaaa, ettei sitten millään onnista. Ajatelkaas naiset, miten paljon piinaavia hetkiä on maaliman sivu vietetty sen vuoksi, että on tultu raskaaksi tai pelätty raskautta, kun se ei ole ollut tarkoitus. Jotenkin tuntuvat asiat vinksahtaneen päälaelleen. Mutta oivikki, vielä taisi olla niitä huuruneniä, vai?

Toivottavasti mur-mur poitsu paranee hyvin. Ja toivottavasti se plussakin sieltä sitten pärähtää. Näin keväällä (nyt jo kesällä) tuntuu raskautuminen olevan jotenkin herkempää.

ON Eilisessä punktiossa ei saatu kuin kolme munasolua. Enempää ei löytynyt, vaan pienissä ei ollut sitten sisässä mitään. Tämänhän pitäisi olla jo tuttua, mutta kyllä se aina kirpaisee. Meillä kun on yleensä käynyt kato vielä hedelmöitysvaiheessa. No, miehen simppoja oli tällä kertaa paaaaljon enemmän kuin ennen, vaikka niitä nopeasti liikkuvia ei edelleenkään. Ehkä pesun jälkeen. Niin että toivottavasti sieltä nyt on löytynyt kolme priimaa, jotka on ruiskutettu noihin munasoluihin. Jos uskaltaisi ajatella, niin pelottaisi.

Peuhurikasta perjantaita!
 
Saara Hyvältä tulokselta tuo kolmekin kuulostaa. Nyt toivomme hedelmöittymistä ja jakautumista. Teillä on ilmeisesti siirto maanantaina, jos hyvin käy?

Matsalun puolesta on todella paha mieli. Teille olisi onnistumisen niin mielellään suonut. Toivotaan, että vuoto alkaisi itsestään, ettei tarvitsisi enää lääkkeillä alkaa kroppaa kiusata. Onneksi teillä on edes oljenkorsi (ihan kirjaimellisestikin) vielä pakkasessa. Jaksamista teille molemmille!

oivikin tapaan en tunne itseäni masukateeksi. No ehkä niin tulee joskus ajateltua, että "voi kun mullakin..." Mutta varsinaista kateutta en tunne. Ajattelen niin, että muiden onni ei ole multa itseltäni millään tavalla pois. Nallekarkit eivät vaan mene aina tasan.

tiruliille paljon kaikkia kivoja ajatuksia! On ihan ymmärrettävää, että ei osaa ja varmaan oikein uskallakaan iloita ja nauttia. Mulla olisi varmasti ihan sama, jos vielä nalli napsahtaisi. Luulenpa vielä, että mulla pelko jatkuisi aina siihen asti, kunnes saisi vauvan syliinsä. Meillähän nimittäin 1., ja se ainoa, lapsi syntyi keskosena rv 30...
 

Yhteistyössä