40+ so what! (vol. 4)

Oivikki harmitus tuo täti :hug:eek:ikein aurinkoista palstailutaukoa sinulle..ja käyppä tosiaan kurkkimassa ja kommentoimassa..jookosta jookos!!=)..miulla tuo päänsärky kanssa hellitti ja ulkona on jo hieman viilentynyt:)aurinkoinen keli kuitenkin.

mur-mur

Maalta palattu, ei raportoitavaa, menkat ei alkanu, raskaana en ole.
Täällä myös taivas repes yöllä ja ukkosti. Mur-mur ja star, toivotaan et teillä tärppäsi:) .
Minä myös tykkään laulaa karaokea, kavereita ei oikein ole mut oma kulta tulee seuraksi kun laulattaa. Juhannuksen jälkeen lähdetään pojoiseen
ihailee yötöntä yötä :).
gerpera

gerpera peukutan kuitenkin!!=)..mulla myöskään ei kaverit uskaltaudu laulamaan ja minä nautin!!!:p..tosin pientä jännitystä aina vähän alkuun mutta siitä se sitten alkaa menemään..kilpaillut olen myös parisen kertaa ja voittanut yhden semifinaalin..jäi sitten pitkän matkan vuoksi tuo finaalin osallistuminen silloin..oikein kiva ja rentouttava harrastus, suosittelen!!..kesällä aionkin pitkästä aikaa tuossa "paikallisessa" käydä laulaa luikauttelemassa:D

Illan jatkoja!!

mur-mur

Inia aivan unohtui, onnea tietysti myös oviksen bongaukseen ja inssiin. :hug:

Oivikki olen pahoillani tädistä :hug: Oikein ihanaa ja rentouttavaa kesää sinulle, älä nyt ihan tykkänään sentään meitä unohda. Kiitos tsempityksestä.

Mur-mur mukavia lauluhetkiä sinulle, minäkin pidän laulamisesta vain eri ympyröissä. Ja tietysti plussapuhureita. :whistle:

ON Kyllä minä vielä yhdet tikut tilasin en malttanut ihan vielä lopettaa. Jos sitten ei tärppää, aiotaan kuitenkin vielä jatkaa ilman tikutusta.
Mikäli maltan olla tilaamatta lisää, nää on sellaisia asioita, että vannomatta paras.
En vain vielä halua antaa periksi, kun tuolla rakkaallani ei vielä yhtään lasta ja se on hänelle herkkä asia.
Onhan tuota ikää, mutta katsotaan nyt vielä edes vuosi eteenpäin. Jos vaan terveyttä muuten piisaa.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille !!!

Uudi toivon todella kovasti että miehesi kanssa vielä pienen ihmeen saisitte-jännäilen mukana aina!!=)

Enpä miekään taida uskaltaa mitään vielä aivan "vannoa"..katsellaan ja kuulostellaan mitä kesä tuo tullessaan:flower:

Hyv yöt!!

mur-mur

Toivotaan et juhannuksen pilvet ois tollasia pilviä :).
Saaralle pahoittelut kun ei siirrettävää :heart: ja muille joilla menkat alkaneet :heart:. Mur-mur, voi kunpa saisit plussan r-testiin :) . Vai olet sinä sellanen laulunlurittaja... semifinaaliinkin päässyt! Onnittelut :) ! Minä en ikinä ole uskaltanut kilpailla, vaikka onhan niissä kilpailuissakin joka menoon laulajia...mutta kesällä taas jatkat ihmeessä, on se hyvää terapiaa tuo laulaminenki, saa antaa itestään jotain, vaik ei vauvaa ni iloa toisille laulun kautta :) .
Kyl ihminen on pienestä iloinen, ovistestiin tuli superhaamu :whistle: , jotai jännää täsäki touhus. Eilen ei ollu haamua, yksi kierto tais jäädä väliin, mut jatketaan tätä samaa eteenpäin, mitä sitä hyvää kertoa lopettelee :whistle: .
gerpera -10kg :)

Nimenomaan hyvää juhannusviikkoa!!
Voi mikä epäonnistumisten viikko olikin edellinen. Matsalulle suuri pettymys, lumettoman pikkuisen kuihtuminen ja Saaran hoidon pieleen meno. :'(

Toivottavasti Inia tikuttelet ajoissa oviksen ja pääsette inssiin. Toivotaan parasta!!
:heart: Voin hoitaa listanpäivityksen silloin tällöin tällä viikolla.

mur-mur onnenomenoita sinulle, että sieltä itää pikkuinen..

oivikille lämmintä ja rauhallista kesätaukoa :flower: alla kuva kanoista, mitä pyysit. Ovat tuollaisia kahta eri väriä, tummaa ja ruskeaa, maatiasrotua. Aloittavat muninnan vasta syksyllä..

Mukavaa viikkoa kaikille ja aurinkoista mieltä, kaikesta huolimatta :heart: :heart:

gerpera olen varmaan itsekäs mutta laulelen omaksi ilokseni, hyvä stressin purku keino ja tuo myös itsevarmuutta..kiva jos muutkin siitä tykkää lisänä:D..mukava jotta haamuja pukkaapi, muistan kun sain kunnon viivan eka kerran-tuntui huipulta!!..vaikka sata varmastihan se ovis ei aina ole..mutta kuitenkin sitä toivoisi näin olevan.

Ymmärsinko oikein gerpera jotta painoa sulla tippunut tuon -10kg.??..jos näin, huippu onnittelut!!!!:flower:..voi kun minähin saisin ittiäni niskasta kiinni..:| ja muutaman kilon kesän aina pudotettua..on kyllä todella epätodennäköistä kun grilliruokia tulee jonkin verran puputeltua..mistä saisi sen "kipinän"..mie kun en ole olleskaan sellainen pitkäjännitteinen ihminen:p..se tuntuu myös tässä raskautumis haaveilussa tosi vaikealta..mutta vielä jatkan ainaskin tuohon marraskuuhun saakka!

Solakka Silakka ihania kana-neitoja=) Kiitos kaunis jo edeltä listan päivityksestä!!:flower:

..jotain oireita odotellessa..;) terkuin mur-mur

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Uudi (46)...................kp2/24-30.............yk5...........3./1.yhteinen
Päikki (40).................kp6/?...............y.2v.................2.
mimmimamma .............kp7/28............?..............4./1. yhteinen
nillanilla (42)..............kp9/28-33.........yk5........1.
ikiemo (44).................kp9/20-50.........y?..........4.
Inia (42).................kp10/26-29.......yk9....1.
liiza (43).....................kp13/28..............yk13........4.
Jadette (39)...............kp13/28-30..........yk5...........3.
Solakka Silakka (40)...kp17/25-27.........yk9........1.
mur-mur (43).............kp21/28....................yk4.........3.
star-67 (42)................kp27/26-33(-39)....yk5........3.
gerpera (48)..............kp35/28-30............yk1...........3./1. yht.
äitijo2x (46)...............kp36/27-28............yk?........3.
Taikakuu (40).............kp41/27-32.........?............2./1.yhteinen
siira (43)...................kp41/27-28...........yk?............2.
pääpilvissä (46)..........kp75/25-43.........?............1.yhteinen

:flower: Kesätauolla :flower:
oivikki, anjamarita, lumeton

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
star-67 (42)..........dpo13
mur-mur (43)..........dpo6
liiza (43)..........dpo2
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1, seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0, sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0, sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

SS, ihanan näköisiä kanoja tosiaan! Jospa mäkin joskus vielä pääsisin maalle asumaan! (tuo mies ei ikävä kyllä tahdo... ) Tuollaisia kanojakin ottaisin mieluusti. Ja kiva kun päivittelet listaa!

Mulla ei vieläkään näy edes haamua ovistesteissä! Ja viimeksi plussa tuli tähän kierron aikaan (kp10). Onkohan mulla taas tulossa ovuloimaton kierto? Onkohan mun vasen munasarja lopettanut nyt toimimisen jostain syystä??? Vähän huolettaa. Ja sekin on ikävää, kun ei päästä reissuun ennen inssiä. Mut jos ei viiva ala vahvistuumaan, käyn vissiin ainakin ultrassa keskiviikkona, näkee mikä on tilanne.

Ai niin ja gerpera, onnea hienosta painonpudotuksesta!!! Mulla tavoitteena -5-7 kg, mutta yhtään ei oo lähteny kun en saa itteeni liikkumaan (aiemmin liikuin melko paljon, mutta sitten polvi teki tenän, enkä oo innostunut oikein mistään kun en voi enää juosta :( ).

tirulii ja muut raskautuneet!!

Kyselemään: Minä dpo päivänä olette plussanneet/"haamuilleet"?=)..tätä itse mietin kun Jussina olisi tuo dpo9..näkyisiköhän se..jos mitä näkyä..;)

Kiitti jo edeltä:flower:..testausta odottavan aika on NIIIIIN pitkä!!

mur-mur

Kiitokset! Kyllä tuo 10kg on ihan mun omista ääriviivoista lähtenyt :| . Mä olen kyl aika saamaton laihdutuksen aloittaja, tätäki suunnittelin n. puoli vuotta, vielä pitäisi pudottaa muutama kilo niin mahtuisi edelliskesän vaatteet :whistle: . Liikkuminen myös aika väkinäistä, mut nyt olen lenkkeillyt melkein joka päivä.
Mur-mur, eikös se niin ole että hedelmöityksestä 10 pv niin pitäisi raskauden näkyä testissä :)

Onnittelut gerpera 10 kilosta! Kevyempänä maistuu kesäkin ihanalta :heart: ja kohta alkaa alennusmyynnit, voithan palkita itsesi hyvästä suorituksesta!

Inia toivon, että sulla viiva vahvistuu! Mullakin on yleensä vasen rauhallinen, mutta onko sulla sitten oikealla puolella enemmän eloa?

Itteäni vähän harmitti, kun meidän eka inssi meni mönkään vähän omaa hölmöyttäni, kun mun aina säännöllinen kierto olikin tässä kierrossa hurjasti aikaisessa, enkä tajunnut tikuttaa, vaikka tunsin mahanippailutkin. :headwall: Jännä nähdä, tuleeko menkatkin oikeasti pari päivää minimikiertoa aiemmin..

mur-mur testaa vaan jussina, niin saadaan jännitystä me muutkin. Nyt on vähän vaisua tuolla rktt-listalla..

liiza onnea piinailuun ja plussatuulia sinulle. :whistle:

gerbera onnea keventymisen johdosta, miten sitä sais itsestä irti. Hyvää pohjoisen matkaa, sitten kun menette. Minuun ja mieheen on iskenyt Lapin-hulluus. Aina mentäis, kun vain olis mahdollista.

mur-mur voi, että tulee jännä loppuviikko. Minä täällä jännäilen sinun puolesta. Toivon kovasti sinulle juhannus-plussaa. :hug:

Liiza hyvää rktt aikaa ja + tuulia puhkun sinulle.

Gerbera ovis haamun vahvistumista toivotan. Onnea myös painon pudotuksesta.

Solakka Silakka
ihanat nuoret kanat teillä. Ajattelitteko kasvattaa myös tipuja ja omia kanoja ja kukkoja? Noi voisivat olla minun maskotteja, sykyllä toivon myös "munivani" hyvin.

Inia juu ei ole kierrot identisiä siskoja keskenään, jospas se ovis sieltä kurvaisi paikalle. Voi kun löytyisi sulle joku uusi mukava liikuntalaji, pidätkö vesijuoksusta?

Mur-Mur testiäsi jännitän täällä. Joissakin erittäin herkissä testeissä mulla on lukenut, että voi jo 7- 12 päivää hedelmoittymisen jälkeen testata.

ON pitkästä aikaan mulla on kipuja kuukautisvuodon aikaan, vuoto on runsas ja paljon hyytymiä, Outoa. Minun on kyllä aikuisen oikeesti aloitettava uudestaan liikunta, paino vain putoaa ja lihaksien kasvattamiseen tarvitaan liikuntaa ja toivottavasti nälkäkin kasvaisi siten.

mur-murille pikaisesti ennen iltalugen laittoa tulin kommentoimaan.
Pp8-10 ovat haamut näkyneet yleensä,mutta kas kummaa ei herkillä testeillä paremmin.Herkät testit eivät ole näyttäneet mitään :eek: |O ,en tiedä miksi.
Dpo päiviä pitäis olla käsittäkseni enemän kun noita pp:tä.En nyt ole satavarma asiasta,mutta sellanen käsitys on tullut.Korjatkaa muut jos tietoni on väärä :p

tiru ja kirppu8+1

Kiitti tirulii vastauksestasi:)..minäkin muistelin jostain lukeneeni että noilla herkillä ei näkyisi niin aikaiseen?..outoa sinänsä, luulisi että niillä näkyisi aiemmin!!

Miulla on kyllä jo jemmassa tuollainen puikkoraskaustesti, testin herkkyys on 20 mIU/mL
sillä ajattelin Juhannusaattona testata ja sitten alkuviikosta jos ei kuukautiset alkaneet, herkemmällä liuskatestillä..mitään tuntemuksia ei vielä ole, eikä voisi kait ollakkaan..alkiohan vasta tuossa 7-8pvä:n(ti-ke) tienoilla kiinnittyy ja alkaa erittymään tuota istukkahormonia..vielä on siis piinailtava hetki:D..kärvistellään siis..

Ps. tosin..kyllähän minä "kuvittelen" tällaisen tuntemuksen: Aivan tuolla alavatsalla, nivusien tuntumassa pikku tuikahduksia ja tisuja kutkutti kovin tänään..juupa juu:p..

mur-mur

Saaralle paljon myötätunnon haleja! On tämä kova laji. Jaksamista jatkoon.

Urhealle Uudille tsemppiä, että jaksatte yrittää.

Inia Jospa kierto on jollakin tavalla "tasoittumassa"? Esim. mulla jos edellisessä kierrossa ovulaatio on ollut suht aikaisin, niin seuraavassa se tulee vastaavasti vähän myöhemmin. Älä kysy, mistä tämä johtuu, mutta näin vain joskus käy. Toivotaan, että ei tule ovuloimatonta kiertoa.

ON Mulimen-tipat eivät ole tehneet ainakaan mitään havaittavaa muutosta mihinkään. Mielenkiintoista nähdä minä kiertopäivänä tulee ovis. Nyt olen jo eilen ja tänään tikuttanut (tänään kp7) Personalla. Toivotaan, että ovis näyttäytyy vasta loppuviikosta, koska mies on työreissussa perjantaihin saakka.

Olen alkanut 20 vuoden tauon jälkeen pelailla (huom! ei pelata, vaan pelailla, koska sitä se mäjäyttely lähinnä on) tennistä. Hauskaa! Lisäksi salitreenit ovat jatkuneet ja lenkilläkin olen innostunut käymään muutamia kertoja. Pitää sanoa, että ei se liikunta ole niin kamalan hohdokasta, hienoa ja kivaa joka ikinen kerta, mutta PAKOTAN itseni lähtemään ja liikkumaan. Kun sitä tekee riittävän monta kertaa, niin siitä vaan tulee tapa samalla tavalla kuin vaikka hampaidenpesusta.

star hu-huu! onko mitään meille raportoitavaa?

Nyt on lyhyt rktt lista, mutta toivottavasti kaikki plussais! mur-mur, onnea testaukseen! Ja onhan meillä loppukiertolaisiakin, jotka eivät ole listalla.... Mitä kuuluu?

tirulii, OnniMaija, ja velmu, miten teillä raskauden alku on sujunut?

Mulla ei taaskaan mitään ovistestissä! Päikki, toivottavasti tuo pitää paikkansa, ett tuliskin nyt pitempi kierto. Vaikka sitten meneekin luomuhommiksi, mutta toivon niin kovasti että päästäis ees yrittämään... Huomiseksi varasin jokatapauksessa ultran (joka toivottavasti vaihtuisi inssiksi), niin näkee tapahtuuko tuolla vasemmalla mitään. Kaksi kuukautta sittenhän en myöskään saanut plussaa ovistestiin, ja viime kierron folli näkyi oikealla (ja plussa tuli). Eli heräsi vaan kysymys, ett oisko tuo vasen jotenkin hiipunut? Aikaisemmin kyllä olen joka kuukausi saanut o-plussan, kun olen testannut. Eli en ainakaan ole huomannut mitään puolieroja. Tosin viime vuonna tehtiin inssit käytännön syistä joka toiseen kiertoon, pitäisi kysyä oliko silloin follit oikealla.

Tässä tää loma menee ovista odotellessa... tulis nyt, niin päästäis mökille!

oivikki, oispa mullakin sama syy urheiluun! :) Joo, jotain pitäisi kyllä löytää... olen aiemmin juossut ja uinut, mutta uintikin lopahti kun muutin 25-metrin ratojen uimahallialueelle... (+aiemmin kävin vuorolla, jossa 1-3 uijaa 50 metrin radalla -ylellistä!) Ehkä pitäis kokeilla sitä vesijuoksua, siinä ei kai niin haittaa vaikkei pääsiskään mummojen seassa kunnolla eteenpäin =) Päikki, tiedän tuon kyllä, miten ihanaa on kun liikunnasta tulee tapa, jota ilman ei voi olla. Mutta kumman helposti siitä tavastakin näköjään pääsee eroon :ashamed: No, on mulla ollut muutakin väsymistä, joka siihen on vaikuttanut.

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Uudi (46)...................kp3/24-30.............yk5...........3./1.yhteinen
Päikki (40).................kp7/?...............y.2v.................2.
mimmimamma .............kp8/28............?..............4./1. yhteinen
nillanilla (42)..............kp10/28-33.........yk5........1.
ikiemo (44).................kp10/20-50.........y?..........4.
Inia (42).................kp11/26-29.......yk9....1.
liiza (43).....................kp14/28..............yk13........4.
Jadette (39)...............kp14/28-30..........yk5...........3.
Solakka Silakka (40)...kp18/25-27.........yk9........1.
mur-mur (43).............kp22/28....................yk4.........3.
star-67 (42)................kp28/26-33(-39)....yk5........3.
gerpera (48)..............kp36/28-30............yk1...........3./1. yht.
äitijo2x (46)...............kp37/27-28............yk?........3.
Taikakuu (40).............kp42/27-32.........?............2./1.yhteinen
siira (43)...................kp42/27-28...........yk?............2.
pääpilvissä (46)..........kp76/25-43.........?............1.yhteinen

:flower: Kesätauolla :flower:
oivikki, anjamarita, lumeton

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
star-67 (42)..........dpo14
mur-mur (43)..........dpo7
liiza (43)..........dpo3
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1, seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0, sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0, sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Yhteistyössä