star hu-huu! onko mitään meille raportoitavaa?
Nyt on lyhyt rktt lista, mutta toivottavasti kaikki plussais!
mur-mur, onnea testaukseen! Ja onhan meillä loppukiertolaisiakin, jotka eivät ole listalla.... Mitä kuuluu?
tirulii,
OnniMaija, ja
velmu, miten teillä raskauden alku on sujunut?
Mulla ei taaskaan mitään ovistestissä! Päikki, toivottavasti tuo pitää paikkansa, ett tuliskin nyt pitempi kierto. Vaikka sitten meneekin luomuhommiksi, mutta toivon niin kovasti että päästäis ees yrittämään... Huomiseksi varasin jokatapauksessa ultran (joka toivottavasti vaihtuisi inssiksi), niin näkee tapahtuuko tuolla vasemmalla mitään. Kaksi kuukautta sittenhän en myöskään saanut plussaa ovistestiin, ja viime kierron folli näkyi oikealla (ja plussa tuli). Eli heräsi vaan kysymys, ett oisko tuo vasen jotenkin hiipunut? Aikaisemmin kyllä olen joka kuukausi saanut o-plussan, kun olen testannut. Eli en ainakaan ole huomannut mitään puolieroja. Tosin viime vuonna tehtiin inssit käytännön syistä joka toiseen kiertoon, pitäisi kysyä oliko silloin follit oikealla.
Tässä tää loma menee ovista odotellessa... tulis nyt, niin päästäis mökille!
oivikki, oispa mullakin sama syy urheiluun!
Joo, jotain pitäisi kyllä löytää... olen aiemmin juossut ja uinut, mutta uintikin lopahti kun muutin 25-metrin ratojen uimahallialueelle... (+aiemmin kävin vuorolla, jossa 1-3 uijaa 50 metrin radalla -ylellistä!) Ehkä pitäis kokeilla sitä vesijuoksua, siinä ei kai niin haittaa vaikkei pääsiskään mummojen seassa kunnolla eteenpäin =) Päikki, tiedän tuon kyllä, miten ihanaa on kun liikunnasta tulee tapa, jota ilman ei voi olla. Mutta kumman helposti siitä tavastakin näköjään pääsee eroon :ashamed: No, on mulla ollut muutakin väsymistä, joka siihen on vaikuttanut.