Rva Pikkumyy kiva kun kävit ja onnea mummiutumisesta :flower:
Solakka Silakka voi harmi :/ ,mutta eihän koskaan kuitenkaan tiedä..simpathan voivat elää päiviä siellä.Jospas siellä olisi ollut joku odottamassa..
Päikki ihanaa,olet kuvioissa mukana.Toivotaan että hormoonit tasoittuu ja saat "oman"kierron takas.
Päpsy78 löytyy varmasti ton ikäsiä plussakuumeisia miehistäkin.Meillä vaan on toistepäin.Mä 40 ja miekkonen 36.
Inia mä luin että
mun karvotus on 36v
vaikka kyllähän siinä selvällä suomen kielellä luki,et mun karvaotus
lumeton toivon todella että saatte sille suonelle tehtyä jotakin.Ja sinä olet todellakin jollakin ihmeellisellä tavalla mun ajatuksissa mukana.Minä en voi muuta kuin toivottaa jaksamisia sulle.Ja usko pois,tiedän todella miltä sinusta tuntuu.. :hug: :hug: :hug:
gerpera sullekkin tsemppiä oviksen metsästykseen!
mur-mur hyvä konsti todellakin käyttää molempia testejä =) Jospa tämä olisi se
the kierto,jossa tärppää.Toivotaan!
Mari66 ei muuta kuin mukaan vaan.Olen samaa mieltä
Päikin kanssa,et jospa nyt olisi "yhteydet" kunnossa ja toimitus nopeampaa
on
Ei mitään uutta auringon alla.Sekin olematon tissikipu tuntuu laantuneen kokonaan.Töissä sain eilen kuulla et kolleega odottaa vauvaa ja viikon aikaisemmin laskettu aika kuin minulla.Voi luoja,tuli heti ensin vaan mieleen,että miten selviydyn jos tämäkään raskaus ei onnista ja la:t noin lähekkäin.Vaikka normaali reagointi olisi pitänyt olla että jeeee! Olemme yhtä aikaa raskaana,voi kuinka mahtavaa!!!Mä tietenki onnittelin ja yritin selviytyä tilanteesta äkkiä pois.
Olin ehkä vähän tökerö,mutta en voinut mitään siinä tilanteessa.
Hää kertoi jo eilen pomollekkin raskaudestaan...ja miulle kertoi kuinka ostanut jo vauvan tarvikkeita ja itselleen mammavaatteita
Niin ne vaan toiset uskaltautuu heti hommaan mukaan.Mä en uskaltais iki-kuuna-päivänäkään ostaa saati sitten vielä uskoa että vauva tulee syliin saakka ja päästään elämään vauva-arkea.
Olen toisaalta niin kade hänen ilostaan ja huolettomuudestaan,et ihan pistää vihaksi itsellein.Mutta tää on tätä ja tää sattuu oleen mun kohtalo :/
Ja tota mun riviä vois korjata..en tiedä mitä oon tarkottanu tuolla kp 15??? Tietenki oli tarkotus laittaa siihen kp 27
Ihan oireeton tiru ja Kirppu 7+3