40+ so what! (vol. 4)

Rva Pikkumyy, tuhannesti onnea lapsenlapsen johdosta!!!! :flower:

tirulii, hienoa kun uskaltauduit plussanneisiin! Toivottavasti pystyt myös nauttimaan raskaudesta!

SS, miten kävi oviksen bongauksen?

lumeton, edelleen toivon sulle jaksamista! Tule kertomaan miten menee, sitten kun jaksat.
 
Voi vieteri!
Ei päästy inssiin! :'(
Täällä on tikuteltu ovista aamuin illoin ja enää viivat haalenee. Elikkä se ovis oli ja meni, tummin viiva tuli sunnuntaina kp9 eli vahvin olis ollu sitä ennen lauantaina jolloin en vielä edes älynnyt tikuttaa. Nyt luulin, että sunnuntain tumma viiva oli ovisplussaaa edeltävä viiva, mutta tarkoittikin sen jälkeistä melko vahvaa viivaa. Ilmankos minua nipisteli lauantaina ja sunnuntaina munasarjoista, kun siellä jo munis valmistuikin poksahtamaan! Ja se kysta ei ehkä ollutkaan kysta vaan oikeasti johtofolli joka oli torstaina kp7 n. 14 mm ja olisi ollut juuri su/ma noin 20 millinen... Tosiaan kesä ja aurinko taitaa tehdä temppuja ja aikaistaa toden teolla kiertoa. Mulla on siis lyhyt kierto muutenkin.

Tänään soittelin klinikalle ja menevät ensi viikolta kesätauolle. Palaan sitten elokuun kierron alussa asiaan, niin sitten tehdään inssi ja heti perään ivf. Voi kurjuus. Eli en pääse nyt rktt listalle, kun ovis ehti mennä ohi tikuttelun. Luomutärppiin en usko. Luomuyhdyntä oli kp8 eli pari päivää ennen ovista ja tänään hätäpäissäni sanoin miehelle, että mitä sitä enää siemeniä hautomaan, ovis meni jo. Niin tänään oli kp11 ja yhtyminen ilmeisesti liian myöhäistä, mutta olipa nyt kuitenkin.

Tikuttelen toki ovista loppuviikon jos jotain ihmettä oliskin ja tuo ylläoleva täysin väärä tulkinta. Mutta tuskin enää tässä kierrossa mahiksia mihinkään.

Mutta ei tälle mitään voi. Yritän ottaa rennosti enkä vaivu ojanpohjalle. Jotain muutakin jännättävää tulossa.. ollaan saatu kanala valmiiksi ja haetaan huomenna muutama maatiaiskana ja kukkopoika tuohon kiekumaan. Toivottavasti osaan edes niitä munittaa? :whistle:

Mukavaa päivää kaikille!! :flower:
 
Voi vieteri sanon minäkin. Ruskeaa tuhrua lykkää eli täti siellä jo kolkuttelee. Mutta ei me tästä masennuta. Uutta kiertoa ja kesälomaa odotellessa. :)

Solakka Silakalle myötätuntoisia ajatuksia. Olipa se sun ovis sitten aikainen, vaikka olihan mullakin tässä kierrossa kiertopäivänä 10. Näin se vaan joskus menee.
 
Tervehdys tuolta 3-kymppisten pinosta. Nyt pakko kysyä Teiltä, että mites, kun ootte ylittäneet 40 v. niin mites vanhoja isännät teillä on? Samaa ikää vai vanhempia? Itselläni kun mies on vanhempi, joo ikäeroa on (so what).. niin on ruvennut kiinnostaa, että löytyykö 50 vuotiaita vauvakuumeisia isiä mistään?

Plussatuulia tänne pinoon ++++++ :whistle:
 
SS voi harmi!! lohtu :hug:..itsekkin vasta ovista oppinut nyt bongaamaan toisella tapaa. Luulin ettei minulla tuo testiviiva tummene yhtä tummaksi kuin kontrolliviiva-tummenee kuitenkin ja vahvasti.

Päikki
..ikävä tuo täti en paremmin sano!

Päpsy78 mieheni on 37v. ja minä kohta(3.8)44v..nuorikkohan minä vasta:whistle:.. ;)

Ihana on auringonpaiste, ainaskin meillä ja nautin nyt kovin!!


Plussatuulahduksia PHUUUIIII :whistle:..tuostapa lähti..:wave:

Ps. Tuleeko muilla halpatesti.fi firmalta esim. CB:n testit max.kirjeenä??(noudettava postista)..ihmettelen kovin kun eivät nuo 7kpl. testejä mukamas mahtuisi postilaatikkoon menemään.. :/

mur-mur
 
SS, itku! Niin se kesä voi kyll vaikuttaa... mullakin viime kierrossa tais tulla plussa jo kp9 illalla, mutt sillon en vielä tehny digitestiä, joten en tiedä. Mutta hei, silloin se kp8 simppalähetys voi sulla olla ihan hyvin ajoitettu!

Päikki, harmi tädin tulosta! Voi kun toivon että sulla tärppäis ja pysyis loppuun asti kyydissä!

mur-mur, mulla on mahtunut postilaatikkoon, vaikka tuleekin kirjeessä. Eli jospa laajentaisit postilootaa :LOL:

Mun karvaotus on 36 v., joten täälläkin kivasti ikäeroa ;) (itse 42)
 
Hei,

meikäläisen voi poistaa RKTT-listalta, meidän pikkuinen siis kuoli viime keskiviikkona siihen vuotavaan verisuoneen. Eli, ainakin siihen asti oli ihan terve.

Nyt mietitään, voidaanko sille suonelle mitään tehdä. Ja sitten katsastetaan pakkasen alkiot ja tehdään viimeinen hoito. Mutta nyt jään hetkeksi tauolle.

Hyvää kesää teille kaikille ja plussatuulia toivon jokaiselle :heart:

Lumeton

Niin joo, ukkeli täytti 40v. muutama kuukausi sitten, eli samaa ikää ollaan.
 
lumeton, sulle myös levollista kesää! Otan sut pois rktt-listalta, jotenkin toivoin että pikkuinen ois kuitenkin selvinnyt... :'( Kiva jos sille suonelle jotain vois tehdä!
Tulethan sitten taas takaisin meidän joukkoon! Jaksamista! :hug:
 
Inia hyvä juttu :LOL: ei kun vaan rälläkkä laulamaan, meillä teräslaatikko rivarin pihassa:LOL:..eiköhän mahdu isompikin posti sitten lootaan!!
Meitin miehekkeet onkin sitten meitä nuorempia


..tänään hain siis postista CB:n testit ja testailin äskettäin-kylläpä sarvi täytyi heti 3min. sisällä =)..tänään illasta siis peittojen pelmuuttelua kuviosissa:D..


Lumeton tunnen syvää surua puolestasi:ashamed:kovasti jaksuja sinulle, toivottavasti syy ja parannus keino löytyvät tuolle vuotavalle suonelle.
Aurinkoista kesää sinulle toivotelen


mur-mur
 
Lumeton hyvää ja lämmintä kesää sinulle, parantavaa taukoa :flower:

mur-mur tilasin viime perjantaina samalta halpatestiltä digipakkauksen + 21 liuskaa. Hyvin mahtuivat postilootaan, kulpapussissa maksikirjeenä tulivat. Mutta yhden päivän viiveellä tuli, ei päivässä niin kuin muista firmoista. Onnittelut sinun ovisplussasta, hyödynnä nyt ahkerasti :heart: :heart:

päpsyn kyselyyn: oma mies 39, ite olen 40. Mies on hyvinkin vauvakuumeinen, ottaa silti kaiken tosi rennosti, mutta ahkerasti kantaa kortensa kekoon aina tarvittaessa. Kyllä kai vanhemmillakin miehillä on vauvakuumetta, varsinkin jos ei lasta ennestään. Miehet kai voi saada lapsia jopa 80 v:na?
 
Lumeton: Voimia Sinulle.
Tuosta digipakkauksesta,minun postiluukusta ei mahtunut, soitti ovikelloa mut en ehtinyt avaamaan, joten hain tänään postista. Kyllähän sille testille hintaa tulee jos joka kerta käyttää kaikki 8 liuskaa ja sit roskiin koko laite :/ . Ehkä ostan tav. liuskoja seuraavaks, mikäli jotain testattavaa. Ei menkkoja, alapää nukuksis... :| .
 
Otan osaa suruunne Lumeton.

Miehen ikää täällä kyseltiin. Ollaan saman ikäisiä, eli 39v. vielä, mutta täysiä kymppejä tulee mittariin tämän vuoden aikana...

Mur mur, miten olet oppinut paremmin bongaamaan oviksen? Miten sait viivat vahvistumaan... en tajunnut!!!
 
jadette.."Luulin ettei minulla tuo testiviiva tummene yhtä tummaksi kuin kontrolliviiva-tummenee kuitenkin ja vahvasti"...luulin siis että minulla ei vain näy tuo testiviiva tummempana kuin kontrolliviiva, vaikka olisi ovis..nyt tajusin että ovis tuleekin hieman myöhempään kuin luulin((tai päivän pari aiemmin, vaihtelee..))

Ainakin tässä kierrossa tuli tuossa yönseutuvilla kiertopäivänä 13-14 ja tänään vielä näkyi digitestillä täysi sarvi! Lääkäri mainitsikin oviksen melko varmasti tapahtuvan 9.6

Ajattelinkin käyttää CB:n digitesteriä noiden liuskojen rinnalla..esim. aamup. liuska ja illemmalla digi..sitten jos vaikka liuskatestillä bongaan selvästi oviksen, voin digitaalisella vielä seuraava päivänä varmistaa onko näin..ja tietty pupusteluja sen mukaan mitä testi näyttää..laskin että tuo 7kpl. digejä riittää hyvässä lykyssä pariin kiertoon(3xdigi&3xliuska/kierto)=)..olikos nyt sellaista sekavaa tämä sepusteluni..nälkä kurniipi masus..

Luotan kyllä nyt enempi tuohon digitesteriin ei tartte tihrustella onko viiva kuinka tumma/tarpeeksi tumma-digillä tulee selvä vastaus ON tai EIi!!
Kokeileppa gerpera myös vaikka näin..ei tule niin tyyriiksi kuin pelkkiä digiä käyttäessä;)

..Nyt pizzaa pikkusen masuun että jaksaa työstää sitä "rakkauven hetelmää":D..

mur-mur
 
Enpä ole aikoihin tänne päässyt lukemaan / kirjoittelemaan ja kylläpä oli tullut paljon plussia pinoon IHANAA LADYT IHANAA!!! Onnea kaikille ja tarrasukkia matkaan :flower: .
Ja niille jolle se plussa ei ole vielä testiin pärähtänyt niin toivotan hurjaa plussa tuulta.

Rva Pikkumyylle super hyper onnittelut Mamma tittelistä. Olet ollut monesti mielessäni tämän "matkan" aikana. Meidän poikahan täytti jo 4 kuukautta. Ja tuntuu etteihän se mikään vauva enää ole, vaan iso poika. Mielessä on käynyt jopa että voisihan näitä olla kaksikin, mutta kun meillä näyttää toimitusaika olevan 5 vuotta,niin ehkä on parempi olla vaan kiitollinen tästä ainokaisesta.

t. Mari
 
Solakka Silakka Voi harmi! Miten huono tuuri! Mulla oli myös ennätys aikaisin ovulaatio tätä edellisellä yk:lla jo kp8! Kesä! Uskoisin, että voit kyllä olla hyvällä miellä rktt siellähän on kaverit olleet kalkkiviivoilla odottelemassa munista kaveriksi.

Lumeton voi kuinka surullista, jaksamista teille. Toivon kovasti, että sille suonelle löytyy jokin ratkaisu. Hyvää taukoa teille ja kuullaan taas myöhemmin.

ON minä tilasin kotitesti. fi noin digitestit ja ne hain postista, kun olivat pakatut laatikkoon!

Mari voi kuinka aika lentää, ihanaa, kun nautit pojastasi. Tänne olet kyllä tervetullut, myös kuumeilemaan meidän kanssa koska vaan siltä tuntuu.
 
Jep, jep, niin se kuulkaas on, että meiksille saa tälle päivälle laittaa kp1. Täti se löysi tiensä perille. Kiitos kaikille empaattisista toivotuksista. Toivotaan, että tästä uudesta kierrosta tulee normaalimpi. Yleensähän mulla on ollut ovis kp13 ja tässä viime kierrossa tosiaan kp10. Kai hormonihommat olivat vielä sekaisin keskenmenosta ja tyhjennyksestä.

Marin kuulumisia oli ihana kuulla. Sitähän ei tiedä, miten nopea toimitusaika seuraavalla babylla voisi olla, kun reitti on nyt tullut selväksi. Tänne vaan kuumeilemaan heti, kun tilaisuus tulee. ;)

Marista tulikin mieleen vanhat kuulut kanatipat eli Mulimen-tipat. Kävin samantien netissä tsekkaamassa ja tulipa ne nyt hetken mielijohteesta tilattua... :whistle:
 
Mari, ihana kuulla että vauva kasvaa! Tosiaan, ei se ole sanottua että kakkonen tarviis myös sen viisi vuotta ;)

Päikki, toivotaan että tää kierto on jo normaali ja hedelmällinen!

gerpera, mäkin olen tässä reilun vuoden aikana opetellut tulkitsemaan noita liuskatestejä (+tietty mulla on suht säännöllinen kierto, mikä helpottaa), eli testaan liuskoilla enimmäkseen, ja sitt kun luulen ett vois olla plussa-aika, varmistan digillä. Parhaimmillaan tuhlaan vain sen yhden digitestin kierrossa. Mutt huom! Mulla paremmin toimii kotitestistä tilatut (muistaakseni one-step) testit kuin mammaksista tilatut (jotka näyttää vaan tosi hailakoita viivoja mulla).
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Päikki (40).................kp1/?...............y.2v.................2.
nillanilla (42)..............kp4/28-33.........yk5........1.
ikiemo (44).................kp4/20-50.........y?..........4.
Inia (42).................kp5/26-29.......yk9....1.
liiza (43).....................kp8/28..............yk13........4.
Jadette (39)...............kp8/28-30..........yk5...........3.
Solakka Silakka (40)...kp12/25-27.........yk9........1.
Saara10 (42)..............kp14/28...............yk?........1.
mur-mur (43).............kp16/28....................yk4.........3.
star-67 (42)................kp22/26-33(-39)....yk5........3.
Uudi (46)...................kp24/24-30.............yk4...........3./1.yhteinen
mimmimamma .............kp25/28............?..............4./1. yhteinen
oivikki (41).................kp28/23-28...........yk6........1.
gerpera (48)..............kp30/28-30............yk1...........3./1. yht.
äitijo2x (46)...............kp31/27-28............yk?........3.
Taikakuu (40).............kp36/27-32.........?............2./1.yhteinen
siira (43)...................kp36/27-28...........yk?............2.
pääpilvissä (46)..........kp70/25-43.........?............1.yhteinen

:flower: Kesätauolla :flower:
anjamarita, lumeton


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
oivikki (41)..........pp16
star-67 (42)..........dpo8
Uudi (46)..........dpo8
mur-mur (43)..........dpo1
[/i]


ovistestiplussapäivä = dpo-1, seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0, sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0, sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010





Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
Inia, ehdin jo tilata halpatestistä tikut. Täytyypi olla tarkkana ku posti tulee jos taas soittavat ovikelloa. Toimitusaika tosi lyhyt.
Mulla kierto muuttunut viim. km jälkeen, ei tiedä koska alkaa. Siivoushulluus iski perjant., menkkakivut tosi kovat to ja pe, maanant. leukaan 3 finniä eli kaikki oireet sopii menkkojen tuloon... Niin ja tuosta miespuolisen iästä, 49v, tosi viriili pakkaus, ei vauvakuumetta sillai ku mulla mut henges mukana, ainaki teko kiinnostaa vaik joka päivä... ;) , meikä vähä hitaampi :/ .
 
Rva Pikkumyy kiva kun kävit ja onnea mummiutumisesta :flower:
Solakka Silakka voi harmi :/ ,mutta eihän koskaan kuitenkaan tiedä..simpathan voivat elää päiviä siellä.Jospas siellä olisi ollut joku odottamassa..
Päikki ihanaa,olet kuvioissa mukana.Toivotaan että hormoonit tasoittuu ja saat "oman"kierron takas.
Päpsy78 löytyy varmasti ton ikäsiä plussakuumeisia miehistäkin.Meillä vaan on toistepäin.Mä 40 ja miekkonen 36.
Inia mä luin että mun karvotus on 36v :LOL: :LOL: :LOL: vaikka kyllähän siinä selvällä suomen kielellä luki,et mun karvaotus :p
lumeton toivon todella että saatte sille suonelle tehtyä jotakin.Ja sinä olet todellakin jollakin ihmeellisellä tavalla mun ajatuksissa mukana.Minä en voi muuta kuin toivottaa jaksamisia sulle.Ja usko pois,tiedän todella miltä sinusta tuntuu.. :hug: :hug: :hug:
gerpera sullekkin tsemppiä oviksen metsästykseen!
mur-mur hyvä konsti todellakin käyttää molempia testejä =) Jospa tämä olisi se the kierto,jossa tärppää.Toivotaan!
Mari66 ei muuta kuin mukaan vaan.Olen samaa mieltä Päikin kanssa,et jospa nyt olisi "yhteydet" kunnossa ja toimitus nopeampaa :)

on
Ei mitään uutta auringon alla.Sekin olematon tissikipu tuntuu laantuneen kokonaan.Töissä sain eilen kuulla et kolleega odottaa vauvaa ja viikon aikaisemmin laskettu aika kuin minulla.Voi luoja,tuli heti ensin vaan mieleen,että miten selviydyn jos tämäkään raskaus ei onnista ja la:t noin lähekkäin.Vaikka normaali reagointi olisi pitänyt olla että jeeee! Olemme yhtä aikaa raskaana,voi kuinka mahtavaa!!!Mä tietenki onnittelin ja yritin selviytyä tilanteesta äkkiä pois.
Olin ehkä vähän tökerö,mutta en voinut mitään siinä tilanteessa.
Hää kertoi jo eilen pomollekkin raskaudestaan...ja miulle kertoi kuinka ostanut jo vauvan tarvikkeita ja itselleen mammavaatteita :eek:
Niin ne vaan toiset uskaltautuu heti hommaan mukaan.Mä en uskaltais iki-kuuna-päivänäkään ostaa saati sitten vielä uskoa että vauva tulee syliin saakka ja päästään elämään vauva-arkea.
Olen toisaalta niin kade hänen ilostaan ja huolettomuudestaan,et ihan pistää vihaksi itsellein.Mutta tää on tätä ja tää sattuu oleen mun kohtalo :/

Ja tota mun riviä vois korjata..en tiedä mitä oon tarkottanu tuolla kp 15??? Tietenki oli tarkotus laittaa siihen kp 27

Ihan oireeton tiru ja Kirppu 7+3
 
jep, tirulii, ei mullakaan yhtään hälyttänyt tuo kp15 :)
Kyllä kai se km:n pelko on meillä vaikkei kokemusta oliskaan, mä kans pelkään sitä, vaikken ole vielä päässyt ees koskaan oikeesti pelkäämään! Mutta yritä pikkuhiljaa nauttiakin, eihän se ole pois mistään eikä muuta mitään, vaikka nauttisitkin. Tai ehkä sitten pettyy enemmän, jos jotain menee pieleen? Toisaalta, aina jotain voi mennä pieleen missä vaiheessa tahansa, joten jos varman päälle ottais, aina pitäis olla huolissaan. Joten saman tien vois olla koko ajan huolehtimatta? Joo, helppoa mun on sanoa, kun ei oo vielä akuuttia... Mutta kyll se niin on, ettei me varmaan ikinä osata pitää raskautta kovin itsestäänselvänä, kun sitä on niin kauan joutunut odottamaan!

Mun on pitänyt jo pitkään kirjoittaa, että mulla jotenkin tää palstailu on auttanut tuohon mahakateuteen... Ennen aina tuntui niin kipeältä ja kateelliselta, kun näki (joka puolella) raskaana olevia naisia. Nyt kun on lukenut täällä miten kamalia vaikeuksia ihmisillä voi olla, niin ajattelen raskausmassun nähdessäni enemmänkin sitä, että ei sitä tiedä mitä vaikeuksia tuollakin on saattanut olla. Se kateus ja kipeys on silleen vähän helpottanut otettaan. Ja sekin tietty, että teidän kaikkien onnistumisista on niin kamalan iloinen!!! Ja kuka tahansa vastaantulijahan vois olla joku teistä, kun ei tunneta...
 
Päikki PLÄÄÄH tuota tätiä :/ harvoin on kovin kylään kutsuttu vieras.."uusi kierto, uudet tuulet"..plussa=)sitkeästi vaan!!

Inia minä myös liuskatestit tilailen kotitestiltä-edullisia ja ihan toimivia.

gerpera..äläs, äläs jännätään vielä kuiteskin:wave:..sulla noin viriili miehiäinen..meillä kun parina-kolmena iltana peräkkäin puuhastellaan niin osoittaa kyllä jo väsyn merkkejä:p..varsinkin silloin kun tätä haavetta "työstämme"..johtunee paljon siitä juuri että onko suunniteltu vaiko spontaani lemmiskely..hyvä mies/isä on en moiti:D

tirulii Minä itsekkin miettinyt että jos raskaudun niin en kyllä varmaan ensimmäisiin 12viikoon osaa täysillä nauttia..sitten vasta kun tuo riskiaika on ohi..ja nyt kun näitä riskejäkin omalla kohdallani enempi..päivä kerrallansa kuitenkin tirulii kerkeät nauttia vielä paaaljoooon sinun raskaudestasi=)..kesä tulee ja masulle annat aurinkoa
..ja masu kasvaa, kasvaa!!

Inia tämä palsta tosiaan voi juuri tuhon "mahakateuteenkin" auttaa..niinpä tosiaan, mehän voitais vaikka päivittäin törmäillä kun toisiamme emme tunne muutoin kuin nimimerkillä!!;)..onkos muuten Itä-Suomesta päin ketään täällä?..

mur-mur
 

Yhteistyössä