40+ so what! (vol. 4)

Lumeton en löydä sanoja siispä halaan ja lujasti  :hug:  :'(

Saaralle onnea punktioon ja kiva, että siellä ovat möllykät tallessa.

Mur-mur ei minusta ainakaan gyne käyttänyt sanaa ensisynnyttäjä, vaikka väliä olis jo 20 vuotta, tiedä sitten.

anjamaritalle ja Saralle oikein ihanaa ja turvallista matkaa, sekä mukavaa aikaa perillä. B) :wave:

Uudi miulla vain sellainen hämärä mielikuva jotta tuo 7v. jos on väliä lapsilla niin ihan ensisynnyttäjän asemassa..tuosta 7v. en ole sata varma mutta joku aika siinä oli..

Minulle sairaalassa niin sanoivat-04 kun poikasta odotin että olen ensisynnyttäjän asemassa-miulla lapsilla väliä oli 17v!! =)

mur-mur

Inialle ja Riikkaliisalle pahoittelut tädistä :headwall: :headwall:

Oivikille entä jos sittenkin -peukutus. Huomiseen!

anjamaritalle hyvää matkaa :wave:

Saaralle paljon hyviä munasoluja :heart:

ON: jännittää kasvaako minulla pallukka ollenkaan, kun se kysta havaitttiin. Tänään olen tuntenut välillä nippasuja, niin en tiedä johtuuko kasvavasta follikkelista vai siitä kystasta?? :eek: Ilman hormooneja olen siis menossa inssiin ti tai ke.. pelkään vaan, että menee pieleen jos ei mitään munista irtoakaan.. ja siitä siis johtui se viime kierron oireettomuus (pms:ät puuttui kokonaan), kun munis ei ollut vissiin poksahtanut vaan tullut se kysta eikä tainnut tullut keltarauhasta.. se vissiin tarvitaan tuottamaan ne pms-oireet tai jotain sinnepäin.. :|

Lumeton :'( pahoittelut,tuo keskeytyminen on niin julmaa ensiksi ottaa kiinni ja sitten päästää irti, todella pahoillani olen.

Inia harmittelut tädin vierailusta ja hyvä on varata ajoissa ivf-suunittelu aika niin saa kokonaiskuvan koko hommasta murmur onnea yritykseen [/b]Oivikki sinulle myös vielä peukut pystyssä Saara10 toivotaan palleroiden kasvamista ja punktion onnistumista Tiruliille hyviä vointeja

On täällä taas tapahtunut yhtä ja toista. Ahkerasti lueskelen, mutta ei aikaa kommentoida. Joten peukut pystyssä nille, joilla piina päällä tavalla tai toisella. Keskenmenosta, jos näin oikeasti on, voimahali :hug: lumeton. Samoin myös muille kp 1 saanneille. Uusi kierto uudet kujeet.

Gerbera tervetuloa mukaan. Ikätovereita melkein ollaan. Hassua talvella kuvittelin olevani jo vuoden vanhempi, kun mitä oikeasti olen :eek: ja äskettäin puhuin omasta iästäni ja vertasin itseäni toiseen viisikymppiseen.

Tällä kertaa rinnat ovat taas arat, joten voisiko tämä kierto olla " munis" kierto?? Progesteroonit taas koholla. Viime kiertohan oli täysin oireeton kierto rintojen suhteen. Muuten samalainen edellinen kierto pms suhteen kun sinulla solakka silakka. Tsemppiä että tää kierto olisi sinulla samanlainen, kun minulla kohonein progesterooniarvoin ja kunnoin pms oireineen.

Tuosta fsh mittaamisesta. KP 3-6 kertoo tosiasioita tuosta fsh-tasosta ja niitä fsh testejä sai ainakin ennen cittarista. eikä maksannut paljon. Rfsu testejä. Minulta mittattiin labrassa fsh ja tein koti testin samanaikaisesti eikä vaihde vuosia näkynyt rfsun testeissä.

kiireinen mimmimamma

Huomenta ja suloista sunnuntaita :wave:
Nyt on mulla lopultakin kp1 koittanut! =)
Tänään häippäsemme mökile, joten pitkähkö nettitauko tiedossa, mutta sen jälkeen täältä varmaan taas löytyy lueskeltavaa. Voikaa hyvin, ja hedelmällisesti! :flower:

Sunnuntaita kaikille. Miten Oivikin testaustulos? Ikiemolle mukavaa ja rentouttavaa mökkilomailua. Anjamaritalle kans ihanaa aurinkolomaa. Nyt näyttää ilmakin mukavalta hivenen aurinkoa, lähden tästä tytöt melomaan saapi jotain uuta ajateltavaa ainakin hetkeksi. Tänään on mulla kp1 ja otin yhden pillerin, mietin sitä kovin koko viimeviikon mutta, mutta otin kuitenkin koska kierto voipi olla lyhytkin näin kesällä siksi missaissin heinäk siirron. Joku muukin taisi joskus kirjoitella että hänellä olisi ollut kans kesäisin lyhyempi kierto kuin muulloin. Saatan tässä pitää hetkellisesti jonkinlaista "luovaataukoa" palstalta, katsotaan kuinka siinä käy ...

Kaikille aivan ihanaa alkavaa viikkoa toivotaan paljon plussia +++++

Solakka Silakka toivotaan, että kasvaa se pallukka kuitenkin, pianhan se nähdään. Kyllä mullakin oli pieni kysta ja hyvin kasvoi kuitenkin munis.

Ikiemo hyvää lomaa ja onnea alkaneeseen kiertoon =)

Nillanilla ajattele vaan niin, että sun uusi hoito on nyt siis alkanut, sen takiahan niitä pillereitä syöt. Nokka sulla on jo kohti huuruneniä ;)

ON nega :( . Menin sen testattuani takaisin nukkumaan, kun on jotain surullista mielessä niin uni minua autaa. Outoa. Ei sitten ollut tarkoitus Toivo ja Lahjan odotuksen alkaa.
Syksyllä sitten pääsen uuteen yritykseen. Keskiviikkona, kun olen testannut virallisen negan niin olen yhteydessä klinikalle jatkoista, mutta siis tauko tulee ja jatkot joko ivf tai iui lääkkeillä elo - lokakuussa :( Kiitos kaikille kovasti, kun olette kannustaneet minua.

Elämä jatkuu.... aamupalalle ja sitten varmaan äänestämään tästä on lähdettävä.

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

nillanilla (42)..............kp1/28-33.........yk5........1.
ikiemo (44).................kp1/20-50.........y?..........4.
Inia (42).................kp2/26-29.......yk9....1.
liiza (43).....................kp5/28..............yk13........4.
Jadette (39)...............kp5/28-30..........yk5...........3.
Solakka Silakka (40)...kp9/25-27.........yk9........1.
Saara10 (42)..............kp11/28...............yk?........1.
mur-mur (43).............kp13/28....................yk4.........3.
star-67 (42)................kp19/26-33(-39)....yk5........3.
Uudi (46)...................kp21/24-30.............yk4...........3./1.yhteinen
mimmimamma .............kp22/28............?..............4./1. yhteinen
Päikki (40).................kp23/?...............y.2v.................2.
oivikki (41).................kp25/23-28...........yk6........1.
äitijo2x (46)...............kp28/27-28............yk?........3.
Taikakuu (40).............kp33/27-32.........?............2./1.yhteinen
siira (43)...................kp33/27-28...........yk?............2.
tirulii (40) "tuubat pois"....kp50/?.......................1. /1.yhteinen
lumeton (40)...............kp54/?..................?............2.
pääpilvissä (46)..........kp67/25-43.........?............1.yhteinen

:flower: Kesätauolla :flower:
anjamarita (40)..........kp13/34-38.........yk4........2.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
tirulii (40)..........pp33
lumeton (40)..........pp33
oivikki (41)..........pp13
star-67 (42)..........dpo5
Uudi (46)..........dpo5
mur-mur (43)..........dpo-1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1, seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0, sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0, sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

lumeton, jaksamista sulle! Toivoa kuitenkin on, kun esikkokin kiinnittyi sopivaan paikkaan... Mutta rankkaa tuollainen uhka! :hug: Niin, ja täysi syy olla omanapainen! Kiva kun meille jaksat käydä kertomassa tilanteestasi!

oivikki, lohtu :hug: sulle negan johdosta! Niin ne on vain ne itkut itkettävä... mutta mulla ei onneksi sitten tädin tulo enää uudestaan masentanut.

nillanilla, miten sun yk:t laitan? Onko tää alkava (ja heinäkuussa toteutuva) nyt sitten viides? Joo, mulla ainakin tuppaa kesäisin olemaan lyhyempi kierto, nyt tuon 26 päivää.

anjamarita ja ikiemo, ihanaa leppoisaa lomaa! ikiemo, kiva kun sulla taas täti tuli paikalle, olet taas kartalla!

Saara, toivotaan että ne viisi möllykkää ovat hedelmällisiä!

Kiitos kovasti kaikille tsempeistä! Me ehkä vielä ehditään yhteen inssiin ennen juhannusta. Tosin siinä ikävästi lomaviikko katkeaa. Mutta luultavasti mennään kuitenkin.

anjamaritalle ja ikiemolle leppoisia lomapäiviä!
Oivikki:hug:

Kaikille voimia ja auringonpaistetta..sekä tietenkin plussatuulia PHUUUUIIII:whistle:

ON. Olen varma että ovis on ihan päivän kysymys..voi kun loppuis tuo tuhruttelu ja pääsisi pian
..miten voikin ihmisen lapsi kuumeisena odotella kun on tuo "lempimiskielto" ;)..

mur-mur

Hei!!

Käyttääkö kuka CB:n digitaalista ovistestiä??..tehdäänkö se aamuvirtsasta?..vai käykö mikä aika tahansa päivästä..tarvitseeko virtsan olla rakossa kuinka monta tuntia?

Ps. Liuskatesti näytti MELKEIN samanvahvuista viivaa kuin kontrolliviiva..huomenna posti tuo nuo CB:n digitaaliset, siksipä kyselenkin..huomenna varmaan tuo huippu sitten-toivotaan..koskapa tänään vertakin hieman tuhrutteli ja ei sallittua tuo pupuilu vielä..Plääh:p

Kiitti jo edeltä:wave:

mur-mur

Ovis nyt kuitenkin tuli!!:D

..tarkistin n. 10min jälkeen testin teosta ja tasavahvat viivat oli!!..öklötys ja mahdottomat limat jo kertoivatkin sen..

saapi laitella minut sitten Inia piinailulistalle;)

Ps. Nyt vain pähkäilen, uskaltaisko sitä jo lempiä..vai jättäisikö huomiseen..ettei vain menisi hyvät mahkut ohi:/

mur-mur

mur-mur muistaakseni CB:n digitestin voi tehdä mihin aikaan vaan. Liuskatestejä (ainakaan mammaksin) ei mielellään aamun ekasta. En koskaan pidä virtsaa sitä 4 tuntia rakossa ja hyvin on ovikset löytyneet. Itsekin odottelen huomisen postissa testejä, oli tarjouksessa halpatestillä ja ison kasan tilasinkin + 5 raskaustestiä, niin pääsen testaamaan ennen aikoja.. Onnea mur-mur oviksesta ja tervemenoa piinaviikoille ;-) Tulen perästä pian! Hope so!

Oivikille pahus sentään! :headwall: :headwall: :hug: Ei ollut nyt aika.. mutta ehkä se syksyllä on ?

Inia :hug: toivottavasti pääsette ennen jussia uudelleen inssiin, niin jaksaa paremmin tämän kuumeilun, kun on jotain toiveita nostattavaa, jota odottaa.

mur-mur, mulle klinikalta suositeltu toista aamuvirtsaa. Ekaa ei kai sen takia, että olis liian laimeeta? Kuitenkin se hormoni yleensä erittyy huippuunsa aamuyöllä, eli sen takia kuitenkin se toinen aamupisu. Mulla se on onnistunut hyvin, kun usein käyn yöllä vessassa (kun klinikalle sitten pitäis jo aamusta soittaa, jos plussa tulee, eli n. klo 8 pitäis jo se toinen aamupisu olla). Mutta joskus pelätessäni oviksen ohimenoa, olen testannut myös iltaisin.

Oivikki :hug: isot pahoittelut. Toivotaan, että syksyllä sitten onnistaa.

Mimmimamma toivotaan, että olis nyt oviksellinen kierto ja onneksi ei vielä vaihdevuosia, nehän ne minuakin jännittää.

Ikiemolle hyviä mökki-ilmoja ja onnea kiertoon.

Nillanilla sinulle onnistumista ja voimia hoitoihin.

Mur-mur onnea yritykseen ja pupuilkaahan innolla. =)

Jus just..pitkät vuodatukset kirjoittelin ja..HUISKIS..hävis jonnekin..

Kiitti Inia vinkistä, koetan pidätellä pisua
siihen asti kun Posti Pate tuo testit n. klo. 11.00 pintaan..minähän valvoskelen myöhään ja käyn veskissä vielä monesti klo. 03-04. aikoihinkin..aamulla saa nukkua hieman pidempään kun poikanenkin nukkuu lähemmäs kymppiä;)

Uudi kyllähän me INNOLLA pupustellaan sitten kun saadaan!!:D

..pakko huomenna soitella sinne klinikalle ja kysellä asiaan varmistus-ei mahda mitään!!!!

Ps. sortsi kun tätä nyt koko ajan täälläkin mietin ja jahkailen..mies jo oli että
..hah, hah ei vaineskaan..mutta se ottaa niin hemmetin lunkisti vaan ja minä tulisilla hiilillä..muutoinkin on välillä kuin kala haaleassa vedessä ja minä tällainen syttyvä-hyvä on yhdistelmä ;)

mur-mur

Inia kiva, että ennätette vielä inssin.

Mur-Mur huiman jännät ajat teillä siellä käsillä. Hienoa, kun luonteenne täydentävät toisianne.

Kiitos Inia, Matsalu, Mur-Mur, Solakka Silakka myötätunnosta ja louhdutuksesta.

Harjoitin tänään, myös shoppailu terapiaa, kävin ostamassa shortsit ja t-paidan (eivät jää pieneksi tänä kesänä).

Heh mur-mur tuota muuten kilinikan mieslääkärikin meille sanoi, että stressillä on osuus raskautumisessa, tarkoitti työstressiä, mutta sanoi myös, että naiset voisivat ottaa vähän rennommin asiat, mutta ymmärsi että naisilla nämä hormoonit tuppaavat laittamaan mielen myllerryksiin. Kysyinkin mieheltä, että miten te miehet otatte nämä vauva-asiat niin lungisti. Omani vastasi, että mitäs sitä etukäteen kaikenlaista murehtimaan..? Niinpä ;)

oivikki shoppailu on oikein hyvä ja perusteltu piristyslääke. Myös suklaa sallitaan.

Solakka Silakka juu suklaakin on maistunut :p . Tuo työ sterssi asia minua painaa, kyllä. Olen aloittanut sen työstämisen. Toivon, että lomaan mennessä saan sen kontrolliin niin, että sykyllä voisi työ pysyä siinnä osassa, kun on sopiva, eikä aiheuttaisi turhaa stressiä. Ajattelin käyttä tämän tauon mm. kodin remontointiin ja itsestä huolehtimseen esim. liikunnan harrastamisen haluan aikuisen oikeasti aloitta uudestaan.

Yhteistyössä