40+ so what! (vol. 4)

Riikkaliisa voimia epätietoisuuteen, haamu on plussa jokatapauksessa, haalea tai ei. Mikä kp on menossa?
murmur täällä ilmoittautuu välivuotoilija. Aina silloin tällöin tuhruttaa välilläkin, ilmeisesti ovisvuotoja. Tai mitä lie.
Jadette :hug: Saat minusta kp-kamun. Ykkösestä lähti laskuri tänään täälläkin :( Juilii tuttuun tapaan ja vuoto vaan lisääntyy... pah :'(
Nillanilla Voi kurjuus... pahuksen lomat ja systeemit. Jokainen kuukausi tuntuu minustakin aina siltä että vanhenen vauhdilla, ei tosin muuten kuin tässä vauvakuumeessa. Muuten olen ihan teini mieleltäni... :p Miten tätä kroppaa saisi kymmenen vuotta nuoremmaksi, tai mielummin 20v?
Inia negapahoittelut sinulle :'( voi kun seuraava kierto olisi SE :flower:

Liiza, joka hyysää tätiä ekaa päivää.

nillanilla, just noin mäkin ajattelin että taas tulee kuukausi(a) ikää lisää... Ja itketti sekin että elokuussa ei tod.näk. päästä vielä IVF:ään, kun mies on just otolliseen aikaan matkalla! Että ei se miehen kanssakaan ole aina niin simppeliä kuin luulis...

SSköhän se kysyi, mulla siis nyt oli eka inssi tän siipan kaa, mutta aikaisemmin kolme inssiä itsekseni.

Uudi, miten sun ovisviiva näytti tänään?

Mukavan vilkasta täällä tänään.

Riikkaliisa jännään täällä edelleen sun puolesta.

Gerpera tervetuloa mukaan joukkoon! Olen tilannut digitestejä kotitesti. fi:stä siellä oli silloin tarjouksessa ja 3 rtestiliuskaan tuli lahjaksi.

Inia voi viipale, sanon minä :kieh: toivotaan, ett täti ei kuiteskaan kurvaa liian pian paikalle.

Jadette ja Liiza pahoittelut :hug: ja onnea uuteen kiertoon.

Mur-Mur joo kyllä se hyvin voi olla oviksesta johtuvaa vuotoa, mulla joskus harvoin tulee myös.

Nillanilla siis kyllä aina kirpaisee ja syvältä, kun tulee noita taukoja, mutta katse eteenpäin vain. Hyvä kuitenkin, kun suunnitelma on jo tehty. Ja ihanaa, kun huuruneniä onkin 3 =)

Liiza tässä olen arponut testaanko huomenna aamulla vai en. Oireita olen tänään huomannut, mutta kuten aina voivat joutua sadasta muustakin asiasta. Turvotusta, hiukan heikko-olo välillä yms. pientä. Nyt on semmoinen olo, että jos testaan ja saan - niin harmitaa ihan hirveesti (pitkä tauko edessä) Ehkä siis nautin tästä rktt olosta vielä vähän aikaa vaikka olis itsensä huijausta. Toisaalta haluaisin testata, jos vaikka on kemiallinen niin voi jäädä multa muutoin tietämättä. Oi oi mitä mä teen????

Siis ei tosiaan pitäny tota silmäiskuhymistä tohon laittaa

Jadette pahoittelut tädin tulosta. :hug:

Inia voi itku, että piti tulla nega. Toivotaan, että oikea ajoitus löytyy. :hug:

Nillanilla ymmärrän, että tuntuu pahalle. Positiivista, että pikku-ukkoja on yksi luultua enemmän. :heart:

Gerbera tervetuloa joukkoon. :heart:

Mur-mur kiitos tiedoista ja pois puhaltelen tuollaiset ihme välivuodot :whistle:

Oivikki jännää on, täällä peukut pystyssä.

ON Ovisviiva vain heikkeni . Nyt nousi ajatus, että ehkä se ei viime kuussakaan ollut yhtä paksu, kuin kontrolliviiva. Lopetin viime kuussa sen testaamisen jo eka tikun jälkeen, hätähousu, kun olen.
Ehkä ne ei silloinkaan olleet tasavahvoja vaan minä innoissani luulin. Käy kyllä mielessä, että jos sitä ovista ei sitten meikäläiselle enää tulekaan, ken tietää. :'(

Nyt käy rankaksi eli tänään ultra ja, kuten pelkäsin ja kuten ennenkin, vain muutama munis lähtenyt kasvamaan: kaksi isoa ja kolme pientä ja noille pienille lääkäri jo luki tuomion eli eivät hänen mukaansa ehdi kasvaa tarpeeksi. Itkuja on itketty. Sellaista epäonnistumisen kierrettä tämä. Ja minusta tuli sitten vielä eilen tätikin, ihan ensimmäistä kertaa. Vielä eilen olin oikein iloinen ja onnellinen (omasta puolestanikin toiveikas). Tänään en tiedä, miten olisin.

Anteeksi tämä omanapaisuus.

Saara Muniksia oli kuitenkin KAKSI! Jospa ne onkin sitten maailman sitkeimmät sissit :) :flower: :heart: Lämmin hali sinulle!
Gerbera Tervetuloa minunkin puolestani!
Uudi Ei kai nuoretkaan ovuloi joka kuussa, eli onhan se mahdollista että ovista ei aina ole. Toisaalta jos tuo testi kuitenkin vahvistuu ja haalenee niin jotainhan siellä tapahtuu?
Oivikki Juuri näinhän se on tuon testaamisen kanssa... olisi kiva tietää heti ja nyt mutta toisaalta epätietoisuudessa on hyvätkin puolensa :) Odotan tulostasi kuitenkin kärsimättömänä!

Saara10 olen niin pahoillani puolestasi
äläkä ollenkaan pahoittele omanapaisuudestasi-sitä varten tämä palsta onkin että vertaistukea annetaan ja saadaan:wave:

Uudi minä käväisin tilaamassa tuon hedelmällisyystestin ja ajattelin juuri tuota CB:n digitaalista ovistestiä..jospa senkin tilaisin myös kun seuraavan kerran tilailen r-testejä =)
vaikutti selkeämpikäyttöiseltä kuin nuo liuskat.

Oivikki voi kun osaisin neuvoa sinua, testaisitko vaiko et
..teet vain niin kuin susta tuntuupi..

ON: Olen aikas varma että tuo vuotoni oli JUURI se munasolun irtoamisvuoto..jotenka..
näin me mieheni kanssa kyllä kovin iltasella toisistamme tykätään
ja vähän enempikin..jep, jep
..jospa se nyt pieni taimen, "rakkauven hetelmä" saisi alkunsa :heart:

mur-mur

Saara10 lohtuhali :hug: jatkuuko lääkitys kuitenkin? vai oliko tuomio semmonen että lääkkeet nurkkaan ja piiloon.

Oivikki toivon hartaasti että nykäset plussan kehiin, laitan taikahaltian tuomaan sulle 2x +

Uudi mullakin oli helmikuussa ovuloimaton kierto ja niiku LIIZA jo sanoi niin nuoretkaan ei aina ovuloi...

Riikkaliisa lisää vain jännitystä

Inia niinpä, on sitten niin tai näin tuntuu että on aina väärinpäin

No, olipahan niin sanottu itkupäivä monelle meistä, itku helpottaa ja puhdistaa oloa miten sitä sanotaan? itkun kautta voittoon! Kävin apteekissa ostin niitä pillereitä aloitan heti ku menkat alkaa, en uskalla jättää ottamatta muutoin jää vielä heinäkuukin väliin. Sain klinikalta A4 arkin jossa hienosti kaikki tiedot palleroista. Kaikki on menneet blastokystavaiheeseen ja sillä uudella vitriotekniikalla jäädytetty. yksi jakaantuntu 6, yksi 7 ja yksi 8 osaan. 6 ja 7 on laitettu samaan pakettiin ja toi 8 on itekseen omassa paketissa. Eli katse nyt käänetään kaksosiin. Aattele OIVIKKI jos saisit kaksoset ja minä tietenkin heti perään kans :saint: ja kaikki muutkin saisivat + niin oishan se jo tilastoharha vai mitenkä sen ilmaisisi...

nyt vielä tosta CB-digitestistä, ite olen sitä aina käyttäny oviksenmetsästykseen on helppo, nopea ja varma. On mulle aina h-hetken näyttäny, sarvi törröttää terhakkaasti niin siitä ei voi erehtyä ollenkaan. Onnea kaikille oviksenmetsästykseen :wave:

Saara, toivotaan että sieltä löytyisi ainakin se yksi tarvittava munis!

nillanilla, kiva että sulla on vielä pari yritystä pakkasessa! Tuntuis että se menee kumminkin helpommalla kuin se eka punktiokerta.

oivikki, täytyy sanoa, että ensi kerralla mä kyllä haaveilen menkkoihin asti! Nyt testaamalla sain masiksen jo ENNEN menkkoja. Tuntuu jotenkin pahemmalta kuin se ett menkat alkaa... jotenkin sitten on muutenkin niin kurja olo, ett se masis sopii siihen. Nyt vois olla vielä raskaana, jos ei ois testannu... Mutt toivotaan että sä nyt plussaisit, piristäisi kovasti!

Uudi eiköhän se ollut se oivs nyt, kun ne viivat oli lähes yhtä vahvat.

Saara voi harmi sentään, vastoinkäymisiä riittää matkalla, toivotaan kuitenkin sitä + lopputulosta. Onnea uudelle tädille :flower: täteily on mukavaa :D

Mur-Mur hyvä hyvä ja rktt joukkoon mukaan sit!

Inia juu, minä olen yleensä testannut aika aikaisin nyt en oikein edes haluaisi, kun on näitä oireita ollut, jotka voisivat johtua Toivosta ja Lahjasta (siis voi tosiaan olla myös lääkkeistä yms.) Nyt se huominen tutkimus mietityttää, jos ne sitä puudutetta tarjoaa nieluun niin sanonko, että sopiiko se, jos on rktt :LOL:

Täällä vielä yökyöpeli. Oivikki kantsii varmaan sanoa, itse en ottais mitään riskiä.
Hammaslääkärissä olin jo valmistautunut sanomaan, mutta tilanne ei sitten siihen mennyt.

Saaralle voima :hug: Onneksi niitä muniksia kuitenkin löytyi. Ei kun tsemppiä jatkoon.

Täällä toinenkin yökyöpeli ;)
Kävin ja tilailin sen CB:N digitaalisen ovistestin..siitä feriliteetti näytöstäkin kyllä haaveilen mutta kun on pirskatin tyyris :/ ..saa nyt vielä jäädä harkintaan..

Simpat on nyt visusti "talletettu" toivotaan että tuottavat tulosta =) ..sellaista pienen pientä..

mur-mur

Mä heräsin kolmelta, oonko sit aamukyöpeli :/ ? mur-mur:Juu minä tilasin tuolta halpatestistä,31e. Mitä siitä feriliteettinäytöstä näkee? Ei oikee rattaat pyöri ku jäi nukkumiset kolmee tuntiin :whistle: . Ihana pikkunen vauveli heittelee kuperkeikkoja. Tää tuhruaa vaa ja eile iski siivoushulluus.

:wave:
Pikaisesti tulin äkkiseltään sanoon digitestistä.Todellakin suosittelen vaikka kallishan se on.Ei jätä mitään arvailujen varaan.Mullekkin sanottiin hoitopaikasta silloin aikoinaan kun luonnon kiertoon Pas;ja tehtiin et käyttää sitä,kun pystynyt tulkitseen tikuista et milloin se viiva olis ollut vahvimmillaan.

Ja sit vielä nillanillalle ;Juu minulla oli vastaava lääke lääkkeellisessä pas;sa eli merimono.Just samaa lääkettä eri nimi vaan.Ja limis kasvoi kuin issekseen ja aina oli siirrossa reilusti sen yli 8mm.

Kaikille tädin tavoittelemille :hug: (olen muuten Matsalun kanssa samaa mieltä tästä halihymiöstä,että se naama muuttuu liian äkkii hymynaamaksi tai joteski silleen hää kirjoitti en muista tarkkaan,mutta toi hymiö ei aina oikein joteski sovellu hali-tilanteisiin...)

Pp:läiset ja rktt:set kaikille teille hirveesti pitkää pinnaa ja +++!!!!!

Palailen paremmalla aikaa

tiru pp30/6+4

~*~Aamupäiviä!!~*~

Gerpera tässäpä suora linkki siihen Ferilitetti näytöön:

http://www.halpa-testi.fi/clearblue_feriliteettinaayttoe-p-115.html

..en viitsinyt kopsata koko tekstiä kun olisi vienyt suuren tilan..

Ymmärsin että näyttö olisi tukena tällaiselle "vaikeasti" raskautuvalle.
Aika hinnakas laite on ja siihen erikseen on aina osteltava nuo testiliuskat(20kpl/35e)
..eli riittäiskö kolmeen kiertoon tuo satsi..tai ehkäpä pidempäänkin.

Tuosta testistä ei nyt aivan selvinnyt minulle se systeemi ja ajattelinkin ihan soittaa sinne myyjälle ja kysyä =)..tai apteekista voisivat tietää kyllä myös.

Jospa nyt ei sitä tartteis alkaa ostelemaan, toivon tärpin käyvän ihan lähi aikoina-niin kuin me kaikki..täytyy vain sitkeästi harrastaa
..aina ei vain miehenkään kanssa natsaa..ja jos juuri ovisaikaan ei yhteyttä..eipä paljon hampaita silloin naurata

..mutta onneksi nyt on mennyt kivasti ja toivottavasti kesä menee myös :flower:

Asiasta toiseen..tekeekö muille pahaa ottaa tuota vehnänalkioöljyä?..minua etoo ihan kauhiasti
..paksua ja jotenkin härskiintyneen makuista YÄÄÄKK!!!..pidän kyllä yleensä nenusta vielä kiinni kun sen hörppäsen lusikasta.

Onkos muilla ihan myrsky keli siellä missä päin asustelette?..täällä Itä-Suomessa oikein myrskyä tekee..partsun kaiteella ei meinaa kukkaset kestää ruukuissa kun tuuli niitä niin repii..ja himputin kylmää on hyyyyrrrr..pitikö kohta kaivella talvipalttoo kaapista takas!!
No, jos se sit lämpiää kun mies lomalla: heinäk. puolesta elok. puoleen

..tässä odottelen pisu rakossa vielä hetken ja testaan tuon oviksen..saas nähdä ;)..

Päivän jatkoja kaikille ja oikein kunnon myrskyinen plussapuhuri PHUUUIII :whistle:

mur-mur

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

liiza (43).....................kp2/28..............yk13........4.
Jadette (39)...............kp2/28-30..........yk5...........3.
Solakka Silakka (40)...kp6/25-27.........yk9........1.
Saara10 (42)..............kp8/28...............yk?........1.
mur-mur (43).............kp10/28....................yk4.........3.
star-67 (42)................kp16/26-33(-39)....yk5........3.
Uudi (46)...................kp18/24-30.............yk4...........3./1.yhteinen
mimmimamma .............kp19/28............?..............4./1. yhteinen
Päikki (40).................kp20/?...............y.2v.................2.
oivikki (41).................kp22/23-28...........yk6........1.
Inia (42).................kp24/26-29.......yk8....1.
äitijo2x (46)...............kp25/27-28............yk?........3.
Taikakuu (40).............kp30/27-32.........?............2./1.yhteinen
siira (43)...................kp30/27-28...........yk?............2.
nillanilla (42)..............kp30/28-33.........yk5........1.
tirulii (40) "tuubat pois"....kp47/?.......................1. /1.yhteinen
lumeton (40)...............kp51/?..................?............2.
pääpilvissä (46)..........kp64/25-43.........?............1.yhteinen
ikiemo (44).................kp76/20-50.........y?..........4.

:flower: Kesätauolla :flower:
anjamarita (40)..........kp10/34-38.........yk4........2.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
tirulii (40)..........pp30
lumeton (40)..........pp30
Inia (42)............pp13
oivikki (41)..........pp10
star-67 (42)..........dpo2
Uudi (46)..........dpo2
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1, seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0, sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0, sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

mur-mur, kerro sitten mikä sulla on ovispäivä (dpo0), niin laitan sut listalle!

tirulii, kyllä näyttää jo ihanalta noi sun päivät! Milloin sulla olikaan se ultra?

Samoin lumeton, milloin on eka ultra?

SS, kerro sitten miten suunnittelukäynti meni!

Inia juu, kertoilenhan mie..kiva se on päästä taasen piinailemaan :p

..((muoks))..ei vielä ollunna viiva tarpeeksi vahva..odotellaanpas vielä..

Gerpera, sinä se heräilet kun minä painan pääni tyynyyn..olen siis TOSI KUKKUJA!!!..en aina noin myöhään..joskus tosin myöhempäänkin, hiukka noita univaikeuksia myönnän :ashamed: ..

mur-mur

Ai niin, ja mullakin lohtua tiedossa: IVF suunnitteluaika varattu juhannuksen jälkeiselle viikolle! En tiedä onko liian aikaista, jos vasta syyskuussa päästään yrittämään. Mutta halusin ajan ennen lomia, että voi sillä sitten lohduttautua...

Yhteistyössä