Uudi, mä en koskaan mammaksin ovistesteillä saanut tasavahvaa, vaikka digitesti näytti plussaa. Nyt tilasin kotitestistä one-step testejä, ne näytti jotakuinkin tasavahvaa. Mutta mammaksiakin opin lukemaan, eli kyllä digiplussan aikaan tuli niilläkin se suhteessa tummin viiva.
liiza :hug:
Jadette, eikös huimauskin ole jollain ollut raskausoire!
Mulla oli alkuvuodesta pitkä kierto (49 pv, normaalisti ei ikinä mee yli 30), mutta se johtui kortisonilääkkeestä. Ainakin menkat tuli kun lopetin lääkkeen, eikä ole sen jälkeen ollut häikkää.
oivikki kuulostaa myös hyvältä nuo sun hajujutut!
Riikkaliisa: ihan kuin oisin lukenut jostain, että apteekin oma ei ikinä anna "turhia" positiivisia... joten toiveikkaallaa mielellä! Olikohan se Matsalu joka sellaista kirjoitti? Mikä kp sulla on?
gerpera, ihanaa kun vauvakuume vain jatkuu! :heart: :llisesti tervetuloa mukaan! Kerro sitten tietojasi, kun menkat alkaa, niin laitan sut listalle.
Omaa surullista napaa: puhdas valkoinen nega testattu tänä aamuna. Ja itkuja itketty :'( :'( :'( Kun nyt jaksais skarpata tän päivän töissä... Enkä usko että se siitä mihinkään muuttuu, olis näillä päivillä (pp12) jo haamu näkyny, jos on tullakseen. Näin uskon. Toivottavasti ees menkat tulis mahollisimman myöhään, muuten ei päästä elokuussa IVF:ään, jos on kesällä lyhyemmät kierrot (niinku mulla tuppaa kesäisin olemaan).