40+ so what (vol. 3)

Onnea jousimiehille juhlapäivän johdosta! Teitähän onkin koko joukko täällä. Kuinka muuten uskotte horoskooppeihin? Tunnistatteko omia piirteitänne saman horoskoopin aikaan syntyneiden kanssa? Itse en oikein tiedä, osalla tuntuu olevan hyvinkin samoja piirteitä ja aika moni omista ystävistäni on samaa merkkiä kuin minä.

Ai niin, minulla on tänään kp1. Muutenkin tuli lunta tupaan ja mutkia matkaan viime viikolla, kun paljastui, että minä olen liian vanha julkiselle hoidettavaksi. Tk oli jo antanut lähetteen, mutta se oli jotain kolme viikkoa sitten palautettu takaisin keskukseen. Itse sain tietää siitä vasta, kun menin ihmettelemään, miksi mitään ei kuulu. Niin, kyllähän minä kysyin silloin lähetettä saadessani, että kuinka ikäisiini suhtaudutaan julkisella. Lääkärin mukaan kuitenkin aika moni on lähemmäs nelikymppinen. En tiedä, eikö hän huomannut, että minulla tuo maaginen neljäkymmentä oli mennyt rikki vai mistä syystä näin kävi. No, nyt sitten taas ihmetellään ja yritetään miettiä, pystyttäiskö säästämään (ne asuntolainat, ne asuntolainat). Joka taupauksessa prosessi pitkittyy. Sellainenkin ajatus on tietenkin käynyt mielessä, että jäätäisiin lapsettomiksi. Mutta se on niin iso asia, etten vielä ainakaan halua sitä kohdata.

Kaikille kuitenkin pieniä arkipäivän iloja, tuikkuvaloja ja sinisiä iltahetkiä.
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Saara10 (41)..............kp1/28...............yk?............1.
haave3 (39)................kp8/28...............?................3.
liiza (42)......................kp9/28..............yk5.............4.
kenzie64 (44).............kp10/28-29.......yk4............4.
Solakka Silakka (39)..kp10/26-27.......yk2............1.
Matsalu (44)................kp11/24-25.......IVF?..........1.
Nuusku (43).................kp11/28............?................4.
Päikki (40)..................kp14/27.............y1,5v.........2.
Minni007 (44) .............kp16/28.............yk5...........2./1.yhteinen
pääpilvissä (45)..........kp23/25-43.......?................1.yhteinen
Taikakuu (40)..............kp23/27-32.......?................2./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp26/28-30.......?................7.
velmuliina74 (34).......kp26/24-30......yk2........... 6./1.yhteinen
mimmimamma (46).....kp28/27.............y6v...........4.
touhu tenava (45).......kp28/27-30.......y3v............6.
AinoEmilia (44)...........kp30/31-34.......?................4./1.yhteinen

tirulii (40) "tuubat pois".kp33/?. PAS 21.11. (pp15).1./1.yht.
nillanilla (41) "yksityisyrittäjä"......kp3/ 28-30..........1.
einiinvaan (42) toipuu km:stä....kp?............yk1..........3.
babo67 (41) piuhat katki..kp4/29-31....PAS?/09..5./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/25 = 8,25 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.12.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät Karpalo67, äippä67, pyrstötähti , Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat", ilmoitelkaahan itsestänne
Kirsikka68 (40)...........kp46/28-39.........?................5.
Pennanen (41)............kp75/29-32........y0,5v........2.
Höpisijä (42)...............kp119/28............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp138/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp192/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
[/i]

[/color] Pinon jättäneet: gitte, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

Rva Pikkumyy (43)..24.10.2008..kp28..yk2..LA 4.7.2009


[/b]





40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Hereillä ollaan. :saint:

Minä en varsinaisesti usko horoskooppeihin, mutta noissa kuvauksissa eri tähtimerkeistä kyllä löytyy usein yhteneväisyyksiä sen tähtimerkin edustajiin. Mun nouseva merkki täytyy olla varmaan rapu, koska en ole ihan se rämäpäinen jousimies puhtaimmillaan.

Mulla ajatukset on just toisinpäin kuin Pyrstiksellä tästä " on koko aikuisikänsä huolehtinut lapsista". Mullahan on just tietty päinvastoin, kun on koko aikuisikänsä elänyt vapaasti, niin jotenkin sen menettäminen ei tuntuisi missään. Ja toisaalta, kun ei ole saanut kokea sitä lapsiperhe-elämää lainkaan. Enpä osaa edes kuvitella, millaista olisi järjestää joulua, kun siihen kuuluisikin lapset joulupukinodotuksineen...
 
mikähän mahtaa olla maksimi-ikä täällä suomessa hoitojen aloittamiseen yksityisellä puolella? pahasti päässyt nimittäin noita vuosia kertymään, ja nyt löytyi juuri se oikea ihminen jonka lapsen haluaisin.

julkiselle ei tässä iässä pääse se on selvää mutta yksityisetkin kai pitävät jonkunlaista ikärasismia. jokohan on myöhäistä:(
 
Minuako pyrstis kaipailit?
Työharjoittelu yhdistettynä suurperheen äidin arkeen ovat vieneet sekä voimat että ajan hyvin tehokkaasti. Paikka jossa "työskentelen" (kehitysvammaisten toimintakeskus) on ihana paikka; tiistaina selviää lopetanko harjoittelun joululta vai saanko jatkaa pitempään. Jokatapauksessa tämä harjoittelu vahvisti sen, että aion sitkeästi tunkea itseäni alalle.

Pikkumyylle tsemppiä huomiseen ultraan. Minä olen pitkän elämäni aikana kuullut monta tositarinaa raskauksista, jotka on löydetty vasta myöhäisemmillä viikoilla. Aikanaan oma luokkakaverini ehti olla raskaana vain kolme kuukautta....Raskaus kun todettiin vasta viikolla 21 ja vauva syntyi jo viikolla 34.

Pelästyin kovasti, kun puoliso yllättäen alkoi puhumaan vauvaprojektin jatkosta; luulin hänen haluavan, että otamme ehkäisyn käyttöön.
No, kyse olikin siitä, että hän luuli minun haluavan sitä :heart: Olen ollut niin täpinöissäni työharjoittelusta, että puoliso luuli minun nyt kokonaan haudanneen haaveen yhdeksännestä lapsesta. Ehei, en minä niin fiksu ole :LOL: Niinpä me jo tänään hiivimme laittamaan pyykkiä saunalle kuivumaan; menossa on kp 10.

Lähden väen kanssa leipomaan pipareita; äitini toi eilen valtavan määrän piparitaikinaa. Puoliso lupasi tehdä piparkakkutalon :xmas: Toiseksi vanhin on tehnyt sen monen vuoden ajan, mutta nyt neiti urakoi tk:n vuodeosastolla.

Niin, synttärionnittelut pyrstikselle; sinä olet lähdes päivälleen saman ikäinen kuin tuo parempi puoliskoni.

Terkuin paikasta toiseen ryntäilevä V

 
Heissan kaikille! :heart: :flower:
Ihana viikonloppu ollut, olen saanut nukkua kauan molempina aamuina, olin niin poikki-loppu viime viikon töistä+tästä epätietoisuudesta=tietoisuus minulle, mitä huomenna kuulen sairaalassa.
Nyt jännitän sitä joudunko jälleen sairaalaan, koska raskaus jo niin pitkällä, että ilm kotona ei voi yksin olla sen hoidon kanssa ja kaipa haluavat istukan jälleen tutkittavaksi myöskin.

Meille ei jatketa enää yrityksiä tämän jälkeen, emme jaksa enää, olemme nin rikki asioiden johdosta. Tälläinen ajatus ainakin on tällä hetkellä.

Minniä luin myös tarkkaan: Meillä luulen niin päin, että jos jatkaisimme yritystä suhteemme kaatuisi siihen, että kestää aikanasa, sitten plussan tullessa olen niin sairas, en ollenkaan oma itseni ja aina ihan väsynyt, hyvä, kun jaksan raahautua töihin ja kotiin ja syömään ja nukkumaan, siinä kaikki.
Asia tuli ilmi kun mieheni kysyi eilen olenko Onnellinen? Se pysähdytti, vastasin , että olen onnellinen, ja asiaa jatkettuamme, mieheni sanoi, että olen ollut niin outo jo pitkän aikaa, selvisi että raskausajan, se on totta en ole jaksanut mitään, kaipa mies on luullut, että en enää rakasta ja ole onnellinen, ym. Selvitin asiaa, että niin mielelläni olen onnellinen , iloinen, reipas itseni kun vaan pystysin /jaksaisin.

Tämä vkloppu on koko raskausaikana ensimmäinen aika kun olen jaksanut siivota laittaa kotia pestä pyykkiä, mankeloida, leipoa karjalanpiirakoita, nauraa, olla iloinen.Se on pitkä aika kun ei jaksa mitään 6 viikkoa. olla aina kalpeana ja väsyneenä.

Mutta vauvahan olisi ollut ihana palkinto, huomenna se sitten selviää.

;Meillä on paljon joka tapauksessa, toisemme, nykyiset lapsemme ja tyttären ja avomiehensä toukokuussa syntyvä vauva. Lapsenlapsiahan varmaan tulee myös lisää , koska 5 lasta yhteensä meillä kuitenkin jo on :heart:

Pitää osata nauttia niistä asioista , mitä jo on, eikä aina haluta lisää.

Suloisen unen kyllä näi pienestä poikavauvasta vaunuissa, häntä kovasti hoidin viime yönä :heart:

Kenzien: Mitja poika on niin suloinen :heart:

Mukavaa illanjatkoa kaikille tasapuolisesti!
:heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
pyrstötähti
:flower: Jaksamista myyn perheelle, kyllä ihanilla isoilla toiveilla on hintansa joka joskus voi olla yli sietokyvyn, tietysti jos olisi jonkinlainen varmuus että palkintonsa saa mutta sekin ajatus että vaikka kuinka yrittää vuosikausia eikä silti onnistu ja jos siinä menettää samalla ehkä peruuttamattomasti asioita, pistää miettimään ja on järkevää. Mutta selvää on että toivo ei vielä ole menetetty ei ennenkuin lääkärit ovat viimeisen sanasensa sanoneet. Ja voihan hyvinkin olla että peli ei ole vielä pelattu. Ja vaikka tällä kertaa niin ikävästi olisikin niin kevään kynnyksellä voi olla eri mieli jo ja sillekin on sitten oma aikansa.

Jos laiskottelu on raskauden merkki niin minä sitten olen varmasti. Olen vaan loikoillut ja katsellut kuvapakastimelta väliin jääneitä lempisarjojeni jaksoja ja napostellut jo ennestäänkin turpeaan olooni vähän varalta lisää :saint:

Missä kaikki muut luuraavat, tulkaapas linjoille hu-huu :heart: :heart:
 
haluaisin sanoa mietittyäni tilannettasi ja noita km. Minulla oli toivo mennyt 5 km jälkeen että ikinä ei enään tule tuota iltatähteä. RAskaus tupsahti elämääni ja olen iloinen niiistä 12 vuodesta joita työtön kanssa saannut nauttia. Ei km ole herkkuja eikä kaavinnasta kaviintaan juoksu sitä iloa tuo. Vaikka itse jouduin viimeisen kanssa sänkyyn jo viikosta 12 - vuotava istukka+ hematooma - sekä totutelemaan elämään kodinhoitajan avulla ilman miestä rinnalla, niin kyllä se palkinto on sen arvoinen näin 12 v jälkeenkin. Voimia sinulle huomiseen. :hug: ja tulevaisuuteen. Muista että olet nuori minuun verrattuna ja huonovointisuus kestää maksimissa 12 viikkoa. Kyllä se mies ja teidän ihana liitto sen kestää.

Kamreeri valitettavasti en muista tuota ikähaitaria yksityisillä. Kuinka vanha sinä olet.
Mielestäni 43 v on vielä hoidettu.

Omaa napaa. KP 28/27 lähentelee ehtoota. Harvoin kierto venyny näin pahasti. Viime kierrot jopa 25 tai 26 kp:nä loppunut. No huomenna varmaan tämä piina loppuu. 29 kp on pisin kierto minulla näin vanhemmiten.

Lapselliselle toivon sylin ja sydämmen täydeltä vauvautumista. Vauvautuminen on itsestään luopumista ja siihen tulee juuri tuota lapsenomaisuutta joulun odotukseen. Joulupukki kruuna kaiken....ehkä teillekin toisi lahjan yllätyksellisen.

mimmimamma
 
Voimia Rouva Pikkumyylle ja perheelleen. Tänäänhän toivottavasti tilanne selkiytyy.

Niin lapsellinen, uusi kokemus se tosiaan olisi, jos voisi valmistautua jouluun lasten kanssa. Sydämestäni toivon, että se meille joskus on vielä mahdollista, tavalla tai toisella.

Kamreeri, luulisin, että yksityisellä hoitopäätös syntyy ainakin osittain myös sen perusteella, mitä otetut kokeet näyttävät. Eli jos oma hormoonitoiminta näyttäisi siltä, että raskaaksi tuleminen on mahdollista, voidaan hoitoja tehdä.

Näin aamulla päivä on vielä mahdollisuus, jospa tekisi tästä hyvän päivän.

 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

pääpilvissä (45)..........kp2/25-43.........?................1.yhteinen
Saara10 (41)..............kp2/28...............yk?............1.
haave3 (39)................kp9/28...............?................3.
liiza (42)......................kp10/28............yk5.............4.
kenzie64 (44).............kp11/28-29.......yk4............4.
Solakka Silakka (39)..kp11/26-27.......yk2............1.
Matsalu (44)................kp12/24-25.......IVF?..........1.
Nuusku (43).................kp12/28............?................4.
Päikki (40)..................kp15/27.............y1,5v.........2.
Minni007 (44) .............kp17/28.............yk5...........2./1.yhteinen
Taikakuu (40)..............kp24/27-32.......?................2./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp27/28-30.......?................7.
velmuliina74 (34).......kp27/24-30......yk2........... 6./1.yhteinen
mimmimamma (46).....kp29/27.............y6v...........4.
touhu tenava (45).......kp29/27-30.......y3v............6.
AinoEmilia (44)...........kp31/31-34.......?................4./1.yhteinen

tirulii (40) "tuubat pois".kp34/?. PAS 21.11. (pp17).1./1.yht.
nillanilla (41) "yksityisyrittäjä"......kp4/ 28-30..........1.
einiinvaan (42) toipuu km:stä....kp?............yk1..........3.
babo67 (41) piuhat katki..kp5/29-31....PAS?/09..5./1.yhteinen


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/25 = 8,25 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.12.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät Karpalo67, äippä67, pyrstötähti , Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat", ilmoitelkaahan itsestänne
Kirsikka68 (40)...........kp47/28-39.........?................5.
Pennanen (41)............kp76/29-32........y0,5v........2.
Höpisijä (42)...............kp120/28............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp139/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp193/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
[/i]

[/color] Pinon jättäneet: Rva Pikkumyy, gitte, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]





40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Huomenia!

Käsittääkseni yksityisellä ei hoitoihin ole mitään varsinaista yläikärajaa, mutta Kela-korvauksen saa vain alle 43 v. Tosin, eivät yksityisetkään välttämättä hoida ns. toivottomia tapauksia, kuten meidän tapauksessamme oli.

Pikkumyyn puolesta toiveet täällä ajatuksissa... :heart:

Tämän viikon jännäyslistaa:
pääpilvissä
Taikakuu
Plättä
velmuliina74
mimmimamma
touhu tenava
AinoEmilia
tirulii ??

++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Hei! Anteeksi, työnnyn hiukan sivusta ketjuun, mutta satuin olemaan linjoilla... :whistle: Noista hoitojen yläikärajoista: klinikka, jossa olen, ottaa hoitoon vain alle 45-vuotiaita. Uskon, että sama käytäntö vallitsee muillakin klinikoilla Suomessa. Korjatkaa, jos olen väärässä - se tieto kiinnostaisi muakin! Ulkomailla otetaan myös vanhempia. Sitä en vielä ole ottanut selvää, tehdäänkö PAS-siirtoja yli 45v., jos hallaukkoja on jäänyt pakkaseen. Luultavasti tehdään. Kela-korvausta saavat vain alle 43 v. Pientä toivoa siitä on vanhemmillakin, mikäli esim. ensimmäistäkään lasta ei ole, ja lääkärin lausunto onnistumisen mahdollisuuksista vakuuttaa Kela-virkailijan. :heart:

Terv. Yli-ikäinen Hibiscus naapuripinosta :wave:
 
Huomenia!

Täällä on ollut vilkas viikonloppu. Me käväisimme pikaisesti maalla äidin luona, joten en ehtinyt pinoutumaan.

Saara, minä jo vähän mietinkin tuota ikääsi, kun kerroit hakevasi julkiselle hoitoon... Mutta en sanonut mitään, kun arvelin, että ikärajat voivat vaihdella eri paikkakunnilla. Mutta sinähän saat vielä ilman mitään eri perusteluja, suorakorvauksena Kelan tuet sekä hoidoista että lääkkeistä, joten ei se niin kalliiksi tule yksityiselläkään.

Kamreeri ja Hibiscus, ainakin tällä meidän klinikalla lääkäri kehui 47-vuotiaan asiakkaan tulleen hoidoilla raskaaksi. Mitään varsinaista ikärajaa ei siis ainakaan kaikissa paikoissa taida olla, riippunee tosiaan kunkin asiakkaan lähtökohdista. Rahalla saa näitäkin hoitoja, kun osaa hyvin perustella.

Pikkumyyn uutisia odotellaan sydän kylmänä ja lämpimänä.

Oma napa: Kävin taas lääkärissä. Eivät olleet rakkulat lisääntyneet eli kolmella mennään. Hitaasti kasvavatkin, joten punktio siirtyi taas, joko perjantaille tai ensi maanantaille. Lääkkeisiin menee nyt paljon rahaa ja jos huonosti käy, emme pääse siirtoon ollenkaan. Yhtään ei voi relata missään välissä, jännitys tässä näytelmässä on tosiaan piikissä koko ajan! Mutta mieli on kuitenkin rauhallisempi: en jaksa enää pingottaa, on helpompi heittäytyä sallimuksen huomaan.


 
pyrstötähti
:flower: ja tosiaan toivotaan että myyn päivä olisi parempi, vaikea kuvitellakaan niitä fiiliksiä tuskin on uni paljon tullut silmään viime yönä, toivottavasti hän jaksaa jotenkin.

Matsalun piinailu on kyllä kans ihan liian tapissa loppuun saakka tässä hoidossa. Ja vaikka mitä sanotaan että kyllä se lopputulos korvaa rahallisen menetyksen niin tässä on vain se huono puoli että onnistumisprosentti on lähinnä ässä-arvan luokkaa jos sitäkään että ei se paljon lohduta kun 150 euroo kerralla tärähtää vatsanahkaan, ymmärrän hyvin fiilikset ja on käynyt itselläki mielessä että keväiset sairaalalaskut olisivat nyt rahana enemmän kuin tarpeen mutta elämä on tätä, oppirahojen maksamista.

Kyllähän niitä ihmeraskautumisia maailmaan mahtuu ja varmasti omallakin kohdalla jos olisi lähtenyt sille tielle mistä tietää miten olisi käynyt. Mutta näin sen päätin että tällä avausyrityksellä ja omilla muniksilla kattotaan miten käy ja yleensähän sanotaan että vuoden sisällä purusta tapahtuu jos on tapahtuakseen tosin mun ikäisellä vuosikin on lyhyt yritysaika ja toisaalta kun sitä aikaa ei ole enää muutenkaan oikestaan ollenkaan niin asia on melko lailla läpikäyty mutta kun ette onneksi ole potkineet vielä pinosta pois niin täällä vaan omia filosofointeja käyn sitkeesti kirjoittelemassa :eek:

Kovasti on toivottu parasta ja pelätty pahinta itse kukin ja toistemme puolesta ja sitä toivoa ei koskaan ole liikaa. Lähettelen nöyriä toiveita yläkertaan että kaikilla olisi onni kuitenkin elämässä myötä, tavalla tai toisella, olette totisesti sen ansainneet kaikki :heart:
 
eipä tarvitse minun puolestani jännäillä. Kp 2 tänään. :/ Viikko sitten oli kyllä jotain ihme vuotoa myös :eek: ja nyt sellasia riekaleita että hetken jo mietin nielleeni jonkinlaisen vanhan siivousrievun :$

Voimia Pikkumyy, kaikkea hyvää :hug: ja jaksamista. Pidän peukkuja, jotta kaikki murehtiminen olisikin ollut turhaa !

Kaikille muillekin mukavaa viikonalkua ja niitä kauan kaivattuja plussia :whistle: ++++++++
 
AinoEmppu: Juhuu... :wave: Joko rapisevat testit on kaivettu esiin? Lukaisin tuolta sinun aiemmasta kirjoituksesta ettei jokakuukautista tuhrua ole näkynyt ja sehän on hyvä merkki. :heart:

Matsalu: Edelleen näköjään mennään vaikeimman kautta, mutta ehkä sillä on tarkoituksensa ja lopputulos hieno? :heart: :hug:
 
Pikkumyylle paljon lämpimiä ajatuksia. Toivotaan nyt kuitenkin vielä parasta.

Matsalu On se kolmekin hyvä määrä, voi kunpa kaikki jatkaisivat kasvuaan ja löytyisi kaikista munasolukin. Toisaalta voi olla hyväkin, että kasvavatkin hitaasti: nopea kasvu ei ole laadun suhteen hyvä juttu. Ei nyt mietitä sitä siirtoa vielä, vaan keskitytään follien kasvamiseen, jookos. Saitko hoito-ohjelman kirjallisena: onko lääkäri kirjoittanut siihen, minkä kokoisia follit ovat nyt?

Oma pää, ja napa kans, hieman pyörällä. En tiedä oikein mihin uskoa: omia tuntemuksia vai tikkuja. Nimittäin ovista ei ole todistettavasti tikusta näkynyt. Persona-tikut loppuivat kp13. Mutta ko. päivän iltana lotisi ovislimat ja kp14 oli kova paine ja pauke munasarjoissa. Selvät ovistuntemukset siis kp14. Nähtäväksi siis jää parin viikon päästä tuleeko millaista tulosta.
 
Päikki, sä olitkin mulla mielessä, kun noita folleja laskettiin. Lohdutin itseäni sillä, että sinäkin pääsit kolmella follilla siirtoon. Vai oliko niin, että soluja löytyi kolme? No joka tapauksessa... Mulla follit ovat nyt 7, 9 ja 14 mm, limis jo 9 mm. Tuo follien erikokoisuuskin vähän hermostuttaa, toivottavasti pienemmät ehtivät kasvaa eikä suurin paisu liiaksi. Ja kuule, kyllä noilla oireilla Oili varmana oli, lopetit vain testaamisen liian aikaisin.

Hibiscus, ikätovereita ollaan. Miten sulla on hoidot sujuneet? Luinkin tuolta teidän palstalta historiaasi sen minkä näkyviin sain, mutta kiinnostaisi tietää lisääkin, kun ollaan ns. samassa veneessä. Ilmeisesti sulla oli IVF:ssä munimistulos ihan hyvä, kun pakkaseenkin riitti jotain. Voit laittaa mulle myös YV:tä, mutta varmaan täällä muutkin kiinnostuksella lukisivat.
 
Matsalu Tässä vertailevaa aineistoa mun hoidoista... ;)
1. ivf: kp6, 3 pistopäivän jälkeen, 8 follia, joista 5 x 7 mm, 2 x 11,5 mm ja 1 x 13,5 mm, limakalvo 8 mm
kp9, 6 pistopäivän jälkeen, 2 follia, jotka 1 x 17 mm ja 1 x 20 mm, limakalvo 8,9 mm
Punktio kp13, saalis 2 follia / 2 munasolua.
2. ivf: kp6, 4 pistopäivän jälkeen, 4 follia, joista 1 x 6 mm ja 3 x 13 mm, limakalvo 4,3
Punktio, kp13, saalis 3 follia / 1 munasolu.
 
Tulin ilmoittamaan, että pienen pienen OnniEmmimme sydän ei tänäänkään lyönyt TYKS:ssä joten kolmas keskenmeno tasan 10 kuukauden sisällä rv 13 syntyi ensimmäinen yhteinen "vauvamme" sairaalassa 8.2.2008 :'( , elokuussa tuulimuna ja nyt tämä. :ashamed:

Tuntuu, että tämä on aivan riittävästi meille näin pienen ajan sisällä. :'(

Sain sairaslomaa tämän viikon , kotona saan olla, koska mieheni on kotona , jos jotain hankaluutta syntyy vuotojen alettua, sairaalaan saan mennä missä vaiheessa vain, jos siltä tuntuu!

Nyt on niin tyhjä olo, etten osaa mitään sanoa. :(

Kiitos kaikille joka tapauksessa tuesta ja kaikesta,mitä täältä voi saada! :flower:

Rva Pikkumyy :'(
 

Yhteistyössä