:hug:
lumeton tsempeistä.Kyllähän ne vähän mieltä piristää,mutta se on kumma,että kun ajatus epäonnistumisesta on iskenyt se ei vaan lähde pois mielestä.Kai se on sitä vaistoa :$
pyrstis sullahan se ihme aine on..toivon että tuottaa tuloksia..vai että lisää tukkaakin..jestas,tahtoo myös ainetta ittelleen
saiskohan tuota linimenttiä käyttää vielä hoitojen lisäksi.Hoidot ovat hormooneineen saaneet jo ennestään taipuisat hiukseni vieläkin taipuisimmiksi ja en kyllä panis pahakseni jos hiuksia tulis lisääki =)
anjamarita :hug: tädin tulosta..
Solakka Silakka kuulostaa ihan järkevältä toi ruokavalion muutos =) .Varmaan ei tekis pahaa mullekkaan,mut oon muutenki nii ruokarajoitteinen,että tuntuu etten millään jaksais enää niistä vähistäkään murusista joika eivät niin kovin terveellisiä välttämättä ole,niin haluis luopua.Mutta tsemppiä sulle!!Ja älä anna sen tädin kurvata ny paikalle!!
OnniMaija kiitos vaan ittelles tsempeistä.Niinhän se on että surut on surtava sitten kun on niiden aika,mutta munsta tuntuu,että sitä surutyötä olen alkanut vaistomaisesti työstään nyt jo.En voi sille mitään.
Inia munsta vaan tuntuu et ikä painaa ainakin henkisellä puolella.Ja olen kyllä samaa mieltä noista
lumettoman oireiluista sun kaa..Ja tosta sun kierrosta;monethan ovat juuri siinä kierrossa plussanneet kun ovat luulleet menneen sen harakoille tai eivät ole edes oilia saaneet kiinni.TSEMPPIÄ!!
star-67 myös siulle toivotan just tän kierron olevan SE-kierto
Matsalu juu tosta suremisesta jo kirjoittelinkin tonne aikaisemmin,mutta tää lopullinen loppu..se vaan tuntuu niin lopulliseslta ja tuntuu etten mä tuu hyväksymään itteeni lapsettomana vaikka tosi asioitahan ei pääse pakoon.Mutta en nyt haluu tätä omaa mielen ankeutta teille muille tartuttaa joten yritän pittää mölyjäni mahassa.
Toivotan teille hyvää "yhteistä hoitoa" piikittelyineen
=) kuulostaa kivalta toi teidän yhteistyö!
lumeton tuuhan kerro oireistas äläkä salakavalasti vaan piipahda täällä.Mulla on hytinät sun puolesta......
Nyt mie ruppeen täs suunnitteleen tätä päivää..
palaillaan tiru pp9