Heippa kaikille!
Olin todella kipeä koko vklopun migreenistäni johtuen liittyi varmaan hormooneihin , jos? ovis oli vkloppuna, onneksi jatkoin testailuja..tai sitten minulla irtosi vkloppuna 1 munasolu ja nyt alkaa taas sama rumba, nimittäin tänä aamuna kp 10 viiva alkoi taas vahvistumaan, ja liukkauttakin on jonkin verran, mutta luultavasti annan miehen tänään levätä,jotta huomenna jaksaa taas, tai saa kattoa;=))
Velmuliina: Minäkin näen haamun, onnea sen vahvistumiselle!! :heart:
Niin meillä meni eilen sähköt poikki koko omakotitaloalueeltamme ja olivatkin poikki 3 tuntia :headwall: 21:30 palasivat ja siitä jo hetken kuluttua nukahdin yöunille ja nukuin aamulla kellon soittoon asti!
Kenzie : Olet oikeassa, mutta sitä ei sen enempää!
Matsalu: Viime kierrossa tuulimunaraskauden jälkeen kun käytin lugeja , oireet olivat : Rintojen kuumotus, turpoaminen, kipu, tosin ne alkoivat heti ilmeisen oviksen jälkeen, mikä todella olikin ilm kp 18-19, juuri ennen sairastumistani flunssaan ym..alavatsakipuilu, veti välillä sivulta, välillä nipisteli keskeltä, reilu lämmön nousu, mutta ilm johtui sairaudestani?Pahoinvointia ajoittain..muuta ei nyt tule mieleeni.
Nyt onkin kinkkisempi juttu , koska olen jo yhden oviksen ohittanut oireista päätellen ja jos nyt alkaa toinen heti perään, en voi lugeja aloittakaan huomenna illalla vaan vasta kun se toinen on ohitse, en viitsi sen takia nyt lähteä ultraan, jotta saisin tietää irtoaako munasolu nyt vielä ja onko jo irronnut jne..naisen elämä on vähän vaikeaa välillä, varsinkin jos aikoo käyttää lugeja! :heart: Rinnat ainakin ovat nyt taas turvoksissa, onkohan minusta tulossa Pamela Andersson?? Luonnonsilikoonit;=))Mies ei pane pahakseen!!
Olo on kyllä todella Onnellinen ja iloinen, liitelen ilmassa :heart:
Ihanaa pvää kaikille tai paremmin sanottuna jo iltaa! Rva Pikkumyy :heart: :wave: