40+ so what? (vol. 2)

Täälläpäs hiljasta ku huopatossutehtaalla,missä kaikki on?Osalla meillä jännät paikat tässä lähipäivinä.
onneksi tuo inhottva vesisade väistyi ja antoi auringolle tilaa.Oli ihana käydä koiruuden kanssa aamulla tuolla metsikössä taapertamassa ja ihastelemassa tuota värien paljoutta puiden lehdissä.rakastaa syksyä,mutta ilman vesisadetta kiitos :D .Koirakin eilen iltasella kun vein ilta tarpeille niin katsoi mua sen näkösena ettähyvähän sun on tääl marssia kun sateenvarjon kanssa kuljet :LOL: .No eipä mennyt hetki kun tuli reiteen kiinni kävelemään jotta sai myös osansa tuosta mainiosta keksinnöstä.että ei nuo koirat tyhmiä ole.vaikka tuo meitin otus on kyllä kieltämättä sangen erikoinen tapaus.esim.kun käskee etsimään sitä itseään niin menee ihan pöhkönä pitkin huushollia että missä :eek: .ja kumma juttu ei löydy vaikka kuin etsii ja etsii.täytyy välillä antaa sille aivotyöskentelyä :whistle: .
Mulla on kurja ens viikko
:( ,mieheni joutuu kertausharjotuksiin :'( .no onneksi nuo äidin pienet kullan nuput on kotona pitämässä seuraa.
Niin ja tiistai aamuna jos uskalla niin teen testin ihan senkin puolesta että tietää setä tohtoria valaista sitten,jos on aihetta.silloin jo olis kp23 että luulisi herkän testin jotain haamujen isoäitiä vilauttavan jos tarvetta.mulla yleensä täti vilauttaa ruskean tulomerkin jo edellisenä päivänä ennen ku kurvaa paikalle.et kattotaan nyt sitten kui tän velmiksen käy.
Hih,kuinkakohan monta testiä palstalaiset kuluttavat yhteensä vuoden aikana?Jos itse olisi nuo testit keksinyt saisi varmaan roope ankan lailla kylpeä euroissa :LOL: .Mulla siis valmiina muutama rapisteltava ja arvatkaapa vaan hihkuuko ne tuolla kaapissa mulle ,TEE TEE testi :LOL: :LOL: .Mutta sitkeästi koitan pitää kynteni tuonne tiistaille erossa niistä.
Meillä isäntä taitaa pettyä enemmän ku mä jos ja kun täti saapuu tällä kertaa paikalle.Se on ihan hassu välillä,saattaa kesken ruuan laiton tulla silittelemään mun masua ja kysyä että onkos täällä joku.Ja monesti öisin herään siihen kun hän silittelee mun masua. :D .
Niin ja mulla ruokahalu jotai aivan maagista,voisin syödä 24/7 vaikka masu ihan ähkynä.nyt suolakurkut on ihan ehdoton top1 ja jos ei jääkaapistä löydy niin kauppaan on mentävä.Lakua voisin mussuttaa kilo tolkulla,suklaata jota syön todella harvoin yleensä.Päässä taitaa viirata tätä rouvaa nyt taas urakalla,ja oireita tulee ku sieniä sateella,mielikuvitus taitaa nyt velmuilla mun kustannuksella :LOL: .Mutta selittäkääpäs miten mielikuvitus kasvatta rintoja kuppikoon isommaksi :eek: .Hitto tässähän tätä menoa on ku dolly parton :LOL: :LOL: .ja mulla ku luonnostaan pienehköt rinnat niin niistä huomaa tuon kuppikoon kyl het,entiset liivit eivät siis enää mahdu tai siis mahtuu mutta varustus tursuaa niistä yli ja peittävät nänninpäät pelkästään.Tulin siihen tulokseen että pesukone kutistanut vahnat rintsikat :D .siinä selitys.
Ja nyt häädetään tuo viheliäinen täti tämän palstan asukeilta erittäin pitkälle reissulle ja menolippu voidaan kimpassa sille ostaa mutta paluulippua ei! :kieh: .Kolehti siis pystyyn tädin lippua varten.Lahjoitan heti 10? nyt näin alkuun.Hitto tollakin rahalla sais monta testiä ;) ,mutta mieluummin sijoitan tuohon menolippuun tällä erää.
Oikeen ihanaa ja rakkauden täyteistä viikonloppua teille kaikille ja heilutelkaahan nyt niitä peittoja urakalla :heart: .
Täällä ainakin peitot ja kaikki muutkin paikat pöllyää tänään kun tuo kulta lähtee huomenna aamusta viikox pois :( .joten koko viikon edestä täytyy nyt lempeillä :LOL: .
- :wave: hauskaa viikonloppua :wave: -

No sieltähän se Lapsellinenkin ilmestyi, ehdinkin jo ihmetellä, missä luuraat. Kiitos päivityksestä ja pikaista paranemista!

Velmuliina, mehän mennään aika samoissa, saadaan jännäillä yhdessä. Minä en kylläkään meinaa testata ennenkuin viikon päästä, jos sitä ennen ei menkat ala. Mutta tissien turpoaminen on kyllä selvä oire, varsinkin jos ne ovat vähän kipeätkin. Tuota syömishimoa en sen sijaan osaa pitää minään; ainakin meikäläisellä se iskee vähän väliä ihan muuten vaan!

Lugen-käyttäjät, apua tarvitaan. Onko teillä käsitystä, kuinka paljon Luget voivat nostaa ruumiinlämpöä? Mullehan kävi näin, että toissayönä ruumiissa tapahtui joku muutos. Aamulla herätessä oli jo kumma olo ja kuumemittari paljasti syyn: 37,5. Lämmöt olivat pompanneet yhtäkkiä n. puoli astetta ylöspäin. Sama kuumeinen olotila jatkuu tänäänkin. Kipeä en mielestäni kuitenkaan ole.

Elättelen tietenkin toivoa, että kyse olisi alkion kiinnittymisestä, mutta toisaalta vakavasti pelkään, että tämä on vain Luge-oire. Olo on ihan samanlainen kuin edellisenkin raskauden alussa, mutta mistä minä voin tietää, miten paljon nuo lääkkeet vaikuttavat!

Heissan taas kaikille!

Velmuliinalle paljon onnea testaukseen!!

Matsalu: Ei luget koskaan nosta minun lämpöjäni, mutta raskaus kyllä nosti lämpöä enemmän . :heart: ..ja raskaana ollessa , vaikka raskaus olisikin ihan alussa, minulla on erilainen olo, huomaan usein ensimmäiseksi rinnoista..tosin nyt niin aktiivinen kumtosalihomma tuottanut niihin tulosta muutenkin ;=)) :saint: Pidän peukkuja molemmille, että hedelmöittyminen on tapahtunut!! :heart:

minulla erialiset ovisoireet nykyään kuin ennen nyt jo toinen kierto, eli rinnat ja nännit kipeytyvät tosi paljon ovisaikaan ja ihanaa!? migreeniä tässä kierrossa taas ovisaikaan eli nyt, mutta mitäpä sitä ei antaisi raskauden eteen.. :saint: :heart:

laitan liitteeksi ovistestailuni, eikö teistäkin näytä siltä, että ovis on lähenemässä???Ja muokkaus nyt jo menossa ohitse , ainakin testit siihen viittaavat..
http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=107 , kiitos jos viitsitte kommentoida! Migreeniä ollut monta pvää eli kunnon ovisaikaa olen tuntemusteni kanssa viettänyt ja paljon Rakastelua ja edelleenkin varmistuksia.
Muistakaa kaikki rakastella kierron vaiheesta riippumatta innolla! ..jotta myös plussia saisimme jälleen!!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Ps Lapsellinen kiitos päivityksestäsi ja paranemistoiveita sinne sinulle!

Lahjoitan myös 10 euroa tässä pinossa tädin karkoitukseen , koossa jo 30 euroa :saint: :heart:

ruiske... minulla tuo flunssa on ollut varmaan kohta 5 viikkoa eikä kuurinkaan jälkeen ole täysin parantunut.

Minulla tuli kerrankin nukuttua kunnolla ja heräsin varttia vaille yhden tosi virkeänä. Siivosin ja vaihdoin huonekalujen järjestystä nuorimman tyttäreni huoneessa. On jo mankunut asiaa monta viikkoa. Jotenkin sellainen tunne että menkat kohta alkaa, kun minulla riittää intoa siivoamiseen tai huonekalujen uudelleen järjestelyyn , koska tämä muistuttaa ns. kodinperustamisvietti , joka yleensä loppukierrolla esiintyy jos ovulaatio on tapahtunut. Nuorempana joka kierrossa mutta nykyäään harvemmin :headwall: olisipa talo siistempi, jos joka kierrossa tällainen siivousdraivi. :)

Velmuliinalla jännät ajat- saatte jännäillä Matsalun kanssa. Toivotaan molemmille plussat :) tähän kiertoon. Matsalu lämpö nousee noin 0.5 astetta kiinnittymisen jälkeen.... 7-10 vrk oviksesta :)

Minäkin lahjoitan tuon 10 ? tädin menolippuun. Kuinka paljon tarvitaan, jos täti lähetetään viroon ???? Nyt varmaan 20 e kasassa.

mimmimamma

Huomenia kaikille!

http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=107, eli ovisaikaakuumana vietetty perjantaista alkaen kera migreenin ja muiden tuntemusten , sekä usean rakastelukerran kera! :heart:

Mitäs muille kuuluu?? :D :saint: :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Ihana nähdä että meitä on muitakin tämän ikäisiä kuumeilijoita! Mies ei ole vielä valmis yrittämään, mutta itselläni on ollut vauvakuume jo muutaman kuukauden. Mies on kyllä valmis ottamaan lapsen vastaan, jos niin kävisi, mutta epäilee meidän jaksamista. En ole tullut ennenkään kovin helposti raskaaksi ja ollaan pärjätty varmoilla päivillä. Nyt on kuitenkin menkat pari päivää myöhässä ja toiveet korkealla, eli 31/28,29 menossa. Lauantaina tein testin Apteekin omalla, mutta se oli nega. Pari kuukautta sitten oli varhainen keskenmeno ja siitä se vauvakuume pukkasi päälle.

.....lähdemme viettämään päivää "saarellemme" pienellä mökille, jota vuokraamme yhdessä ystäväporukan kanssa. Uskomattoman idyllinen pieni saari viikinkikallioineen, kotkansiipilehtoineen ja jatulintarhoineen. Meille autottomille saari on loistava keidas kaupungissa metromatkan päässä! Isi syöttää vieressä Mitjalle puolukkapuuroa, poika on todella kova syömään ja ruokahalu on valtava, tullut äitiinsä, aina välillä täytyy katsoa äitiin ja väläytellä isoja hymyjä....

Täällähän on monella jännittäviä oireita ja todellakin Matsalu, minulla oli luget käytössä vain yhden kerran ja en huomannut minkäänlaista lämmönnousua. Lupaavia oireita on sinulla ja Velmuliinalle, on varmaan todella jännittävä olo molemmilla. Onko sinulla Pikkumyy luget käytössä myöskin?

Pikkumyy.... onnea oviksesta ja hyödynnetty varmasti on. Sinulla on kyllä kadehdittavan intohimoinen suhde! Meillä on kyllä Mitjan syntymän myötä ollut poika niin keskipisteessä, että olemme hieman unohtaneet toisemme! Uskon kyllä, että intohimo palaa suhteesemme ja muuten olemme kyllä äärettömän onnellisia, mutta usein aika väsyneitä...minä varsinkin, kun teen pitkää työpäivää ja työt jatkuvat kotonakin ja mies iltaisin usein keikoilla, muusikko kun on.

Minulla alkanee menkat lähipäivinä ja voin vähän hahmottaa kiertonikin pituutta. Yleensä se on hyvin säännöllinen. Pikkumyy ja muut palstasisaret....en ole oviksia koskaan tikutellut ja näyttää todellakin, että ovis voi tulla hyvin eri aikaan! Sinulla on nyt kovin aikaisessa. Olen aina olettanut, että ovis on kierrossa samojen päivien aikana...kp 14 itselläni, mutta vaihtelua ilmeisesti on? Taidan innostua minäkin ostamaan testejä!

Me aiomme vielä muutaman kuukauden odottaa ennen varsinaista yritystä...joulukuusta sitten yritämme tosissamme ja lugetkin otan silloin käyttöön. Jos onnistumme ja kaikki menee hyvin niin minä menen aina sellaiseen kuntoon, että olen totaalisen työkyvytön ensimmäiset kolme kuukautta, niin järkyttävä on pahoinvointini. Viimeksi pahoinvointi alkoi samana päivänä kuin kesälomani ja jatkui koko loman ajan...en pystynyt edes kahdeksan viikkoon istumaan....Loma ei siirtynyt mihinkään ja menetin vielä palkkanikin muutaman kuukaden jälkeen. Onnellinen lopputulos kuitenkin! Minulla on miehen toimeentulosta huoli, kun hänellä loppuu vuodenvaihteessa isyysloma...ja jos nyt itse olisin onnellisesti pahoinvoiva silloin, hän voisi olla sijaisenani. Aivan järjetöntä ajattelua, kun kuitenkin tiedän, että ihmettähän tässä toivotaan ja ajoittaminen tuntuu ajatuksenakin ihan hassulta! Ja en oikein malttaisi jo olla aloittamatta yrittämistä.....

Näin jo viime yönä unta, että synnytin kaksoispoikia.....Muutenkin haaveissa ja mielikuvissa näen usein vauvanäkyjä...toisaalta olo on ambivalentti, hurjaa rumbaahan se saattaisi tietää meille vähän vanhemmille vanhemmille. Mies kuitenkin niin hellyttävästi eilen sanoi kävelyretkellemmä, että meiltä riittäisi kyllä rakkautta....sanoi myös..."we would love him too!" Muistan kuinka paljastin miehelle vauvan sukupuolen viime syksynä lapsivesipunktion tulosten jälkeen, vaikka hän ei halunnutkaan tietää. Sanoin vahingossa vauvan potkiessa, että "he is so active today..."...ja mies huudahti..."He!" Niin minun vauvakuumeeseen kuuluu kyllä myös pelkoa ja ahdistustakin, en voi sille mitään, että keskenmenot jäivät kummittelemaan mieleen. Jokaisen lasketun ajan muistan ja jokaisen mielikuvan mitä vauvasta jo oli. Mieli laukkasi aina eteenpäin ja kirjoittelin aina plussatestien jälkeen paperille jo kauniita vauvannimiä! En Mitjan kohdalla ostanut mitään vauvanvaatteita ennen pojan syntymää ja ensimmäiset hankinnat teimme vasta muutamaa päivää ennen pojan tuloa, varovaisen arka ja epäuskoinen olin meidän "kahdeksannesta ihmeestä". Nytkin olen vähän peloissani palstalle, jos plussa tuleekin jossain vaiheessa. Luulen, että minun pitäisi paljon pidemmälle odotella, sillä jotain varmasti on vikana, kun toistuvista keskenmenoista kärsin...

Kaunista päivää kaikille ja toivottavasti aurinko paistaa joka puolelle....

...oma kirjoitukseni syvästi, sillä myötätuntoni on kyllä niiden palstailijoiden kohdalla, joille raskautuminen ei ole niin helppoa. Keskenmenot ovat olleet rankkoja, mutta kuitenkin raskautuminen on ollut mahdollista ja se jo itsessään tavattoman lohdullista. Niin toivon onnistumista erityisesti heille, joilla on ensimmäinen kyseessä, tietysti kaikille muillekin! Todella kannattaa sinnikkäästi yrittää, luulen että itsellenikin yrittäminenkin oli tärkeää...jopa vaikka sitä onnistumista ei olisi tullutkaan. Lääkärit ovat minusta usein vähän turhankin negatiivisia ja tuntuu, että täältä palstaltakin saa paljon enemmän infoa kaikkiin mahdollisiin lisäapuihin!

...huomasin sinut vasta nyt! Kerro vähän itsestäsi! Nyt havahduin, että minullakin taitaa olla hieman myöhässä menkat tai ei sittenkään...tänään pitäisi alkaa. Minulla ei ole kyllä lämmöt nousseet ollenkaan, mutta hajuaisti on tavattoman herkkä, alkaakohan sitä mielessä kuvittelemaan jotain? Emme varsinaisesti tässä yrityksessä edes yrittäneet, mutta sen verran kiertoa jo tarkkailin, että kp15 aktivoiduimme...taisi olla oviksen jälkeen....

Heissan taas kaikille!

Kiertoni selvitystä Kenzie sinulle ;=) :heart: Tuulimuna raskauden jälkeen meni niin , että kp 32 muuttui kp 1:ksi menkkojen myötä ja kun kiertoni on yleensä se 28vrk, niin nyt oli 4vrk enemmän, no sitten yleensä minulla on ovis kp 12-13, ja nyt siis jos taas vähennän siitä tuon 4 niin kierto on itse korjannut itsensä..eli ovis kp 12-13 onkin muuttunut aiemmaksi, voi kuinka minua olisikaan harmittanut, jos en olisi huomannut tuntemuksiani vaan odottanut kp 11 esim ja alkanut vasta silloin tikuttaa ja ei olisikaan näkynyt mitään... :headwall: Nyt minun tosin pitää testata vielä kp 10 huomenna ja kp 11 tiistaina, ja jos silloin ei mitään niin alan laittamaan lugeja ilmeisesti keskiviikkona tai jo tiistai illalla , vahvuus on 200mg iltaisin laitettuna, ja ne tuovat minulle hirmusti raskausoireita , joista nyt tässä kierrossa en saa välittää..ja koska kuulin, että menkat alkavat joka tapuksessa jos niin on käydäkseen, en tee edes rtestiä vaan jatkan lugejen käyttöä, eli huomaan kyllä jos menkat alkaa niin nega ja jos ei mitä tietenkin toivon-toivomme :heart: + :heart: =3 :heart: !?Niin Plussa! :heart: :saint:
Juu olemme ahkeria sängyn puolella ja eilinen ihana uutinen sai meidät vieläkin ahkerimmiksi!! :saint: :heart: :saint:

Onnea Plussiin Kenzie ja Riikkaliisa :hug: :flower: :flower: :heart: :heart:

Tietenkin myös ihan jokaiselle palstalaiselle toivon Plussia!!

ikiemo (44)................kp23/n.23
AinoEmilia (43)..........kp24/31-34
Päikki (40).................kp26/27
kenzie64 (43)............kp28/28
liiza (42).....................kp31/28
äippä67 (41)..............kp31/26-39
Nuusku (43)................kp42/28

Rakkaudella Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Hei Riikkaliisa, tervetuloa minunkin puolestani!

Kenzie, minäkin olen pelolla ajatellut sitä, että mitä jos todellakin tulen uudestaan raskaaksi... Olisikohan sillä pelolla mitään määrää, jota silloin tuntisi? Ihmettelen, miten ylipäänsä olet selvinnyt tervejärkisenä niin monesta keskemenosta. Se minun ainokainen juttuni tuntui niin raastavalta, että mietin, kuinka selviäisin toisesta samanlaisesta. Toisaalta, jos nyt tapahtuisi edes jotain, edes kiinnittymisyritys, se auttaisi meitä tekemään päätöksiä hoitojen suhteen. Jos inssillä näyttäisi vähänkin mahdolliselta onnistua, jatkaisimme niillä emmekä menisi ivf:ään.

Istun täällä kotona kuumemittario suurinpiirtein hitsautuneena kainaloon... Olo on nyt valitettavasti parempi kuin eilen ja toissapäivänä. Mutta lämmöt sentään edelleen koholla.

pyrstötähti
monenmoista ohjelmaa kertyi viikonlop ulle mutta ehdimpäs vielä kommentoimaan. Riikkaliisalle tervetulotoivotus joukkoomme :hug: ja parane pian lapsellinen, toivottavasti otat muutaman toipumispäivän ettei tauti kestä jouluun saakka!

Minä olen mietiskellyt samaa kuin matsalu että kuinka kenzie kestit ne kaikki keskeytyneet unelmasi kulloisestakin vauvasta. Minä en kestä edes tätä kuumeiluakaan oikein enää ja tuntuu että jos se ihme tapahtuisi niin miten hirveästi pelkäisin koko ajan loppuun asti että jotain tapahtuu. Joskus tuntuu että onkohan se parempikin ettei edes tärppää niin ei sitten tule sitä suurta pettymystä. Mutta eihän sitä saisi lakata toivomasta että unelma toteutuisi,
ja kenzien esimerkki kyllä antaa kovasti toivoa meille.

Velmis on ihanan kuumeen kourissa nyt, kyllä sinua jännittää varmasti hirveästi ja ihanaa että oireita on, toivotaampa että lääkärisetä leikkaasi-liimasi-askarteli niin hyvät putket vielä että munasolun on kelpo sieltä lasketella lämpimään pesäänsä kasvamaan :D

On ei kuulu kyllä oikein yhtikäs mitään paitsi alkavia pms oireita taas :'( hieman jo vatsaa nippailee ja selkäkin on vähän vihoitellut joten kyllä tää taitaa mennä taaskin ohi. Olen suhtautunut positiivisesti kuitenkin asiaan ja hyväksyn tietty eihän sille mitään voi mutta tänään on melkoinen alakulo meneillään asian tiimoilta. Kun ei ole yhtään kertaa edes yrittänyt mitään tapahtua ja nyt se puoli vuotta kuitenkin on jo mennyt. No toisaalta kun vain puolet meistä kuumeilee niin onhan se silleen kiva että toinen meistä saa haluamansa.

Mutta ensi viikolla on jotain tosi kivaa tiedossa. Kunhan asiat ensin toteutuvat niin lupaan tulla kertomaankin sitten teillekin. Mutta sitä ennen vielä käyn pinoilemassa moneen kertaan. Hyvää alkavaa työviikkoa ja mukavaa yötä, muistakaahan heilutella täkkejä, pt

Tervetuloa Riikkaliisa :wave: .MINÄ HÄTÄHOUSU sit sorruin tekee testin,se siis suorastaan hyppäs mun käteen kaapista :LOL: .Mutta tiistaina vasta seuraava ennen lääkäriä ja silloin ois kp23.
Voi vein mun kullan aamulla kertausharjotuksiin ja arvatkaapa onko ihan jättis ikävä jo.ei tuu unta ens yönä kun ei ole ketään joka rutistaisi kainalossa :'( .Itku juu tuli kun läksin yksin katiin päin ajelemaan ja eix perkele ollu puhallus ratsia sit siin kilometrin päässä. B) nuo pelasti mun silmät.pahimmat kyyneleet kerkesin poskelta pyyhkiä ennen ku konstapeeli tuli pillinsä kaa että puhallus kiitos.
lapsellinen67 pikaista paranemista.
Mulla ei nyt juttu luista yhtään kun ON IKÄVÄ KULTAA :'( .mutta onneksi tämä viikko on ohjelmaa täynnä niin menee aika nopeesti.Ja onneksi lapset tulivat kotiin tänään että saan niitä sitten halitella ja suukotella,ja meitin koiruus saa myös osansa haleista.makaa jalat taivasta kohti selällään iltaisin mun sylissä sohvalla ja kattelee telkkua meijän kanssa,tuo on tommonen pieni 25 kilonen sylififi tai itsensä mielestä on :D .
Mutta nyt on apkko painua yksin tuonne punkan pohjalle haikailemaan josko nukku matti löytäisi minut jossain vaiheessa ja sipsuttaisi pienillä sinisillä tossuilla heittämään unihiekkaa mun simmuille.
On ihanaa kun olette täällä ja saa purkaa ajatuksia ja tunteita,ei nuo pienokaiset taitaisi kaikkea ymmärtää,koira kyllä kuuntelee kun sille höpöttelen välillä ja joskus luulen että ymmärtää osittain.ja vaistoaahan nuo eläimet jos on surullinen.
Jotai iloistakin on meille syntyi viime yönä 3 kääpiöhamsu vauvaa.
-öitä rakkaat ystävät ja ihana että olette olemassa :heart: -

...huonosti nukutun yön jälkeen. Pienelle Mitjalle on tarttunut nyt isonsiskon viikkoja kestänyt yskä ja toivottavasti myrskyävä meri ei pahentunut asiaa, kun tulimme mökkiretkeltä. Hermoilin myös menkoista ja uni ei tullut helposti...menkat tulivat aamulla. Olin helpottunut ,kun en ollut kunnolla tässä kierrossa varautunut, emme vielä varsinaisesti yrittäneet ja lugeja ei ollut....
Ja....en ole elämässän niin paljon pelännyt, kun koko raskauden ajan keskenmenojen jälkeen. Angstit olivat aivan järkyttävät ja pelkäsin aluksi vessaan menoa ihan hysteerisenä monta kuukautta ja kaikkea muutakin. Hyvin yksinäiseltä tuntui, mies lillui ihan erilaisissa sfääreissä, onnellisissa. Senkin takia oma pelkonikin tuntui jotenkin hullullta eli mieli myllersi ja unettomuus vaivasi, vaikeaa oli! Kuumeilukin on minusta henkisesti äärettömän raskastakin välillä ja luulen, kaikkea mahdollista tulee "pohdittua ylikierroksilla", ainakin itse olen siihen taipuvainen....

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

kenzie64 (43)............kp1/30................yk2............4.
Riikkaliisa (40)..........kp2/28-29..........?................4.
Päikki (40).................kp2/27................y1,5v........2.
äippä67 (41)..............kp4/26-39..........y1,5v........2.
ikiemo (44)................kp5/n.23.............yk2............4.
lapsellinen67 (40)......kp6/?..................y2v...........1.
Minni-07 (44) ............kp9/28................yk3...........2./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp9/25-43..........?................1.yhteinen
Rva Pikkumyy (43).....kp10/32.............yk2............4./1.yhteinen
Pennanen (41)............kp12/29-32........y0,5v........2.
Kirsikka68 (40)..........kp12/28-39........?................5.
vilmaville (43)............kp15/28-30........y1,5v........9.
mimmimamma (46)....kp20/27..............y6v...........4.
touhu tenava (45).......kp20/27-30.......y3v............6.
Plättä (44)..................kp21/28-30.........?...............7.
Taikakuu (40).............kp21/27-32........?................2./1.yhteinen
velmuliina74 (34).......kp22/24-26.......yk1........... 6./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp22/28..............yk6...........4./1.yhteinen
Matsalu (44)...............kp23/24-25.........?...............1.
haave3 (39)...............kp24/28..............?................3.
AinoEmilia (43)..........kp26/31-34........?................4./1.yhteinen
liiza (42).....................kp33/28..............?................?
Nuusku (43)................kp44/28..............?...............4.

babo67 (41).............kp9/29-31......PAS 10/08...5./1. yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/30 = 9,9 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.10.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taukolaiset ja poistuneet)

"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Höpisijä (42)...............kp57/28..............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp79/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp131/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color]
Mukana myös: Pömppöli ...... taustajännäilijä

Pinon jättäneet: kane, keijukka, dinosaurus61

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

einiinvaan (42)......9.9.2008........kp30...........................

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

[/b]

YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Velmuliina: Onnittelut hamsuvauvojen johdosta! :flower: Olen aivan ihastuksissani jo pelkästään ajattelemalla semmoisia pikkupalleroisia. =)
Kenzie: Tuo ylikierroksilla pohtiminen, kaikessa rankkuudessaan, on minullekin erittäin tuttua. :/
Matsalu: Olet ajatuksissani. Kaikkea hyvää sinulle! :heart:
Mukavaa maanantaita jokaiselle! :wave:

pyrstötähti
onkohan syysmyrsky vienyt yöunet ja harmaa maanantai vähän masentaakin? Meillä ujeltaa sellainen elokuvatuuli ja lehdet rieppuu tuulen mukana. Tästä kelistä on siis turha hakea inspiraatiota joten täytyi suunnistaa koneelle. Jospa vaikka joku oli napannut rapisevaansa haamun, kummituksen tai muun menninkäisen mutta eipä vaan. Myyllä voi kyllä olla että tuo ei vielä ollut ovis, sullahan on yleensä räväkät viivat mutta onhan kierrot erilaisia, aikakin oli kiertoosi hiukan eri, mutta muutaman päivän heitot on normaaleja. Toivotaan että kohta sinertää tikussa jotakin... Velmis, vähän aikaisin olet testaamassa mutta näinhän me ollaan, mutta toisaalta sitten menee mielialat aika maahan joten jänskätäämpä muutama päivä vielä. Ja viikko menee äkkiä, sitä ihanampaa on kun kultasi saat sitten takaisin.

Kenzielle jaksuja kun vauva on kipee on äitikin kipee. Kyllä pikkuihmisten vaivat on niin kurjia kun ei tiedä miten päin olisi että helpottaa. Varmasti muuten kuumeilusta ja niistä keskenmenoista jää traumoja naisen sieluun. Hyvin voin asettautua asemaasi kun menet vessaan etkä uskalla kurkata kuin sivusilmällä paperiin että onko kaikki ok. Sitä minä juuri tarkoitin että heikkohermoisempi (minä) hyppisi seinille enkä tiedä miten sitä kestää kun ei tätä kiertoa kestä välillä vaikka mitään ei näykään. Mutta nyt pitää yrittää kohottaa ryhtiä ja ajatella että elämää on muutakin eikä saa jäädä tämän varaan ja koko ajatus ei voi kiertyä tämän kuumeilun ympärille. On ihanaa että meillä on tämä pino jossa voidaan välillä yhdessä nyyhkyttää surkeutta pois ja että reilusti saadaan kuumeilla ja käydä kaikilla kierroksilla sillä muuten kanssaihmisillä olisi paljon rankempaa tässä vierellä.

Joo ja on sen verran että kun täti lähestyy niin minä alan skitsoileen kaikista asioista ja yleensä saan aikaan joko pienen tai suuren katastrofin parisuhteessa ja nyt olen taas saanut sellaisen keskikokoisen. Olen nimittäin hyvin kiltti ja lempeä ja ymmärtäväinen kaikkina muina aikoina mutta sitten sen muutaman viikon pienet kaunanpoikaset yleensä tupsahtaa kerralla ja kun niitä asioita pitää sisällään niin nehän vähän kasvavat kuin pullataikina. Ja tulipa sitten sanottua taas oikein kunnolla ja sitten on taas kuin resu telkkari, se että kuvaa on mutta ääni puuttuu täältä. Hirveän rasittavaa. Tunnelma on painostava mutta ehkä tämä on tämmöinen meidän tapa. Ja ohi menevää vaikka voihan se joku päivä käydä niin että siitä ei sitten mennä yli. Ja sekini on taas sen ajan suru niinkuin kaikki muukin. Huomisella on ne huomisen murheet ja tänään pitää keksiä itsellensä jotakin mukavaa että mieli ei ole synkkä. Sen olen itselleni velkaa.

Tänään jatkuukin täykkärit uusilla jaksoilla joten oma elämä näyttää ihan järkevältä kun katsoo oikeesti hullujen naisten elämää. -voikaa hyvin ja hoitakaa itseänne-tv:pyrstis

Tervetuloa Riikkaliisa minunkin puolestani :hug:

Lapsellinen, toivottavasti vointisi on jo parempi. Ja kun jaksat niin voit päivittää mun kohdalle kp 4. Kuten silloin perjantaina kirjoittelin niin tätsy saapui paikalle.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille

Huomenta!
Toivottavasti flunssan sumentamin aivoin sain nyt listauksen oikein. :snotty: :ashamed: :eek: :LOL:

Vieläkin tahtoo olla kuumeisen tuntuinen olo. En kyllä mitannut, että onko sitä oikeasti... Yskä ainakin on kiva

Tervetuloa mukaan Riikkaliisa! :flower: Lisäsin sinut listoille...

Pikkumyyllä melko aikainen ovis näköjään, toivottavasti tärpit on kohdillaan. Jos oikein katsoin kuvia, sinulla tulee lähes samannäköinen vahvin viiva kuin minullakin, eli ei lähellekään Pyrstiksen hurjia viivoja...

Minusta jotenkin tuntuu, että tällä viikolla saamme jostakin suunnasta kuulla riemunkiljahduksen plussan merkiksi. :heart:

Tässähän tätä jännäyslistaa, joka onkin aika pitkä:
liiza (42).....................kp33/28
Riikkaliisa ..................kp31/28-29
Päikki (40).................kp28/27
AinoEmilia (43)..........kp26/31-34
haave3 (39)...............kp24/28
Matsalu (44)...............kp23/24-25
pyrstötähti (47)..........kp22/28
velmuliina74 (34).......kp22/24-26
Taikakuu (40).............kp21/27-32
Plättä (44)..................kp21/28-30

Plussapuhureita koetan yskänpuuskiltani puhallella ++++++++++ :whistle:

Jokos Nuuskulla alkaa olla Terolutit nautittu ja pääset taas uuteen kiertoon?

Yhteistyössä