40+ so what? (vol. 2)

pyrstötähti
se oli kyllä niin surullinen dokumentti vaikka luulin kun sitä aloin katsomaan että se on valoisa kuvaus lääketieteen ihmeistä kuinka me ihmiset pystymme mihin vain. Mutta onneksi kuitenkaan emme voi ihan kaikkea säätää ja määrätä. Kuitenkin jäi mieleeni se lämpö ja tuki jota vielä muutaman kuukauden kuluttuakin perheelle oli järjestetty ja kuinka henkilökunta huolehti siitä että perheelle jäi vauvasta muistoja mahdollisimman paljon.

Nämä vauva-asiat ovat kyllä niitä elämää suurempia asioita ja siksi me täällä pinossakin mennään kuin vuoristoradassa, välillä pelko sydämessä hampaat irvessä kirskuten ylämäkeen ja sitten tukka tuulessa lepattaen,vaunut täristen huristellaan kohti uusia unelmia. Joten pelko pois ja liepeet hulmuten vaan mennään eteenpäin B)
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Minni-07 (44) ............kp3/28................yk3...........2./1.yhteinen
Rva Pikkumyy (43).....kp4/32...............yk2............4./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp6/25-43...........?...............1.yhteinen
Pennanen (41)............kp6/29-32..........y0,5v........2.
Kirsikka68 (40)..........kp6/28-39..........?...............5.
vilmaville (43)............kp9/28-30..........y1,5v........9.
mimmimamma (46)....kp14/27..............y6v...........4.
touhu tenava (45).......kp14/27-30.......y3v............6.
Plättä (44)..................kp15/28-30.........?...............7.
Taikakuu (40).............kp15/27-32........?................2./1.yhteinen
Matsalu (44)...............kp16/24-25.........?...............1.
pyrstötähti (47)..........kp16/28..............yk6...........4./1.yhteinen
haave3 (39)...............kp18/28..............?................3.
ikiemo (44)................kp19/n.23...........yk2............4.
AinoEmilia (43)..........kp20/31-34........?................4./1.yhteinen
Päikki (40).................kp22/27..............y1,5v........2.
kenzie64 (43)............kp24/28..............yk1?..........4.
liiza (42).....................kp27/28..............?................?
äippä67 (41)..............kp27/26-39........y1,5v........2.
lapsellinen67 (40)......kp35/25-29........y2v...........1.
Nuusku (43)................kp38/28..............?...............4.
Höpisijä (42)...............kp51/28..............?...............3.

babo67 (41).............kp3/29-31......PAS 10/08...5./1. yhteinen


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/29 = 9,57 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.10.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taukolaiset ja poistuneet)



"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp73/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp125/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color]
Mukana myös: Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pinon jättäneet: kane, keijukka, dinosaurus61





Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

einiinvaan (42)......9.9.2008........kp30...........................

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]





YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Juu, odottava tunnelma taas pinossamme. Kohta varmaan jostain suunnasta rävähtää jänniä uutisia... :p

Mikäs näiden jännääjien tilanne on?
Päikki (40).................kp22/27
kenzie64 (43)............kp24/28
liiza (42).....................kp27/28
äippä67 (41)..............kp27/26-39

Uutta plussapyrähdystä odotellen ++++++++++ :whistle:
 
Ahkerointia auringonpaisteessa ja vähän sateessakin. :) Tein kukkapenkkihommat loppuun ja jo sitä ennen tein tunnin mittaisen sauvakävelylenkin. Hyvä minä. Nyt on omatunto puhdas ja kroppakin kieltämättä vetreässä kunnossa. Siirryin loppupäiväksi sisähommiin ja valtaisa pino pyykkiä tuolla jo odottaakin. Olen outo tapaus, pidän silittämisestä. Se on vähän kuin terapiaa. Siinä voi uppoutua omiin ajatuksiinsa ja laittaa maailman asiat järjestykseen. Ja omat myös.

Iltapäiväkahvin aika :D
Mukavaa iltaa ihanat ladyt :hug:
 
Minäkin katselin tuota Keskos-dokumenttia, tai oikeastaan vain sen viime minuutteja. Ehkä siitä johtuu, että en oikein osannut asettua päähenkilöiden asemaan. Ajattelin vain kateellisena, että "nuokin ovat niin nuoria, että ehtivät yrittää vielä monta kertaa..." Kamala minä!

Nyt vähän harmittaa, että otin mokomat Luget käyttöön. Ne nimittäin estävät täydellisesti minkäänlaisten raskausoireiden bongailun! Rinnat ovat jo hiukka arat ja tänään alkoi sitten päälle päätteeksi etoakin. Ja nämä ovat nimenomaan Luge-oireita, eivät oikeita raskausoireita. Eivät voi olla, kun alkio -vaikka olisi olemassakin - ei ole vielä edes saapunut kohtuun!

Lääkäri sanoi, ettei inseminaation jälkeen välttämättä tarvitse Lugeja ottaa, mutta minä tietysti ajattelin, että varmuus aina parempi. Ja nyt en sitten voi lopettaa niitä, koska jos jotain menisi huonosti, saisin liian hyvän tilaisuuden syytellä itseäni.



 
että nuo tunteet olisikin raskauden alkutannerta eikä lugeista lähtösin.

Kuka muuten vannoi ettei ovistestejä tällä kierrolla tee... :eek: minulla oli eilen ovistesteissä voimakas viiva ja tänään huomattavasti hailumpi, joten taisi ovis olla viikonloppuna ja h-hetki maanantaina. iik...onpa ...huono itsehillintä. Kun piti mennä testamaan tuo ovis. No tiedän ainakin, että ei raskautta ole kysymyksesssä kun ovistestit haalenee. Onneksi ollaan viikonloppuna vehtailtu oikein olan takaa miehen aloitteesta. Huomattavasti mukavempaa kun ainainen kerjäily oviksen aikana. Miehen syyllistäminen unohtuu tyysti, kun homma hoituu miehen ehdoilla. Ollaan kuitenkin niin pitkään tuota ovis ajankohta kytätty että homma välillä oli väkinäistä ja varmuuden vuoksi. :headwall:

miten meidän tavoite etenee lapsellinen. Eli yksi vielä ennen kyseistä päivämäärää???
20.10.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taukolaiset ja poistuneet)

mimmimamma
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Minni-07 (44) ............kp4/28................yk3...........2./1.yhteinen
Rva Pikkumyy (43).....kp5/32...............yk2............4./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp7/25-43...........?...............1.yhteinen
Pennanen (41)............kp7/29-32..........y0,5v........2.
Kirsikka68 (40)..........kp7/28-39..........?...............5.
vilmaville (43)............kp10/28-30........y1,5v........9.
mimmimamma (46)....kp15/27..............y6v...........4.
touhu tenava (45).......kp15/27-30.......y3v............6.
Plättä (44)..................kp16/28-30.........?...............7.
Taikakuu (40).............kp16/27-32........?................2./1.yhteinen
Matsalu (44)...............kp17/24-25.........?...............1.
pyrstötähti (47)..........kp17/28..............yk6...........4./1.yhteinen
haave3 (39)...............kp19/28..............?................3.
ikiemo (44)................kp20/n.23...........yk2............4.
AinoEmilia (43)..........kp21/31-34........?................4./1.yhteinen
Päikki (40).................kp23/27..............y1,5v........2.
kenzie64 (43)............kp25/28..............yk1?..........4.
liiza (42).....................kp28/28..............?................?
äippä67 (41)..............kp28/26-39........y1,5v........2.
lapsellinen67 (40)......kp36/25-29........y2v...........1.
Nuusku (43)................kp39/28..............?...............4.
Höpisijä (42)...............kp52/28..............?...............3.

babo67 (41).............kp4/29-31......PAS 10/08...5./1. yhteinen


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/29 = 9,57 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.10.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taukolaiset ja poistuneet)



"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp74/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp126/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color]
Mukana myös: Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pinon jättäneet: kane, keijukka, dinosaurus61





Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

einiinvaan (42)......9.9.2008........kp30...........................

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]





YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Huomenia!

Ihan "tavoitteessahan" me ollaan. Noiden laskelmien mukaan 20.10. mennessä plussanneita pitäisi olla 6,38. Eli oikeasti se pyöristyisi alaspäin ja tavoite olisi 6. Ei tuo mikään "tieteellisen" tarkka laskelma ole, koska meitä on tullut tänne lisää koko ajan, eikä siis kaikki ole olleet mukana tuolta pinon alkamisesta asti. Mutta menisi liian monimutkaiseksi laskea niin, että ottaisi huomioon miten pitkän ajan kukin on palstalla ollut... :LOL:
 
Hyviä huomenia kullekin! Ja kaikkia onnellisia asioita kans kunkin elämään :heart:
Tuohon jokin aika sitten olleeseen keskusteluun luontaistuotteiden käytöstä lisäisin vielä muutaman sanasen. Itse olen ikäni käyttänyt useita luontaistuotteita ja saanut niistä ehtaa apua. Mutta sattumanvaraisesti niitä ei pidä käyttää! Olen itse aikanaan käynyt luontaistuotealan peruskurssin (luontaistuotekauppiailta vaadittava minimikoulutus, jonka itse kävin vaan puhtaasta mielenkiinnosta), mikä hiukan tuo varmuutta, mutta koska laki ei salli, että edes pakkauksissa luvattaisiin mitään tiettyä vaikutusta tuotteelle, tulee neuvot hankkia muuten. Ainakin pääkaupunki-
seudulla on muutamia lääkäreitä jotka tavallisen lääkärikoulutuksen lisäksi käyttävät myös luontaislääkitystä tai homeopatiaa (keski-Euroopassa tällaisia lääkäreitä on käsittääkseni huomattavasti enemmän). Olen muutaman kerran itsekin käynyt lääkärillä joka määrää tilanteen mukaan luontaistuotteita tai apteekkilääkkeitä.
Suurta osaa luontaistuotteista on turvallista käyttää, mutta koska on myös tuotteita ja tilanteita, jolloin niistä voi olla vahinkoakin, tulisi aina ottaa selvää mitä suuhunsa laittaa. Osa luontaistuotekauppojen myyjistä on hyvinkin asiantuntevia, mutta taso sielläkin on kovin kirjava...
Sujuvaa päivää kaikille! =)
 
juu,mielestäni luontaistuotteita voi käyttää myös tähän meidän ongelmaan,eli raskauden aikaansaamiseen..Ymmärrän kyllä että meitä voidaan pitää varsin"tolloina"kun kuvittelemme edesauttavamme asiaa sillä..Mutta kaikki eivät ole suurperheellisiä ja raskaus ei ala tosta noin vaan..vaan jos luonnonlääkkeillä asiaa voi auttaa niin miksei.Se on ihan jokaisen oma asia mielestäni uskooko niihin vai ei.Itsellä on foolihaposta ollut todella hyötyä,ja sitähän lääkärikin jo voi määrätä reseptillä.Toinen mitä otan on se kylmäpuristettu vehnänalkioöljy.Että näin!Kukin tyylillään!Omaa napaa:rinnat aika arat,välillä pahoinvointia,vatsa kipeä eikä ole tunnetta että raskaana olisin..eli tätiä tässä nyt ootellaan 10pv sisään tulevaksi..
 
Lugeista....toivottavasti Matsalu oireesi ovat "oikeita". Minä kokeilin lugeja yhden kierron ajan ja ainakin se minulla johti onnelliseen lopputulokseen seitsemän keskenmenon jälkeen. Raskausoireet minulle on aina tullut todella nopeasti ja luge-kierrossa en huomannut mitään poikkeavaa. En tosin silloin edes ymmärtänyt ihan heti olevani raskaana, koska kuukautisten aikaan alkoi vuoto. Todella jännityksessä elämme täällä sinun mukana!

Me emme oikeastaan tässä kierrossa olleet vielä yritysmielellä, mutta todellakin kp15 aktivoiduimme. Todella helposti tulin edellisissä yrityksissä raskaaksi ja "yhdestä kerrasta" kun vähänkin puoleen väliin ajoitettiin, mutta plussista en enää osannut iloita niin monen keskenmenon jälkeen. Meidät otettiin vihdoin yksityisellä keskenmenotutkimuksiin ja maksoimme kyllä niistä todella paljon! Mieskin tutkittiin ja hänellä oli kyllä poikkeuksellisen erinomaiset pienet vipeltäjät. Todella tärkeää olisi kyllä miehetkin passittaa tutkimukseen, usein tulee vain murehdittua niitä omia vanhoja muniksia! Inssistä ja monesta muustakin toimenpiteestä on varmasti lisäapua, jos pientä lisäapua haluaa! Kaikki keinot ovat minusta sallittuja ja ihmeen eteen täytyy kyllä olla loputtomasti uskoa ja sinnikkyyttä.

Keskenmenoista....näin myös muutama viikko ohjelman keskenmenoista ja minua ohjelma kosketti syvästi, kun toistuvista keskenmenoista kärsin ja tuntui, että oli paljon yhteistä tämän onnellisen naisen kanssa, joka vihdoin onnistui. Hänelläkin oli raju verenvuoto alkuraskauden aikana, minulla oli järkyttävän raju vuoto raskausviikolla 10 ja todellakin kaavintaan menimme itkuisina miehen kanssa seuraavana aamuna, mutta pieni Mitja siellä sinnitteli. Ehkä siitä alkoi oma odotukseni....

Jos pienen pieni mahdollisuus nyt olisi meillä niin vähän järkyttynyt olen, etten ehtinyt lääkärille koskaan hakemaan lugeja tässä kierrossa, sillä en usko, että oli sattumaa, että onnistuimme vihdoinkin ensimmäisestä kokeilukerrasta....

Luontaistuotteita en ole koskaan käyttänyt ja vitamiinitkin pölyttyvät kaappiin. Olen hieman boheemi ja hajamielinen ja aloittaminen on aina jäänyt....suklaata kyllä löytyy kaapista aina ja jos ei, niin mies juoksee sitä aina hakemaan. En ole koskaan ovistestejäkään käyttänyt, vaan yrityksiä aikoinaan ajoitimme sinne kp14 päivän tuntumaan. Ovistesteistä....onko testien plussa siis jo ovis tai merkki, että ovis on tulossa?

Ihmeen eteen todellakin vaaditaan sinnikkyyttä ja Pikkumyyllä kyllä on asennetta! Olet kyllä aivan uskomaton nainen, feeniksen tavoin nouset aina ylös. Minä velloin usein keskenmenojen jälkeen muutaman päivän epätoivoisissa sfääreissä ja miestä yritin saada keskustelemaan asiasta, mutta hän oli aina niin varma, että onnistuimme...minä en. Kuitenkin mieltä liikutti usein kuinka hän Matsalun miehen tavoin puhui suhteestamme ja hänestä meidän tarinammekin ja yhdessäolommekin on jo pieni ihme. Hyvää parisuhdetta en ole koskaan aikaisemmin kokenut, en hyvää lapsuuttakaan ja niillä on ollut aika suurikin yhteys toisiinsa. Miehellekin suhteemme on kyllä äärettömän tärkeä ja on sen varmaan osoittanut jo sillä, että on tänne uskaltanut muuttaa ja jättää kaiken taakseen. Mitja on todellakin se ihana lisäbonus....Vähän arkaillen aloin haaveilemaan toisesta, mutta mies kyllä leijuu jo omaan optimistiseen tapaansa kauniissa haavekuvissa. Mies on aivan uskomattoman ihana ja hellyttävä isä ja äärettömän onnellinen, että saa olla koti-isänä.

Jos onnistuisimme niin olen aina ollut niin totaalisen pahoinvoinnin vallassa muutaman ensimmäisen kuukauden, että en pysty olemaan töissä..en edes viimeksi jaksanut kahteen kuukauteen istua....Miehellekin siitä kerroin ennen raskautta, mutta hän oli aivan järkyttynyt, kun sitten näki missä kunnossa oikeasti olin. Tiputuksissakin on täytynyt käydä. Pahoinvointi itselläni on alkanut aika nopeasti ja todella rajuna raskausviikolla 5 jo. Viimeksi jo ajattelin, että tämä on viimeinen kerta kärsimystä, mutta olen kyllä valmis tämän totaalisen muutaman kuukauden hirvityksen käymään vielä lävitse....

Viime viikolla oli upeat säät ja olimme viitenä päivänä peräkkäin Nuuksiossa retkeilemässä. Minä olin äärettömän liikuttunut, kun katsoin meidän pientä hymypoikaa istumassa jäkälien keskellä. Jonkinlainen visio oli juuri tällaisestä; luontoretkeilystä yhdessä ja silloin aina näin haaveissani pienen pojan! Taisin pikkuisen poikaa toivoa....

Olen niin hengessä ja toiveissa mukana, vaikka en ehdi kovin usein kirjoittelemaan. Mielessä on vielä hyvin oma yritys ja muistan, kun meidät passitettiin aikoinaan Väestöliitolta pois ja annettiin ymmärtää, ettei mitään ole tehtävissä. Aloin itse hakemaan netistä tietoa ja silloin ensimmäisen kerran löysin Kaks plus-palstan ja täältä sain vihjeen lugeista ja halusin niitä kokeilla melkein viimeisenä oljenkortena...
 
Heippatirallaa! Ikiemo, jospa se on kiinnittymisvuotoa? Pidän peukkuja!

Kenzie, ovistikun plussa näyttää ovulaatiota edeltävän LH-hormonin nousun. Ovis seuraa yleensä siitä noin vuorokauden kuluttua. Jos ostat testejä, lue ohjeet tarkkaan! Miksi muuten teille Väestöliitossa sanottiin, että ei ole mitään toivoa? Meille sentään luvattiin 5% mahdollisuus raskautua, vaikka olen samanikäinen kuin sinä.

Itsellä on nyt hyvä mieli, kun yksi iso työprojekti on valmiina. Huomenna otan lunkisti, siivoilen pöytää ja vastailen sähköposteihin.

Olen jatkuvasti lueskellut raskauden ajasta kertovaa kirjaa, jonka ehdin hankkia ennen keskenmenoa. Siinä kerrotaan aivan tunti tunnilta ja päivä päivältä, miten raskaus etenee. Jos meillä olisi tärpännyt, alkio saapuisi tänään kohtuun ja alkaisi kiinnittyä... Tiedä sitten, onko hyvä olla asioista selvillä näin tarkkaan. Muutenkin kaikenlaisia nippailuja tulee kuulosteltua ihan turhan intesiivisesti.
 
Pikkumyy Ensimmäisenä varmaankin teille kertoisin jos moinen ihme tapahtuisi...mutta kun ei niin ei :headwall: Menkkoja edelleen odottelen :/
Kolmatta päivää napsin teroja jotta vuoto alkaisi. On tää tämmöstä.
 
Matsalu...menimme Väestöliittoon toiveenamme saada apua toistuviin keskenmenoihin ja siihen ei toivoa annettu. Lääkäri vain sanoi, että keskenmenot hyvin todennäköisesti johtuvat vanhoista munasoluista ja mitään ei ole tehtävissä. Muistan kuinka lääkäri esitteli myös laskevaa hedelmällisyyskäyrää. Me emme pitäneet koskaan taukoa keskenmenojen jälkeen yrityksissä ja ennen onnistunutta raskautta oli muistaakseni neljänä peräkkäisenä kuukautena keskenmeno ja sitä ennen vielä kolme. Kukaan lääkäri ei edes ehdottanut mitään hormonia avuksi vaan tosiaankin yksityisenkin lääkäri sanoi, ettei lugeista ole sen enempää hyötyä kuin haittaakaan. Vaatimalla vaadin sen reseptin kuitenkin. Jotenkin en vain usko näin monen keskenmenon johtuneen vain vanhoista muniksista, mutta ehkä näin oli...Luulen kuitenkin, että luget auttoivat kiinnittymisvaiheessa omalla kohdallani. Väestöliitolla eivät siis ottaneet meitä "asiakkaikseen". Yksityisellä meille haluttiin heti tehdä ifv-hoito, mutta emme siihen olleet heti valmiita.
 
Heh, kiitos leikkisästä ajatuksesta, Matsalu! Olispas se melkoista! Mutta sen verran leikittelen ajatuksella, että kyselen teiltä, onko kiinnittymisvuoto ihan semmoista rusehtavaa vaiko selkeämmin veren punaista? Mulla kun ei muistaakseni missään raskaudessa ole ollut mitään kiinnittymisvuotoa.
Kaikesta tietysti pitää ottaa ilo irti ja päästää mielikuvitus lentämään. =)
 
No Ikiemo, ei se ollut mikään huumorimielessä esitetty ajatus, vaan ihan tosissaan. Itsellä alkoi se edellinen raskaus rusehtavalla tuhruvuodolla.

Tosiaan, onhan huomenna yksi jännitysmomentti taas edessä. Menemme aamulla Diacorin lapsettomuusklinikalle kerjäämään, että josko siellä meille suostuttaisiin tekemään ivf-hoito. Diacorissa kun on sairaalakin, siellä ehkä pystyttäisiin minun hyytymishäiriöni vaatimiin erityisjärjestelyihin. Ans kattoo nyt.
 


Nuuskulle: Pahoittelut, että ei plussaa, muttei tätiäkään!! :hug:
Matsalu: Kivoja piina ajan hetkiä, mukava ajatella, jospa se pieni alkio olisikin kiinnittymässä kohtuun!! :heart:

Ikiemo: Niin minullekkin tuli mieleen se kiinnittymisvuoto, Tiuhti-Viuhti raskaudessa tunsin kiinnittymisen kipuna, mutta muissa raskauksissa en ole huomannut mitään! :D

Ihanaa iltaa kaikille taas! :heart: :wave:
 
............sillä nyt ei malta kovin koneen äärellä aikaansa tuhrailla, kun ukko-kulta tuossa muutama tunti sitten kotiutui lähemmäs kahden viikon mitaiselta sukulais-/työreissuiltaan. Joten saatatte varmaan arvata mikä mielessäni vaanii :p :snotty: Vaan saas nähdä kuin on ukko-kullan aatokset samat kuin omani. :headwall:
se vaan täs hiukka harmitusta tuottaa, et tais ovis olla ja mennä jo tuos viikonvaihteen tienoolla. :kieh: ;) No, testaillut en siis ole, mut kehoni kertoi mitä sisälläni tapahtuu. :headwall:

Mut mut nyt häivyn ukko-kullan kainaloon jahka hän tuolt iltatoimiltaan ennättää.

:wave: :snotty: :wave: -touhis- :wave: :p :wave:
 
Iltaa arvon kypsä ladyt. :wave: .Täällä ilmoittautuu vierailulle pyrstiksen kohtalotoveri.Olen pyrstiksen kanssa ajatuksia yv:nä vaihdellu ja hän rohkeasti kutsui minut tänne visiitille.En kyllä tuota teijän ikä kriteeriä täytä mutta perässä tulen kovaa kyytiä.
Eli minulle tehtii strelisaation purkuleikkaus 4.9 ja tässä nyt sitten ensimmäistä yk kiertoa jännäillään.
Eli kerrompa hieman itsestäni jotten ihan tuiki vieraana nokkaani tänne varovaisesti tunge.
Ikää mulla 34 v. ihan tuossa muutaman päivän päästä ja lapsia ennestään 5.Kuudetta siis tässä kokeillaan saada kyhäiltyä.Ensimmäinen yhteinen lapsi olisi kyseessä.Ja yritystä ei tämän talon kammarista ole kyllä puuttunut :LOL: .Ja osaksi ehkä osuutta tuolla viriilillä ja itseäni 11 vuotta nuoremmalla miehelläni.Niin joku saattaa nyt sitten kauhistella tuota ikäeroamme mutta mieheni on ikäistään kypsempi ja siinä ehkä roihuavan lempemme salaisuus osittain piileksii.Voi itsekkin sanoa että aiemmin on llut ihania miehiä elämässäni muta tämä nykyinen on tainnut jostain ulkoavaruudesta,rakkauden planeetalta tupsahtaa elämääni :heart:.Välillä unohtaa itse oman ikänsä ja meidän 14 v murkku ikäinen neitikin sanoo että äiti oot pahempi ku joku teini :LOL: .
itse olen ottanut salaisen aseen käyttöön jo tuolloin keväällä kun sain päätöksen tuosta purkuoperaatiosta,foolihappolisä.Ja apua siitä on ollut,kierto säännöllinen,ja tuonne alakertaan on muuttanut joku etanafarmaristi :LOL: ,josta ei ole isännän mielestä ollut haittaa.
Jahas mitäs vielä kertoisin,kysykää jos jotain oleellista nyt jäi.ja toki saa potkasta klaanista pellolle nuoren iän vuoksi :ashamed: .
Eli nuo tärkeät jännitys tiedot:nyt keskiviikkona kp17/24-26 ja yk1 /ensimmäinen yhteinen
Oikeen hedelmällistä syksyä toivottelen kaikille tasapuolisesti ja elän jännityksissänne mukana jokaisella solullani.
-terkuin yökyöpeli velmuliina74 :wave: -
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

lapsellinen67 (40)......kp1/?..................y2v...........1.
Minni-07 (44) ............kp5/28................yk3...........2./1.yhteinen
Rva Pikkumyy (43).....kp6/32...............yk2............4./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp8/25-43...........?...............1.yhteinen
Pennanen (41)............kp8/29-32..........y0,5v........2.
Kirsikka68 (40)..........kp8/28-39..........?................5.
vilmaville (43)............kp11/28-30........y1,5v........9.
mimmimamma (46)....kp16/27..............y6v...........4.
touhu tenava (45).......kp16/27-30.......y3v............6.
velmuliina74 (34).......kp17/24-26.......yk1........... 6./1.yhteinen
Plättä (44)..................kp17/28-30.........?...............7.
Taikakuu (40).............kp17/27-32........?................2./1.yhteinen
Matsalu (44)...............kp18/24-25.........?...............1.
pyrstötähti (47)..........kp18/28..............yk6...........4./1.yhteinen
haave3 (39)...............kp20/28..............?................3.
ikiemo (44)................kp21/n.23...........yk2............4.
AinoEmilia (43)..........kp22/31-34........?................4./1.yhteinen
Päikki (40).................kp24/27..............y1,5v........2.
kenzie64 (43)............kp26/28..............yk1?..........4.
liiza (42).....................kp29/28..............?................?
äippä67 (41)..............kp29/26-39........y1,5v........2.
Nuusku (43)................kp40/28..............?...............4.

babo67 (41).............kp5/29-31......PAS 10/08...5./1. yhteinen


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/29 = 9,57 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.10.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taukolaiset ja poistuneet)



"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Höpisijä (42)...............kp53/28..............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp75/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp127/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color]
Mukana myös: Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pinon jättäneet: kane, keijukka, dinosaurus61





Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

einiinvaan (42)......9.9.2008........kp30...........................

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]





YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 

Yhteistyössä