40+ so what? (vol. 2)

Voi hyvät ystävät, kun minä joskus pääsisinkin sinne synnyttäneiden osastolle saakka! Ja olisi vielä elävä vauvakin kainalossa. En valittaisi mistään, en taatusti! Muistuttakaa minua tästä, jos joskus siihen tilanteeseen pääsen ja jotain kitisen.

Pikkumyy, ei raskaustestissä varmaan mitkään 0,0-arvot näy. Eikös ne vaadi vähintään sen 10 yksikköä, että jotain näkyy? Mutta Hcg:tä erittyy kyllä vereen heti hedelmöittymisestä alkaen... On sulla nyt varmaan ainakin joku kiinnittymisyritys ollut. Tai sitten olet vaan testannut liian varhain ja plussa vahvistuu myöhemmin.

Minunkin pitäisi tehdä töitä -siis aivan pakko olisi, deadlinet pakkaavat päälle - mutta en vain
saa tehtyä. Roikun puhelimessa ja täällä netissä. Mielenmaltti ei riitä kertakaikkiaan. Kuinka mulla voi mieli nyrjähtää näin mokoman asian takia?

Minustakin tämä palsta on henkireikä. Itse en erityisesti välitä kirjoitella mistään päivän tapahtumista, mutta kaikki filosofointi ja elämänkatsomuksellinen pohdinta kiinnostaa kovasti. Siis näiden raskautumisen ympärillä pyörivien juttujen lisäksi. Kenelle muulle näistä voisi jutella? Miestä ei viitsi jatkuvasti rasittaa ja kaikilla tutuilla on jo lapset tehty.

Ja kysyikös joku kotipaikkaa? Minä olen syntyjäni savolainen, mutta olen asunut jo pitkään Helsingissä. Mietin tuota tapaamista ja risteilyä, mutta täytyy sanoa, että en minä ainakaan halua tavata teitä livenä! Koko tämän vapaan ajatuksenvaihdon idea piilee siinä, että ei oikeasti tunne ketään.
 
Niin mistä päin olemme: Olen Lounaasta ja tapaamiskyselyyn myös, en halua tavata, olen luonteeltani ujo, vaikkette ehkä usko, ja kiva löpistä täällä kaikesta! :heart: :wave:

Lämpö 37,12...no minäkin alan nyt muuta miettimään kuin tätä munimistani!


Pyrstis: En minä loukkaantunut, meinas vaan hermo mennä, mutta nyt kaikki ok, siis ei sinun takia meinannut mennä hermo, vaan sen kun pähkäilin niitä juttujani, ollakko vai eikö olla!! :headwall: :LOL:

Oma napa gynekologeista, vai mitä ne nyt oli??En koskaan haluaisi mies sellaiselle, siksi, kun nyt olen TYKS:n kirjoilla kauhulla katselen kun siellä tyylikkäitä mieslääkäreitä..että ei kai , en kai minä tuolle, tai tuolle joudu!!Minä esittelen paikkani mieluummin naiselle jos kyse gynestä!! :LOL:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Juu, mullakin on huomenna naisgynekologi tekemässä inseminaatiota eli ei siis ketään vierasta miestä reisien välissä, kuten Pyrstis ennakoi. Yleensä myös aina valitsen naisgynekologin, jos voin valita. Keskenmenon jälkitarkastukseen sattui kuitenkin mies ja täytyy sanoa, että yllätyin positiivisesti: tarkastus oli perusteellinen, lääkäri helläkätinen ja huolehti koko ajan, että sattuuko minuun. Eikä yhtään naureskellut tai väheksynyt, kun kerroin olevani vielä menossa lapsettomuushoitoihin. Päinvastoin, katsoi sellaisiakin asioita, joiden tietämisestä arveli olevan lapsettomuuslääkärille apua. Oli itse asiassa paras lääkäri, jonka olen Kätilöopistolla tavannut.

Rupesin miettimään, että olisivatkohan miesgynet jopa lempeämpiä kuin naiset, kun eivät voi edes luulotella tietävänsä, miltä mikin asia naisesta tuntuu. Ainakin gynekologiksi ryhtyvän miehen täytyy todella olla kiinnostunut alastaan ja tykätä naisista!

Ja läpä läpä, tämä päivä menee ihan harakoille. Tätä menoa joudun tulemana töihin viikonlopuksi!
 
Mulle on ihan sama onko gyne mies vai nainen, kunhan on pätevä ja asenteeltaan oikea. Molemmista on sekä hyviä että huonoja kokemuksia...
Nyt kun olen noita lääkäreitä läpi rampannut, en muuta tosiaan toivo jatkossakaan, kuin että olisi mahdollisimman asiantunteva, koska MIKÄÄN ei ole niin inhottavaa kuin nämä epävarmat ja tietämättömät perusgynet. :eek:
 
pyrstötähti
inssi-retkelle, mun ystävä on kaksi lasta saanut ko. menetelmällä. Kun ei kummassakaan ollut mitään vikaa ei mitään syytä löytynyt ja molemmat lapset on heti kerrasta napsahtanut. Takana oli toistakymmentä vuotta yritystä ja viisi viimeistä ihan tosissaan. Mutta ikä oli 30-40 välillä kun tämä yritys oli. Eli jospa tämä olisi sen monimutkaisen palapelin osanen joka muuttaa koko entisen rakennelman ja nytkäyttää maailman raiteiltaan hetkeksi. Tsemppiä kovasti matsalu :hug:
 
Juu, tuosta pyrstiksen kommentista tulikin mieleeni, että saattaahan olla ihan niin yksinkertainen syy, kuin että kohdunkaulan liman koostumus on sellainen, ettei simpparievut tahdo päästä siitä läpi. Joten sen kohdan ohittaminen voi joskus olla se ratkaiseva juttu! :)
 
Alavatsa on kipeä, apuva! Eivät kai ne follit nyt laukea sieltä ennen aikojaan!!???? Pupuillakaan ei oikein uskalla, että miehellä riittäisi huomisaamuksikin jotain annettavaa. Kyllä tämä on aivan raivostuttavaa, en paremmin sano!
 
Ihanaa on lukea todellakin tätä palstaa ja eroaa huomattavasti nuorempien palstoista. Aikaisemmin yritin innostaa kerhon perustamista, jossa voisi tutustua halutessaan paremminkin. Minä ainakin haluaisin tavata Pyrstiksen! Olet saanut minusta innokkaan lukijan ja verbaaliakrobatiasi on niin huimaa, että käyn ihan täällä lukemassa sinun taidonnäytteitäsi! Helmivauvojen kerho on ollut hieno foorumi ja helmivauvoja Mitja tapaa lähes viikottain, hieno juttu! Helsingissä asustamme ja tosiaan mielelläni tapaisin ihmisiä...
Matsalulle onnentoivotuksia ja sydämestäni kaikkein eniten toivon aina mielessäni onnistumista sinulle ja Lapselliselle ja olisiko muitakin, jotka sitä ensimmäistä toivovat! Itse tunnen oloni "ahneeksikin", kun toista(yhteistä) yritämme, en osaa selittää. Mies on kyllä aivan loistava ja ihana isä ja kumppani ja vauva vienyt täysin sydämemme, voiko enää enempää toivoakaan...
Pikkumyylle hurjasti onnea myös ja kyllähän oireesi selvästi raskauteen viittaavat! Toivottavasti haamu vahvistuu! Minulla raskauksissa oireet ovat aina olleet lähes muutaman päivän päästä hyvin selvät, rinnoista sen huomaa melkein välittömästi. Oireita on ja "yrityksiä" yksi, kp15....Emme nyt oikein olleet aikeissa aktivoitua vielä syyskuussa, saa nähdä miten käy nyt. Minulla plussa tuli jokaisen yrityskertamme jälkeen, mutta aina ilman ensimmäistä luge-kokeilua keskenmeno. Nyt hormoneita en ole käyttänyt ja jonkinlainen paniikki iski nyt....pitäisikö lugeilu aloittaa, vaikka myöhässä nyt olenkin. En ole koskaan ovista bongaillut testeillä enkä oikein kiinnittänyt huomiota oireisiinkaan, mutta kirjauduin Your Days-kalenteriin, jossa on erikseen myös tyttö-ja poikapäivät. Oletteko siittiöiden eroista lukeneet, siis ennen ovista on suuremmat mahdollisuudet saada tyttö ja oviksen aikana ja jälkeen poika. Minulla on aina tapana mielikuvissani hypätä asioiden edelle ja kovasti aloin jo kuvittelemaan Mitja-vauvalle pientä velipoikaa...
Gyneistä minulle on aivan sama onko mies tai nainen, kaikista tärkeintä on todellakin lääkärin aito kiinnostus...nyt alkoi naurattaa...asiaan. Meidät käännytettiin aikoinaan Väestöliitolta pois, kun lääkärin vastaanotolle menimme toivottomina tapauksina eikä otettu edes keskenmenotutkimuksiin. Lääkäri ei nähnyt mitään aihetta yrittää kohdallamme yhtään mitään. Yksityisellä lääkäri oli hyvin innokas ja halusi tehdä meille IFV-hoidon saman tien. Vaatimalla vaadin saada kokeilla hormoneita ensin, kun raskautuminen kuitenkin oli niin helppoa. Monesti voi hyvinkin pienestä asiasta olla onnistuminen kiinni! Onko muuten meillä tämänikäisillä ainut vaihtoehto yksityinen gyne, voiko terveyskeskusgyne kirjoittaa luge-reseptin?
Nyt jännitän kovasti ihan samanikäisen hyvän ystävän lähestyvää laskettua aikaa. Eilen ihailin hänen hehkeää olemusta loppumetreillä!

 
Matsalu:Älä ole huolissasi, voi olla vain niitä juuri ennen irtoamista tapahtuvaa kovempaakin kipua, tai sitten vaikka irtoaisikin ei hätää, koska siittiöt laitetaan suoraan kohtuun huomenna , niin asia on ihan ok, vaikka olisivat irronneet, ihan rauhassa vaan!
Ja tuhannesti Onnea huomiselle!


Kenzie:Kiva kuulla sinustakin!!
, niin se on totta, että raskausoireet kyllä yleensä erottaa, mutta nyt en oikein tiedä, missä mennään;=)
Lämpö edelleen yli 37, jne..kaikki muut jutut kohdillaan;=) :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Yritän ottaa rauhallisesti. :ashamed: :ashamed: :ashamed: Eipä tässä muuta voi. Mutta kivut ovat nyt loppuneet, joten pahaa pelkään... Vaikka munasolu sen vuorokauden elääkin, tosi tiukoille menee huomenna aikataulu, jos nyt tosiaan oli ovis. :headwall: :headwall: :headwall:

Mutta kiva oli kuulla Kenziestäkin pitkästä aikaa! Kyllä todennäköisesti terveyskeskuslääkärikin osaa luge-reseptin kirjoittaa, kun olet niitä ennenkin käyttänyt. Tietysti jos sinulla on joku oma gynekologi, jonka vastaanotolla käyt, häneltä resepti irtoaa varmasti.
 
Laitan yhden kuvan tänne ihmeteltäväksi...otin illalla kun vertasin tekemiäni clearbluen testejä:



Yritin ensi nukkua, mutta on vähän huono olo , joten takasin sängystä pois.. :heart:

Hyvää yötä kaikille ja ihania unosia!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Ja MATSALULLE paljon onnea matkaan :heart:

En ole kyllä itse saanut kyseisiin testeihin tuon selvempiä plussia aikaiseksi, joskin olen aina raskaana ollut :eek: Ja jos vielä oireetkin jatkuvat, niin........ :heart: PIKKUMYY,, olisitkohan pamahtanut raskaaksi =) .
Kaikille ihanaa päivää, ja onnea yrityksiin+++++++ :heart:
T.Torpeedo
 
pyrstötähti
aatella että olet niin alttihina tänään että varo hissin nappuloitaki ettei tartu mitään matkaan
Kun astelet kohti vauva-alttaria.Ihanan jännittävä päivä.

Pikkumyy armahda ystäväsi piinasta pakkaa nyt hc-lähetteesi käsveskaan ja ennen vkla saamma juua kakkukaffet plussauksellesi!

on: tänään munis on jossakin lojumassa sillä tasainen loiveneva kipu on jäänyt kuin taisteluareenalle värisemään pyrstiksen huvipuistoalueelle. Eilisen vasemman vuoristoradan tylppä kipu on poissa ja kaikkialla tuntuu taas feromonien makea tuoksu. Jätän hirvireissun väliin ettei koirat sekoa ja ala haukkumaan vain vanhaa kanaa.

Ihanaa kun on perjantai ja kenzie,olen tulossa työmatkalle hkiin pikapuoliin joten tarjouksesi on vasataanotettu. Mielelläni lähden vaikkapa teelle kanssasi kun siellä liikun..Mikä ettei lasi viiniäkin hotellissani jos vain aikataulu sopii. Iloista vkln alkua virkistävä syyssadekin huuhtelee tänään. With lot of huggs pyrstis
 
Huomenet kaikille!

Matsalulle paljon onnea tälle päivälle. Pidän peukkuja, varpaita ja tarvittaessa vaikka hiukset pystyssä, jotta kaikki menisi hyvin.

Rva Pikkumyy; vähän näyttäisi siltä "yrjöklubi" kutsuisi sinua =) . Isot mutta varovaiset onnittelut ja tarrasukat laittettu tulemaan.

Ja niitä plussa tuulia kaikille!
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

pääpilvissä (45).........kp2/25-43...........?...............1.yhteinen
Pennanen (41)............kp2/29-32..........y0,5v........2.
Kirsikka68 (40)..........kp2/28-39..........?...............5.
vilmaville (43)............kp5/28-30..........y1,5v........9.
mimmimamma (46)....kp10/27..............y6v...........4.
touhu tenava (45).......kp10/27-30.......y3v............6.
Plättä (44)..................kp11/28-30.........?...............7.
Taikakuu (40).............kp11/27-32........?................2./1.yhteinen
Matsalu (44)...............kp12/24-25.........?...............1.
pyrstötähti (47)..........kp12/28..............yk6...........4./1.yhteinen
haave3 (39)...............kp14/28..............?................3.
ikiemo (44)................kp15/n.23...........yk2............4.
AinoEmilia (43)..........kp16/31-34........?................4./1.yhteinen
Päikki (40).................kp18/27..............y1,5v........2.
kenzie64 (43)............kp20/28..............yk1?..........4.
liiza (42).....................kp23/28..............?................?
äippä67 (41)..............kp23/26-39........y1,5v........2.
Minni-07 (44) ............kp26/28..............yk2...........2./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)......kp31/25-29........y2v...........1.
Rva Pikkumyy (43).....kp31/32.............yk1............4./1.yhteinen
Nuusku (43)................kp34/28..............?...............4.
Höpisijä (42)...............kp47/28..............?...............3.

babo67 (41).............kp21/29-31....PAS 10/08...5./1. yhteinen


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/29 = 9,57 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.10.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taukolaiset ja poistuneet)



"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp69/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp121/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color]
Mukana myös: Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pinon jättäneet: kane, keijukka, dinosaurus61





Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

einiinvaan (42)......9.9.2008........kp30...........................

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]





YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Ovulaatiokipuja kierron puoliväli menossa. Limakalvo 9mm ja oikealla ISO hyvä rakkula puhkeamassa...hmhmmmmm..... :D Paikat ainakin kunnossa. Eikä tyrmännyt vauvahaaveita muutenkaan, vaikka miesgyne olikin. Sanoi ettei mitään estettä....

Nyt on kiire töihin... mukavaa perjantaita kaikille.... Maanantaina palaan pinoilemaan...siihen asti kaikki vapaa-aika menee pupuillessa... *hymy*... (toivottavasti kunto kestää!!)

Heippa.
t. AinoEmppu
 

Nyt piinanne loppuu, ei tarvitse minua jännittää!!

Eli näin täällä!

Kävin aamulla verikokeissa hcg, ja raskaana en ole , vaikka mikä esittäisi muuta, joten menkkoja odotellessa..clearbluehen meni kyllä usko! :headwall:

HCG siis vain alle 1.


No OnniEmmistä edelleen haaveilemme, kunhan menkat ensin tulevat! :heart:

Jotenkin ihmettelin kyllä ,kun liuskatesteihin ei tullut kunnon plussaa,..siksi verikokeissa kävin.

Mukavaa vkloppua, meillä touhukas vkloppu joten varmaan ei paljon näy;=)) :heart:

Terv Rva Pikkumyy, edelleen OnniEmmistä haaveileva, kunhan menkat ensin tavoittaa, nyt saavat alkaa , vaikka heti, että päästään uuteen yritykseen! :heart:

:heart: :wave: :heart:

:headwall: :heart:

Eli kun en uskonut olevani raskaana , vaikka oli oireita, olin oikeassa!
:heart: :saint:

*huhuilee tättähäärää, tänne päin..ovi on auki astu sissään vaan!* :heart: :LOL:

Kyllä tämä iloksi muuttuu, vaikkei surua ollutkaan;=)

:headwall:
 
Siinä taisi mennä tämän kierron mahikset..Kp 12 ukko otti ja lähti reissuun ja palaili vasta aamuyöllä takaisin..sitten samaa rataa meni kp 13 eilen ja tänään sitten varmaan ovis jo ohitse..eli se siitä hyvästä yrityksestä alkukierrolle..hirvee masis ja suuttumus miehelle..Tiesi kyllä tasan tarkkaan että missä mennään,olisi ollut hyvä mahdollisuus kp 13,pyysin "piipahtamaan"kotosalla..eikä tullut!!Sitten illalla oli NIIN väsynyt että ei kertakaikkiaan jaksanut,ja lapsetkin kyllä valvotti..Mutta että minnuu tympi!! :headwall:
 

Yhteistyössä