40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Morticia miulla ollut jos vaikka mitä kuumeiluni aikana..

Ruusujuuri tabl.
Vehnänalkioöljyä
Maca-jauhetta
DR. Recgeweg vaihdevuositipat(käytin 2kk ja raskauduin)
Greippimehu limiksen vahvistamiseen(luo suotuisan oloiset/happamat "alakerran" limat simppasille)
Vitamiineista:
Foolihappo(käytän koko ajan)
E-Epa
C-vitamiini
Vahva D-vitamiini
B-vitamiini
ja viimeisin tuo Bro-Balancen" Soya-Forte" tabletti
..tässä jotain ja saattoi olla matkan varrella muitahin;)..
 
Viimeksi muokattu:
no nyt se on varmaa... mur-mur oottaa vauvaa.. :kiss::hug: siis tosta testistä sain tollasen ku menkat oli myöhässä muutaman päivän, mut "täydellisen" punaviivan sain vast menkat oli yli viikon myöhässä.. :) ei siis mistään herkästä päästä toi testi.. onnea, huomenna reippaasti sitten vaan labraan toteamaan sama= vauva tulossa.. :hug:
 
Voi äizikkä, kunpa näin olisihin - kesävaavi..ihanalta kuulostaisi:)

Mie en oikein varma ole, paljonko miun menkat on myöhässä?:confused:
Kierto ollut viime aikoina tuon 25..mutta nyt ovis+(kait?)tulihin vasta Kp15(11.10) muilla kierroilla JO jo Kp11.
..eli..jos tuosta laskee niin ehkäpä 5-6vrk. on menkat myöhässä - miulla tuo luteaalivaihe ollut aina 14-15vrk.

Tilenne nyt: menkoista laskien rv 4+6 TAI oviksesta rv 4+4
..utrahan sen sitten tarkemmin kertoilee jos mie sinne asti pääsen..
..apuaaaaa:O sinnehin vielä piinailua 2vko:n verran!!!!!!!!!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Mur.mur kyllä on hyvät viivat sulla. Siskon testissä oli aikas heikko viiva , no nyt se viiva on yksi ja puolivuotias. Biljoona tarrasukkaa ja liimaa lasteittain. :heart:

Ottis voi minä niin toivon, että sinullekin se pysyvä plussa tulee. :hug:

Rominas voimia sinulle ja onnea uuteen yritykseen. :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos mur-mur, Unari, Morticia ja Oivikki :flower:!

mur-mur Toi on oikein hyvä viiva Precheckillä :heart:.

Morticia Onnittelut oviksen bongaamisesta. Hedelmällistä RKTT-aikaa :heart:!

Palaan paremmalla ajalla.
 
ei oo harmillista kyllä kuvaa.. heitin sillon pois, kun halusin pitää asian itsellä ennen ku kerroin ukolle.. vilautin digiä; raskaana 1-2 viikkoa; mut en sillon tienny et siinä ei kestä patteri kun 24 tuntia.. :( nyt siis mulla menossa rv 17.. :D no niin huomenna on sulla odotettu labra, ja uskon kyllä että kaikki on hyvin.. :kiss:
 
äizikkä Ok..koetan miekin nyt hiljalleen uskoa, että hyvin tämä menee:)..ei tässä jaksa koko aikaa olla sydän sykkyrälläkään, ei tee pienelle masuasukille stressi hywää.:heart:


Mukavaa iltaa kaikille - huomisiin kirjoittelemisiin!!!!:wave:

..testaatko Ottis huomen aamuna?..Plussatuulia PUUUUUH:whistle::heart:
 
Ottis
mur-mur Kiitos plussapuhureista! Yritän malttaa olla aamulla testaamatta, mutt jää nähtäväksi kuin käy. Tiistainahan mä alunperin ajattelin vasta aloittaa dippailun. Illalla mulla muuten repi ja vihlo jalkoja ja tuli mieleen sun r-oireet. Niistä olitkin pari sivua aiemmin kirjoitellut.

Pessimisti kuitenkin olen ja jotenkin uskon, luulen, pelkään, ett taas jää vain haamuttamiseen tämä homma. Piinaa kuitenkin vielä viikko jäljellä, joten pitänee vaan pitää pää kylmänä.
 
Miepä dippailinhin tänään eri merkkisenR- testin, tuollaisen liskatestin..
Kokemuksia????
Pregcheck -

..viiva oli kotrolliviivaan verrattuna..miten sen sanosin? - puolivahva.

Testin sain ystävättäreltäni, itse en olisi ostanut enää!;)
Toi on HYVÄ viiva mur-mur! Pidän peukkuja sulle paaaljoon.Monenko aikaan saat tietoon hcg;n tuloksen??

Ottis olispahienoa kun pääsisitte mur-murin kanssa yrjöklubiin..kyllä te molemmat olisitte sen jo ansainneet (väheksymättä hitustakaan muita piinailijoita)
Kyllä olisi hienoo kun yhdessä taivaltaisitte 9kk matkaa päätepysäkille nimeltä "vauvalandia"

T;toiveissa mukana elävä tiru..
 
Kiitos kaunis tirulii..viiva on tosiaan vahvistunut..mutta se ei vielä kerro, että hcg noussut tarpeeksi..toivon niin kovin!
Tännään käyn labrassa vaille kolme ja vastauksen saan siitä parin tunnin sisään - soittelen yhteispäivystykseen, muuten jäisi sitten tiistaille.(..ja arvatkaa, maltanko odotella sinne?:whistle:)

Ottis taisi malttaa olla dippailemati?..no, huomenna heti aamusta aikaiseen koneelta kurkin, mikä tilanne!!=)

Päänsärky pirulainen on minua aamusta pitäin vaivannut..auts auts:headwall:..pitänee kaffet keitellä ja syödä jotain, jospa se auttaisi.:)

Harmaa on tämähin päivä..sataisi kunnon pysyvä lumi JO!!!!!!
Mukavaista päivää kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis: Dippasitko?????:heart:

ON: Tänään kahden vkon sairausloman jälkeen töihin.... pelottaa ja jännittää miten pvä menee, ... mikä tunnelma mahtaa töissä olla, miten suhtautuvat jne... vai tuleeko kenkää, kun just aloittanut siellä ja heti kaks vkoa poissa...:|
 
Ottis
Tirulii Kiitos kauniista sanoistasi :hug:. Olishan se hienoa päästä mur-murin kanssa yrjöklubiin ja kesävauvaa odottelemaan.

Rominas ja mur-mur Kyllähän mä aamusta dippasin, mutt sellaisen vähemmän herkän (20mIU/ml) testin ja eihän siinä mitään näkynyt. Tyhmää oli ylipäätään testata tuollaisella testillä ku eihän niillä dpo7 vielä mitään näy :ashamed:. Huomenaamuna yritän unohtaa piinailun kokonaan ja jos Luoja suo, dippaan vasta TOTT-päivän kunniaksi seuraavan kerran. Huomenna tai keskiviikkona viimeistään pitäisi postin tuoda uusia herkkiä testejä, mutt tota 20:stä testiä säästelen varuulta sinne torstaille.

mur-mur Peukutuksia :heart:!

Rominas Varmasti pelottaa mennä töihin, kun on pitkään ollut poissa ja varsinkin kun syy on niin surullinen kuin sulla.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa


Rominas
(40).............kp0/25-27....yk14(09/09 06/10 10/10) 2.
Nuuttimus (41)............kp5/28-36.........y2v...................3.
Mahdotontako (45).......kp6/29.............yk4....................1.yht.
sarppav (39)................kp7/27-32......yk4......................2.
putunen (41)................kp7/24-32.......yk9....................3./1.yht.
Raputar (40)................kp11/27...........yk5.....................2.
liiza (44).....................kp11/24-27.......yk31...................4.
tetu68 (42).................kp16/27...........yk7....................3/1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp17/28.............yk4....................2.
Morticia (42)................kp19/29-34........yk 1v..................2.
Ottis (43)....................kp19/23-28...........yk16.....................1.
Iida-Karoliina (45).........kp22/23-29......yk16...................5./1.yht.
ulla4 (40)....................kp25/35-45......yk3.....................4.
wiiwi67 (42).................kp34/25-32......yk27 (3/10)....4.
Ballerina Bolero (40)....kp35/25-28.....yk34....................3.
mur-mur (45)..............kp36/28.........yk18(2/10 8/10) 3/2yht.
taavi166 (39)..............kp37/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp42/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
onlydream (37)............kp67/23-29........yk?...................3


Ottis (43)........................dpo7
taavi166 (39)..................dpo6
Tirlittan1968 (42).............dpo4
Morticia (42)...................dpo0

ovistestiplussapäivä = dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Ajattelin tänne nyt pikkasen naputella näitä oireitani, että pysyy jossain muistissa. Lauantai-iltanahan mun alamasua nippaili ja vihloi niin, että se melkein sattui. Eilen illalla suihkussa / saunassa nänninpäät olivat tosi arat. Tänään alavatsa jotenkin pinkeä ja turvoksissa, kävellessä varsinkin huomaa. "Kipu" enemmän oikealla. Tänään kun töissä jouduin oikein karjaista, tuntui kuin jotain olisi revitty sisältä. Outoja tuntemuksia. Voipi olla masu joutunut surun ja stressin myötä vähän koetteille, sillä tänä aamuna, kun mies oli lähtenyt töihin ja kävin aamutabut ottamassa, ei ollut uni tulla uudelleen, kun niin sattui mahaan. Silloin kipu oli selvästi suolistossa ja se helpottikin, kun ymmärsin käydä juomassa vähän vettä.

Lisäys outoon listaan: Eilen illalla 'syötätti' koko illan ja vaikka yleensä tykkään hampurilaisesta, se maistui tosi etovalle tai ei oikeastaan millekään, mutt ei se ainakaan hyvää ollut.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Morticia Mulla on poppkonsteina ollut välillä maca-jauhe. Koko ajan edellisestä keskeytyneestä raskaudesta asti olen syönyt foolihappoa, joka päivä otan Beroccaa, siinä on B- ja C-vitamiini, magnesium ja kalsium. D-vitamiinia olen yrittänyt muistaa ottaa silloin tällöin ja niin ottaa mieskin. Em. lisäksi, otan omega3:sta ja krilliä kapselina ja kylmäpuristettua vehnänalkioöljyä myös. Greippimehu tekee gutaa kohdun limakalvoille, mutt sitä en ole 'muistanut' nyt pariin kiertoon ottaa.

Mites sun laitas, haluatko RKTT-listalle piinailemaan?
 
Kiitos nuuttimus:)
..pahoitteluni tädin hyökkäyksestä:hug:

Käväisin klo. 14.45 labrassa ja äskettäin soittelin tulosta - eipä ollut vielä heillä koneella näkyvissä-Plääääh!!:O..pyysivät soittamaan uudemman kerran klo. 20.00 maissa..jos ei silloinkaan näy, jää vastaus huomiselle..voi voi tätä piinaa..:|masu ihan solmussa..ei meinaa pikku pää kestää:ashamed:

Ottis
TOTT-päivä ON hywä päivä testilla!!!:):heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä