40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Molemmat on tästä iltapisusta, en kerinnyt siitä aamuisesta ottaa kun kamera näytti patterieden olevan tyhjät - otan siitähin vielä kuvasta illemmalla.

Voipi olla, jotta en illasta saa sähkövalossa otettua sellaista kuvaa, että viivojen vahventumisen näkee..otan sitten huomenna ulkosalla(partsulla)
..on se livenä selkeästi illta testissä tuo viiva punaisempi, vahvempi!:)

..tai selkeästi ja selkeästi - on kuitenhin minun silmään SELKEÄMPI, VAHVEMPI..se riittää miulle.;)
 
Viimeksi muokattu:
Kameralla ei voi ottaa tuollaista tarkkaa kuvaa salamalla olleskaan!!:kieh:
..voi olla, että olen laitellut "jotain" asetuksia, mitä lienenkään tuolle kameralle vahingossa ja ei siksi anna kunnon kuvasia - ennen sain PALJON parempia!
 
Näkisikö tuosta paremmin?..voihan rähmä miten huonolaatuisia tosiaan ovat..


eeeeeiii onnaa, kokeilen huomenissa uudemman kerran.
..vaan miulle tuli pikkasen parempi mieli:)lähdenkin tekemään ihania lämppäreitä - Heips!:wave: ja mukavaista iltaa kaikille!=)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos teille - Ottis, lumeton, Morticia:)
..tämä oli vain tällainen välijuttu..maanantain labratesti kertoo totuuden..mahan pohjasta ihan kouraisee kun uskaltaahin ajatella..:x

Morticia
..hus hus miehen kimppuun siitä, kuin oisit jo!!!!!!!!!:p
 
on: Puolet lääkekuureista syöty. Pientä vuotoa vielä ja testasin ovistestillä huvikseni tuossa, kun mies ei raskaustestiä ollutkaan ostanut kauppareissulla, ja jippii!!! enään häivähdys, (nippa nappa erottaa,) jäljellä toisesta viivasta! Ensi viikolla voisi kuvitella, ettei raskaustestissäkään näkyisi mitään. Vai mitä olette mieltä?

Tuossapa oikeastaan kaikki kuulumiset..pääkopan kunnosta ei kannata puhua mitään... :ashamed:
 
Hei muuten, onko teistä kukaan kokeillut akupunktiota tai kiinalaisia hoitomuotoja? Törmäsin tuolla Äidit 40+ sivustoilla asiaan ja siellä jokunen ainakin oli saanut avun lapsettomuuteen tms erilaisesta lääketieteestä.
 
Ottis
Rominas Minäkin olen muualta lukenut mm. vyöhyketerapiasta olleen apua. Mutt sen terapeutin pitää olla nimenomaan lapsettomuushoitoihin erikoistunut, kai..

ON Aamulla dippasin herkän r-testin ja ihan oikeasti siihen alkoi viivaa heti piirtyä. Viiden minsan päästä punertava viiva oli jo niin selvä, ett meinasin kuvaa ottaa, mutt sit ajattelin, ett antaa viivan kuivua, ett kuvasta saa tarkemman. Vaan mites sitten kävikään, noin 10 minsan päästä viiva oli kadonnut kuin tuhka tuulee :(. Miehellekin ajattelin jo soittaa, että "Hei äkäpussi, mä olen raskaana", mutt ajatuksesta luovuin ku sama mitä testissä nyt näkyisi, ei ole takeita, että testit näyttäis mitään viikon päästä. Mutt olis se ollut hyvä ylläri miehelle.

Mies soitteli loppuillasta humalassa mökiltä. Oli saanut päähänsä, että mulla olis viime viikonloppuna ollut sutinaa naapurin miehen kanssa, kun toin sen tänne nukkumaan. Ihan älytöntä mesoamista piti. Pitäis olla kai vähän otettu ku se on musta mustis ku tuntuu, ettei muuten välitä.
 


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa


Rominas
(40).............kp0/25-27....yk14(09/09 06/10 10/10) 2.
Mahdotontako (45).......kp5/29.............yk4....................1.yht.
sarppav (39)................kp6/27-32......yk4......................2.
putunen (41)................kp6/24-32.......yk9....................3./1.yht.
Raputar (40)................kp10/27...........yk5.....................2.
liiza (44).....................kp10/24-27.......yk31...................4.
tetu68 (42).................kp15/27...........yk7....................3/1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp16/28.............yk4....................2.
Morticia (42)................kp18/29-34........yk 1v..................2.
Ottis (43)....................kp18/23-28...........yk16.....................1.
Iida-Karoliina (45).........kp22/23-29......yk16...................5./1.yht.
ulla4 (40)....................kp24/35-45......yk3.....................4.
Nuuttimus (41)............kp27/28-36.........y2v...................3.
wiiwi67 (42).................kp33/25-32......yk27 (3/10)....4.
Ballerina Bolero (40)....kp34/25-28.....yk34....................3.
mur-mur (45)..............kp35/28.........yk18(2/10 8/10) 3/2yht.
taavi166 (39)..............kp36/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp41/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
onlydream (37)............kp66/23-29........yk?...................3


mur-mur (45) .................dpo19:heart:(dpo12)
Ottis (43)........................dpo6
taavi166 (39)..................dpo5
Tirlittan1968 (42).............dpo3

ovistestiplussapäivä = dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
 
Mie sain tänään jotain "järkevää" aikaiseksi - laittelin Callunia partsulle, koristelin kaiteen kivillä ja kynttilänlyhdyillä..kiva tuli.=)

Olen huomannut, että heti kun aamulla herään sängystä, alkaa selkää ja masua pakottamaan sillä tapaa kuin menkat alkaisi..kun hetken olen ylhäällä ollut ja touhuillut, se laantuu.
Hengästyn TOSI helposta ja puuhkutan kuin mikäkin höyryveturi:whistle::D..sydänkin väpättää kuin sian saparo, hirmu nopsaan..kuulunee kai asiaan tässä vaiheessa.

Kn on nyt oikein napakka ja illasta jo olikin eilen taas kiinni..tuhruvuotoja ei ole ollut minkäänlaisia(iiiiks,:eek: toivottavasti EI nyt tule kun mainitsin..)
 
Viimeksi muokattu:
Ottiksellekin peukut. :)

Tein aamulla toisen ovistestin ja nyt se viiva vasta oli ihan yhtä tumma kun testiviivakin. En oo muuten koskaan ennen saanut noin positiivista tulosta vaikka monen kuukauden ajan oon testaillut. Illalla ja aamulla pupusteltiin joten taas on toiveet (ihan liian?) korkealla. Mies taas muistutti että eikös meidän pitänyt lopettaa tää hampaat irvessä yrittäminen, mutta ei pannut hanttiin kun hommiin vinkkasin. ;) :D

Olenko nyt siis ymmärtänyt oikein että mulla on tänään dpo-1, huomenna dpo 0 jne jne? Kamalaa kun pitää taas jännätä pari viikkoa.
 
Yritin katsoa olenko jo täällä kysynyt, en taida olla.... Siis onko teillä käytössä näitä "poppakonsteja" raskaaksi tulemiseksi? Siis greippimehut, vehnänalkioöljy, punaviini... mitä muita niitä onkaan? Mä olen litkinyt greippimehua ekasta kiertopäivästä ja vehnänalkioöljyä aloin ottaa samoihin aikoihin, saa nyt nähdä onko mitään apua.Kun mulla on varmaan se ongelma että munasolu hedelmöittyy kyllä mutta ei sitten kiinnitykään, tästä nää kemialliset plussat mitä oon tehnyt pari.
 

Yhteistyössä