40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
mur-mur Ok! Yritetään sitten vaan malttaa odotella plussan vahvistumista vauvaksi asti :heart:.

Unari Kiitos voimahalauksesta! Sitä just tarvitsin. Sinä olet täällä vähän kuin enkeli, joka pyrähtelee muistamassa niin ilon kuin surunkin hetkinä. Kiitos siitä :hug:.

Ottis no tokihan mie ne kolme testiä jemmasta vielä dippailen;)..eivät varmasti jää kaappiin vanhenemaan!!:D

..mutta aikasintaan lauantaina seuraavan!!

..kylläpä se taitaa aina illasta tuota öklötys oloista mur-murille pukata ihan joku muu, kuin nälkä..:p..vaan EN VALITA!!!:)

Viimeksi muokattu:
Päivä poissa luotanne, niin johan on tekstiä tullut urakalla!

Mur-mur; IHANAA! en voi muuta sanoa, ja toivon, että meistä moni seuraa perässä. Toivottavasti kaikki hyvä on mukana matkallanne, muuta en toivo sinulle tässä vaiheessa!

Eipä tässä muuta, kuin odottelen ensi viikkoa, jotta päästään testaamaan ensin o-testiä...

Onpas taas tapahtunut kaikenlaista. Me ollaan oltu kipeinä enkä ole päässyt kuulumisia lukemaan, pahoittelut siis että en ihan kaikkea muista taas kommentoida.

Isot pahoittelut ja lohtuhalit tädin yllättämille ja erityisesti teille joiden pienet eivät jaksaneet alkutaivalta pitemmälle. :hug:

Uusille tervetuloa. :wave:

Ja mur-mur, ihanaa, plussia!! Toivottavasti tämä päivä on vielä vahvistanut noita viivoja.

Mä olen ovistestejä dippaillut, vielä ei mitään näy mutta tässä muutaman päivän sisällä pitäisi koittaa pupustella vähän kun vain jaksais. Flunssa on vielä sen verran päällä että olo on ihan naatti. Mutta kai sitä hyvän asian puolesta.... :)

I-K, Morticia, liizukka kiittelen kaunishisti onnitteluistanne:)

I-K taisi tirulii laitella edellisen raskauden testejä miulle näytille, jotta saan vaikka omaani vertailla!:wave:
..siulla jännät hetket siellä, nauti kovasti!!!:heart:

Morticia Onnekasta oviksen mettästystä ja siitä kahden viikon päästä plussaa!!!!=):heart:

liizukka ihana jos et luovu aivan toivosta vielä!:)..mie olin jo aivan luopumassa..
..ja kaikkeahan voi vielä sattua..mutta koetan nauttiahin pikkasen tästä ihanasta tunteesta - nimittäin, pahaa oloa pukkaa&mahdottomia kuumia aaltoja, Huh:$..ja tisut ja masuhin ON turvoksissa!!;)

..mie lähen nyt sinne labraan - se on moro!!:wave:

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Etkös aamusta dipannutkaan? Taisitpa tosiaankin kirjoitella, että lauantaina vasta.

ON Ette usko ollenkaan tai uskotte sittenkin, mutt niin dippasin minä r-testin aamulla ku tuntu, ett pitää todellakin saada just jotain muuta tekemistä kuin kisulin muistelu ja kyllä minä siinä ainakin ihan selvän viivan paikan näin heti alusta asti, kun väriaine oli kertaalleen testialueen yli levittäytynyt. Siitä kuvasiakin yritin ottaa, mutt turha tuollaisesta on mitään kuvia tänne laittaa. Yritän nyt tosissani malttaa maanantai-aamuun odotella ekan oikean dippaamisen kanssa, sillä tätähän ei laskettu ku selvähän se, että dpo4 ei ole pienintäkään järkeä dippailla, jos ei Rominasta lasketa :).

Ottis jotain mie tuossa kuvassa näen..=)

Olen netissä Motzillan kautta ja en saa suurrenneltua nyt tuota kuvasta.
..voisiko se näyttää jo sitä??..ei kait vielä..

Vastaukset sain labrasta..ja hcg 48..TODELLA alhainen..yli 100 olisi jo antanut toiveita enämpi. Kyllä mie henkisesti koetan nyt siihen varautua, että tämä pieni ei välttämäti jaksa..suuri suru valtaa jo mieltä..:'(
..vaan..jospa ihme tapahtuisi ja maanantaihin arvo olisi noussut reippaasti..mie niin toivon&rukoilen!!

Viimeksi muokattu:
Ottis

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Rominas
(40).............kp0/25-27....yk14(09/09 06/10 10/10) 2.
Mahdotontako (45).......kp3/29.............yk4....................1.yht.
sarppav (39)................kp4/27-32......yk4......................2.
putunen (41)................kp4/24-32.......yk9....................3./1.yht.
Raputar (40)................kp8/27...........yk5.....................2.
liiza (44).....................kp8/24-27.......yk31...................4.
tetu68 (42).................kp14/27...........yk7....................3/1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp14/28.............yk4....................2.
Morticia (42)................kp16/29-34........yk 1v..................2.
Ottis (43)....................kp16/23-28...........yk16.....................1.
Iida-Karoliina (45).........kp20/23-29......yk16...................5./1.yht.
ulla4 (40)....................kp22/35-45......yk3.....................4.
Nuuttimus (41)............kp25/28-36.........y2v...................3.
wiiwi67 (42).................kp31/25-32......yk27 (3/10)....4.
Ballerina Bolero (40)....kp32/25-28.....yk34....................3.
mur-mur (45)..............kp33/28.........yk18(2/10 8/10) 3/2yht.
taavi166 (39)..............kp34/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp39/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
onlydream (37)............kp65/23-29........yk?...................3

mur-mur (45) .................dpo17:heart:(dpo12)
Ottis (43)........................dpo4
taavi166 (39)..................dpo3
Tirlittan1968 (42).............dpo1

ovistestiplussapäivä = dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:

Ottis
Voi mur-mur Niin toivon ja rukoilen minäkin. Onko mitenkään mahdollista, että hedelmöittyminen olisi sittenkin tapahtunut myöhemmin? Voimia ja uskoa tulevaan :hug:.

En tiedä mitä toin mun kuvanen näyttää, paitsi, että muistan kesäkuulta, kun kesäloman alun kunniaksi dippailin, että jo dpo3 ja dpo4 näytti noin selkeätä viivan paikkaa ja jonkin sortin kiinnittymisyritystähän oli silloinkin. Alkuyöstä vaan tuntui alamasulla sen verran veikeitä tuntemuksia ja kun vasenta tisuakin nippaili, sillä myös ajattelin testailla, vaikka järjetöntähän se näin aikaisin on. Yritin myös muistella viime kiertoa, kun silloinkin oli samantapaisia tuntemuksia eikä kuitenkaan pienintäkään mahdollisuutta, että olisin raskaana. Pitäis varmaan kelata näitä sivuja taaksepäin mitä olen kirjoitellut.

Kuvaa oli vaikea ottaa ku tähän vuodenaikaan valo tulee niin alhaalta ja sivusta. Oli pitänyt saada tikku jotenkin suoraan kohti valoa ja kuva siitä, mutt mun kädet vispas niin, etten saanut toisella pideltyä ja toisella otettua kuvaa.

Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos mur-mur! Minäkin toivon sitä plussaa, mutt just nyt mitä tahansa mikä toisi valoa tähän sydämen pimeyteen. Ajatus raskaudestakin pelottaa, kun tietää kuinka riskialtista kaikki on. Eikä siitäkään voi olla varma olisiko lapsi terve jne. Mutt sinähän tiedät varmasti mitä ajattelen, eikös vaan?

Laskin juuri..sunnuntaina sain 25mIu/ml testiin haalean haamuisen - siitä nyt 5vrk.
..jos hcg tuplaantuu vähintää 72h:n sisään, olisi arvon pitänyt keskviikkona olla jo 50 ja tänään vähintään sata..helppo tästä päätellä, jotta ei hyvältä näytä..

Ette arvaakkaan miten suututtaa ja itkettää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:kieh:..:'(
..koska tiedän, että miun haaveilut jää tähän nyt..:ashamed:

Ottis
mur-mur Mutta onko hCG silloin 25 jos 25 mIU/ml:n testissä näkyy haamunen? Mun mielestä se on silloin vähemmän. En halua suhun turhaa toivoa valaa, mutta onhan mahdollista, että lähtöarvo onkin pienempi kuin tuossa sinun laskussa. Senkin ymmärrän, että haaveet kariutuu monien pettymysten jälkeen. Pitääkö sun nyt käydä ottamassa se Anti-resus-piikki tai jokin sellainen ja jos niin milloin? Voimia ja suur:hug:.

Tirlittan1968
Mur-mur älä vielä heitä pyyhettä kehiin. Meillä vanhemmilla kun nuo tulokset voivat normaalia hitaammin nousta, silleen verkalleen. Testissäsi kuitenkin ihan viiva oli joten pidetään toivoa yllä.
Miten Ottiksen testaukset menee? Plussaa sinulle kovin toivon, niin olet täällä jo pitkään ollut.
Minulle eilen ovis, simpat talteen ja taas odotellaan. viimeksi kun raskauduin oli 5s yrityskerta. Nyt on 4s joten jos ei nyt tärppää niin uskon että viim. joulukuussa. Minä en luovuta!!!

Ottis
Selkeätä puhetta Tirlittan1968, periksi ei saa antaa. Hienoa suunnitelma plussata viimeistään joulukuussa. Sieltä se plussa viimeistään tulee :heart:! Positiivista mieltä!

Minä taidan maanantaina tai tiistaina testailla seuraavan kerran. Vaikka millainen testausvimma ei mua haittais, kunhan saisin vain ajatukseni jotenkin ns. elämään takaisin taas.

Ottis
liiza Hienoa, että et ole luovuttamassa :heart:. Plussa kehiin vaan ja ensi kesälle paljon vauvamahoja tältä palstalta.

ON Ohops! Lämmöt olleet tähän asti kolmena päivänä 36.9, 36.8 ja 36.8 ja nyt ihan piirua vaille 37. Tosin yskää pukkaa ja päätä ja nilkkoja särkee, joten voipi olla flunssa iskemässä päälle.

Ottis niin tosiaan..enhän mie virtsan ja veren hcg arvoja voi vertailla..vai miten se menikään..:confused:

Kattelein tietenkin - vaikka ei olisi pitänyt, täältä netistä noista hcg arvoista..

..ja mm. 3vko:a oviksesta(21vrk) on tuo hcg arvojen haitari välillä 18-7340
..miulla nyt oviksesta 17vrk..
Tuo maanantain arvo kertoo jo PALJON..arvatkaas, onko koko vko:n loppu kiva kärvistellä ja miettiä..
..huoks..kyllä tupakilla tulee taas juostua usiammin..ja mie kun eilen päätin loptettaa..ei onnistu kyllä vielä: /

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä