40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis, eikös tuo kaikki nyt ole jo parempi merkki suhteessanne? Minusta ainakin näyttää siltä.

Meillä poika heräsi aamusta kuumeisena, ei tosin ollut kuin 37,3 mutta oli kuitenkin. Oli tosin tänään menossa joka tapauksessa mummulle hoitoon, kun oma hoitaja jossakin koulutuksessa, että ei tarvi itse jäädä kotiin (vaikka tässä työtilanteessa, olisi ollut aivan sama, olenko kotona vai en :D
Ja poika yski yöllä oikein todella kovasti. Oli saanut illasta Ventolinoa ja ilmankostutin oli laitettu huoneeseen. Ei tuo poika heräillyt itse, mutta minä ainakin heräsin kaiken aikaa ja nyt on silmät ristissä..

Minulla on kyllä onnellinen tilanne parisuhteessa, kun ollaan onnellisia ja osataan keskustella asioista, kun niitä eteen tulee. Minä olen meillä se, joka sulkee suunsa, jos jostakin pitäisi sanoa: /
Mutta yritän tässä kovasti opetella sitä, että sanomatta ei mitään saa. Ei ne miehet tajua ajatuksen tai edes pienen vihjeen voimalla asioita. Vaan ne pitää sanoa sanoin, jotta perille menee :)
Meillä on yli 20 vuotta yhteiseloa takana, että olisihan tuossa ajassa pitänyt oppia. Mutta tuon lapsen myötä on tullut kyllä varsinkin itselleni paljon asioita, joita pitää purkaa ja sanoiksi pukea että perille menee. Ja sain melko pahan baby-bluesin, joka vaan kesti ja kesti... Vasta tässä siitä toipuillaan. Siksi olenkin vähän epäilevä uuden vauvan hankkimisesta, kun en tiedä miten siihen reagoin... No olen yrittänyt psyykata itseäni jo tähän. Ja neuvolastahan saa apua, ainakin meidän neuvolantäti on ihana ihminen.

No, nyt lähden lounaalle ja jatkan sitten hommia.

Aurinkoa teille ihanaiset!
 
Ottis miusta niin hyvä kun miehesi kainaloisessa sait olla:heart::)
..teille molemmille voi kenties tuo "selibaatti" tehdäkkin hywää!(vaikka ei siltä äkkiseltään ehkä tunnukkaan)..

sarppav voi siun&miun pieniä poikasia..
Miekin valvoskelin lapsen yskän&kuumeen vuoksi viime yönä:(
Lääkitsin lasta yskänlääkkeelleä&särkylääkkeellä klo. 06.30 ja sitten hän rauhoittui miun viekkuun mammimaan.
..valitteli kovasti masua kun on kipiä yskimisestä..voi äitin pientä poikasta:hug:
Nyt tuolla taas hieman virkeämpänä kuunteleepi joululauluja=)..lähdenkin tästä hänen kanssaan muistipeliä pelaamaan kun lupailin..

Heipat ja mukavaista päivää kaikille..juuuh ja ++++++ kanssa!!!:wave::heart:

Ps. sarppav vaalikaa toimivaa parisuhdettanne: puhukaa ja näyttäkää reilusti kaikenlaiset tunteen..voi kun mukava kun sie olet "opetellut" puhumaan tunteistasi - miehet kun EI TODELLAKAAN ymmärrä puhumattomuutta/vihjeitä/eleitä..ja niin kuin laulussahin sanotaan..
"kuunnelkaa, puhukaa, puhumalla paras on.
kuunnelkaa puhukaa, se taito on korvaamaton"!!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur ja sarppav Kai se kaikki on eteenpäin tässä suhteessa, jos ei pidetä mykkäkoulua ja ainakin yritetään elää kuin ihmiset. Mulla ainakin se kamala katkeruuden ja vihan tunne, että tässäkö mä nyt sitten elelen onnettomana loppuikäni, on ihme kyllä helpottanut. Tais olla vähän paineita oviksen missaamisesta, mutt nyt olen pääsemässä sen yli. Tänään päätin, että aloitan ns. uuden ja terveemmän elämän. Päätöksen korkkasin tilaamalla Dietoxin Methodrain kuurin, jonka pitäis poistaa kuonat elimistöstä ja siten parantaa aineenvaihduntaa. Samassa paketissa tulee Slim-kuuri, mutta sen kestoa en muista. Ts. kun kuurin aloitan, jää samalla pois kahvi ja alkoholi. Tupakasta tuskin uskallan luvata heti luopua, mutt voihan sitä ainakin vähentää niin paljon kuin sielu sietää =).

Jaksuja pikkumiehille :wave:!
 
Ottis
Hysteria Mitäpä kuuluu, mittautitko tänään hCG-arvoja vai helpottiko epäilykset muuten vain viikonlopun aikana?

Olis pikkuhiljaa mukava saada lisää väkeä tonne RKTT-listalle, ku on kovin lyhkänen :ashamed:.
 


Heippaus kaikille!:D

Ottis : Mukavaa uutta elämää kaikkine kuureineen!! Kahvittomuus on helppoa, nopeasti siihen tottuu ja Macaa suosittelen myös!!:heart:


Kyllä tämä alkukierto menee niiiiiiiiin hitaasti!:heart:...koko ajan tapahtuu jotain muniksissa, toivottavasti siis hyvät munikset siellä kehittyisi!

Ulla: Vielä dpo9 liian aikasta, en ole koskaan vielä plussaa siinä vaiheessa saanut. PlussaOnnea siis edelleenkin!:heart:

Sarppav ja Mur-mur: Ikävää kun lapsenne sairaina, mutta hyvä kun oeltte käyneet lääkärillä molemmat!!.....Jännää Mur-mur tuleekohan meille samaan aikaan ovisplussat??;=)

Missä on Hysteria ja mitä kuuluu??=)...mukava viikonloppu takana ystävän kanssa , piristänyt varmaan mukavasti mieltä!

Ottis: Totta oman miehen kainalossa on Niiin mukavaa...:heart:

Ja aina miehet ei ymmärrä siltikään mitä tarkoitetaan tai sitten unohdetaan kesken kaiken , mitä toinen olikaan sanonut/toivonut!....ja toisaalta miehet osaa olla tosi suorasanaisia, voisivat joskus miettiä, miten asiansa ilmaisevat.....perjantaina vaan tuli tämäkin asia koettua....Onneksi ei usein tapahdu!!

Pinossakin on niin hiljaista, kun ei ole montaa RKKT listalla.

Sarppav: Hyvin se yleensä menee toisen raskauden kanssa, vaikka ensimmäisen kohdalla ollutkin alkuvaikeuksia, siis vauvan kanssa yhdessä olemisessa;=))..ja neuvolasta saa hyviä neuvoja ja apua, se on totta,olen työssäni aikanaan ollut em juttujen kanssa tekemisissä paljon!=)

Huomenna varmaan dippailen sitten...aamulla vaiko vasta päivällä, mitä mieltä olette??

Ihanaa tätä päivää edelleen kaikille!:heart:

Mrs Beelle ihanaa vauvamasun kasvatteluaikaa!

mahdotontako:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Mahdotontako Juu, se on koettu meilläkin, ett mies töksäyttää asioita yhtää sen kummemmin ajattelematta miltä se toisesta tuntuu. Mutta mun ainakin täytyy tunnustaa, ett verbaalikkona mun sanan miekka viiltää varmasti ihan yhtä lujaa ja kurjasti kuin toisen tahattomat möläytykset. Toisinaan sitten mies heittäytyy ihan täydeksi tolloksi ja joudun suomentaa puheeni hänelle, kun ei mukamas ymmärrä ns. sivistyssanoja. Mutt se on laiffii se.

Toivottavasti sulla muhiskelee siellä just se iso ja muheva follis, joka on teidän tulevan vauvan puolikas. Olis kiva tosiaankin jos alkukierto menisi vähän vikkelämmin. Ymmärrän tuskasi päästä todenteolla piinailemaan, kun kaikki sen eteen on jo tehty.

Kahvitta melkein vuoden päivät olinkin ja siinä olivat kovimpia ne ekat yhdeksän päivää ku päätä särki jatkuvasti. Kahvihan ei ole maultaan hyvää, joten silleen sitä ei jää kaipaamaan. Macaa ajattelin tilailla sitten syssymmällä =).

Mrs Bree Sulla on söpö masu :heart:.
 
Ottis
mahdotontako Dippaile vasta päivällä tai aikaisintaan aamun toisesta pisusta, sillä ovistestihän suositellaan tehtäväksi aamukymmenen ja iltakahdeksan välillä. "Alä tule huono folli, tule hyvä folli!!"
 
Viimeksi muokattu:
Mahdotontako mie dippailin tuossa reilu tunteroinen sitten toisen kerran O-testiä..ja suht vahvasti viivanen jo näkyi!
..mutta edelleen ovi+:saa aikasintaan vasta torstaille halajan tänne.=)

Dippaileppa vaikka aamupäivällä&myöhemmin toistamiseen iltapäivällä/alkuillasta!

Meillä olisi ohjelmassa vuotuinen taalkoopäivä lauantaina ja kun alkoa en ovisaikaan kovin halua nautiskella, toivon Oili neidin nyt ym-mär-tä-vän vierailla miulle sopivalla tapaa!!;)

MrsBree tosi kaunis masu siulla kyllä on - hyviä vointeja siulle&pienelle:heart:

Ottis tuo "sisäinen" puhdistautuminen on tosi hywä juttu - hienoa!!!:wave:

Miulla tuo paino vain on jäänyt nyt sahailemaan..laiska ja itsekuriton kun olen ollunna ja en suupalojani tarkkaillut..Kääääks!!:O

Nyt tulevan viikonlopun jälkeen, täytyy kyllä ittiään ottaa kiinni niskasta ja vähän ryhdistäytyä, himskatti vieköön!!:vampire:
 
Viimeksi muokattu:
Voi jestas tätä oloa ja eloa..ei menkkoja ei..ja kp näyttää kyllä aika hurjalta..jokohan olis ovis näillämain uudestaan kun alamasua nippailee.on niin rasittavaa tällanen kytsiminen.tuntuu välillä että nyt holahtaa mutta ei..yksi asiakas kysyi tänään töissä että odotanko minä kun on masu just sellanen..voi plääh!Tunikamallinen paita yllä ja rintojen alla resorit ni johan se masu pullottaa!:LOL:
 
Nuuttimus: Minullekkin tuli tänään postitse 2 tunika mallista, toinen paita ja toinen mekko, ihania ja aion käyttää vaikka näyttäisi miltä, minusta ne on Vaan niin Kauniita:D

Dipattu on äskettäin, mutta ei vielä mitään vahvaa toista viivaa näkyvissä, hyvä näin:heart:

Mur-mur: Toivotaan, että tulee juuri oikeaan aikaan ovishuippu!:heart:

mahdotontako:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Nyt pitäisi siis saada Oili vähän matkalla viivyttelemään. Voi pihkura ku ymmärtäs nyt tulla otolliseen aikaan.

Mun olis pitänyt syyskuun aikana käydä kilpparit tarkistuttamassa, mutta kun olen aamu-uninen ei siitä ole tullut mitään, joten voipi olla osasyy kilppareissa ku väsyttää, mikään urheiluntapainenkaan ei kiinnosta, mutta ruoka ja kaikki hyvä kiinnostaa kyllä :LOL:. Ennen vanhaan jos halusin muutaman kilon tiputtaa, ei tarvittu ku päätös siitä sai alkaa heti laskemaan, ett lähtee noin kilo viikossa ja myös pysyy poissa, mutta toista on nyt. Eilen piti punnita kissa ku on sen madotuksen aika ja melkein 60 kiloa painoin ja se on mulle kauhistus :ashamed:.

Mahdotontako ja nuuttimus Mä tykkäisin kanssa tunikamallisista, mutta kun olen isorintainen, niin ne korostaa rintoja ennestään ja takuulla alkaisivat mm. töissä heti epäillä, ett olen raskaana jos vähänkään mammamallisen mekon/ paidan laittaisin päälleni.

Nuuttimus Mullahan täti myöhästyi viime kierrolla sen kolmisen viikkoa ku söin Teroluteja. Olikos sulla mitään boostereita nyt käytössä? Keltarauhashormoni voi hyvinkin tukea kohdun limakalvoa silleen, ettei se ala heti suosiolla valua ulos niinkuin pitäisi. Mähän tein vielä dpo18 tai joskus 20 r-testin ihan varuulta, vaikka tiesinkin etten ole raskaana, mutt se on toi luonto kumma ku ei siihenkään tilaan usko ennenkuin se punanuttu on tosiaankin itsensä kunnolla tykö tuonut.

Mutta nyt.. pannaria uuniin :p..
 
Viimeksi muokattu:
nuuttimus on se nyt perskules kun saapi tuota vuotoahin kytistellä - tuleeko vaiko ei!!:kieh:
jaksuja:hug:..ja kylläpä se ovishin saattaa sieltä olla tulollaa ja siksi nuo siun tuntemukset!

Hei Hoo, miullahin sellainen "hyvin varutettu" rinnanseutu ja tunikamallisia paitojahin löytyy!!;)
Katton vain, että sattuu hyvälle kohden(istuu hyvin)se tamppi/resori sitten rinnan alle.

Mie en jaksa enään arvuutella tuota lapsen oloista kun kuumehin heti nousee kun lääkkeen vaikutus lakkaapi: / ja varailin Mehiläisestä ajan huomiselle!
Kattokoon ihan asiaan perehtynyt korva,-nenä-ja kurkkutautien erioislääkäri lapsen kunnon ja samalla otetaan kuvat poskionteloista&keuhkoista.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis Aika pitkä selibaatti teillä jo, varmaan outoa kun ei voi miettiä ja tarkkailla mahdollisia r-oireita. Hienoa, jos teit päätöksen terveellisimmästä elämäntavoista! ! !

mur-mur toivottavasti sulla kasvaa hyviä folleja nyt. Hieno loitsu sinulla ainakin on, toivottavasti tehoaa hyvin!!!

Mrs Bee Onnea raskauteen edelleen ja kiitos vilkutuksistasi!!!!

ulla4 Tsemppiä ja malttia edelleen! Plussasäteitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mahdotontako Peukkuja uuden kierron uuteen lähestyvään ovikseen. Vai on teillä pian jo toinen lapsenlapsi, onnea siitäkin! Lukaisin tuossa viikonloppuna pari vanhempaa viestiä.. Olet kirjoittanut käyttäväsi maca-jauhetta etkä ilmeisesti juo kahvia? Niistä olisinkin vähän kysynyt. Etkö juo ollenkaan kahvia, joitko aikaisemmin? Luuletko kahvittomuuden vaikuttavan hedelmällisyyttä lisäävästi omalta osaltasi? Itse olen vuosia jo pohtinut tuota kahvinjuonnin vähentämistä, tupakkaa en poltakaan ja alkoholia menee minulla todella kohtuudella... Kahvia kuitenkin ryystän, 3-4 kupillista päivässä ja mietin että voisiko kofeiinin vähentäminen auttaa... En ole koskaan "jaksanut" kokeilla tuota, kun kahvin juomisen vähentäminen aiheuttaa mulle päänsärkyä ja väsymystä. En vaan koskaan ole motivoitunut edes vähentämään kahvin juontia koska juon sitä mielestäni kohtuumäärin... Entäs tuo maca-jauhe sitten? Sillä sanotaan olevan kuukautiskierron häiriöitä tasapainottavia vaikutuksia. Entäs jos kk-kierrossa ei varsinaista vikaa, mulla kierto on säännöllinen ja ovuloin jne. Meillä on toiset syyt siihen miksi käydään lapsettomuushoidossa.

Kysymyksiä PAS-hoidoissa käyneille Onko teillä tehty PAS luonnolliseen kiertoon? Ja jos on, niin mikä on ollut kp? Onko alkionsiirto tehty lähellä normaalia ovulaatiopäivää? Tässä mietin jo mahdollista PAS:ia. Mulla oli aika oudot kuukautiset nyt alkionsiirron jälkeen, vuoto kesti pidempään, yleensä mulla kestää 3-4 päivää, nyt kesti 6 päivää. Mulla on ollut pääsärkyä, väsymystä ja palelua aina siitä alkionsiirrosta lähtien. Ja nyt viikonloppuna mulla oli ihan kuin virtsatieinfektion oireet eli vatsakipua, maha sekaisin, pissalla ramppasin koko ajan, paleli jne. Ja tänään töissä oli ihan tuskaa jaksaa istua palaverissa monta tuntia... En tiedä, johtuuko kaikki vaan siitä, että punktio, alkionsiirto ja hormonihoito olivat kaikki niin rankkoja minulle fyysisesti, että oireilen tuosta kaikesta vieläkin vai että onko mulla jonkin kohdunulkoisen raskauden oireita tms... Nyt perjantaina mulla onkin se ultra varattu, oli tarkoitus katsoa voidaanko tehdä PAS jo tässä kierrossa... Voihan mulla tosin olla pelkästään jotain flunssankin oireita, kun flunssaa on paljon liikkeellä ja meilläkin mun mies ja poika ovat molemmat olleet kipeitä..

Nukuin töiden jälkeen äsken puolen tunnin unet ja yhä on olo, että voisi vaan nukkua ja kääriytyä lämpöisiin peittoihin...

Mukavaa viikon alkua ja tsemppiä oviksiin ja uusiin kiertoihin!!
 
Ballerinabolero:

Maca valloittaa maailmaa - Ruoka ja juoma - ESS.fi
Tuossa Macajauheesta paljon juttua...minulla vastustuskyky huonontunut huomattavasti , uskon syynä olevan vuosi sitten ottamani sikainfluenssarokotuksen, ennen en koskaan ollut sairas, nyt saan kaikki taudit, todella ikävää..
Vaikuttaa halukkuuteen molemmilla ja hedelmällisyyteen, siksi meille molemmille, auttaa stressiin ja moneen muuhun:heart:

Kahvin jätin kokonaan aiemmin jo pois, kun vauvayritystä oli ..ja raskauduin kyllä aika monta kertaa, mutta mikään ei ollut pysyvää....sitten aloin jälleen juoda kahvia, mutta nyt kun sydänoireita ollut niin senkin takia parempi olla ilman kahvia:)
Tyttäreni lopetti myös kahvin juonnin ja raskautui tämän jälkeen..aika nopeasti, myös muut syyt auttoivat aukiolotutkimus..ensimmäistähän he yrittivät 3,5 vuotta..ennen kuin onnistui ja toisaan ovat aivan nuoria vielä.
Niin en juo ollenkaan kahvia nykyään en edes yhtä kuppia!
Sellasia syitä minulla:)

Mukavaa iltaa kaikille!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
BB:lle Macasta..
Mie sitä käytin muutaman kuukauden ja alkuun teki huonoa oloista..muuta "olooni" vaikuttavaa en huomannut ja se jäihin sitten poijjes..ehkä se kuiteshin alkuun piristi jonkin aikaa sitä käytettyäni, lievitti pikkasen noita premenopaussi oirehiakin!

Käytin myös noita Dr.Reckeweg R10 homeopaattisia tippoja:
Lahden Terveyskauppa Oy - Dr. Reckeweg R10

Vaikuttaa edullisesti naisen hormonitoimintaan - ei välttämäti siis "mummotautisten" tippoja!
..vaikka sellainenhan mie jo pikku hiljaksiin olen..

Ne toimivat!(raskauduinhin, vaikka keskeytynyt sitten tulihin..)
..pullo maksoi n.22e ja riitti miulla 3vko:n verran..tyyristä miusta ja jäi sehin sitten poijjes..pitäishin uudestaan alkaa käyttää!!=)

Ps. Minnuu tuo Macan maku tökki-Yäks!!:$
..toki siihenkin tottui..
 
Viimeksi muokattu:
Mahdotontako Kiitos macajauhetiedoista ja linkeistä :). Pitänee harkita. Nyt popsin silloin tällöin ruusujuurta, joka on myös ilmeisesti jollakin tavalla samankaltainen adaptogeeni kuin macajauhekin.

Kuulin tänään työmatkalla radiosta positiivisen uutisen hedelmöityshoitojen tutkimustyön edistymisestä. Eli nyt on löydetty keino, miten hedelmöittyneistä alkioista voidaan valita ne, joilla on suurimmat onnistumisen mahdollisuudet jakautumisen jatkumiseen sekä kiinnittymiseen kohdun seinämään. Tosi mielenkiintoinen uutinen, jonka voitte lukea täältä:

Lapsettomuushoidoissa edistysaskel - MTV3.fi - Uutiset - Kotimaa

Menetelmä ei ole vielä käytössä Suomessa, mutta antaahan tämä uskoa varmasti monille - ja eihän sitä tiedä, milloin menetelmä tulee Suomeen.... Tuostahan täytyy varmasti kysyä oman klinikan lääkäriltäkin jotakin.... :)
 
..tuli mieleeni..
Pitäis varmaan alkaa niitä "talletteluja hiljaksiin jos ovis+ pukkaa torstaille..hieman laiskottaa kyllä, halut karussa..mikähän lienee taas: /

Eihän sitä koneella kuhkiessa vauvoja saada alkuun:ashamed:
Munasrjat paukkaa/kipunoi ja mie vaan mietin, että "pitäis ja pitäis"??!!
..voi mie saa-ma-ton:headwall:

Huomenissa mie koetan viritellä itteni sopivaan tunnetilaan ja toivottavasti mies on messissä myöskin!:D

Hystis Huuuhuuuu:wave:..onhan siulla siellä kaikki hyvin?..toivon näin:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hysteria Minäkin sinua huhuilen, toivottavasti kaikki todella on hyvin!!!!!!!!!!!!!!!:heart::)

Mahdotontako Kiva kun kerroit noista kahvikokemuksista. Aika jännä, jos kofeiinilla on noin suuri vaikutus. Vaan voihan sillä olla!! Nyt päätin yrittää, eli huomisesta lähtien vähennän kahvinjuontia vähän kerrallaan. KÄÄÄÄÄK, mulla on jo henkiset vieroitusoireet asiasta. Mitä jos sitä olis tupakanpolttaja, voin vain kuvitella millaista olisi yrittää vähentää tai lopettaa... Mä oikeasti uskon, että kahvinjuonnin vähentäminen auttaisi minulla pelkästään jo nukkumista parantaen ja muutenkin rauhoittaen. Eli vaikka raskaaksi ei tulisikaan, niin kahvinjuonnin vähentämisen hyötyjä tulis silti...

Raskaaksitulohaaveethan on periaatteessa vielä kovat, mutta toiveet ovat tosi matalalla. Luulen, että korkeintaan toinen ICSI-yritys testataan, jos PAS:sta ei tule mitään... Mutta sitä ehtii vielä miettiä ja murehtia myöhemmin. Nyt mennään vain päivä kerrallaan... Ja nyt nukkumaan ja kauniita unia katselemaan... Öitä!!!!!!!|O:wave:
 
Voi ihanaiset ystävät täällä pinossa:heart:! Ihan ikävä on teitä ollu. Mun ystis oli viikonlopun täällä ja maailma parani taas hetkeks (pälä pälä pälä plä :D). Tänään oon rampannut asioilla, kuten myös täytyy huomenna tehdä, joten en ehdi kovin kommentoida, vaikka joka päivä oon käynyt lukemassa teidän kuulumiset ja vaiherikkaat meiningit - tekstiä on tänäänkin tullut paljon :):wave:.

Mulle tulee aina kurja mieli, jos en ehdi kommentoida kaikille tasapuolisesti ja yhtä syventyneesti ja siksi jätän usein kirjoittamatta ollankaan. Oon vähä outo ehkä..? Mutta uskokaa tai älkää (uskokaa mielummin, sillä on totta); aina kun mä luen teidän tekstit, mietin ajatuksella teistä jokaista ja jokaisen tilannetta. Kunpa te voisitte tuntea sen telepaattisesti=). Etenkin Ottis on mielessä usein, tie sit mikä yhteys niiden villasukkien myötä tuli :):heart:.

Kiitos huhuiluistanne ja voinnin tiedusteluista :heart:! Luultavasti (tai mist hitost mä voin tietää) kaikki on hyvin :confused:. Vaikea sanoa kun ei ole oireen oiretta. Ei mitään. Ei yhden yhtä, ei minkäänlaista! Nyt olis rv5+3 ja viikon päästä on ultra. sitte näkee jotain jos näkee. En oo yhtään tavallista herkempi, en itke tai liikutu tai mitään. Päinvastoin tuntuu että oon kireä, vähän stessaantunut - ja jotenkin kylmä. Ei tunnu missään. Mulla on ihan tunteeton olo... Vähän semmonen ihan sama/hälläväliä-meininki. En taida olla ihan normaali!?:O

Mut nyt pitää mennä yrittämään nukkumista. Yritän kommentoida teidän tekstejä heti kun ehdin, mutta siihen asti kaikille poistiivisia testituloksia ja mielialoja. Iso lämmin halaus kaikille :hug:. Ja kukkia kans :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Nuuttimus (41)............kp1/28-36.........y2v...................3.
putunen (41)................kp5/30-32.......yk8....................3./1.yht.
sarppav (39)................kp6/28-30......yk3......................2.
Ballerina Bolero (40)......kp8/25-28.......yk34....................3.
mur-mur (45)...............kp9/25-28.......yk18(km2/10).......3./2.yht.
Mahdotontako (45).......kp10/29.............yk4....................1.yht.
Raputar (40)................kp10/27...........yk4.....................2.
taavi166 (39)..............kp11/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp15/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp17/28.............yk3....................2.
Ottis (43)....................kp18/23-28.......yk15..................1.
tetu68 (42).................kp18/27...........yk6....................3/1.yht.
liiza (44).....................kp23/24-27......yk30...................4.
ulla4 (40)....................kp30/35-45......yk2.....................4.
wiiwi67 (42).................kp33/25-32.....yk26 (km3/10)......4.
Iida-Karoliina (45).........kp34/23-29......yk16...................5./1.yht.
onlydream (37)............kp41/23-29........yk?....................3.



RKTT

ulla4 (40).......................dpo10


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Hystis Hyvä, että maailma oordingissa taas :).

ulla4 Sulla jännät päivät elettävänä.

BB Niinhän on tälle selibaatille jo ikää kertynyt :ashamed:. Rentoisaa oloa sinulle! Peti on ihana paikka, varsinkin aamusta =).
 
Helou. Hysteria hyvin kirjoitti, että kun ei ehdi kaikille kommentoimaan, niin tasapuolisuuden nimissä ei kommentoi kenellekään. Näin se minullakin on. Silti kaikkien matkassa on täysillä mukana. :)
Itse aloitin eilen oviksen tikutuksen. Viivaa pukkaa, mutta ei vielä huippua, himot on pilvissä :D ja ukko kaukana :( Mahdottoman epämukava yhtälö siis, mutta syysloma kaiken muuttaa voi, jos tuo minun ovis vaan ymmärtäis jarrutella.
 


Huomenet kaikille!=)

Hyvä, että Hysteria löytyi jälleen!:heart:

Muistan kun kerran Ottis oli monta päivää kadoksissa ja Mur-murkin jossain vaiheessa jonkun aikaa, ei täältä saa kadoksissa olla:D

12 maissa ajattelin dippailla, vaikka ei vielä rankkoja tuntemuksia olekkaan...

BallerinaBolero: Nopeaan siihen tottuu kahvittomuuteen-mukava tuo linkki lapsettomuushoitoihin ja aivan varmaan totta!! Toivottavasti pian siis Suomessakin käytössä Mahtaneeko jo olla Riikassa, vai missä niitä hoitoja paljon ottavatkin..?

Pitää alkaa valmistautua asiointeihin:D

mahdotontako:heart:...plussatuulia puhallellen kaikille!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä