40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
mimmimamma voih.............suren niin kovin puolestasi:'( joskus sanoja on liikaa ja joskus liian vähän,nyt en keksi sinulle yhtään lohdun sanaa joka voisi oloasi helpottaa, lämmin halaus ja voimia sinulle ja perheellesi!:hug::hug:

Ottis hienoa et purit kiukkuasi ikkunoihin, ja voithan toki sanoa miehellesi et olet ne häntä varten pessyt, jotta näkisi asiat kirkkaammin.:LOL:
Ota vaan ne simpat ihan vaikka uhallaan,nielet kiukun ja "vetelet" menemään ihan tosissaan, niin onpahan siinäkin miehelläsi ihmettelyn aihetta.:cool: Minäkin tuossa jo aamu tuimaan simppoja varalta tallettelin....

mur-mur juu kaikki mahdolliset testit on tulossa sitten,harmittaa vaan niin vietävästi toi matka,kun meil ei ole kun yx auto,jonka mies tarvii töiden takia, ja matkaa 100 km kaupunkiin täältä jumalan selän takaa,niin kulkeminen on enempi kun hankalaa,no pitää keksiä jotain.

Juu testitkin tuli,olivat tosi halpoja,saas nähdä milloin aloittelen testaileen....

Mukavaa keskiviikkoa kaikille ja onnen pipanoita tähänkin päivään koko porukalle!:rolleyes:

Täällä sattuu ja tapahtuu sekä iloa että surua. Halaus ja jaksamista kullekkin tarpeen mukaan. Sinulle mimmimamma erityishalaus.

Oma napa. Näin unta, että tein raskaustestin, jossa kaksi viivaa. Nyt sitten käyn jaakobinpainia itseni kanssa, että teenkö testin vai en. Niitä valkosia on tullut tuijoteltua niin sata kertaa, että ei jaksa. Toisaalta kp:t on noin älyttömän isot, eikä tätiä näy eikä edes tunnu. Oviksesta sikakauan, eikä tässä ole sen jälkeen oikein pupuiltukaan, että ei se nyt. Touhu liian totista kun uniinkin jo tupaa. :|

Nillanilla onnea hyvästä punktiotuloksesta, pikaista paranutmista, kuulosti vähän hurjalle tuo mitä tapahtui. Onnea siirtoon!

Mahdotontako onnittelut oviksesta ja ihanan hedelmällistä rktt aikaa.

Tirulii onnen potku sinne alkaneeseen hoitoon.

Lumeton limiksenkasvatus tsempi sinne.

Wiiwi hienoa, kun sait ne tutkimukset tilattua, ota se mies matkaan ainakin ekalla kerralla niin saat kyydin järjästettä ;) helpommin.

Ja huomisella taisi olla muillakin niitä punktioita tulossa tsemppiä niihin.

Viimeksi muokattu:
mimmimammalle pahoittelut keskenmenosta. Se on surullista ja väärin. Voimia eteenpäin! :hug:

nillanilla onko sulle ennen tehty kohdun kautta punktiota? Oliko sun munasarjat siis siirtyneet johonkin piiloon? :confused:Onneksi kuitenkin alkioita saatiin ja pääset varmaan siirtoon. Onnea rutkasti tälle kierrokselle!

Muillekin tsemppiä ja sitä plussaus-ihmettä toivottelen!

Ottis Kiitos taas päivityksestä:flower:. Ei ollenkaan hullumpi idea, että sopisitte treffit jonnekin ihan muualle, neutraalille territoriolle. Vaikka jonnekin ravintolaan/kahvilaan tms. joka ei ole kummankaan paikka. Sellaisessa paikassa keskustelukin voi olla hedelmällisempää. Kannattaa ainakin kokeilla. Kirkasta valoa kirkkaiden ikkunoiden läpi sinulle Ottis. :heart:

Wiiwi67 Kiva kun simppoja tallessa valmiiks;). Ja kun posti tulee, sit vaan heti testailemaan, iloksi ja huviksi ja hyödyksi.

Nillanilla Aikamoinen punktiokokemus, huh. Mul on kaikki sormet pystyssä että onnais oikein hyvin. :heart:

Taavi166 Voi mieletön, miten jännää! Peukuttelen kovasti että unes olis ollu enneuni. :wave:

Solakalle Silakalle tsemppiä ja valovoimaa taustailuun. :flower:

Viimeksi muokattu:
Ottis
Hysteria Kiitos! Just ulkoa pesin loput ikkunat ja eikö sisko jo kärky, ett mun pitäis lähteä hänen kanssaan veljen vuokraamalle mökille. Yritin esittää, ett veisin hänet sinne ja sais tulla jonkun toisen kyydillä takaisin. Sanoin, että haluan olla rauhassa ja miettiä, mutt tuopa ihminen ei asiaa ymmärtänytkään vaan alkoi kertoa mulle mitä minun pitäisi tehdä. Teki mieli karjua päin naamaa, että "Enkö just sanonut, ett haluan olla rauhassa ja mua väsyttää???". Toisaalta muitakin! sisaruksia tulossa samaan paikkaan, joten sen puoleen saunailta vois olla ihan kiva juttu. Ja kyllähän ton ukon kanssa ehtii vielä vääntää jos haluaa.

Kivaa iltaa kaikille! Palaillaan :wave:

Ottis
Taavi Kun minä viimeksi testasin, näin myös unta, ett tein r-testin, mutt unessa viiva tuli väärään paikkaan. Ei siis ihme, ett mun ei kannattanut testata, mutt sun ehkä kannattaa. Alitajunta on usein viisaampi kuin valveminä =).

taavi166 joko ulkatautuisit testailemaan?..:) Voi kun sitä plussaa siihen testiin siule toivoisin!!:heart:

Kaunsta päivää tänne tänäänhin pukkasi:flower:
Minua vaan vätystää tämä rytmin muutos niiin maan perskuleesti!!!:eek:
..ja osittain johtuu Oili nedin kyläilyn lähenemisestä: Paleltaa iltaisin, jalkoja repii sikana ja vatsassa tuikkauksia/viiltoja munisten kohdilla..tuntuu oikasti, että painan monta sataa kiloa kun yritän raahautua etiäpäin!!:O
Tuliskin nyt kunnon follikkeli tällä kertaa, joka sisältäis sen terveen vaavin alun:heart::rolleyes:

Mukavaista illan jatkoa, hywää mieltä ja :heart:+++++++++++++:heart:

Viimeksi muokattu:
Mimmimamma: Pahoittelut keskenmenosta, jos se tuntuu sitä olevan!:hug:, en osaa muuta sanoa, monta km:ää itse kokeneena.

Nillanilla: Onnittelut hyvistä saaliista! Ja Onnea myös plussakkaaseen jatkoon!!=)

Kiitos oviksen onnitteluista...Pitääköhän sitä vielä tänään pupuilla, milloin se munasolu irtoaa??

Plussakkaita hetkiä kaikille!:heart:

Ottis
Mun täytyi huokaista hetki sitten todella hartaasti, sillä huokaisu tiputti sivun kokonaan näytöltä pois ja heitti mut netistä wegs :(.

Mahdotontako Pupuilemaan vaan. LH-huipusta laskien munis irtoaa 24-48 tunnin kuluttua ja olenpa jostain lekurisivulta lukenut, ett 32 tunnin päästä, mutt hyvin on aikaa vielä tehdä talletuksia. Plussatuulta ++++++++++++++++ :heart:.

ON Vietän lokoisaa loppuiltaa itsekseni, sillä mökille systerin kanssa lähdin ja sieltä hän sai kyydin toisen siskon luokse, josta sitten jatkaa matkaa minnelie. Omalla mökillä kävin ukkokultani kanssa saunomassa ja niin hyväksi yritti hän oloni tehdä etten raaskinut pilata iltaa alkamalla saarnata. Hänelle en kuitenkaan kertonut vielä, ett systeri lähti, vaan tän illan pyhitän itselleni. Huomenna ilmoitan miehelle, ett voi tulla kotiin ja sitten yritän saada tilanteeseen jotain tolkkua. Edelleen on sellainen olo, etten ainakaan pupuilla hänen kanssaan halua ennenkuin mahoilut on anteeksi pyydetty ja jotenkuten annettukin. Mutt huomiseen! Kauniita unosia kaikille!

Toivottelenpa miekin kaikille makoisia unikuvia kun pää painuupi tyynyä vasten!!

Ottis niin, eihän sitä "vihan" päällä jaksa kauhean pitkään olla, se syö turhaa energiaa..mutta onhan asiosta puhuttava, anteksipyyntö olisi miehesi puolelta paikallaan kyllä!
..ja näin olisi paaaaaljon mukavempaa olla kyhnöttää kyljetysten..
"LOVE LOVE LOVE":kiss:..sen kun mieheis tajuaisi..

Viimeksi muokattu:
Ottis Oma aika on tosi tärkeää! Oon iloinen sun puolestas, että otit sen. Huomenna tai ylihuomenna sitten jutustelua. Nauti rauhaisasta olostasi ilman kaikkitietäviä systereitä ja puupäämiehiä :heart:

mur-mur Pian alkaa sullakin olla ovisaika, paljon simppojen talletuksia tai ensin siihen tähtääviä harjoituksia, surrur-vemputtimella tai aidolla vehkeellä tai vaiks molemmilla :)

Hih, hii Hystis:D..pakko oli vielä kommentoida ennen koneen sammuttamista..

Juu, nämä olisi vakaat aikomukseni: Huomenna "huonot" simot pois poikkeen ja sitten perjantai välipäivä(mies lähtee mettälle)..

La-su taasen hurjaakin hurjempaa sextailua&simojen mettästystä - Huh, näin mie tuumailin!;)
..niin..ja suruuttimella ei passaa niin kauhasti nyt leikkiä, ettei livahda vahingossa mieheltä "elämän eliksiiri" jonnehin muuanne, kuin miun "lemmen koloon"..:whistle:..:LOL:
..huomenna sit dippailen ekan O-testin..

Ötyyvä:heart:

Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Pelonsekaisin tuntein aloitan torstain... Eilen illalla lurahti pöksyihin lusikallinen verta... Pelottaa aivan kauhiasti, että tässäkö tämä nyt sitten taas on... :':)':)'(

Ultra huomme aamulla mutta mietin, että pitäisköhän yrittää saada siirrettyä jo tälle päivälle.

Viimeksi muokattu:
Ottis

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

tirulii (42)...................kp2/30-34........yk2...................2.yht.
ulla4 (40)...................kp4/35-45........yk2...................4.
Ottis (43)...................kp7/24-28........yk15.................1.
wiiwi67 (42)................kp7/25-32........yk26 (km3/10)....4.
Inia (43).....................kp7/26-30........yk26.................1.
Iida-Karoliina (45).........kp8/23-29........yk16..................5./1.yht.
mur-mur (45)...............kp8/25-28........yk17(km2/10)......3./2.yht.
Ämy (41)...................kp9/27-30........yk3....................4.
Ballerina Bolero (40)......kp9/25-28........yk33..................3.
Raputar (40)................kp10/27.............yk3...................2.
Hysteria (42)...............kp10/25-29.........yk6...................1.
Mahdotontako (45).......kp14/29.............yk3...................1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp15/28.............yk2...................2.
onlydream (37)............kp15/23-29.........yk?...................3.
haave2010(44)............kp16/29............yk4(km6/10)......4./1.yht.
liiza (44).....................kp24/24-27.......yk29.................4.
haave3 (41)...............kp43/28-36.......y2v....................3.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1....................2.
taavi166 (39).............kp56/28-42.......yk16...................3.
ikiemo (45).................kp79/20-50......yk?.....................4.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.

RKTT

liiza (44).......................dpo13
mahdotontako (45).........dpo1

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Viimeksi muokattu:
Rominas ystävä hyvä,soita heti lääräriin ja pyydä sisäultraan,sillä näkevät tilanteen,jos tav.ultralla ei näy vielä(en muista sinun rv.)
Minulla alkoi km.juuri tuolla tavoin,en halua sinua huolestuttaa,mutta soita pliis heti!!!!!!!!!!!:hug:

Ottis
Rominas Voi kurjuuksia kurjuus, toivottavasti se pikku lorahdus oli jotain ihan vaaratonta ja saat mennä ultraan huoletta ja siellä sykkeen näet :hug:.

Hysteria Kiitos viisaista sanoistasi taas :).

mur-mur Mun pitäis varmaan noudattaa sun aikataulua tossa pupuilussa =).

ON Tänä aamuna TOTT-päivän kunniaksi dippasin digi r-testin ja 'ei raskaana' se näytti niinkuin oletinkin. Listallakin siirsin itseni kp 7:lle olettaen että ne maailman lievimmät menkat olivat perjantaina. Saas nähdä saako vai haluaakokaan tämä tyttö simppasia? Clomien kannalta kierto ainakin mennyt hukkaan. Toisaalta ei ehkä haittais vaikka taukoa yhden kierron pitäisi jos päässeet limikset niin huonoon kuntoon, ettei tule edes vuotoa kunnolla. En osaa edes laskea montako kertaa mullon nyt kiinnittymisyrityksiä peräkanaa ollut. Mullon vieläkin tallella viimeisin haamu ja selvästi siellä punaista näkyy. Pitänee se hävittää vaivaamasta. Mutt etiäpäin, sano mummo lumessa. Työt kutsuu. Hyvää tätä päivää kaikille! t. Ottis

Voi Rominas, kamalan pelottavaa. Vaadi se ultra tälle päivälle, järkihän tuossa voi muuten mennä. Toivon ja uskon, että kaikki on masussa kuitenkin hyvin ja tuo lusikallinen oli vain jotain asiaan kuuluvaa. Ihan hirmusti tsemppiä ja rukouksia sinulle :heart:

mur-mur Uuh ja aah, miten hekumalliselta sinun suunnitelmat kuulostaa :p. Mut kuule, miten surrur-vemputtimen käyttö vaikuttais siihen, että sinun miehen elämän eliksiirit vois livahtaa muualle kuin sinun koloseen:confused:? Mä aloin mielessäni miettiä millainen surruutin sinulla oikein on, onkos siinä myös joku mystinen simppasieppari vai :LOL: ? Miä oon taas varmaan vähä plondi ku en kässää :whistle:.

Yhteistyössä