40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Tänään siis mennään kp 6 ja kävin vaihteeksi ultrassa. Munarakkuloita kypsymässä ihan hyvin ja tänään aloitin Orgalutran-pistokset. Ke-aamuna menen taas ultraan. Sitten nähdään tuleeko punktio kohdalleni jo perjantaina vai vasta ensi maanantaina.
Minuakin tuntuu nyt väsyttävän nuo pistokset.. Ja tietysti tämä kiire ja liian vähäiset yöunet. Aina vaan tuntuu olevan kiire johonkin. Tälläkin viikolla minulla on kaksi työmatkaa, joiden välissä sit säntäilen tuonne lapsettomuusklinikalle, kouluun, päiväkotiin, iltapäiväkerhoon, vanhempainiltaan, jalkapalloharjoituksiin, omaan jumppaan jne... Ja jossain välissä käyn kaupassa, laitan ruokaa, pesen pyykit ja ne muut tavalliset... Nyt silittämään aamuksi vaatteita... Öitä ja jaksamisia kaikille!!!!!|O
 
Ottis
Daria10 Minä olen alkanut aina vain vahvemmin uskoa, ett mun pitäis laskea tädin käyneen silloin perjantaina, jolloin tuhrua tuli eniten. Menkoiksi niitä ei voi sanoa, mutt tuntuu kuin alkais olla ovisoireita ja sillä vaan ajattelin. Lauantaina teen o-testin ja sittenhän se nähdään, sillä jos Oili tulisi kp 10 kuten kahdessa edellisessä kierrossa, tulisi se sunnuntaina. Sanomattakin selvää on, ett tässä kierrossa sitä ei tule hyödynnettyä :'(. Minä olen tuota rakkautta koittanut miettiä tänäänkin, ett tunnenko sitä miestäni kohtaan. Jotenkin pelkään, ett tottumuksen puuduttamina tässä yhdessä ollaan eikä osata tehdä ratkaisuja suuntaan eikä toiseen.

Tänä aamuna ku heräsin, miestä ikävöin, mutt onneksi maltoin olla tunteesta välittömästi tekstarilla toitottamatta. Miehelle illalla kuuden maissa laitoin viestin, jossa kysyin kauanko aikoo olla mökillä. Ja kerroinpa myös, ett häntä en talosta ulos ajanut kuin räyhäämään ja riehumaan muualle, niinkuin tilanne oli. Vastaus oli niin kylmä "Kyllä täällä vielä menee ku kaunista ja lämmin ilma..." ja sit sepustusta mitä tekee. Tuohon viestiin vastasin, ett "just joo" ja saa olla hyvin nöyrää poikaa takaisin tullessaan. Toisaalta tää ero tekee hyvää, mutt toisaalta ei, sillä mun raivoni pääsee vain kasvamaan.

Ja raivo nimenomaan siitä, että nyt sitten kerran kun mies olisi mökillä ja saisin olla yksin kotona, on mulla täällä toinen hyyryläinen, jonka jälkiä joudun jatkuvasti siivota. Niin ottanut tänä iltanakin päähän monia asia, ett sitä ei voi pieni ihminen ymmärtää, mutt aikansa kutakin, kai :). Eniten ärsyttää se, ett sisko ei anna ns. hetken rauhaa, vaan tänäänkin kun pitkän työpäivän jälkeen istuin koneelle, ett tsekkaisin mm. mitä tänne kuuluu, tämä tulee viereen istumaan ja nimenomaan niin, ett näkee mitä katson. Ts. ei yksityisyyttä pätkääkään :headwall:. Sen saunoessa huomasin, ett mulla on ton systerin kanssa ihan yhtä tylsää kuin miehenkin kanssa. Saamani vastauksetkin ovat samaa luokkaa ja seksiäkin on ihan yhtä vähän :LOL:.

wiiwi67 Oikeassa olet paitsi että koen tehneeni siinä suhteessa väärin, kun hänelle ensin kodin tarjoan ja sitten heitänkin hänet pihalle. Suhde ei varmaankaan tästä näin vain jatku ilman kovaa selvittelyä. Toivottavasti saat lähetteen keltarauhashormonin mittaukseen.

Inia Yes! Piikitykset aloitettu!! Matka kohti plussaa olkoon riemullinen :heart:!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Raputar Laatuhan se ratkaisee ja yksi ainakin selviää toivon mukaan voittajana maaliin :heart:!

Mahdotontako Kiitos! Tänään listalta kattelinkin, ett sulla on varmaankin ovis ihan kohta tuloillaan. Onnea sen hyödyntämiseen :heart:!

Hysteria Hali :hug: sulle vaikeaan tilanteeseesi. Voin hyvin kuvitella sun tuntemukset, kun tuntuu olevan sekä hyvä seksi että rakkaus hakusalla ja kun lasta haluaa ei voi alkaa oikein miehen suhteen nirsoillakaan ja silti miettii onko se lopulta oikeinkaan lapsen suhteen jos vanhemmat sitten joutuvat eroamaan tai mikä vielä pahempaa, elävät rakkaudettomassa suhteessa.

Töllöä en ole periaatteenkaan vuoksi edes vilkaissut, tietsikkakin on alakerrassa. Jos mies oli ja on sitä mieltä, etten hänen TV:tään saa katsoa, ei sitten katsota. Netin kauttahan kuitenkin monet ohjelmat voi kattoa jälkeenpäin jos haluaa. Nämä kaksi iltaa ovat menneet sukkia kutoessa ja hiljaisuudessa. Pikkurilli muuten ihan puuduksissa mokomasta puuhasta.

ikiemo Sanoisin, että neljä tuntia. Mur-mur kuitenkin muistaa varmaan paremmin. Mitäs sinä siellä nyt testailet =)? Kerro kerro kerro jo :p.

I-K Ihanaa :hug:.

BB Ihanaa, että sielläkin munikset hyvässä kasvatteluvauhdissa. Kiva ku päivitit tilannettasi. Onnenkantamoisia :heart:!
 
Viimeksi muokattu:
Ballerina Bolero Kuinka monta rakkulaa sulla on tuloillaan? Jos sulla perjantaina punktio, niin sittenhän meitä on kolme käsi kädessä menijää. Kuule Ballerina, tuolla hommamäärällä ei kyllä ole ihmekään jos sua väsyttää. Huh! Olet aikamoinen sissi :wave: !
 
Ottis Äläs ny mene asioiden edelle ja souda venhettä lepikkoon. Sunnuntaihin on vielä vaikka kuinka paljon aikaa, ja vaikka mitä ehtii tapahtua, mies iloisine simppoineen tulee varmaan jo paljon ennen sitä =) ! Ehkä sen ukon vaan pitää möyhiä luolassaan (tai mis onkalossaan sit onkin) tovin, ennen kuin kehtaa tulla ulos ja sun eteesi.. Kuinka kauan hällä normaalisti menee onkalovaiheeseesta uospääseminseen? Anyway Ottis pieni, älä ole huolissasi sunnuntaista ja mahdollisesta oviksesta, asioilla on taipumus järjestyä, tavalla tai toisella, ennemmin tai myöhemmin - tai usein juuri oivalliseen aikaan. :hug:
 
Ottis Ihanaa kun osaat poimia huumorinkukkanuput tosta hommasta. Mä nauroin maha kippurassa sun lausetta:

"huomasin, ett mulla on ton systerin kanssa ihan yhtä tylsää kuin miehenkin kanssa. Saamani vastauksetkin ovat samaa luokkaa ja seksiäkin on ihan yhtä vähän :LOL:.
:LOL::LOL: :LOL::LOL: :LOL::LOL:

Sä kuvasit myös mun olotilaa tosi kuvaavasti: " - - kun tuntuu olevan sekä - - että - - ja kun - - ei voi - - ja silti - - se lopulta - - jos - - tai mikä - -" .

Mul on kuule just niin Toisaalta..., mutta toisaalta...-olo. Kaameaa! :ashamed::(:O
 
Viimeksi muokattu:
Sulla lupaavat oireet ja tätsykin poissa, jokos olet testaillut? IVF:kö teillä tässä kierrossa hoitona? Peukutus!
Pas-alkion siirto olisi kyseessä,mutta vasta nyt alkavaan kiertoon.Eli missä lienee punaheltta??Alkais olla jo aika saapuaaaa..Ilmeisesti ovuloimaton kierto,koska venyy.Eikä ollut niin kauheita tärinäkipuja eikä "puukkoo pyllyssä" istuutuessa oviksen aikoihin.

lumeton niipä..ollaan toivottomia,mutta muistetaan että toivossa on hyvä elää..vaikka en minä ees usko että onnistuisin enää.Ja tuntuu etten saisi edes haaveilla enää..kun onni on kerran osunut kohdille.Että olisi väärin toivoa enempää,että ahneella olis paskanen loppu,että minun pitäisi olla nyt tyytyväinen..niinhän olenkin ja kiitän Luojaani tyttösestä,mutta tuntuu koko ajan että en saisi toivoa enempää.
Kyllä tää lapsettomuus on ihan oikeesti vieny sen viimeisenki järjen rippeen..ja itsetunnon.
 
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

ulla4 (40)...................kp2/35-45........yk2...................4.
wiiwi67 (42)................kp5/25-32........yk26 (km3/10)....4.
Inia (43).....................kp5/26-30........yk26.................1.
Iida-Karoliina (45).........kp6/23-29........yk16..................5./1.yht.
mur-mur (45)...............kp6/25-28........yk17(km2/10)......3./2.yht.
Ämy (41)...................kp7/27-30........yk3....................4.
Ballerina Bolero (40)......kp7/25-28........yk33..................3.
Raputar (40)................kp8/27.............yk3...................2.
Hysteria (42)...............kp8/25-29.........yk6...................1.
Mahdotontako (45).......kp12/29.............yk3...................1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp13/28.............yk2...................2.
onlydream (37)............kp13/23-29.........yk?...................3.
haave2010(44)............kp14/29............yk4(km6/10)......4./1.yht.
liiza (44).....................kp22/24-27.......yk29.................4.
Ottis (43)...................kp32/24-28.......yk15.................1.
tirulii (42)...................kp35/30-34.......yk1...................2.yht.
haave3 (41)...............kp41/28-36.......y2v....................3.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1....................2.
taavi166 (39).............kp54/28-42.......yk16...................3.
ikiemo (45).................kp77/20-50......yk?.....................4.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.



RKTT

daria10 (40)..................dpo18 :heart: :heart: :heart:
liiza (44).......................dpo11
mahdotontako (45).........dpo-1


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Hysteria Kiitos jälleen kerran :). Osaat pukea ajatukset sanoiksi ihanasti :flower:! Mulla on nyt ton ukkoni suhteen sellainen fiilis, ett vaikka hän tulisikin kotiin, ei vaan huvittais alkaa siltä heti simppoja ruinaamaan. Sitten toisekseen, hänen simppasilleen tuli just eilen 3 viikkoa täyteen pussittelua. Meillei suotta lemmiskellä :LOL:.

Tirulii Tätsykkä sais kyllä tulla jo sinne, ett homma etenis.

Ämy ja Oivikki Onko teidän kuulumiset monenkin sivun takana ku ne on livahtanut multa ohi silmien? Mutt hyvää näkyy molemmille kuuluvan ja se onkin pääasia.

Kivaa syksyistä tiistaita kaikille! Nauttikaamme näistä lämpimistä päivistä! t. Ottis
 
Huomenet ihanaiset! =)

Hysteria Harmi tuo sinun tilanteesi, ja ymmärrän täysin että puntaroit niin tunteita kun seksiäkin ja niin pitää tehdäkin,onhan ne suhteen perusta.:hug:
Itselleni seksi ja rakkaus ovat todella tärkeitä asioita ja jos niissä ilmenee jotain,niin "kissa pöydälle" vaan ja asiat kuntoon.;)

Juu huvittavia ovat mustis ihmisen touhut joskus,todellakin.Kyllä ollaan meillä monet naurut naurettu mieheni käytöksestä,jopa hän itse,mutta se taitaa olla sellaista helpottunutta naurua siitä että on ollut väärässä jonkun epäilyksensä suhteen:LOL::LOL:

Ottis Kyllä sinä ne simpat voit ukoltasi ottaa,ihan kuule hyvällä omalla tunnolla. On meilläkin ollut joskus riitaa oviksen aikaan ja olen kyllä röyhkeästi ukkoni väkisin maannut:D siis tosi asia,vaikka hurjalta kuulostaakin!!!!!:LOL::LOL:
Ei siitä kyllä varmasti nauti kumpikaan, mutta talletus tarkeintä siinä tilanteessa.:x

mur-mur juu tk.n labraan itteeni tyrkytän,pitää soittaa puolenp. jälkeen kuulema.
Ei näiden kiertojen kyl enää tarttis lyhentyä,saakuta!

Myötä tuulia testeihin ja kaikkea kivaa muutenkin tähän päivään! :wave:
 
Aivan ihana aurinkoinen päivä täällä!!


Kylläpä minun väsyttääpi
nämä aamun aikaiset herätykset, woi mahoton sentäis!!
..ei vain se uni tule käskemällä illasta "immeisten aikaan"..
..no, jospa se jonkinmoinen rytmi päivien/viikkojen saatossa löytyisi.
Ensi viikolla aamut hoitaahin kaveri ja mie hajen lapset sitten iltapäivällä - sopii miulle mainiosti!=)

ikiemoko se kyseli pisun säilyvyyttä?..ainahin neuvolan ohjeiden mukaan, säilyy viileässä muutaman tunteroisen..huoneenlämmössä sitten hieman vähemmän aikaa..

I-K Voi miten ihanasti asiat etenee tuon vaavihaaveen kanssa - hirmusti tsemppiä!!!:wave::heart:

Ämy hieno asenne - ei kun vaan nenu kohti uutta yritystä!!
:heart:

tirulii missäs se täti hupakko nyt??:confused:..toivottavasti ilmestyy, että hoidoissa pääset etiäpäin!(ellei sitten olehhin luomuna tärpännyt:heart:)

wiiwi67 onpa hywä, että päivällä saat lekuriin yhteyksiä - toivonpa totisesti, että saat lähetteen!!!:wave:

..tuon tickerin kun haeskelin huomasin, että laskettu aikani olisi ollunna perjantaina 3.9.. *huoks*..
..tämmöistä tämä elo, pahalta se tuntuu jos liiaksi alkaapi ajattelemaan..lähinnä tulee sellainen kiukku epäonnistumisesta, toki haikeushin


Mutta, etipäin on halajavan mieli:)ja näin mie teen..ylämäkeä, alamäkeä - näinhän se tuntuu aina kuukautiskierron mukaan menevän!

Plussakasta päivää kaikille ihanaisille!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis kuuleppa, ota ne simot ainahin parempaan talteen!!(mikäli vain kykenet&jaksat)
..niin kovin sinä joka kuukausi kuitenhin toivot ja toivot pientä.. ja sen eteenhin paljon olet tehnyt(kärsinythin..)
ANNA PALAA VAAN RELUSTI!!!!:wave::heart:(ota vaan wiiwistä mallia, hää reipas tytteli..:D)..mitä kaikkea me toiveen/haaveen vuoksi olemme valmiita tekemäänhin?..veeeeeenymme vaikka mihinkä mittoloihin, olemme me sellaisia - ihanaisia!
..vaan, ihan oikiasti!!!!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Tirulii :hug: Jaksuja :heart: Mulla on putket tallella, mutta munasolujen kuori niin paksu ettei kymmenessä vuodessä yksikään siittiö ole sinne omin voimin päässyt, joten ei sitä luomua meillekään koskaan tullut.

Ultrassa limis oli vielä ohut, joten jatketaan tabujen nauttimista viikko ja katsotaan sitten miltä näyttää.

Mitenkähän Nillan punktio?
 
tirulii ymmärrän hyvin vi**tuksen kyllä..lämmin:hug:

..ja tiedätkös, sie saat haaveilla ja toivoa toista "peikkolasta" aivan varmasti, onni voi hyvin sattua kohdallesi toistamiseenhin!!:heart:..jos se onnistuu hoitojen avulla - ihana juttu!!:)

..ja mie TOIVON SITÄ!!!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä