Daria10 Minä olen alkanut aina vain vahvemmin uskoa, ett mun pitäis laskea tädin käyneen silloin perjantaina, jolloin tuhrua tuli eniten. Menkoiksi niitä ei voi sanoa, mutt tuntuu kuin alkais olla ovisoireita ja sillä vaan ajattelin. Lauantaina teen o-testin ja sittenhän se nähdään, sillä jos Oili tulisi kp 10 kuten kahdessa edellisessä kierrossa, tulisi se sunnuntaina. Sanomattakin selvää on, ett tässä kierrossa sitä ei tule hyödynnettyä :'(. Minä olen tuota rakkautta koittanut miettiä tänäänkin, ett tunnenko sitä miestäni kohtaan. Jotenkin pelkään, ett tottumuksen puuduttamina tässä yhdessä ollaan eikä osata tehdä ratkaisuja suuntaan eikä toiseen.
Tänä aamuna ku heräsin, miestä ikävöin, mutt onneksi maltoin olla tunteesta välittömästi tekstarilla toitottamatta. Miehelle illalla kuuden maissa laitoin viestin, jossa kysyin kauanko aikoo olla mökillä. Ja kerroinpa myös, ett häntä en talosta ulos ajanut kuin räyhäämään ja riehumaan muualle, niinkuin tilanne oli. Vastaus oli niin kylmä
"Kyllä täällä vielä menee ku kaunista ja lämmin ilma..." ja sit sepustusta mitä tekee. Tuohon viestiin vastasin, ett
"just joo" ja saa olla hyvin nöyrää poikaa takaisin tullessaan. Toisaalta tää ero tekee hyvää, mutt toisaalta ei, sillä mun raivoni pääsee vain kasvamaan.
Ja raivo nimenomaan siitä, että nyt sitten kerran kun mies olisi mökillä ja saisin olla yksin kotona, on mulla täällä toinen hyyryläinen, jonka jälkiä joudun jatkuvasti siivota. Niin ottanut tänä iltanakin päähän monia asia, ett sitä ei voi pieni ihminen ymmärtää, mutt aikansa kutakin, kai
. Eniten ärsyttää se, ett sisko ei anna ns. hetken rauhaa, vaan tänäänkin kun pitkän työpäivän jälkeen istuin koneelle, ett tsekkaisin mm. mitä tänne kuuluu, tämä tulee viereen istumaan ja nimenomaan niin, ett näkee mitä katson. Ts. ei yksityisyyttä pätkääkään :headwall:. Sen saunoessa huomasin, ett mulla on ton systerin kanssa ihan yhtä tylsää kuin miehenkin kanssa. Saamani vastauksetkin ovat samaa luokkaa ja seksiäkin on ihan yhtä vähän
.
wiiwi67 Oikeassa olet paitsi että koen tehneeni siinä suhteessa väärin, kun hänelle ensin kodin tarjoan ja sitten heitänkin hänet pihalle. Suhde ei varmaankaan tästä näin vain jatku ilman kovaa selvittelyä. Toivottavasti saat lähetteen keltarauhashormonin mittaukseen.
Inia Yes! Piikitykset aloitettu!! Matka kohti plussaa olkoon riemullinen :heart:!