40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
OD missäs oot? Ootko testannut? Plussapuhuria+++++
Samoin Liizalle :heart:

Ottiksella siellä ovis kovasti tuloillaan! Onnea pupuiluun!
Oivikki suunnitelma ottaa rennosti on hieno, katotaan kuinka kauan se pitää :)

Soiteltiin mun lekurille ja hän kehotti sit käymään siellä jo nyt tässä vaiheessa, tsekkaan tilanne. pelottaa kyllä ihan kamalasti... :( mutta jospa sitä sitten ois "turvallisemmissa" käsissä kun on lääkärikin kurkannut tilanteen. Ja jos siellä jotain epäilyttävää näkyy niin pystyy ehkä jotain tekemään, ehkä. Mullahan oli se kysta tossa muutama kk sitten ja eilen etenkin tuntu tossa oikean puolen muniksissa sellasta puristuksen tunnetta kun istu, että mietin josko se kysta siellä vielä möllöttää ja jos se sieltä räjähtää kohta...

Noh huomenna meen siis lääkärille ja katotaan mitä siellä näkyy. Ei varmaan paljoa vielä tässä vaiheessa kun niin alussa ollaan mutta toivottavasti jotakin :)
 
Ottis
LB Onnea ultraan! Toivotaan sieltä oikein ihania ja hyviä kuulumisia :heart:!

mur-mur Siitä se lähtee :). Plussatuulta :whistle: +++++++++++++++++++++++++!

ON Meillä ei ainakaan tänään pupuilla. Alkuillasta pesin ja puunasin autoa tasan 2 tuntia ja kun käytiin miehen kanssa koeajelulla tämä kaivoi keskikonsolista likaa niiden pullojutskien alapuolelta. Niiden pohjalliset pois otin ja päältä imuroin ja ajattelin kyllä, että pitäis viedä pesuun, mutt tuumasin, että mitä turhia ja laitoin takas. Kun mies ei muuta valittamista löytänyt, sanoi, että jos tekee jotain niin pitäis sitten myös tehdä kunnolla. Voi vi**u, sanon minä ja taidan oviksen mentyä sanoa myös, että se meni, mutt ei s****nan niuhon kanssa huvittanut ajatellakaan pupuilevansa. Herra antakoon mulle voimaa, taitoa ja tahtoa selvitä ton miehen kanssa Helsinkiin asti. Kentälle ku pääsee, niin helpottaa jo. Voidaan odotella koneen saapumista vaikka viereisissä auloissa, mutt samassa autossa matkustaminen ottaa varmasti koville.
 
Ottis täditöntä lomaa B) nauti täysin rinnoin etelässä olosta.

LB jospa siellä vain se keltarauhanen iloittelee olostaa. Onko sinulla vasta vko 4+ menossa. Mielenkiintoista kuulla mitä sielä näkyy niin aikaisin =)

OD miten kävi toiko postipoika sinun tikut??

Mur-Mur lupaavaa,peukutukset!

Oivikki ja Suoma
 
Niin se voi Oivikki olla että se keltis siellä jomottaa, väillä kipu säteilee ihan jalkaan asti. Tai paremmin sanottuna jomotus, se ei oo mitään pistävää kipua vaan sellasta jomotusta ja puristusta. Noh, jospa se selviäis huomenna.

Niin ei varmaan mitään kyllä näillä viikoilla vielä näe, mutta toivon että näkyis edes se että jos jotain häikkää on hormonitoiminnassa niin vois siihen jonku lääkityksen saada. En tiedä onko sellainen edes mahdollista...siis nähdä.

Nyt illalla iski ripuli :kieh:
Mulla taitaa tuo peräpää vaan kapinoida tätä tilaa vastaan, kun pierut on raikunut jo monta päivää ja nyt pönttökin jo tärisee :LOL:

 
Ottis :hug: ..loman tarpehessa sie olet kyllä ja toivottavasti osaat ja pystyt rentoutumaan siellä matkalla!!:heart:

LB ripulihan on selvä R-oire :D anna pytyn vain raikaa!!!! :LOL:


Miullahin napa ruskaa kun pizzaa söin ihan kahden edestä - oli se niin namia kun itte jaksoin tehdä! =)

Huomenna lähdetäänkin poitsukan kera kaupunkiin, miulla kampaaja..sitten ostellaan herneitä&mantsikoita - Nam :p ja jos jotain kivaa löytäsi vaikka alesta ;)

Mukavaista illan jatkoa ja kauniita unia kun simmu painuu kiinni..
..ja paaaaaljon ++++++++++++!!
 
Ottis
LB Hyvä oire toi rupsuttelu :). Lisää samanlaisia!

Oivikki ja mur-mur Kiitti tsempistä :flower:! Jotenkin alan vaan olla väsy siihen, ett töitten jälkeen mies ei tee yhtään mitään, vaan mun pitää tehdä ihan kaikki ja kaikkialla yksin ja toinen vain äkäilee kotona ollessaan. Tuntuu, ett mulle olis enemmän lomaa saada jäädä kotiin täksi kahdeksi viikoksi yksin. Mutt katellaanpa miltä aamulla tuntuu :). Mies nukkuu alakerrassa ja mä aion nukkua ensi yön ullakolla, kun on näin lämmintä. Kauniita unia kaikille! t. Ottis
 
Ottis
Huomenta vaan! Muhun iski aamulla aikalailla tasan kello 6 aivan älytön ripuli. Mies oli onneks sillon vielä kotona ku yrjötyttiki ja pyysin sitä tuomaan mulle sankoa vessaan. Jotain tyhmää sanoi siihenkin, mutt tossa hetki sitten soitin hänelle, ett taitaakin saada lähteä reissuun yksin, sillä jos henkiin jäänkin, niin näillä näkymin en pysty 10 metriä pidemmälle vessasta mihinkään :x :/ :ashamed:. Onneks ei tarvi kotoakaan lähteä kuin aikaisintaan puolen yön aikaan, joten mulla on koko päivä aikaa parannella ihteäni. Mun veli lähti just hakemaan mulle apteekista Osmosalia ja Imodiumia. Luojalle kiitos siitä, ett sain maailman ihanimman veljen :).

Pupuilut ainakin tältä päivältä jäänee, mutt kun saan parikaan tippaa pisua säästeltyä, teen ovistestin.

OD Testailitko?

Liiza Mikäpä on tilanne, tuliko tätikurjake?
 
Voi Ottis, mikä kurjake tauti siulle nyt iski :eek: ..onneksi veljesi on ihana ja tuo lääkettä :)..koeta nyt vain levätä, että pääset matkan tekoon!:heart:

onlydreamin kuulumisia miekin odottelen:wave: ..toivottavasti täti kurjake on pysynyt niiltä kulmilta poissa ja kaksi viivasta testissä!!:heart:

liizalle myöskin leppoisia plussatuulahduksia :heart:


ON..miulle iski aamulla aikaiseen aivan kauhea sappikivikohtaus(se iltainen pizza..):eek:..ahneella kun on p**kanen loppu :/ pizza oli tonnikalasta ja vieläpä öljyssä..en näköjänsä opi, ettei iltaa vasten noita raskaita saisi nauttia.. :ashamed:

Otin ensin 2 Litalginia ja tunnin päästä pakko vielä yksi ottaa..aivan hiki märkänä tuskissani nukahdin :( ..vielä nytkin on ylävatta pinkeä ja arka..kauhea väsy painaa kun muutama tunteroinen unta takana, vaan on jaksettava kun sen kampaajanhin jo tälle päivää varailin..

Suihkun paikka nyt, jospa se piristäisi.. :)

Kesäisiä plussatuulia kaikille!!:flower::heart:
 
:$ :$ :x :eek: :headwall: :headwall: ... testit EI tulleet eilenkään :headwall: :headwall:
ja koti kone tökkii niin en sit illalla päässyt teitä jännityksestä poistamaan :LOL:
laitoin mammaksin asiakaspalveluun tiedustelua että missä helvetissä tilaus viipyy kun tänään tulee kuiten jo viikko tilauksesta,ihan "vähän" olen raivoissani :kieh: ..

no jospa kohtalo on tarkoittanut että testaan vasta kun on sen aika.. no täti on poissa mutta pyyhkiessä sitä pientä tuhrua on tullut eilisestä saakka niukasti,suojaan saakka ei tule mitään..

koitanpa palata ruudulle päivällä uudestaan ja jos ei illalla taas musta mitään kuulu koti kone ei edelleenkään ota yhteyksiä...
 
Onlydreamin testaus jännittää täälläkin kovasti. Vaikka plussahan siellä on, mitäs sitä jännittämään.

Mur-mur, nyt sitten vaan sormet ja varpaat ristiin, että hyvältä kuulostava ovis on tuottanut mehevän follin ja se on kohdannut onnensa sitkeän siittiön kanssa. Ja yhdessä tekevät pesän kohtuun 9 kuukaudeksi. Kurjalta kuulostaa tuollainen sappikohtaus. Rajoittaa kyllä syömisiä.

Oivikille onnellista odotusta edelleen toivottelen. Mahtaa olla helpottavaa, kun tuhruilut on loppuneet.

Rominas, miten sulla menee?

LB:llä tänään lääkäri. Toivotaan, että siellä olisi kaikki niin kuin pitääkin. Varmaankin paras tulos on se, ettei mitään poikkeavaa näy, sillä raskautta ei kait pysty vielä näkemään. Mutta limis on varmaan muhkea.

Ottikselle oikein mukavaa lomaa toivottelen. Jos kyseessä on "tavallinen" ripuli, niin eiköhän se tämän päivän aikana taltu. Ihana veli sinulla, totisesti.

Mikäs liizan tilanne tänään?

Terkkuja kaikille nimeltämainitsemattomillekin. Eikös oo ihanaa, kun on kesä!
 
:wave: Onlydreamille, olitkin jo ehtinyt linjoille kirjoittaessani viimeviestiäni. Onko mammaksilla kaikki lähteneet lomille. Höh ja pöh! Mä tilasin eilen Raskauskeijulta ja tunnin päästä tuli viesti, että lähetys on postitettu. Odotan siis tänään tai viimeistään huomenna paketti postiluukkuun.
 
mammaksin vastaus... tilauksesti on jo postitettu mutta valitettavasti näyttää siltä että se on jäänyt välille... postitamme uuden tilauksen keskiviikkona.. eli testit on vasta huomenna... jos sittenkään.. :$ :$ :$ :$ :$ :$ :x
 
Ohhoh! Eilinen ja tämä aamu on näemmä olleet oikein mahavaivaisten aikaa! Ottis ja murmur koittakaahan parannella masunne ja ottikselle mukavaa matkaa!!!

OD no voi rähmä kun ei testejä näy, ei kuulu! toivottavasti tänään postilootassa odottelevat ja sit ei ku plussan hakuun :)

Terrillekin paljon onnea testailuun kun sen aika tulee :heart:

Mä tässä vähän jännään, että pääsenköhän mä ollenkaan tänään sinne lekurille, se soitti aamulla ja siirsi aikaa tonne puol neljään, kun sillä on synnytys päivällä (siis ei hän itse synnytä, kun sattuu mies olemaan :LOL: ), mutta kun täällä näyttää tulevan kamala ukkonen ja kun täällä tulee ukkonen ja sade, niin joka paikka on ihan kaaoksessa, vettä polviin asti, sitä vettä tulee nimittäin kuin saavista kaatamalla...

mut katotaan nyt, onhan tässä vielä aikaa...
 
Ottis
OD Kylläpä ne mammaksilla nyt sinua ja meitä kaikkia pitelevät jännityksessä. Plussatuulosia :whistle:+++++++++++++ täältä sulle laittelen hengessä mukana ollen :heart:.

Mur-mur Ikäviä nuo sappikivikohtaukset :hug:. Kurjaa sitten joutua vielä itseään syyttelemään, kun on sattunut vähän rasvaista nauttimaan :ashamed:. Kivaa parturikeikkaa sinulle tänään poikasen kanssa.

Terri Toivon ja uskon (jo) sinun olevan oikeassa, sillä aamullahan parit ekat vedetkin laittoi uudelleen ripuloimaan, mutta kun sain imodiumian ja sen aikaa tuossa nukuin mitä kone pesi viimeisiä pyykkejä, on olokin jo aivan erilainen. Ei mainio, muttei niin pahakaan. Hellepäivä taitaa tulla, mutt luulen pysytteleväni kiltisti sisällä koko päivän. Miehelle jo aamulla sanoin, ett saa leikata nurmikon tänään. Minä en huhkimaan ala.

Oivikki Kiitos tsemppauksesta :flower:! Mua lohduttaa tän kaiken keskellä pelkästään tieto, ett sinä olet tukevasti raskaana ja kaikki etenee hyvin :).

ON Outo juttu muuten, sillä tänään tein vielä digitaalisen ovistestin ja se näytti edelleen pallonaamaa ja testiviiva oli hailakampi kuin eilen, huomattavasti vaaleampi siis. Näyttäis ts. olevan, ett ovis on tänään eli mun on pakko miestä petiin kammeta tuntuu miltä tuntuu. Eilenhän liuskatesti toissapäivää vahvempaa viivaa näytti ja ne olivat muistaakseni herkkiä testejä eli niihin on nyt sitten lienee luottaminen. Kyllähän simppasten sunnuntailta pitäis vielä hengissä tänäänkin olla, mutt parempi vähän varmistella silti :). Mulla olis hillitön vimma saada plussa r-testiin matkatuliaisena :heart:.

Tuosta aamun valtaisasta pahoinvointi- ja ripulikohtauksesta mietin, ett voisko se olla mitenkään osaltaan oviksesta johtuvaa? Illalla nimittäin vielä limoja tuli ja runsaasti, mutt nyt ei ainakaan ennen greippimehua tunnu ihmeemmin mitään paitsi se tuttu painontunne munisten paikkeilla.
 
LB jos, et tänään pääse lääkärille niin sitten olet vain tukevasti raskaana kotona.

OD no johan pisti pahan, kun on testit hävinneet. Mutta onneksi ei vuoto ole alkanut, niin ennätää sitä sitten testailemaan huomennakin.

Ottis kiitos! Onneksi on sinulla alkanut lääke vaikutaa ja siitä huolimatta älä nyt huhki vaan lepäät, jos ei mies nurmikoa leikkaa niin sitten palattuanne pääsee heiluttelemaan viikatetta ja eipä sekään mitään haittaa sinähän olet kohta etelän lämmössä voit nurmikot ja kotihommat unohtaa. Minne se kisu menee hoitoon vai tuleeko joku sitä teille ruokkimaan?

Mur-Mur eivät sitten ole sappileikkausta ehdotelleet? Minulta on poisttu kivet ja sappirakkon jo ajat sitten.

Terri minulla on myös tullut nopeasti sieltä raskauskeijulta aina testit. Aivan mahti juttu, että ei ole enään vuotoa näkynyt. Minun mieli on vain sellainen, että edelleenkin pelkään km, varmaan sinne synnytykseen asti, mutta sen pelon kanssa on vain elettävä ja iloitsen kuitenkin joka päivä ihan täysillä tästä raskaudesta =)
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

ikiemo (45)..................kp6/20-50......y?....................4.
MamaStella(40)..........kp11/28-3?.......yk3..................6./2.yht.
Ottis (42)....................kp12/25-28.......yk13................1.
mur-mur (44)..............kp14/25-28..yk14 (km2/10)......3./2. yht.
Inia (43)......................kp15/26-30......yk23.................1.
taavi166 (38)..............kp18/28-42......yk14..............3.
Iida-Karoliina (45)......kp20/23-29....yk14.................5./1. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp19/25-28......yk30................3.
haave3 (41)................kp23/28-36.....y.2v..................3.
liiza (44)......................kp24/24-27.....yk27.................4.
Rinafina (44)...............kp24/31...........yk3..................6.
onlydream (37)...........kp30/23-29.....yk?...................3.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.......yk11.................1.
amanta65 (44)............kp36/30...........yk?...................4./1.yht.
Sariella09 (43)............kp90/40...........yk?..................5./1.yht.



RKTT

onlydream (37)..................dpo15
liiza (44).............................dpo15
mur-mur (44).....................dpo2
Ottis (42)..........................dpo0

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.







 
Eilen oli neuvola ja hb romahtanut 102:een :eek: . Arvasin sen ja olisin halunnut alottaa raudan syönnin jo paljon aikaisemmin mutta kun eivät antaneet lupaa.. nyt sitten tuplakuuri ja oma.aloitteisesti juon vielä ferronol-luontaistuotetta kun pelottaa että joudun veritankkaukseen josta se kesäsijainen neuvolassa puhui. Oli muuten todella kovakourainen tapaus kukn kuunteli sydänääniä. Se kesti ikuisuuden ja ja painoi sillä dopplerilla syvälle mahan sisään. Ja se sattui :kieh: . Ikinä en sellaista ole kokenut. verenpaine 60/100 että sekin alhainen. PAino sentään oli kilon noussut kun tähän asti oli laskusuunta. Nyt keskitän kaiken energiani (sitä ei paljoa ole) tuon hempan kohottamiseen. Toivottavasti rauta suostuu imeytymään kiltisti ;) . Muuten raskaudessa kaikki hyvin ja potkut tuntuvat. Se vain että kun kesäkuumalla tarttis jaksaa noiden 2v ja 3v:n kanssa niin tuo 102-arvo rajoittaa aika paljon kun heikottaa. Tänään rv 17+5.
 

Yhteistyössä