Hurjasti tsemppiä kaikille parisuhdeongelmien kanssa painiville :hug: :hug:
Ja onnittelut kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille :heart:
Minä jouduin esikoisen odotuksen aikana sokerirasitukseen, koska mun isällä on kakkostyypin diabetes, eli lähisuvun sairaudetkin vaikuttaa odotukseen
Eli kaipa minä joudun nytkin sinne sokerirasitukseen, toivottavasti vaan sitä vois lykätä siihen asti, että tämän pahoinvointi hellittää, ei ole kiva istua siellä labrassa tuntikaupalla syömättä, kun on muutenkin kuvottava olo
Minäkään en ole koskaan nukkunut vatsallani, mutta ennen esikoisen syntymään nukuin useimmiten selälläni. Loppuraskaudessa se oli kuitenkin ihan mahdotonta, kun masu painoi suonia ja tuli tosi paha olo. Ekan raskauden aikana opinkin sitten nukkumaan kyljelläni ja nyt huomaan vieläkin useimmiten nukkuvan just kylkiasennossa.
Minä jouduin esikoista odottaessa käymään hammaslääkärillä, kun raskausviikkoja oli joku 36+
Hammasta ei puudutettu (minä en anna puuduttaa, jos ei ole ihan pakko), mutta lääkärillä on kova työ saada vanha paikka porattua pois, kun minä jouduin vähän väliä nousemaan ylös. Tuli tosi äkkiä paha olo makuuasennossa kun masu painoi, vaikka lääkäri piti tuolin niin ylhäällä kuin mahdollista
Eli vanha paikka pois ja väliaikainen paikka tilalle, kunnollinen paikka voitiin laittaa sitten vasta kun vauva oli syntynyt. Eli jos on tarvetta hammaslääkärikäynteihin, niin käykää ihmeessa ajoissa, ettei tarvitse sitten loppuraskaudesta piinata itseään siellä lääkärin tuolissa
Maanantaina on sitten eka neuvola, sitten voikin jo varata ajan np-ultraan
Paha olo jatkuu edelleen, keskiviikkona piti jopa halailla posliinia :headwall: Huh, pikkuhiljaa alkais riittää, mutta luultavasti tätä kestää sinne viikolle 14, kuten esikoisen kohdallakin :kieh: