No nyt se kuuluisa AAMUpahoinvointi iski. Illallakin jo vähän kierrätti masua, mutta aamulla olo oli kyllä aikas... sanoisinko tympeä, vaikka sitä niiin onkin odotettu!! Syöminen kyllä sitten päivän sarastaessa helpotti oloa. En ole kummassakaan aikaisemmassa raskaudessa varsinaisesti laatannut, eli niin pahaa oloa ei ole ollut, joten tsemppiä Päikille laattaamiseen. Onneksi oireet palasivat sinulla - ja ilmeisen rajuina.
Väsymystä mulla ei onneksi vielä ilmene, sen muistan aiemmin olleen tosi rankkaa, kun ei jaksanut käydä kuin töissä ja loppuilta pitikin sitten melkein nukkua. Tänä pimeänä aikana se voi vielä tuplaantua, niin toivon todella pirteyden jatkuvan pitkään. Olen saanut "ylimääräistä" energiaa tuosta matalahiilarisesta ruokavaliosta, joten uskon sen taikaan edelleen.
Mimmimammalle täältäkin jaksuja hoitohommiin ja vastustuskykyä, ettei tauti selätä sinuakin. Kyllähän tuo vähän jänskättää, että jos tartunnan saa, niin miten käydään?? On niin valtavan monenlaista kantaa, mutta eikös se ensimmäinen kolmannes ainakin pitänyt rokotetta välttää. Toisin sanoen rokotus jää meiltä vasta plussanneilta väliin. Tautihan iskee ennen sitä... minulle ainakin, kun lasten ja nuorten parissa työskentelen. :/