40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Vai keskiraskauden eroottinen kukkeus :D:ROFLMAO: ei se saapunut tännekään koskaan, vaikka odotin. Olin niin kipeä koko raskauden, että erotiikka oli ehkä viimeisenä mielessä ja kukkeutta ei ollut muutoinkaan, kun lyllersin menemään. Kaiken kaikkiaan elämäni hirveimmät kuukaudet! Koski milloin mihinkin eli kaikki täällä vilahdelleet kivut on tuttuja ja taitavat kuulua asiaan...

Tyttö on tänään 4 viikkoa ja ihana kuin mikä. Hiukan on välillä haasteita saada nukahtamaan. Mulla oli antibioottikuuri tämän kohdun takia ja se varmaankin sotki pienenkin masun. Kohdussani on edelleenkin hyytymä. Kerran jo kaavittu, toinen kerta tulossa, jos ei älyä itse sulaa... Erittäin vaikea tilanne ollut, mutta sektiosta olen toipunut muutoin hyvin. Kohtu on vain huonossa jamassa tuon perätilassa olleen päänsä hakkaajan jäljiltä...

Onnea kaikille ja jaksamista erinäisten oireiden kanssa!

Vauvis ja rakas 4 vk
 
Eipä itselläkään ollut sitä keskiraskauden kukkeutta. Mut kyllä mulla siinä vaiheessa alkuraskauden oireet vähän hellitti esim. finnit lakkas vaivaamasta ja hiukset ei enää rasvoittuneet.

Mulla on nyt kolme viikkoa synnytyksestä. Tähän aikaan silloin sain otettua sen yhden tunnin unta, kun meidät oli siirretty osastolle ja mies vartoi vauvan kanssa.

Aika menee vähän sellaisessa sumussa. Miehellä on vielä viikko vapaata ja sitten hän aloittaa työt. Kuun lopussa päästään vihdoin muuttamaan vesivahingon jälkeen meidän uuteen omaan kotiin. Siellä näyttää varsin hienolta jo vaikkei ihan valmista vielä olekaan.

Kiva nähdä täällä paljon lisääkin uusia odottajia. Yhdessä vaiheessa meitä ei ollut kuin ihan muutama ja kaikille uusille kävi köpelösti ja odotus ei jatkunutkaan. Mä pidän kaikille peukkuja. Aion seurailla teidän juttuja ja kommentoin sit väliin aina jotain, jos se ei teitä haittaa.

Äippä74: olisiko sinusta listan päivittelijäksi? Vai kuka sen kunnian haluaisi ottaa itselleen. Minusta oli ihan kiva sitä välillä päivitellä ja pidin itse siitä, että se oli n. joka toisella sivulla aina näkyvissä. Siitä pystyy vähän seurailemaan, missä kukin menee.

Jopo73: Millä mitoilla sun vauveli syntyi? Ei tartte kertoo, jos et halua.

Helmi1234+poitsu 3vk
 
  • Tykkää
Reactions: Äiti seiskanelonen
Jee, flunssa iski sit ihan kunnolla -eilinen ilta ja tää päivä punkan pohjalla, kun ei jaksa pystyssä olla. Ihanaa, olis ollu vähän muutakin tekemistä.

Hitsi mä odotan tuota kukkeaa keskiraskautta -yleensä mulla on iho ja kynnet aina raskausaikana olleet tosi hyvässä kunnossa, eikä mulla muutenkaan ole mitään iho-ongelmia, niin nyt rasvoittuu naama ihan kauheesti, erityisesti otsa. Ja tukka on kans paras pestä joka päivä, vaik aiemmin riitti max joka toinen päivä.

Loppuraskaudesta muistan sen, et kaikki kumartelu ja kyykistely oli yhtä puhinaa ja ähinää ja jostain syystä vähän väliä tuli tunne, et henki ei kulje, vaikkei vauva edes painanu keuhkoja. Ja nukkumisesta ei tullut mitään, kun hyvää asentoa ei löytynyt. Että sitäpä odotellessa :LOL:
 



Odottaja ... (ikä) ..... moneskolapsi ......... Laskettuaika

tetu68..................(47)....... 3.......... 9.11.2015?
Sahramiini ........... (43)...... 3 ........ 12.11.2015
Flutur....................(42)...... 3 ........ 29.11.2015
Joulu13 ............... (42) ..... 3 ........ 30.11.2015
Mytti ...................(41) ..... 1 .......... 6.12.2015
Maricken...............(44).......2......... 13.12.2015?

tikis ................... (38)...... 4 ........ 15.02.2016

Äiti74 ..................(41) ..... 2 ........ 19.02.2016 (poika)
Lumi <3 ............. (42) ..... 3 ........ 19.02.2016 (poika)
bubbus.................(40).......5......... ???
Karoliina74 ..........(40) ......1.......... 11.04.2016
Toukka16 ............(39) ..... 3 ......... 10.04.2016
Pegonia ..............(44) ..... 10 ........ 12.04.2015
Niittys.................(40) ...... 3......... 19.04.2016

Tyydeli................(42) ...... 2 ........ 30.04.2016
Zenmama............(40) ...... 5 ........ 18.05.2016
Mileena-74...........(41) ...... 3 ........ 20.05.2016
SuloinenSalaisuus..(40) ..... ? ......... 14.06.2016




Syntyneet:

Nuca ................ (40), 29.12.2014, rv 37, 2800g, poika
Esteri1 ............. (41), 08.1.2015, rv 40+1, 3380g, 50cm, tyttö
helistin71 ......... (43), 15.1.2015, rv 38+4, 3100g, 51cm, poika
Vesipossu ........ (41), 04.4.2015, rv 41+4, 4180g, 55 cm, poika
Jopo73 ............. (41), 12.4.2015, rv 40+?, 3815g, 52cm, tyttö
Kampsu ............ (42), 13.2.2015, rv 37, 2450g, 44cm, tyttö
bugsy ................(44), 17.5.2015, rv 41+6, 4870g, 53cm, poika
vauvatoiveinen .. (38), 11.9.2015, rv 39+1(sekt.), 3305g, 47cm, tyttö
Helmi1234 ........ (39), 19.9.2015, rv 39+3, 4070g, 51cm, poika


menneet LA:t
Lumme75 ........... (40) ...... 7 ........ 29.04.2015
Josefiina73 .......... (41) ...... 2 ........ 21.07.2015


Listan päivitysohjeet: Valitse edellisen listan alaosassa "Vastaa" ja kun viestikenttä aukeaa, poista alusta ja lopusta ensimmäiset ja viimeiset [QUOTEjne.] -hakasulkeet sisältöineen.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän tuota nyt näköjään puhelimella onnistuu joten kuten päivittää. Muotoilut sitten joskus koneella ollessa.

Karoliina, joko ikävät tuntemukset meni ohi. Kyllä mulla ainakin kaikkia ihme uusia kolotuksia tulee ja menee. Ja painoi se lekuri munkin mahaa niin et kipeetä teki. Kysyinkin, että mitä kohta painat kun sattuu ikävästi. Kuulemma vauvan virtsarakkoa.
Joo eipä oo milloinkaan itselläkään mitään hehkeää odotusaikaa ollut, eikä oo tulossakaan. Mut lopputulos nytkin toivottavasti ihan paras.
 
Hopsan! Juu vähän on tuntemuksia, mutta ei paljoa. Varmaan ihan normaalia kasvukipua. Kyllä vaan kaikki jotenkin silti pelottaa, eikä meinaa usko riittää, että onnistuu :) Mutta yritetään nauttia tästä..

En kans usko, että tänne mitään hehkua tulee. Tukka rasvaisena roikkuu ja pitäisi pestä joka toinen päivä vähintään.. Huok! Muuten ei kyl ihmeitä, ei turvota, ei enää finnejä, no peruskuvotus aina välillä mukana :) Ja niin väsymys.

Kahden viikon päästä meen sokerirasituskokeeseen (eli tännekin se napsahti sukuperimän ja oman ylipainon vuoksi) ja huonolta näytti jo tänään, kun syönnin jälkeen mittasin verensokerin.. 8.2..Pitää vissiin ruveta syömään terveellisemmin!

Järkyttynyt, teilläkin on tulossa huikea vauva, pistää hanttiin heti :)

Helmi ja vauvis kiva kun käytte kertomassa kuulumisia kuten jopokin! :) Toivoa tuo!

pegonia, eroottisuus... Joo kyl mulla sillon tekee mieli, kun saan vapaapäivänä nukkua pitkään ja sitten! Mutta sillon yleensä mies ei ole vapaalla tai jos on niin lapsikin on paikalla :D Illalla mennään kyllä ajoissa sänkyyn, mutta mä kuorsaan jo klo 22 viimeistään! Että jotenkin on vähentynyt :D En onneks omia turpoamisia mieti, kun ei tunnu tuota yhtäkään haittaavan.

Pitää itteki kokeilla tuota listan päivittämistä joku päivä, mulla muuten vaihtu laskettu aika yhdellä päivällä eteenpäin eli 11.4. :)

Karo ja bebe 13+5
 
Mä en osaa päivittää mut jos joku halusi mut listaan lisätä niin
SuloinenSalaisuus/40v/14.6.2016 :)

Täällä niin pienet viikot meneillään ettei oikeen osaa kirjoittaa mitään. Vessassa aina pelko että alkaako vuoto kuitenkin. On tää ihmeellistä pikkareiden tarkkailua ja sitten loppuraskaudesta uudelleen että joko joko jotain vuotias ja syntyis;)
Väsymyskooma iltaisin ja väsymystä, nenä tukkoinen ja huonoa oloa mutta se unohtuu kun pitää itsensä kiireisenä :)
Laittoivat mulle neuvolan jo rv 5+0 ja toivon että pääsisin varhaisultraan sitä kautta.
Mutta niin onnellinen olen raskaudesta, tammikuusta asti annettu lupa raskauden alkaa mutta mitään ei kuulunut pitkään aikaan ja olin jo ihan varma etten enää tule raskaaksi kun ennen ei on tarvinnut kun mieheen katsoa ja tadaa. Nyt ollaan tässä ja onnellisia ja toiveissa että kaikki sujuu vielä kerran ilman ongelmia <3

Ss rv 4+4 huh hurjaa;)
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
SS, osuit naulan kantaan tuolla pikkareiden tarkkailulla. Itselläkin alkuun joka vessareissulla kyttäsi, et näkyykö häivähdys punaista, ja sit loppuvaiheessa sitä vasta tuleekin kyylättyä, kun odottelee lähtöä. Mä olen tätä kautta hankkinut itselleni pikkuhousunsuoja-riippuvuuden, kun suurin osa pikkareista on mustia, niin niistähän ei kunnolla näe, jos ei ole pikkarinsuojia :LOL:
 
Nyt on kyllä erityisen paskat fiilikset... Tuntuu, että kaikki oireet ovat kadonneet. Rinnat vielä vähän aristaa, eikä ole aivan tyhjät, mutta ihan kuin nännipihat olisivat alkaneet muuttua takaisin päin. Turvotusta ei oo, normi farkut tänäänkin jalassa. Enkä kotidopplerilla saa ääniä kuuluviin.
Niin vetäähän se mielen mustaksi. :'(

Kanta.fi sivuilta näin, että seuraava varattu aika on 20.10. Joten np-ultraan 9 päivää aikaa. On kyllä pitkä taas, odottavan aika.

Tyydeli 11+1
 
Tyydis, niinku tiiät ni oireethan vaihtelee. Tossa vaiheessa hcg lisääntyy niin, että noin joka kolmas päivä se aiheuttaa oireita ja sit taas elimistö ehtii tottua niihin. Jospa se olis jotain sellaista :)? Oletko aiemmin saanu sydänäänet kotidopplerilla? Pikkuinenhan voi olla vaikka istukan takana piilossa :ninja: Ja turvotushan helpottaa juuri noita aikoja.
Toisaalta tiedän ton tunteen ja aina ei oo käyny hyvin. Silti sinulla on nyt sen verran viikkoja, että hus! kaikki pahat ajatukset! Todennäköisempää on että kaikki on hyvin :love:

Mitä tulee hehkuun raskausaikana, ni itseä huvitti yks ilta kun viimeisillä voimilla joka paikka kipeenä ja meikittä raahauduin kaupan kassalle, ni kassaneiti totes että minuu kun katsoo ni tietää mitä tarkoitetaan sillä että raskaana oleva nainen on kaunis :LOL:! Tosin tää on jo loppusuoralla, mutta koko ajan tukka on ollu puhdas eikä näpyn näppyä missään. Lisäkilotkaan eivät varmaan ole tehneet pahaa.

Pullistuvia päiviä ihan kaikille rakkaille palstalaisille :p

Sahris 35+4
 
Juu, kyllähän mä tiedän, mutta kun ne kolme edellistäkin meni kesken...
Niin, on usko koetuksella.

En ole tuolla dopplerilla koskaan kuullut vielä mitään. Kokeilin vain viikko sitten ja tänään, jotta kuultuani olisin voinut rauhoittua. Ei se oikein rauhoittanut. Tosin tiedän nekin faktat.

Jos rintojen arkuus painamalla häviää, niin sitten on aika selvä peli.
Noh, en nyt kuitenkaan aio rynniä yksityiselle. Se on vaan odotettava np-ultraaa.
 
Tyydeli, mulla oli kotidoppleri viime raskaudessa jostain 15+ vkoista lähtien, ja silloinkaan en aina sykkeitä löytänyt, vaikka kuinka etsin, joten varmaan sullakin on pikkuinen sellaisessa paikassa, ettei löydy. Eihän se nlassakaan aina onnistu tuo sykkeen löytäminen, vaikka niillä varmaan paremmat vekottimet. Tunnistan kyllä huolen, itsellä vähän samat fiilikset ja np 21.10. eli sinne asti myöskin kiduttava. Jaksamista, ja kulukoon aika nopeasti!
 
Täällä hävis pahoinvointi kuin taikaiskusta 11+5 kun nt ultra oli 12 tasan. Ehti hiipiä pelko persiiseen niiden muutamien päivien aikana varsinkin kun kotidoplerilla kuului syke vain sillon tällöin (noin 30 sek) kun tunnin jahtasi.. Eikä aina sillonkaan.
Eli ei kannata luopua toivosta. Itellä niitä keskenmenoja yli kymmenen ( clomifeneillä/irrotuspiikeillä/lugesteroneilla ja ihan luomuna).. Tiedän tunteen paremmin kun hyvin. Ja nyt tämä ylläri .. Silti pelottaa vielä että josko jotain vielä näin loppumetreillä.
Tänään maanantaina 36 tasan.
 
Jos joku jaksaa/viitsii päivittää listaa, niin minulle voi laittaa ikä 42, la 29.11 ja kolmatta odotan.

Tyydeli, minulla ei ollut alussa yhtään mtn oireita, ensimmäinen oire oli mahan kasvaminen ja vauvan liikkeet. Lääkärineuvola oli viikolla 12+ eikä lääkäri saanut silloin vielä sydänääniä kuuluviin, minulla on taaksepäin kallistunut kohtu. Joten kaikki voi sinullakin olla ihan hyvin, toki ymmärrän että kyllähän sitä miettii/pelkää kaikenlaista.

Omaa napaa, nelisen viikkoa sitten ultrassa lääkäri epäili kalvokiinnitteistä napanuoraa, kaksi viikkoa sitten ultrassa näyttikin että napanuora ok, mutta olisi lisäistukka. Ylihuomenna taas ultra, niin jospa sitä olisi sitten viisaampi. Sairaslomalla olen kuitenkin äippälomaan asti.
 
Jos joku jaksaa/viitsii päivittää listaa, niin minulle voi laittaa ikä 42, la 29.11 ja kolmatta odotan.

Tyydeli, minulla ei ollut alussa yhtään mtn oireita, ensimmäinen oire oli mahan kasvaminen ja vauvan liikkeet. Lääkärineuvola oli viikolla 12+ eikä lääkäri saanut silloin vielä sydänääniä kuuluviin, minulla on taaksepäin kallistunut kohtu. Joten kaikki voi sinullakin olla ihan hyvin, toki ymmärrän että kyllähän sitä miettii/pelkää kaikenlaista.

Omaa napaa, nelisen viikkoa sitten ultrassa lääkäri epäili kalvokiinnitteistä napanuoraa, kaksi viikkoa sitten ultrassa näyttikin että napanuora ok, mutta olisi lisäistukka. Ylihuomenna taas ultra, niin jospa sitä olisi sitten viisaampi. Sairaslomalla olen kuitenkin äippälomaan asti.



Tänään neuvolalääkäri ja totesi kaiken olevan Ok. Painokin alkanut minulla nousta alkuun laihduin 3kg. Sitten paino pysynyt samassa pitkään. nyt oli noussut 500g. /vk. Edellisestä punnituksesta oli kyllä aikaa 2 viikkoa :). No täällä syön aamuyöstä leipää ja Jugurttia vaikka illalla tankkaan .Älytön himo kasviksiin ja mandariineihin. :p Syyslomaa odottelen ei tarvi tressata arjen juttuja .(n)
 
Täällä taas, vähän paremmin fiiliksin tänään. Pyydän siis jo etukäteen anteeksi kaikkia mielialan vaihteluitani. Olette kuitenkin ainoita, jotka siitä saa kärsiä. En mä miehen niskaan pelkojani kuitenkaan heittele.

Tänään siis turvotus on takaisin ja rinnat edelleen painaen arat. Joten jaksanen taas odottaa np-ultraa, sen 8päivää.

Siis kiitos teille lohdun sanoista ja anteeksi.

Tyydeli ja 11+2
 
Täällä taas, vähän paremmin fiiliksin tänään. Pyydän siis jo etukäteen anteeksi kaikkia mielialan vaihteluitani. Olette kuitenkin ainoita, jotka siitä saa kärsiä. En mä miehen niskaan pelkojani kuitenkaan heittele.

Tänään siis turvotus on takaisin ja rinnat edelleen painaen arat. Joten jaksanen taas odottaa np-ultraa, sen 8päivää.

Siis kiitos teille lohdun sanoista ja anteeksi.

Tyydeli ja 11+2
Sitä vartenhan tää palsta on????
Eli normaaleja( raskausaikana varsinkin) mielenailahteluja ei pyydellä anteeksi !!
 
Nii Tyydis :)! Ja ihana että oireet takas, minulla ainaski on hyvä mutu tosta sinun raskaudesta :love: Ehkä se sit just on sitä et kroppa ehtii aina vähän tottua ennenku taas hormonit lisääntyy? Minulla oli lämmötki koholla johonki viikolle 12 -siis yli 37 - ja arvaapas kun ne tipahti, turvotukset laski ja tissit antautu oliko kärvisteleminen rakenneultraan asti ennenku taas sai lisää faktaa tilanteesta?! Hyvin sä vedät, anna mennä vaan (y)
 
Tuo oireiden vaihtelu kyllä taitaa lähes kaikilla, ainakin jos taustalla on km tmv. herättää pelot. Ite uskon, että pienellä pelolla mennään koko aika, toivottavasti saa pidettyä sen aisoissa.

Oletteko tutustuneet kanta.fi :ssä teksteihinne, mitä kirjattu.. Mä menin tutustumaan, kaikki muuten oli ihan ok ja positiivistakin, mutta diagnoosiksi oli lätkäisty heti ekalla ja ainoalla neuvolakerralla riskiraskaus! Kai se ehkä johtuu verenpainetaudista? Ylipainosta? Vai iästä? Mutta olis voinut sanoa ja selittää th! Ja luulis, että riskiraskaudessa on enemmän käyntejä?! Tähän mennessä yksi! Ja seuraava vasta tän kuun lopussa...

Muuten siis kaikk hyvin!

Karo ja bebe 14+3
 
Karoliina74, mulle sanottiin, et 40 v. ikä tekee jo riskiraskauden, et pelkästää se riittää. Luulis, et pieni ylipaino ei niinkään, mut verenpaine taas varmaan nostaa riskiä. Pitääkö sun kotona seurata verenpainetta? Mullakin toistaiseksi vain tuo yksi käynti, ja seuraava joskus marraskuun puolivälissä.

Mulla on Kantaan kirjattu vain käynnit, mut tekstejä ei sinne oltu vielä jostain syystä viety.

Nyt mä alan hermoilla, jotenkin on taas niin epäuskoinen olo, et vatsassa olis jotain elävää. Kuusi päivää pitäis vielä epätietoisuudessa kitua. Nyt alkaa päivisin olla ihan ok olo, mut joka ilta illallinen tulee oksennettua. Hirveä nälkä aina kun syömään pääsee, ja sit kun syö liikaa, tulee ihan oksetusolo :sick:

Mandariinit on must täälläkin, niitä menee tosi paljon. Jotain hyvääkin, eli kaikki herkut tekee huonon olon, niin niitä ei edes tee mieli syödä (no okei, sunnuntaina söin ihan muutaman suklaakonvehdin, mut tosiaan ihan muutaman)

O ja 11+0
 
Kanta.fistähän mä löysin np-ultra ajankin, ennen kuin tuli kirjettä edes kotiin... :) Ihan kiva palvelu tällaisille hätäisille! Oli siellä tekstejäkin, mutta mikään ei kiinnittänyt huomiota. Verenpaineita joudun minäkin seurailee kotona, kun olivat ekalla neuvolakäynnillä korkeat. Mullakin on ollut joskus lääkitys, mutta ei raskaus &yritys aikana. Toisaalta on myös olleet paineet hallinnassa. On ne nytkin suht ok, kun kotona mittailee.

Ollaklo vai, mennään kyllä niin samoissa. Mulla ultra siis ens tiistaina. Siihen asti joutuu jännittää. Oksentanuthan en oo kertaakaan, eikä enää kuvota.
Mutta myöskään makea ei maistu. Itseleivotut korvapuustit oli aivan liian makeita. Ja pystyy ole irti karkeista. Mandariinejä menee kyllä! :)

Esikoisen aikaan maistui jäätelö, pikku munkit ja appelsiinit. Nyt ehkä enempi vetää suolaisen puolelle... Tarkoittaako se sitten, että tämä on poika!

Tyydeli ja 11+4
 
Jopo... hehhehhee..., niin mikä se olikaan, keskiraskauden eroottinen kukkeus! Voi totisesti! Oliskin semmosta ilmassa! Oo...vieläkin meinaa naurattaa. Muksut ihmettelee, mitä täällä hirnun. Niin se vaan on ihmeellistä, että vaikka kuinka olis paha olo jne, himot ne vaan hyrrää! Voisin raiskata tuon armaan siippani aamuin illoin (onneksi mieliteot eivät yllä vieraisiin miehiin o_O). Mutta kun katsoo turpeaa naamaa, lelluvaa lantiota ja riippurintoja, niin oma tunnelma latistuu, miehen onneksi :whistle: (täytyy vanhaa miestä sääliä vähän). Vaikka ehkä noi riippurinnat ovat vähän normia terhakkaammat tilasta johtuen.(y)

Noista himokkaista ajatuksistani olen päätellyt odottavani poikaa. Niin ollut aikaisemmissa raskauksissa, poikaraskaudet himottaa ja tyttöraskauden tekevät täysin cooliksi EVVK, siis se erotiikkaa.
Että tämmöstä tänään täällä. Kiitos Jopo! Sun kommentti pidensi mun ikää paaaljon!

Hauskaa päivää ja viikonloppua!:p

Pegonia
Eipä miul himokkaita oloja oo tullu vaik semmosist jostain luin ;) Ja poikahan tuol potkuilee.
Ja täs ollu niin ison sorttine etupuskuri ainaki omast mielest et ei oo petipuuhat tuntunu houkuttelevilta. Kun oon syöny ees illalla enemmä ja takakenos koittanu ehtii olla.
Oon nimittäin saanu kärsittäväks kiristävän tunteen erityisest vasemman rinnan alle. Ihan ku joku ois ihoa nylkeny pois!
Eilenki jopa omat hiukset tuntu sivaltavan kipeintä kohtaa, auts.

Töitä viel ompelukoneella koitan tän kuun tehä vaik etukeno ton ihokiristysjutun kans ei meinaa pelittää.

Äippäloma alkais virallisest 2.11. Jospa sit ehtis tänne kirjotella.

T:Mytti & Mytikäinen mötikäinen 32+4
 
hitsi, tänään on pitkästä aikaa ollut vähän parempi olo, mut tietty kompensaationa flunssa on iskemässä uudelleen:( täälläkin alkais silloin tällöin hotsittaa ne hommat, mut yleensä niin aikaisin aamulla, et ei jaksa toteuttaa. Illalla yleensä niin huono olo, et ei voi edes harkita.

11 päivää np-ultraan, ja päässä alkanut käydä ajatuksia, et vieläkö sydän sykkii, onko kaikki kunnossa, et nyt vaan odotellaan ja toivotaan.

Paino on onneks tullut ainakin kilon alaspäin, katsoin vielä aamupalan jälkeen, niin vois olla enemmänkin lähtenyt eli se hervoton turvotus alkaa hävitä.

Vielä pitäis muutama viikko tää kupu salata, en aio töissä paljastaa vielä aikoihin, ja sukukin saa kuulla sit, kun itse huomaavat. Parhaille kavereille olen asiaa valaissut.

Onko kukaan joutunut sokerirasitukseen? Mulle taas napsahti sukurasituksen vuoksi, mut menen vasta sitten, kun np ja veriseulatulokset tulleet.

Onnea hyviä ultra-kuulumisia saaneille, voi sitä onnea, jos itsekin sinne ru:aan asti pääsee, ja sit tietty loppuun asti kans, vaikka edelleen ajatus synnytyksestä on ou nou, ei taas sitä tuskaa.

O ja mikäkukajaken 10+2
Eiks sokerirasitus kuulu nykyään lähes kaikille?
Itellä se meni kevyesti samalla neuvolassa ollessa. Ramppasin vaan sen 3 kertaa labrassa.
 

Yhteistyössä