Onnea SS, ja tervetuloa!
Sahris, hui, sulla lähtö lähenee, voi vitsi, miten jännää.
Ä74, hienoa, et rakenteet kunnossa, mut onpa ollut tympeä vastaanotto! Eikä edes kuvia mukaan, pöh. Mä sain kuopuksen jalkapohjista ihanat kuvat, vieläkin kun katsoo, niin tulee tippa linssin, vaikken mikään itkupilli olekaan. Mulla vaan kätilöt ultranneet, ei kun kerran ihan lääkäri, mut kaikki
olleet ihania lörpöttelijöitä, jopa se lääkäri, ja ihan huvikseen kateltu vielä senkin jälkeen, kun rakenteet tsekattu.
Niittys, PKSSK on mun sh-piiri -ja hei, aina kannattaa kysyä vastinetta verorahoille. Mä ajattelin asian niin, et kun itse maksoin vu:n, niin jos tään tarjois sh-piiri. Ja oikeesti, kyllä mä mietin sitä km-riskiä, jos kuitenkin jotain sattuis, jos menisin suorilla punktioon, jonne myös pääsis suoraan iän puolesta.
Tänään käyty veriseulassa ja kilpparikokeissa ja varmaan ne sp-tauditkin tutki -näytteenottaja kysyi, et nyt niin monta lähetettä, et mitä laitetaan. Sanoin, et päätä sä kun ammattilainen olet. Ja pahaolo se vaan jatkuu, vaik välillä jo tuntui, et nytkö helpottaa. 15 päivää np-ultraan, vaikka en mä päiviä laske, enpä