Vai keskiraskauden eroottinen kukkeus ei se saapunut tännekään koskaan, vaikka odotin. Olin niin kipeä koko raskauden, että erotiikka oli ehkä viimeisenä mielessä ja kukkeutta ei ollut muutoinkaan, kun lyllersin menemään. Kaiken kaikkiaan elämäni hirveimmät kuukaudet! Koski milloin mihinkin eli kaikki täällä vilahdelleet kivut on tuttuja ja taitavat kuulua asiaan...
Tyttö on tänään 4 viikkoa ja ihana kuin mikä. Hiukan on välillä haasteita saada nukahtamaan. Mulla oli antibioottikuuri tämän kohdun takia ja se varmaankin sotki pienenkin masun. Kohdussani on edelleenkin hyytymä. Kerran jo kaavittu, toinen kerta tulossa, jos ei älyä itse sulaa... Erittäin vaikea tilanne ollut, mutta sektiosta olen toipunut muutoin hyvin. Kohtu on vain huonossa jamassa tuon perätilassa olleen päänsä hakkaajan jäljiltä...
Onnea kaikille ja jaksamista erinäisten oireiden kanssa!
Vauvis ja rakas 4 vk
Tyttö on tänään 4 viikkoa ja ihana kuin mikä. Hiukan on välillä haasteita saada nukahtamaan. Mulla oli antibioottikuuri tämän kohdun takia ja se varmaankin sotki pienenkin masun. Kohdussani on edelleenkin hyytymä. Kerran jo kaavittu, toinen kerta tulossa, jos ei älyä itse sulaa... Erittäin vaikea tilanne ollut, mutta sektiosta olen toipunut muutoin hyvin. Kohtu on vain huonossa jamassa tuon perätilassa olleen päänsä hakkaajan jäljiltä...
Onnea kaikille ja jaksamista erinäisten oireiden kanssa!
Vauvis ja rakas 4 vk