Tuntuuks jollai muullakin, että alavatsa repee. Mulla on ollu sitä nyt joitakin päiviä sellaisena häiritsevänä. Just tällä hetkellä ne ei tunnu repeävän, mutta mä istunkin toimistotuolilla mukavasti.
Auttaakohan siihen se tukivyö vai onko tuo vaan sellanen, että pitää kestää. Mun pitäis hakea se tukivyö ton selän takia, mut en oo saanu aikaseks varata sitä hakuaikaa. Selkäki ollu vähä parempi.
Sinällään jännä tunne, ku siihen ei auta mikään. Jotenkin spontaanisti sitä yrittää hirveästi rentouttaa ja menee välillä kävellessäkin sellaiseen etukumaraan ja siltikään se ei helpota. Hieroa sitä ei ilmeisesti saa. Eilen kaupassaki se hidasti vauhtia huomattavasti ja välillä sitä juilikin. Mulla se kipu on samankaltaista, ku sellai alavatsakipu, missä miettii että poksahtaakohan mun umpisuoli kohta. Ei oo umppari vielä poksahtanut.
Mä keksin täs yks päivä miehelle hyvän kuvauksen näistä potkutuntemuksista. Ku se ei näitä pysty tuntemaan kuin päältä. Joskus johonkin lihakseen saattaa tulla sellanen yllättävä nykäsytunne eli se lihas supistuu vaan kerran nopeasti. Ne on kait jotain spasmeja nimeltään, mut mulle riittää nykäsy. Ni nää tuntuu samalta mut vaan tos alamahassa. Ja sit toinen on elohiiri, jos se tulee vähän isompaan lihakseen, ni muistuttaa kovin tätä. Mut mä veikkaan, että kohta nää on sen verran kovempia, että ei noi vertaukset enää riitä
Mä oon pyöräilly vielä töihin ton puoltoistakilsaa. Menee aamulla iha hyvin, mut iltapäivällä kohtua kovistelee jonkun verran ja täytyy ajella vaan ykkösvaihdesilmässä ja sit taluttaa kaikki ylämäet.
Helmi1234 20+6
Helmi