Piti ihan lähettää toi edellinen viesti ettei katoa tekstit taivaantuuliin. Töissä täytyy tehdä välillä töitäkin
Mites teillä muilla menee? Onko kukaan muu odottavista töissä ja millasta työtä teette? Mä olen toimistotyössä ja istun lähinnä päivät. Jatkuva istuminen kyllä välillä kyrsii, mutta seisoessa jalat alkaa turpoamaan. Täytyis varmaan jalotella vähän useammin.
Nyt alkaa jo odottaa kesälomaa, se alkaa vajaan parin viikon päästä ja kestää sen neljä viikkoa. Saa nähdä mitä keksitään tekemistä Lahden lähimaastossa. Rahaa mennyt nyt enemmän kuin suunniteltiin, niin ei jääny lomaan sit hirveesti. Mut saadaan syötyä hyvin ja ei tartte pihistellä kuitenkaan, niin sehän riittää. Ei mun mihinkään eksoottisille kaukomatkoille ois nyt tarttenukaan päästä.
Kämppää ei tunnu löytyvän. Ei oo ollu ees oikee mitään potentiaalisia. Hiljaista siis silläkin saralla.
Vähän jänskättää se maanantaina oleva sokerirasituskoe, että jäänkö kiinni vai en. Jos en nyt jää, niin joudun siihen sit uudestaan varmaankin heinäkuun alussa. Tämä selviää siis 1.6. olevassa neuvolassa, että miten kävi.
Pitäis Helsinkiin lähtee seikkailee ja hakemaan siskoni tuttavalta jotain vauvatavaroita autolla. Onneks en itse joudu ajamaan siellä keskusta-alueella, vois olla vähän liian jännää sellanen.
Zandi: listaa voi päivittää kuka vaan eli ei tartte yksityisviestiä. Anna palaa vaan, jos haluat
Helmi1234 21+6 ja poika luvassa