40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Voi että Sahris, eihän sitä usko mitään ennen kuin näkee. Mun kokemuksen mukaan oireet todellakin aaltoilee, eikä niistä voi välttämättä mitään päätellä. Mutta ymmärrän pessimismin täysin. Toivottavasti pääset neuvolan kautta ultraan!

Tammis, mä olin huolissani ensin LIIAN vahvasta plussasta, sitten siitä kun se haaleni ja sitten vuodoista.

Alkuraskaus ON kamalaa aikaa.
 
Sahramiini. Mulla on tissikipu ja kaikki menny ja tullu. Ei mitään logiikkaa. Nytkään ei taas oo kipeät eikä mitään ja vaikka pari pv sitten oli. En mä enää usko oikein mihinkään :(. Voi että.. ihan kohtuutonta jos tollaisia maksaa! !! Eihän toi voi pitää paikkasa! Mene sinne päivystykseen ja liiottele vaikka kipua. Pakkohan niiden on ottaa koska esim kohdun ulkoinen on nopeasti vaarallinen!
Voi halaus. Yritetään ajatella positiivisesti. Mä kärvistelen yhtä löysässä hirressä :(
 
Sahris. ainii! Nyt muistanki googlettaneen esikoisen aikaan jo että miksei kaikki oireet katosi joskus 6-7 viikolla. Muistan sen siitä ku kaikki silloiset hoitoketjulaiset melkein mietti samaa. Sama merkintä näkyy olevan yhdessä luomussa. 6+ oireet katos seinään ja palasi myöhemmin erilaisina. Molemmat tyttöjä btw ;)
 



Odottaja...........moneskolapsi..........Laskettuaika

Vesipossu (41)............ 2 ........................ 24.03.2015
Jopo73 (41)................ 2 ........................ 09.04.2015
Lumme75 (40) ........... 7 ........................ 29.04.2015
Josefiina73 (41).......... 2 ........................ 21.07.2015
vauvatoivoinen (38).... 1 ........................ 17.09.2015
Sahramiini (43)........... 3 ........................ 12.11.2015
Tammityttö (39).......... 3 ........................ 28.11.2015





Syntyneet:

Nuca (40) ..... 29.12.2014 ..... rv 37 ... 2800g ... ?cm ... poika
Esteri1 (41).....8.1.2015.....rv 40+1......3380g......50cm.....tyttö
helistin71 (43)...15.1.2015....rv 38+4.....3100g.....51cm.....poika

Listan päivitysohjeet: Valitse edellisen listan alaosassa "Lainaa" ja kun viestikenttä aukeaa, poista alusta ja lopusta ensimmäiset ja viimeiset [QUOTEjne.] -hakasulkeet sisältöineen.
 
Viimeksi muokattu:
Mä toin nyt tuon listan taas hollille, että sitä voi halutessaan päivitellä. Haluisko Tammityttö jo listalle?

Mulla on alaselkä aivan jumissa ja olo on tukalampi kuin tavallisesti. Tänä aamuna tuli aavistus jotain verihaitulaa pöksyyn, joten jotain tuolla taas tapahtuu...voi toki johtua puhtaasti eilisestä kohdunsuun kokeilusta, mutta mutta...mistäpä näitä tietää. Migreeni meni kuitenkin ohi ja se pahin iskiaskipukin, nyt on semmoista jatkuvampaa jomotusta selässä.

Jatkamme harjoituksia...
 
Sun täytynee käydä hankkimassa monitehot, viiva on vahvistunut ja mä näen sen ilman silmälasejakin :) Mä en ole tuon vahvempaa viivaa Apteekin omaan saanut.

Mulla on ollu superraskas olo tänään ja maha tosi pinkeenä. Just vietin puoli tuntia lämpimässä suihkussa.
 
No oikeesti toi viiva oli Jopo sinulle, nyt on hyvä vinoilla kun tietää miten hienosti sinulle on käynyt :) Ihan jännittää sinun puolesta, vaava on niiiiin kohta sylissäsi :)

Minulla ottaa tää raskaus tosi tiukoille. Joka kerta kun mieleen hiipii ajatus siitä, että mitäpä jos ihan oikeasti minäkin saan vauvan, niin työnnän heti ajatuksen pois. Tänään jopa mietin että mitä ihmettä oon ajatellu kun oon hankkiutunu tähän olotilaan! Enhän minä jaksa mitään vauvaa hoitaa. Sitten älysin että itse asiassa minua on väsyttänyt kamalasti ja olo on ollu huono, ehkä asiat siis on niinku pitääkin :)
 
Toivottavasti viiva ei saa Tammista tolaltaan...komeehan se on! (viiva nääs, Tammiksesta en tiedä)

Joo, kyllä mä yhä ajoittain ihmettelen, mihin sitä on ryhtynyt, mutta hyvä tästä tulee :) Onneksi on niin 100% mukana oleva mies, muuten en ehkä jaksaiskaan, enkä olisi koko projektiin alkanutkaan.

Täällä mä tiirailen pöksyihin ihan samalla lailla kuin ennen menkkoja :) Jotain väriä aina ajoittain tulee suojaan, mutta tää voi toki johtua puhtaasti eilisestä kohdunsuun kokeilusta. Toisaalta olo on ollu tänään niin raskas ja kävelen tällä hetkellä niinkuin vanha raskaana oleva nainen, joten mistä sen tietää, vaikka lähtö tulis ensi yönä. Tavallaan jopa toivon sitä.
 
On kai aika siirtyä tuolta kuumeilijoista tänne. Ikää 42 ja raskaana viikolla 4+1. Kotona jo 10 v tyttö ja1v poika. LA taitaa olla 30.11.2015. Luomuraskaus ja tavallaan yllättävä sellainen, olin jo varma että lapset ovat tässä, kun tuota ikääkin alkaa jo olla????

Tarkoituksena olisi elää odotusaika mahdollisimman terveellisesti, viime raskausaikana painoa tuli liki 30 kg. Vaikka kilot lähtivätkin niin valaana oli hankala liikkua. Joten saa tsempata lenkille ja salaatille.

Hyvää iltaa vaan kaikille meille odottajille. Toivottavasti kuumepuolelta saadaan vahvistusta.
 
Tervetuloa Joulu13! Sua jo odottelinkin, kun näin viestisi toisessa ketjussa :) Onnittelut!

Mä en osaa edes kuvitella, mikä olo olisi, jos raskauskiloja olisi kertynyt enemmän. Nyt niitä on tullut ihan hävyttömän vähän, ei oikeastaan mitään "ylimääräistä". Ja silti on raskasta...enkä ole edes syönyt mitenkään erityisen terveellisesti, vaikka vakaa aikomus oli. Siis perusruokavalio on ihan ok, mutta oon kyllä syönyt luvattoman paljon herkkuja...

Painonnousu on selvästi tosi yksilöllistä...
 
Joulu , tervetuloa :)!

Sahramiini, kiva kuulla :)!! Tuliko toi sun viiva btw heti tolleen vai tummuiko "kuivuessa". Mulla on tallessa (krhöm...) muutama tikku edellisistä raskauksista (joooo tiiän..heitän pois kyllä joku pv) mut en enää muista miten ne tuli. Nyt toi viiva on yllättävän tumma kuivuttua mut ei tuu kyllä vielä esille mitenkään heti, "pam",kun tikku kastuu. Mut kiitti :D kiva kun on tavoitteita ;)

Oma olo on kyl nii nolla etten yhtää ihmetelisi vaikka tästä ei mitään tuliskaan. Ainoastaan väsyttää. No..Toisaalta noi mun onnistuneesti menneet raskaudet on ollu alkuun aika oireettomia. Katselin äsken yhtä 4+0 tehtyä testiä yhdestä "ei onnistuneesti menneestä" ja sen testi viiva on tuplasti tummempi ku konttolli. Tummempi ku Sahriksen kuvan. Mut siinä hcg oliki ihan älyttömän korkea..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä