Minullakin nyt ainakin vuorokausi ilman tiputtelua. Ehkäpä se on ohi nyt.
Henkinen puoli vähän lujilla, välillä itkettää kaikki, kiukuttaa, ärsyttää.
Eilen tuli ihan paniikkitunne, että mitä olen mennyt tekemään, apua, mihin tästä vielä joutuu, voiko tämä mennä hyvin, mitä jos ja sitku ja voi mitä ihmettä!
Muutamia kysymyksiä taas, jos joku osaa vastailla.
Mieli karkailee syyskuun alkuun, varhaisraskauden yhdistelmäseulontaan.
Kauanko kestää saada tulokset? Ja kauanko on sitten aikaa päättää lapsivesitutkimukseen menosta - jos sitä ehdotetaan tai jos sinne itse haluaa. Kuulemma saan sen jos haluan. Milloin se tehdään, onko noin RV15?
Ja millaisia kokemuksia teillä on, kipua, epämukavuutta?
Vaikeita asioita. Yritän keskittyä tähän päivään mutta väistämättä sitä miettii seuraavia isoja päivämääriä.
Tietääkös kukaan hyvää kirjaa, jossa olisi luonnonmukaista raskautta, synnytystä, vauvanhoitoa. Haluaisin vähän tutustua, kun alkoi heti ensikäynnillä neuvolassa harmittamaan semmoinen tieteellis-teknillinen ote.. seerumit ja verensokerit ja käyrät ja sentit.. kilot, vitamiinit.. Pampers-mainokset.. muovilelut ja tarvikkeet.. osta osta osta.. (herkkä mieli, herkkä reaktio..) MInä vielä kuvittelen, että hyvät vaunut ja hyvä turvaistuin.. muuten ei tarvitse kuin kestovaippoja, puuvillavaatteita ja villaa.. käpylehmät ja rauhallista läsnäoloa
Ai niin vielä kysymys. Millä viikoilla se maha sitten näkyy peruuttamattomasti? Olen lueskellut ja jonkinlainen keskiarvo olisi vko 20? Onko muita kokemuksia?
Aurinkoista elokuuta ja myötätuulta kaikille!