Terve taas ja ihanaa kesäpäivää kaikille!! Eikös se kesä ole ihan jokapaikassa nyt, täällä etelässä usein unohtaa, että Suomi on iso maa ja etelän helle voi olla pohjoisen pakkanen. Nyt on kesäilmat!!
Nautin siitä, että yhdet huonosti istuvat housut on voinut vaihtaa muutamiin kesäversioihin, jotka istuu hyvin..
Tyydeli on ihan varmasti jo tositouhunsa hoitanut, nyt vain odotamme uutisia!!
Minä olen nyt ensimmäiset hankinnat vauvaan liittyen tehnyt, ostin kirpparilta tissiuojia, siis sellaisia kestosuojia, jonkun itse värkäämiä. Viimeksi ompelin muutmat itse, mut hirveesti ei nappaa joten valmiit on iso peukku! Lisäksi ostin villahaalarin alesta ja yhden vauvalelun vielä sieltä kirpparilta. Hassusti on näiden meidän lasten kanssa mennyt, samat lelut kiertää, ostan esikoiselle, myyn kirpparilla pois, ostan takaisin ja taas olen myynyt ja hupsis taas tulee samoja vastaan. Vähän niinku ois ollu vuokralla välissä.. Yleensä ostan halvemmalla kuin myyn. Hyvä näin. Tutut ja turvalliset, vaikkakin vanhat, lelut pelittää hyvin!
Rattaat, kaukalot ja muut isommat hankinnat ahdistaa eniten. Rattaisiin olen budjetoinut 100 e. Saa nähdä millaiset rotiskot sillä rahalla saan. Ihan sama, olen pihi enkä näe mitään järkeä maksaa rattaista useita satasia. Meillä on liikuttu paljon kyllä, mutta mahd pian on siirrytty avorattaisiin koska ne on näppärämmät. Ihan turha maksaa vuoden käytöstä maltaita. Saa nähdä mitä löydän.. Edellisen kärryt maksoi 55 e kirpparilla ja oli aivan mahtavat! 10 v vanhat mutta täysin ehjät. Tuskin tollasia löydän nyt mutta jos edes jotain...
Voikaa hyvin!!
Woodoo rv 24 noin