Neuvolasta kotiuduttu.Kaikki ok.Hb 114,RR118/77,pissa puhdas,PAINOA tullut viikossa 1500g.Turvotuksen piikkiin laitettiin kun muuten kaikki ok.
Lähtöasemissa siellä ollaan ja viimepäivien supistelut n.15-20 min välein voi ennakoida että lähtö tulis piankin.Suosittelivat jo,että illalla kunnon löylihin ja seksiä siihen päälle jokapäiväisiksi rutiineiksi,niin saattais auttaa jos on muutenkin siinä hilkulla
Harmi vain kun miestä ei oikein ole seksi kiinnostanut nyt kun on jo vatsaakin.Pelkää,että vauvaan sattuu,ja toisekseen ei tällainen valas varmasti ole kovin seksikäs muutenkaan
Kittyblue - Täällä on jo kokemusta kolmesta eri synnytyksestä.Kaikki on omanlaisiaan.Eka kesti 13h,kaksi jälkimmäistä n.2h.Luomuna mentiin kahdessa ensimäisessä,kolmannessa kokeilin ilokaasua. Ilokaasu vei sen terävimmän kivun siitä supistuksesta.
Avautumisvaiheen koen raskaimmaksi,kun niitä supistuksia tulee tiuhaan ja tekee kipeää,mutta kun pääsee ponnistamaan niin ollaan jo voiton puolella..Jokainen kokee synnytyksen omalla tavallaan. Mulla on kaikki olleet loppujen lopuksi helppoja,tosin aika kultaa muistot. Mutta eihän synnytys koskaan ole ihan kivuton ja ihmisten kivunsietokynnys on niin erilainen.
Mulle ei kukaan ehdottanut tai suositellut ennen tuota kolmatta synnytystä mitään kivunlievitystä...enkä nuorena osannut sitä pyytääkkään.Tosin hyvin pärjäsin ilmankin.Nykyään mulla jo neuvolassa sanottiin,että jos kovasti pelkää ja jännittää synnytystä kannattaa pyytää,kun jännitys ja pelko voi hidastaa sitä synnytyksen kulkua.En tiedä sitten pitääkö paikkansa
Täytyy myöntää,että täällä ollaan aika täpinöissä,kun odotan että se synnytys käynnistyis jo
Ei malttais enää odottaa!! Hullua sanoakkin,mutta tervetuloa kipeät supistukset ja hieman tiheämpään kiitos
Tupuna71 sf35 rv 38+2