40+ ODOTTAJAT, vol 2

Minni toivotaan, että supparit siitä jatkuisi ja kovenisi ja tulisi lähtö synnyttämään. Onnea matkaan

Onko teillä ollu tuollaista kipuilua munasarjojen kohdalla molemmilla puolilla? Itsellä on ollut tänään ja aina kun liikkuu niin helpottaa himan ja selässä tuntuu tuota menkkajomotusta, mut asteita vaan miedompana. Ptäisiköhän tästä olla jotenkin huolissaan?
 
Ihanaa kun monta "uutta "vauvaa on syntynyt ja masuasukkia odottamassa vuoroaan..
Raskaus ja imetys aikana luin päivittäin sekä kommentoin, nyt kyllä säännöllisesti luen, mutta kommentoinnit olen jättänyt..

Meidän Lumi-Maria on jo iso tyttö, täytti toukokuussa vuoden ja imetyksen sain lopetettua vasta (iltamaidotusta lukuunottamatta) viikko sitten, Lumihan söi läpi yön :eek: . Ei vaan raaskinut lopettaa. Syö itse, laulaa ja tanssii, juoksee ja höpöttää, tosi reipas ja itsepäinen tyttö, isin silmterä(hänen ainokainen). Ei varmasti jää muiden jalkoihin, tarhassakin pitää sellaista komentoa että huh, huh:LOL: ..

Onnea siis kaikille vauvan saaneille, ja ihanaa masun kasvatusta odottajille
:heart:

terkuin,

Annekristiina ( 45 v)ja Lumi-Maria 1v( pojat 15 v, 19 v ja 25v)
 
jadetelle lämpimät onnittelut pikkisestä, suloisesta poijjan pallerosta!!!!:):flower::heart:

Oivikki huomasinkin täältä pinosta, jotta siullahin ihania uutisia ultrasta!!:heart:

Heips annekristiina :wave:

Siun "pieni" on jo taapero ikäinen..voi miten aika rientääkään.. :)

Ihanaa&lämmintä kesää teidän poppoolle!!:wave::flower:
 
Onnea jadette ! :flower: :flower:

Unna, hae vaan saikkua. Ajattele vaan itteäs ja pikkuista.

Oltiin mökkeilemässä viikonloppu. Ja uimassa tuli käytyä kuten moni muukin on käynyt. Olipa ihana käydä uimassa nyt kun on niin lämpimät vedet!

 
Sydänlämpöiset kiitokset kaikille onnitteluista. Nyytti on kyllä suloinen ja rakastuin häneen heti... eli turhaan murehdin - sukupuolella ei ole vauvan synnyttyä enää mitään merkitystä. Näin se luontoäiti meitä muokkaa ja onneksi niin. Jotenkin ihanaa on tämä varmuus, millä vauvelia hoitelemme. Se ihan selvästi heijastuu myös nyyttiin, sillä hän on jotenkin niin tyytyväinen ja rauhallinen. Toivon todella, että te viime metreillä kärvistelevät pääsette pian nauttimaan omista nyyteistänne ja tuskallinen olotilanne helpottaa. Kaikille muillekin toivottelen hyvää ja onnellista odotusaikaa ja muistakaahan; palkinto on kaiken sen kivun säryn ja murehtimisen väärti. Käyn lueskelemassa jatkossakin tarinoitanne ja kertomassa kuulumisia.
 
Kiva kuulla Jadette kuulumiset ja että sukupuolihommakin ok ja mukava että vauva tyytyväinen. Juuri tässä muistelin tämän palstan alkuaikoja kun lähinä sinä, Päikki ja minä pähkäiltiin oireita yms. Mullakin kun oireet katosi silloin alussa niin kun olitte vähän edellä mua sain kannustavia viestejä teiltä. Nyt pino tosiaan mahtava ja ollaan täällä erilaisissa tilanteissa ja kannustusta riittää.

ON: Lapsivedet lorahti (ja lorahtelee jatkuvasti). Soittelin sairaalaan ja koska ei kovat supparit ole niin jos näin jatkuu saa kotona olla 12 h ja sitten pitää mennä sairaalaan...eli vaavi syntynee parinpäivän sisään. :heart:

Minni ja 40+0
 
Onnea Jadette! Voi että kun ihanaa saada kesävauva. Muistelen omaa esikoistani, joka syntyi toukokuussa, ja kuinka mukavaa oli, kun sai heti pötkötellä ulkona vauva pelkässä vaipassa ja äiti bikineissä (silloin äidillä oli bikinikunto heti synnytyksen jälkeen, heh heh). Onnea kovasti koko perheelle!

Minäkin olen käynyt uimassa ja voi kun se helpottaa jalkojen turvotusta. Ihanaa tulla järvestä ylös ja huomata, että turvotus jäi sinne. Tosin tulee helposti takaisinkin näillä helteillä. Eilen tosin järvestä noustessa alkoi myös sydän takoa ihan hirveätä vauhtia. Tätä on ollut kerran aiemminkin tämän raskauden aikana ja muistelen, että yhdessä aiemmistakin raskauksista. Silloin jouduin sydänfilmiin pariinkin kertaan ja osastolle tarkkailuun yön yli.

Huomasin muuten laskuvirheen raskausviikoissa. Kuvittelin, että tänään alkaa viikko 28, mutta oikeasti tänään on jo tasan 30! Niin se aika kuluu. Enää kymmenen viikkoa hoohetkeen... :eek:

Tänään alkaa myös viimeinen työviikko, sitten kauan odotettu kesäloma ja heti perään äitiysloma. Ollaan töissä pidetty lomakampaa jo toukokuusta. :whistle: Kivaa, kun ei tarvitse loman jälkeen mennä töihin muutamaksi viikoksi. Sattui ihan vahingossa näin, että loman loputtua heti seuraavana päivänä alkaa tuo ä-loma. Vähän olen jo kuitenkin haikealla mielellä, kun en näe työkavereita ja asiakkaita piiiitkääään aikaan. Ovat asiakkaatkin olleet niin mukana tässä odotuksessa. Ovat veikanneet ja osa ihan varmoja, että tyttö tulee (itse emme ole saaneet kumpaakaan lupausta varmasti, mutta kätilö sanoi, että saattaa olla tyttö, ei ollut ihan varma, kun ei nähnyt strategista paikkaa selkeästi).

Mutta nyt aamukaffe ja rannalle menon sijasta töihin.

Tete ja siis tasan 30.
 
Huomenta!

Minnin vauveli tulossa sit aika kuuliaisesti laskettuna aikana :D Ehkä siellä on jo pikkuinen sylissä...voi kun meitä jännittää!!! :flower:

Tete-a-tete...mulla aika samanlaiset fiilikset tuon työn suhteen. En tainnut oikein tajuta kun kesälomalle lähdfn et en enää palaakaan sinne vähään aikaan kun äikkäri alkaa heti kesäloman perään. Pikkasen haikeutta pukkaa...mutta eiköhän sitä keksi "tekemistä" itselleen aika hyvin kun joku pomottaa mamma-parkaa :LOL:

Mulla poksuu tänään kai 32+0?? Ja huomenna neuvola vaihteeksi.

Mutta nyt kotihommiin ja sitten ulkolemaan jonnekin varjoon/tuuliseen paikkaan B)

Pinkkis
 
Minni ihanaa pian on pieni sylissä :heart:

tete kivalle tosiaan kuulostaa, että ei tarvitse sinun enään mennä töihin loman jälkeen.

Tänään en saannut soitettua neuvolaan, pitää huomenne soittaa, viime to otettiin labroja, niistä pitää kysellä tulokset. Samalla kysyn eikö tälle pahalleololle tosiaan voi tehdä mitään. Ja näistä pienistä kivuista, nyt on tullut myös välillä painon tunnetta tuonne alas ja ihmeellistä pistävää paikallista kipua myös tuonne alas, ei kyllä siis ole kovia kipuja.

Näistä helteistä, normaalisti tosiaan tälläiasesta kesästä nautin, mutta nyt en jaksa mennä päivällä ulos. Joskus olen iltaisin käynnyt ulkona ja nauttinut lempeästä kesä illasta ja tuulesta. Nyt lähden lepäämään
 
Meille syntyi komea poika torstaina 8.7. klo 20.34. Mitat oli 4055 g ja 52 cm.

Potran pojumme paino pääsi putoamaan synnytyksen jälkeen niin paljon, pääsimme kotiin vasta tänään. Nyt voidaan nyvin, maito on noussut eli sapuskaa on jatkossa poitsulle tarjolla yllin kyllin.

Tulen kertoilemaan synnytystarinaa myöhemmin. Tsemppiä omaa vuoroaan piinaileville!

Terkuin Hepuli

 
Hepuli ONNEA :flower:
Sait hyvän kokoisen pojan, tuota koko luokkaa minäkin odotan, voi olla isompikin.....
Muuten minun kummityttö on myös syntynyt 8.7, ja on aivan ihastuttavan herttainen nuori rapu tyttö, se on hyvä päivä syntyä.
 
Onnittelut hepuli :flower: :flower:

Oivikki, monilla veden juominen tyhjään mahaan lisää pahasti pahaa oloa. Pahoinvointi on tosi inhottavaa, mutta onneksi ohimenevää. Suurimmalla osalla menee ohi ensimmäisen kolmanneksen aikana.
 
Voi onnittelut Hepulille pojasta! :hug: :heart:

Minnikin taitaa olla lähtenyt synnyttämään...

Oivikki, mähän voin huonosti vielä viikolla 15, mutta sen jälkeen se loppui kuin seinään. Eikös sulla ole nyt juurikin samat viikot menossa??

Teekupille onnea rajapyykin ylittämisestä.

Voi Pinkki, mieti miten kauan on ennenkuin menet takaisin töihin. Mä ajattelin äippälomaa anoessa ilmoittaa, että tulen takaisin aikaisintaan vuonna 2014 :LOL: Kyllä 16 vuoden työrupeama saa hetkeksi katketakin!

Kiitos Pinkille ja Oivikille lohdutuksesta. Tänään on varmaan ollutkin vähän parempi päivä. Tai olen yrittänyt painaa huolet takaviistoon vasemmalle ja nauttia elämästä. Sen mitä nyt näistä hellepäivistä voi nauttia. Purin siinä sitten sydäntäni äidillekin, kaipa se on pikkuhiljaa päästävä ajatuksesta, että kaikki täytyisi kantaa yksin. Mies kun ei oikein korvaaansa lopsauta mun "murheille", sen mielestä hypin ihan turhasta seinille... Huomenna ajattelin mennä lasten/äitiystarvikekirppistä katsastamaan. Jostain täytyis taikoa juhlamekko syksyksi ystävien häihin.

- hieman pirteämpi Siiri S ja 17+0
 
Ninni yritän syödä noin 2 t välein vaikka en paljoa kerralla pystykkään syömään ja juoda siinnä samalla.

Siiri minulla menossa nyt rv12+2. Ihanaa kuulla, että sinulla loppui pahoinvointi ihan kertaheitolla. Hyvä, että sinulla oli tänään parempi päivä.
 

Yhteistyössä