Onnea Jadette! Voi että kun ihanaa saada kesävauva. Muistelen omaa esikoistani, joka syntyi toukokuussa, ja kuinka mukavaa oli, kun sai heti pötkötellä ulkona vauva pelkässä vaipassa ja äiti bikineissä (silloin äidillä oli bikinikunto heti synnytyksen jälkeen, heh heh).
Onnea kovasti koko perheelle!
Minäkin olen käynyt uimassa ja voi kun se helpottaa jalkojen turvotusta. Ihanaa tulla järvestä ylös ja huomata, että turvotus jäi sinne. Tosin tulee helposti takaisinkin näillä helteillä. Eilen tosin järvestä noustessa alkoi myös sydän takoa ihan hirveätä vauhtia. Tätä on ollut kerran aiemminkin tämän raskauden aikana ja muistelen, että yhdessä aiemmistakin raskauksista. Silloin jouduin sydänfilmiin pariinkin kertaan ja osastolle tarkkailuun yön yli.
Huomasin muuten laskuvirheen raskausviikoissa. Kuvittelin, että tänään alkaa viikko 28, mutta oikeasti tänään on jo tasan 30! Niin se aika kuluu. Enää kymmenen viikkoa hoohetkeen...
Tänään alkaa myös viimeinen työviikko, sitten kauan odotettu kesäloma ja heti perään äitiysloma. Ollaan töissä pidetty lomakampaa jo toukokuusta.
Kivaa, kun ei tarvitse loman jälkeen mennä töihin muutamaksi viikoksi. Sattui ihan vahingossa näin, että loman loputtua heti seuraavana päivänä alkaa tuo ä-loma. Vähän olen jo kuitenkin haikealla mielellä, kun en näe työkavereita ja asiakkaita piiiitkääään aikaan. Ovat asiakkaatkin olleet niin mukana tässä odotuksessa. Ovat veikanneet ja osa ihan varmoja, että tyttö tulee (itse emme ole saaneet kumpaakaan lupausta varmasti, mutta kätilö sanoi, että saattaa olla tyttö, ei ollut ihan varma, kun ei nähnyt strategista paikkaa selkeästi).
Mutta nyt aamukaffe ja rannalle menon sijasta töihin.
Tete ja siis tasan 30.