Kävin tänään sitten np-ultrassa. Tänään kalenterin mukaan 11+6, mut ultra näytti 12+4 joten la tulee nyt sit 24.1
Jäin myös "kiinni" seulassa, tosi en en sitä ihan täysin ymmärtänyt.
Riskiraja on sen 1:250. Minulla iän mukainen riski on 1:85 ja se oli sittten 1:130
Verikokeiden tulokset oli kaikki normaalit ja niskaturvotus oli normaali 1,8 mm. Tämä riski tuli siis minun iän eli 41 mukaan ei siis luovuttajan iän 26 mukaan. Kone ei pysty laskemaan luovuttajan iän mukaan riskiä. Hmm...minusta aika omituista. No maanantaina kyselevät sitä sitten ylilääkäriltä ja Tyks:stä ja ohjeman tekijältä että mitä pitäisi tehdä. Tai miten voidaan laskea ikean iän mukaan.
Miten teillä muilla on ollu jos luovutettu munasoluhoito ollu?
Mukavaa illan jatkoa kaikille odottajille
Missäs teekuppi ultra kuulumiseen luuraa. Onhan kaikki hyvin?
Jäin myös "kiinni" seulassa, tosi en en sitä ihan täysin ymmärtänyt.
Riskiraja on sen 1:250. Minulla iän mukainen riski on 1:85 ja se oli sittten 1:130
Verikokeiden tulokset oli kaikki normaalit ja niskaturvotus oli normaali 1,8 mm. Tämä riski tuli siis minun iän eli 41 mukaan ei siis luovuttajan iän 26 mukaan. Kone ei pysty laskemaan luovuttajan iän mukaan riskiä. Hmm...minusta aika omituista. No maanantaina kyselevät sitä sitten ylilääkäriltä ja Tyks:stä ja ohjeman tekijältä että mitä pitäisi tehdä. Tai miten voidaan laskea ikean iän mukaan.
Miten teillä muilla on ollu jos luovutettu munasoluhoito ollu?
Mukavaa illan jatkoa kaikille odottajille
Missäs teekuppi ultra kuulumiseen luuraa. Onhan kaikki hyvin?