Voi Siiri, anna tulla vaan, täällähän me muutkin valitetaan.
Ajattele, kun vertaat itseäsi minuun, voit huomata että olet onnellinen nainen, olet menossa naimisiin, minä olin viikolla 19 kun aviomieheni jätti minut ja vei eropaperit.
Olet minua nuorempi, sekin vielä, ja minäkin tässä helteessä ihmettelen kun esikoisen rippijuhlat vaan lähestyvät että kuinka jaksaisin siivota? Olen jo hyväksynyt sen että matot ja ikkunat on pesemättä, yritän keskittyä normaalin viikkosiivon veroiseen siivoukseen ennen juhlia, se saa riittää.
En aio riskeerata että tulee ennen aikainen synnytys jonkin niin toisarvoisen asian takia, että alkaisin siivota niin hulluna että joudun sairaalaan ja koko rippijuhlat jää pitämättä.
Lapsillani on vain yksi äiti
Näkisit Siiri minun suonikohjut miten pullistelee, tässä kuumuudessa, ei ole kaunista katsottavaa.
Ihme kyllä mun selkä ei ole kipeä, nyt, ongelmia sen kanssa on ollut vuosien varrella paljon mutta nyt se ei vaivaa.
Tosi ikävää että ystäväsi eroavat, mutta ajattele sinä menet naimisiin, se on hienoa, monelta meiltä on mies lähtenyt kävelemään raskausaikana, sinä kuulut onnellisiin hyvä nainen.
Mua itkettää oikeastaan joka päivä, äskenkin itkin kun katselin Oprahia televisiosta ja huomasin taas miten paljon huonommin joillakin ihmisillä on asiat kuin minulla.
Väsyttää ja itkettää, sitten nukutaan ja itketään välillä, annetaan asioiden olla....ei ne mihinkään karkaa. Jaksaa taas pari tuntia, kun välillä lepää. Nyt menen keräämään parvekkeelta vauvanpyykit pois, pesin eilen monta koneellista pieniä vaatteita, ja ne näyttävät niin suloisilta kun roikkuvat tuolla puhtaina ja kuivina, vähän surullista ettei mieheni ole jakamassa tätä mutta minkäs minä sille voin.
Elämässä on paljon positiivista, ja onnea sinulle huomiseen ultraan, varmaan saat ihania kuvia, ja taas ilon aiheita.
On vähän raskasta kun hormonit heittää ja on kuuma ja tunteet pinnassa, mutta se kuuluu tähän raskauteen. Koitetaan jaksaa.
Mulla viikko 30 menossa
B)