4-D Ultra (Pori)

Hei!

Saakohan kyseisestä tutkimuksesta mukaansa dvd- tallenteen ?

Varasin jo ajan eikä siellä osattu vastata muutakuin että Kuvan saa mukaan. Hintaa on 211,5? Kelavähennyksen jälkeen, joten olisi syytä mielestäni saada tallenne kotiinkin mukaan.

Onko kukaan tietoinen vai pitääkö minun soitella sinne uudelleen (siellä ei osattu vastata)?
Kiitos :)
 
Ikävä kyllä tuohon kysymääsi en osaa vastata (mielestäni kyllä ehdottomasti pitäisi saada)

Mutta tuli mieleen tässä samassa kysäistä, että onko muka äitipolillakin 4d ultra? Minä kun kerran menin äitipolille kontrolliultraan juuri tuolle Ylä-Outiselle, niin hän totesi että "oho, täällä on näköjään viel 4d päällä" ja napsaisi sen pois päältä...
 
Heip! On siellä äitipolilla 4d-ultra, mutta sitä käytetään, vaan kun halutaan tutkia jotain paremmin. En kyllä tajuu, miksei sitä voida muutenkin käyttää, kun laite kerran on hankittu :/
 
Heip kaikki vastanneet!

Olen siis menossa tuonne Itäpuiston Lääkäriasemalle - Itäpuistoon.

Siellä on käytössä nyt se 4D ultra - keskussairaalassa laite oli vain kokeilussa, eikä sitä kuulemma tilata äitiyspolille kun soitin sinne tänään.
Minulla on Porissa keskussairaalassa tulossa vielä toinen Rakenneultraääni; kontrolliultra munuaisaltaista sillä niissä oli mitta yli sallitun 5mm. Se tehdään kuitenkin normaalilla ultraäänellä, eli tavallisella laitteella, joten näen tarpeelliseksi tuhlata sittenkin sen 211 euroa tuohon uutuuteen josta saa sitten sukupuolenkin kuulemma selville.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 21:35 juhaniina kirjoitti:
siis mihin olet menossa 4 D ultraan? keskussairaalassa ei kai tehdä ellei ole jotain syytä tutkia tarkemmin.
kiinnostaisi itseäkin mennä mutta maksaa liikaa...
Sunnuntain Satakunnan Kansassa oli ilmoitus! Oiskohan ollut s.3...? Ja ilmeisesti jossain päin itäpuistoa (en ole varma)
 
Moi!

Mulla tehtiin Porissa Satks:ssä rv 12 myös normaalin ultran lisäx 4d-ultra. Ihan muuten vaan, kun halus harjotella sen käyttöä. Ei kuulu kyllä käytäntöön.

Sen verran vielä, että n. puoltoista vuotta sitten kaveri oli Turussa 4d-ultrassa ja sukupuoli meni mönkään!

Että näin.
 

Yhteistyössä