Joo....Juniorit on 15 kk eteenpäin, eli ei kovin isolle lapselle kuitenkaan .Alkuperäinen kirjoittaja hei:onhan niitä juniori purkkiruokiakin, siis niitä kun on vanhemmalle lapselle.. jos hän saa niitä.
Joo....Juniorit on 15 kk eteenpäin, eli ei kovin isolle lapselle kuitenkaan .Alkuperäinen kirjoittaja hei:onhan niitä juniori purkkiruokiakin, siis niitä kun on vanhemmalle lapselle.. jos hän saa niitä.
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:mistä sitten päättelet että ne on just niitä 1-3 v. tarkoitettuja saahan niitä niitäkin mitkä on tarkoitettu isommille!!!Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Mä kysyin tytöltä että mitä purkkiruokia hän tarkoittaa ja hän selitti että ne isot purkit, joissa on spagettia.Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:Tarkoittiko tyttö varmasti niitä lämpimiä ruokia, jos puhui niistä hedelmäsoseista?
Meillä on kunnon ongelma kun melkein 3v tyttönen tahtoisi syödä vajaa 6kk ikäisen veljensä ruuat, eikä väliä onko hedelmäsose vai liha-kasvissose :$ :kieh:
Ne hedelmäsoseethan on hyviä, niitä vois syldä itsekin
Minkä ikäiset lapset teillä sitten ei saa vielä syödä tortilloja??? Meillä 3-v vetelee ihan himoonsa niitä ja ei se nyt niin kauheeta sotkua oo ku miettii hieman mitä täytteitä käyttää!Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:meillä lapset saa purkki ruokaa sillon kun me aikuset saadaan tortilloja..se on muuten sellasta sotkemista se tortillan syönti ettei sitä kattelis erkkikään!
wtf? meillä kai 1½v ja 4v syö kyllä tortilloja.. reilua, toiset syö herkkuja ja toiset saa purkkiruokaa...Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:meillä lapset saa purkki ruokaa sillon kun me aikuset saadaan tortilloja..se on muuten sellasta sotkemista se tortillan syönti ettei sitä kattelis erkkikään!
No just. Ihan vapaasti saat olla mieltä tahansa, ei paljon hetkauta. Mut todellisuudessa meillä on hyvät välit exän kanssa ja kummallakaan ei ole tarvetta olla HANKALA ex toiselle.Alkuperäinen kirjoittaja huoh:mieheh pojalla in aina ihan hirveä nälkä kun tulee äitisä luota meille, mutta olen kyllä täysin varma että siellä ruokaa saa!! minusta kuullostat aika hankalalta ex:ltä...ihan niinkuin et enää muuta keksis...Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Totta varmaan toikin, mut tytöllä on kyllä aina ihan hillitön nälkä kun tulee kotiin isänsä luota, eli ainakin taitaa saada siellä liian vähän ruokaa tai sitten noi purkkisapuskat ei pidä masua tyytyväisenä kovin kauaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:kyllä purkkiruuissa on ihan tarpeeksi ravintoaineita jos ruokavaliossa on muutakin kuin pelkkää purkkiruokaa
et tainnut tajuta että tuo alaikäraja ei yläikäraja!!Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Joo....Juniorit on 15 kk eteenpäin, eli ei kovin isolle lapselle kuitenkaan .Alkuperäinen kirjoittaja hei:onhan niitä juniori purkkiruokiakin, siis niitä kun on vanhemmalle lapselle.. jos hän saa niitä.
"Varta vasten taaperikäiselle.."Alkuperäinen kirjoittaja huu:http://www.piltti.fi/Promopages/promo1 nuo isommille lapsille ja taatusti lähtee nälkä.
Mikä isompi lapsi se 15 kk ikäinen on?Alkuperäinen kirjoittaja huu:http://www.piltti.fi/Promopages/promo1 nuo isommille lapsille ja taatusti lähtee nälkä.
Tajusin toki, siksi kai kirjoitinkin että 15 kk eteenpäin... .Alkuperäinen kirjoittaja haloo:et tainnut tajuta että tuo alaikäraja ei yläikäraja!!Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Joo....Juniorit on 15 kk eteenpäin, eli ei kovin isolle lapselle kuitenkaan .Alkuperäinen kirjoittaja hei:onhan niitä juniori purkkiruokiakin, siis niitä kun on vanhemmalle lapselle.. jos hän saa niitä.
Mun mielestä ne on tarkoitettuja vauvoille /taaperoille. Siinä ei varsinaisesti ole mitään PAHAA, mut hiukan yllätyin kun kuulin et vielä iso lapsi syö sellaista safkaa.Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Veljen tyttö tais olla vielä venhempi ku söi mummolassa käydessään purkki Karjalanpaistia. Itse sitä aina HALUSI ja pappa kävi ostaan pari purkkia. Mitä pahaa siinä muka on.
Juu en kyllä uskokaan että tyttö nälkään kuoleeAlkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Onneksi tuon ikäinenKÄÄN ei kuitenkaan niihin satunnaisiin purkkiruokiin kuole ja ilmeisesti pakottaa ei ole tarvinnu niitä syömään. Voithan tosin vihjata että "kunnon" ruokakin olis kova sana tai ainakin tuhdimmat välipalat sitten jos tyttö syö kaapinovet kotiin tullessaan.
Åbon kanssa taas kerran samoilla linjoillaAlkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Tajusin toki, siksi kai kirjoitinkin että 15 kk eteenpäin... .Alkuperäinen kirjoittaja haloo:et tainnut tajuta että tuo alaikäraja ei yläikäraja!!Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Joo....Juniorit on 15 kk eteenpäin, eli ei kovin isolle lapselle kuitenkaan .Alkuperäinen kirjoittaja hei:onhan niitä juniori purkkiruokiakin, siis niitä kun on vanhemmalle lapselle.. jos hän saa niitä.
Mutta nuo on TAAPEROILLE. Saahan niitä toki vaikka 35-vuotias syödä jos haluaa, mutta hänen tarpeensa on varmaan pikkaisen erilaiset kuin taaperoikäisen.
Sitäpaitsi, jos ja kun lapsi on kotona ja päiväkodissa tottunut saamaan samaa ruokaa kuin aikuisetkin, oikeaa kunnon ruokaa, niin pikkulasten purkkiruoka ei varmaan kovin hyvältä maistu. Nehän haiseekin kamalalle, ei ole makua laisinkaan.
kyllä varmaan sen ikäinen lapsi osaa sitten itse sanoa jos ei sitä halua syödä!!Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Tajusin toki, siksi kai kirjoitinkin että 15 kk eteenpäin... .Alkuperäinen kirjoittaja haloo:et tainnut tajuta että tuo alaikäraja ei yläikäraja!!Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Joo....Juniorit on 15 kk eteenpäin, eli ei kovin isolle lapselle kuitenkaan .Alkuperäinen kirjoittaja hei:onhan niitä juniori purkkiruokiakin, siis niitä kun on vanhemmalle lapselle.. jos hän saa niitä.
Mutta nuo on TAAPEROILLE. Saahan niitä toki vaikka 35-vuotias syödä jos haluaa, mutta hänen tarpeensa on varmaan pikkaisen erilaiset kuin taaperoikäisen.
Sitäpaitsi, jos ja kun lapsi on kotona ja päiväkodissa tottunut saamaan samaa ruokaa kuin aikuisetkin, oikeaa kunnon ruokaa, niin pikkulasten purkkiruoka ei varmaan kovin hyvältä maistu. Nehän haiseekin kamalalle, ei ole makua laisinkaan.
no ei kyllä meidän 4 ja puoli vuotiaalta lähtis :OAlkuperäinen kirjoittaja huu:http://www.piltti.fi/Promopages/promo1 nuo isommille lapsille ja taatusti lähtee nälkä.
no mulla lähtee ja olen sentään aikuinen ihminen olen nimitääinpari kertaa ostanut itselle tollasen. mutta ihmisethän eivät ole samanlaisia.Alkuperäinen kirjoittaja mä:no ei kyllä meidän 4 ja puoli vuotiaalta lähtis :OAlkuperäinen kirjoittaja huu:http://www.piltti.fi/Promopages/promo1 nuo isommille lapsille ja taatusti lähtee nälkä.
Osaa toki, mutta jos ei muuta vaihtoehtoa ole tarjolla niin sen ikäinen lapsi myös tietää että parasta syödä sitä mitä edessä on.Alkuperäinen kirjoittaja haloo:kyllä varmaan sen ikäinen lapsi osaa sitten itse sanoa jos ei sitä halua syödä!!Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Tajusin toki, siksi kai kirjoitinkin että 15 kk eteenpäin... .Alkuperäinen kirjoittaja haloo:et tainnut tajuta että tuo alaikäraja ei yläikäraja!!Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Joo....Juniorit on 15 kk eteenpäin, eli ei kovin isolle lapselle kuitenkaan .Alkuperäinen kirjoittaja hei:onhan niitä juniori purkkiruokiakin, siis niitä kun on vanhemmalle lapselle.. jos hän saa niitä.
:xAlkuperäinen kirjoittaja hmm:no mulla lähtee ja olen sentään aikuinen ihminen olen nimitääinpari kertaa ostanut itselle tollasen. mutta ihmisethän eivät ole samanlaisia.Alkuperäinen kirjoittaja mä:no ei kyllä meidän 4 ja puoli vuotiaalta lähtis :OAlkuperäinen kirjoittaja huu:http://www.piltti.fi/Promopages/promo1 nuo isommille lapsille ja taatusti lähtee nälkä.
Jaa-a, ainakin ennen hän on tehnyt ihan ihan perus-ruokia. Tiedä sitten, jos avopuolisonsa onkin niin übertulisen sapuskan perään, että heillä aina jotain chilisafkaa mitä tytölle eivät halua antaa.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Osaa toki, mutta jos ei muuta vaihtoehtoa ole tarjolla niin sen ikäinen lapsi myös tietää että parasta syödä sitä mitä edessä on.Alkuperäinen kirjoittaja haloo:kyllä varmaan sen ikäinen lapsi osaa sitten itse sanoa jos ei sitä halua syödä!!Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Tajusin toki, siksi kai kirjoitinkin että 15 kk eteenpäin... .Alkuperäinen kirjoittaja haloo:et tainnut tajuta että tuo alaikäraja ei yläikäraja!!Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Joo....Juniorit on 15 kk eteenpäin, eli ei kovin isolle lapselle kuitenkaan .Alkuperäinen kirjoittaja hei:onhan niitä juniori purkkiruokiakin, siis niitä kun on vanhemmalle lapselle.. jos hän saa niitä.
Mitä se isä itse syö päivisin, miksei tarjoa samaa ruokaa lapselleen...?