4,5-vuotiaalle purkkiruokia??

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Jaa-a, ainakin ennen hän on tehnyt ihan ihan perus-ruokia. Tiedä sitten, jos avopuolisonsa onkin niin übertulisen sapuskan perään, että heillä aina jotain chilisafkaa mitä tytölle eivät halua antaa.. :xmas:
Meillä 2 v ja 4 v syö juuri tällä hetkellä chilillä maustettua munakoiso-lihapataa, hyvällä ruokahalulla, eikä neuvolassa tai muuallakaan ole koskaan sanottu ettei lapsen ruoassa saisi olla mausteita, suolaa sen sijaan pitää välttää =)

vieras
no en syöttäis purkki ruokaa noin vanhalle.pitää sen verran viitsiä että tekee oikeaa ruokaa.ja meillä lapset syö myös pitsaa,jos me herkutellaan eikä lämmitetä mitään purkkiruokaa.
mun miespuolinen kaveri kerran tuumasi kun syötin 1v:lle purkkiruokaa,että eikö sen jo pitäisi oikeaa pottua syödä eikä tuommosta mössöä.ja hänellä ei ole itsellä lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Jaa-a, ainakin ennen hän on tehnyt ihan ihan perus-ruokia. Tiedä sitten, jos avopuolisonsa onkin niin übertulisen sapuskan perään, että heillä aina jotain chilisafkaa mitä tytölle eivät halua antaa.. :xmas:
Meillä 2 v ja 4 v syö juuri tällä hetkellä chilillä maustettua munakoiso-lihapataa, hyvällä ruokahalulla, eikä neuvolassa tai muuallakaan ole koskaan sanottu ettei lapsen ruoassa saisi olla mausteita, suolaa sen sijaan pitää välttää =)
Juu ei sitä tietty kukaan kiellä ,mut meidän tyttö on vielä tulisten ruokien suhteen aika nirso :D

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunokki:
Aika "yksinkertainen ravinto" noin isolle. :eek:
Mitenkä sitten ranskalaiset perunat tai nakit? Parempaa? Tuskin se lapsi ympäri vuotta on tuolla ravinnolla, ihme haloo jos joskus syö.
Niitä franduja ja nekkeja ei ainakaan meidänt tyttö syö EDES kerran kahdessa viikossa, van monipuolista kotiruokaa. Joten sen takia tän aloituksen tein. Meille outoa, että lapselle annetaan tollasta shittua eikä kunnon ruokaa.

Meillä perhekahvila on avoinna siten, että lasten uoka-aika on just sen keskellä. Sinne siis vanhemmat ottaa mukaansa ruoan lapsille. Ja tyttö, nyt 4v, tietää, että se on ainut paikka, mihin voidaan vielä ostaa vauvanruokaa, ja sekös on juhlaa! Ja olen sitten sen harvan kerran kun sinne päästään niin antanu syödä. Ja tyttö valitsee itse vauvanruokapurkin, vaikka tarjolla olis eineshampurilainen, makaronilaatikkoa tmv ruokaa. Ei ne kelpaa, hän haluaa sen purkkiruoan, joten haittaako tuo?

x:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja huu:
http://www.piltti.fi/Promopages/promo1 nuo isommille lapsille ja taatusti lähtee nälkä.
no ei kyllä meidän 4 ja puoli vuotiaalta lähtis :O
no mulla lähtee ja olen sentään aikuinen ihminen olen nimitääinpari kertaa ostanut itselle tollasen. mutta ihmisethän eivät ole samanlaisia.
:x
Oliko hyvää?
:x
Vastaan omasta puolestani että olen syönyt raskaana ollessa lasten ruokapurkkeja kun en pystnyty maustettuja ja suolattuja ruokia katsomaankaan. Ja aina ei kyennyt ruokaa laittamaan. On ne ruokaa siinä missä muukin ja jopa ihan hyvää vielä! Toisaalta harva ruoka minusta koskaan pahaa on ollut.

ps. Ja kyllä lähtee nälkä, outoa kerrassaan jos ei jonkun 4 nelivuotiaan nälkää pitele.

.
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunokki:
Aika "yksinkertainen ravinto" noin isolle. :eek:
Mitenkä sitten ranskalaiset perunat tai nakit? Parempaa? Tuskin se lapsi ympäri vuotta on tuolla ravinnolla, ihme haloo jos joskus syö.
Niitä franduja ja nekkeja ei ainakaan meidänt tyttö syö EDES kerran kahdessa viikossa, van monipuolista kotiruokaa. Joten sen takia tän aloituksen tein. Meille outoa, että lapselle annetaan tollasta shittua eikä kunnon ruokaa.
No mikä ongelma siinä sitten on jos harvakseltaan syö jotain "ei kunnon ruokaa" mutta pääsääntöisesti "kunnon" ruokaa?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Meillä perhekahvila on avoinna siten, että lasten uoka-aika on just sen keskellä. Sinne siis vanhemmat ottaa mukaansa ruoan lapsille. Ja tyttö, nyt 4v, tietää, että se on ainut paikka, mihin voidaan vielä ostaa vauvanruokaa, ja sekös on juhlaa! Ja olen sitten sen harvan kerran kun sinne päästään niin antanu syödä. Ja tyttö valitsee itse vauvanruokapurkin, vaikka tarjolla olis eineshampurilainen, makaronilaatikkoa tmv ruokaa. Ei ne kelpaa, hän haluaa sen purkkiruoan, joten haittaako tuo?
Satunnaisesti on vähän eri juttu kuin joka viikonloppu. Ja ehkä ap:n tyttö ei ole itse pyytänyt vauvamössöjä, mutta isä vain syöttää niitä kaikesta huolimatta, eikä tyttö uskalla sanoa, että haluaa kunnon ruokaa, mistä lähtee nälkä

Yhteistyössä