3viikko raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taina

Vieras
Miten hemmetti voi turvottaa et maha alkanut hiukan pömpöttään vaikka olen laiha ja nyt pallo.
Miten voi turvottaa onks se normaalia?En ole syönyt viikkon kunnolla yhen leivän päivässä kun ei ole kuuman ilman takia ruokahaluja ja kahvia 2 kuppia päivässä ja paino tippunut 3kg ja silti mulla on maha kuin raskaana olevalla jostain syystä en ymmärrä?

13.7.-15.7. oli guuglet ja harrastin seksiä 16.7.-17.7. ovis olis raskauslaskurin mukaan 27.7. en mää tiedä olenko raskaana vai en mutta mulla on jotenkin outo tunne koko ajan ja kuvottaa jostain syystä ja turvottaa,nipistelee mahasta vähän väliä,ruoka ei maistu,nokka tukossa.
Kuukautiset pitäs alkaa ens kuussa 28-30 on kierto ja säännöllinen on ollut aina.

Siis onko sulla ollut tossa vaiheessa jo testi positiivinen, vai mistä tiedät olevasi raskaana kun menkatkaan ei ole vielä jääneet pois? Jos sulla onkin menkat tulossa ja turvottaa sen tähden?

No jos sulla on ovis ollut 27.7, niin eihän se mehdollisesti hedelmöittynyt munasolu ole edes kiinnittynyt. eli et voi olla raskaana vielä. Raskaudesta noi oireet ei siis voi johtua.

Yhteistyössä